Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
kjong, deze meelezer doet een rondedansje voor je! hoera voor het geen schuld op bouwen, en lang leve de mazen in de wet
Sjemig Kjong, da's inderdaad de lach met de traan afwisselen! Ik ben blij voor je dat je zo kunt genieten, want mens! Wat heb je dat verdiend! En ongetwijfeld ook zo broodnodig gehad.

Jij én Bam overigens gefeliciteerd met de banen Al is het dan voor tijdelijk enzo.

*egopost*

Ik heb verder wel steeds braaf meegelezen, maar het ontbreekt me enorm aan fut om te reageren, want ik ben sielug. We hoppen hier van het ene virus in het andere virus en dat doen we heel loyaal 'gezellig' met z'n drietjes. Resultaat; een jengelend kind, een bloedchagrijnige man en ik die het gevoel heb zowel lichamelijk als emotioneel inmiddels op m'n tenen te lopen. Als klap op de vuurpijl bleek gisteren bij de dokter dat ik een ernstige gehoorgangontsteking aan beide oren heb en dat ik daar veeeeel te lang mee heb doorgelopen (ik ben normaal gesproken van het type 'als je maar lang genoeg wacht, gaat het vanzelf over'). De dokter schrok zichtbaar toen ze in mijn (opgezwollen) linkeroor keek en die schijnt al in een vergevorderd stadium te zitten. Ze zei dat ik geen dag later had moeten komen, omdat ik anders echt ernstig ziek van die ontstekingen had kunnen worden (*pling!* daarom was ik waarschijnlijk zo ziek en lamlendig de afgelopen weken). Normaal gesproken zijn dit soort ontstekingen te verhelpen met speciale cortisonhoudende oordruppels, maar zijn mijn ontstekingen dusdanig ernstig, dat ik daar bovenop ook nog eens een antibioticakuur in de allerhoogste dosering heb gekregen. En moet ik volgende week terugkomen, omdat die kuur wellicht verlengd moet gaan worden. Lekker dan. Bovendien ben ik momenteel halfdoof en kan ik niet eens een normaal gesprek, laat staan een telefoongesprek voeren.

Verder deel ik Lils werkstress en dat zal de komende week alleen nog maar erger worden, denk ik omdat ik in de kerstvakantie vrij ben. 'Gezellig' hoor, om op vrijdagmiddag al gestrest thuis te komen, daar een huis vol bende, een jengelend kind en een wegens slaapgebrek zwaar geirriteerde vent tegen te komen. Happy happy joy joy.

End of rant.

Oh Bent, ik was erg onder de indruk van je lange posting - moest wel een paar keer slikken toen ik het las. Wat een indruk moet dat op zowel jou als je gezin hebben achtergelaten, zeg.

En jeminee, dat verhaal is inderdaad wel enorm oneerlijk :(

Mag ik even zeggen dat ik dit een kutjaar vind? Niet eens zozeer voor mezelf, maar voor zo onnoemlijk mensen om me heen. Een ongelooflijk, oneerlijk, deprimerend kutjaar.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik bedoelde die lach en traan natuurlijk voor /door /met/ van jullie.

Van Toet d'r vastgeplakte drol-wc, Dream haar fantastische giraffe en Bent haar tranentrekkende Kerst-verhaal, tot Lil d'r werkdruk, Bloes haar sode-mediator, Pim's kerstlichtjesavond, Verano's afwezigheid en Yentl die later gewoon lekker bij mij komt wonen. Etc, enzo.

Waar nog bij komt:

Sjee Alex, echt sjielug!

Weet je wat geweldig speelgoed is?

Een helium WELKOMs ballon.

Dan kan je baby gewoon op de rug blijven liggen, beetje touwtje trekken, en vallen de dingen eens niét naar beneden.
Die mening deel ik met je, Alex.

2007 was voor velen niet echt een lekker jaar. Understatement of the year (2007)...

Oh, wacht, dat versta je natuurlijk niet. Moet het in capslock?

Sterkte wijffie, heb met je te doen! Dat die ABkuur maar snel mag aanslaan. Het is toch ook allemaal wat..
Kjong, dat snapte ik wel al hoor - volgens mij ben ik één van de weinigen die je postings meestal wel snap Maar ik vond het van die lach en de traan al zo uit je eigen posting blijken.

Bam? Zei je iets? *kijkt wat dommig richting Bam*
Het was supercalifuckingfragiafuckinglisticfuckingexpialifuckingdosieus, eigenlijk, dat 2007.

Het was vooral werkeloos, afwijzingen visa, heerlijke vriendinnen, steigersafbraak, Istanbul met 7 maanden dikke buik, fantastische zoon, onverwachte keizersnee, prachtige Chipito/a, IND, papa na 8 weken, slempweekend en een Sinterkerstnieuwjaar met mijn liefde.

En nu ik erover na ga denken komen er nog vast 23487239 dingen oppoppen.
Zeg.

Zullen we gewoon nu al tongzoenen.

Voor een goed 2008.

Of gewoon omdat het nu wel lekker is.

En vooral omdat we dat nou eens niet eerder gedaan hebben.

Tongen? Gaan we tongen?

*staat vooraan*

Aléx! Hierkomen!
Dat moet ik CAPS schat.

ALEX!!

HIOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

KOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wow, dat heeft ze vast gehoord!

2007 was inderdaad een fuckingkutjaar. Maar had het had ook veel mooie momenten. Ik doe erg hard mijn best om die niet te vergeten.

(Hier zitten nu drie kindjes ademloos Klokhuis te kijken. Zelfs Vietje!)

Tongzoenen. Leuk. Met jullie of met Mav? Mav is niet thuis. Die is hoeren en sloeren (in de mannelijke variant) met zijn collega's (hoe heet dat dan? Pimpelen en pooieren?)

Oh, mijn moeder belt aan. Ik ga zo eens een verantwoorde maaltijd klaarmaken voor de familie Klus. De kindjes hebben al gegeten en gaan zo naar bed.
Hahaha, hier zaten hertjes ook allemaal gefascineerd Klokhuis te kijken. Het ging dan ook over piepschuim en hoe dat gemaakt werd. Nu nog even Jeugdjournaal en dan gaan ze hier ook naar bed. Vlag kan weer bijna uitgehangen worden.. .

Wat lief, dat jij nog een maaltijd bereid voor je moeder!

ALEX!!
tsja schat, als mav er niet is dan maar met ons denk ik. Lekker kom maar op! Kan ik weer eens een kruisje schrijven! Bam, verteld eens, waarom schreeuw jij zo hard om alex als het om tongzoenen gaat? Hebben we toch iets gemist op het slempweekend?

Het was een klotejaar. er is veel rottigs gebeurt en uiteraard ook wel veel moois, maar toch,. Ik vond de rottigheid dit jaar wel zwaarder wegen....Volgend jaar moet dat anders! wat wel hetzelfde moet blijven wat mij betreft is een slempweekend, dat was zó gaaf, geniet nog met terugwerkende kracht.

Kjong kan me voorstellen dat het veel is. Natuurlijk zalig dat hij er eindelijk is, maar ook wel erg veel. Veel vertellen, veel genieten, veel regelen, veel laten zien, veel koesteren, veel sex (hoop ik althans voor je), veel gemist. Vermoeiend dus. Hoe vindt hij ons koude kikkkerlandje so far?

Goed van de baan trouwens!!!

Alex, wat een klote zeg. AHUM, ALEX WAT KLOTE ZEG! Zonder gekheid, retevermoeiend om ziek te zijn, om een zieke man te hebben of een ziek kind te hebben. laat staan alles tegelijk! en dan ook nog vakantie....veel tv en computer aan dan maar? Toch een beetje bijkomen en ziek kind wellicht enigzins zoet te houden op die manier?Hoop dat je gauw opkikkert van die gehoorgangontsteking, meid heb je niet onwijs veel pijn dan?

Meave, waar zijn je ouders zo druk mee aan het klussen?
Wil er iemand mijn kauwgom?
Tsssssssssss.

Dantoglekkahniet.

Tfoe.
*tongt die kauwgum uit Kjongs mond*

Lekker man.

En Bent, de pijn valt erg mee - het is vooral de jeuk die me gek maakt. En die went gewoon niet, in tegenstelling tot de pijn.

Heb Man er vanmiddag uitgeschopt met Zoon naar logopedisteafspraak onder het mom van 'dan doe ik hier de boel wel even en kun jij vanmiddag chillen', maar eigenlijk wilde ik even rust. Plus dat fietsen met deze kou niet fijn is met gek oor.

Overigens heb ik wel vertrouwen in 2008; op de één of andere manier zijn mijn even jaren altijd wel goede jaren en mijn oneven jaren altijd wel naar. Zal ik nu maar gewoon die champagne ontkurken en alvast toosten op 2008? Hop, voor iedereen een fles. Fuck die antibiotica.
Doe maar, hoor. Issie niet lekker meer of wil je speeksel uitwisselen?

Maar hebben jullie al kerstvakantie dan, Bent en Alex? (vraag me ineens ernstig af of hertjes deze week dan ook al vakantie hebben of dat het vlgd week is, moet dat soort wetenswaardigheden toch eens wat meer bij gaan houden. Van de week werd ik eind vd middag gebeld door gestresste moeder-van-vriendje-van-noah, of het klopte dat ze de volgende dag kerstspulletjes mee moesten nemen naar school om een kerststukje te kunnen maken.. Euh.. vraag je dat aan míj?? Weet ik veel. Bij navraag aan hertjes bleek dat dus inderdaad zo te zijn.. dus die moeder is als de sodemieter nog net voor sluitingstijd richting winkels gesjeest om voor onze kinders nog wat te kunnen halen.. )

Interessant, he?

*spuugt die kauwgom weer uit. Niet te vreten, mens.*
Ah, we doen aan kauwgom-roulatie!
Nee, volgende week nog school (en ik nog werken) en dan -oh zaligheid, oh heerlijkheid- 2 weken vrij. VRIJ.

En LOL! Dat die arme gestreste moeder ook direct voor jou gaat halen! Lief
quote:Bambi schreef op 14 december 2007 @ 21:00:

Ah, we doen aan kauwgom-roulatie!Blijkbaar. Ik weet echter een veul lekkerdere manier van speeksel uitwisselen.
Come to mamma!
*Laat zich dat geen 2x zeggen*
Ghe, jij bent tenminste géén prutser.
en ik dan??? Laten jullie mij nou mezelf vermaken?

Nee hoor bambi, nog een week school, met allerlei gekkigheden als kerststukje maken, kerstdiner en zingen en kerstspel in bejaardenhuis. Ik ben eigenlijk altijd wel op de hoogte van dat soort dingen, controlfreak.
Kom jij maar hier dan, Bent!

Tjeumig, ik ben alwéér moe! Ik word oud. (Al vind ik de combi 4 kids, drukke baan en bijzonder weinig nachtrust wel een goede reden, ik ben het er tóch niet mee eens.) Ik ben ook altijd op vrijdagavond moe en da's zo ongezellig voor Pompel.

Morgen druk dagje met vooral kids brengen en halen naar feestjes en afspraakjes enzo (en dus stil huis, vind ik níét gezellig!) en 's avonds mag ik lekker weer uit eten (met zusje) en daarna nog de kroeg in, jippie!

En zondag als alles (!!) meezit naar de dierentuin om Bloes en de Bloesjes te ontmoeten. Ik hoop dat het lukt! Ws wil mijn moeder op Leentje passen, met 3 kids in de trein zie ik wel zitten. (en als voetbal wordt afgelast, komen we gewoon met z'n zessen) nu hoop ik alleen heel erg dat er niemand ziek wordt, want Lotje was van de week dus al ziek en de rest hangt er zo half tegenaan... *draait hard met haar duimen!*

Hier ook nog 1 weekje met vooral veel kerstgekkigheid en dan Va-kan-tie!! Eén weekje "maar", maar heb er onwijs veel zin in!

Vanaf hoe oud kunnen kinderen naar de bioscoop?? Ik wil eigenlijk naar die B-movie, maar twijfel of Lotje dan ook mee kan. De anderen waren veel ouder toen ze voor het eerst gingen, ik denk 5 ofzo?

Kjong, gefeliciteerd met je baan! En vooral met het NIET krijgen van grote schuld!

En dat lijkt me idd heel druk en drukkend, iemand in 1 maand je hele leven te willen laten zien, voelen, ruiken, meemaken!

Ik hoop dat jullie onwijs genieten!

Alex sterkte met je oor en mannen, klinkt akelig allemaal.

Meave, komen je ouders nu eindelijk naast jullie wonen?? Heb je er zin in? Gaat het goed met klussen?

Verder wil ik Mims even een dikke geven.

Wil ik Toet beterschap wensen.

Enneh... vind ik jullie allemaal erg lief.

2007 was inderdaad voor velen hier een onwijs KUT jaar en echt 2008 wordt goed super en geweldig! En zekersteweten komt er weer een slempweekend! Misschien wel zonder babietjes, dus mét hoeren en sloeren???

(Voor mijzelf was het eigenlijk vooral een mooi jaar... maar dat durf ik nu bijna niet te zeggen... En dan heb ik het puur over ons gezinsleven. Alle verdriet van hier werpt daar uiteraard wel een schaduw over, maar ik bedoel meer te zeggen dat ik zo'n bofkont/ zondagskind ben )
2007 was inderdaad wel een kutjaar zeg. Ik heb veel meer vertrouwen en zin in 2008 en dat heeft veel te maken met mijn persoonlijke goede voornemens. Vooral wbt de Aso: daarvan moet ik nou toch écht eens een keer los van komen. Mijn eigen plan trekken (met de Bloesjes) en niet telkens rekening houden met allemaal andere mensen. Zeker niet in de ijdele hoop dat de Aso daar dan makkelijker van wordt.

Zullen we gaan slempen in mei of willen jullie weer in september/oktober? Graag even mening geven in de AK en wat data dat je kunt, neerknallen. We gaan weer slempen, meiden. Omdat jullie zulke fantastische wezens zijn!

Heb net een film gekeken: United 93. Over het vliegtuig dat op 11 september het Witte huis NIET heeft geraakt. Pfffff.... Erg spannend. Dan wéét ik hoe het afloopt en toch zat ik op het puntje van mijn stuiterbank. Ik heb um gekocht (voor 3 euro) dus als iemand um wil lenen?

Kjong dear: lijkt me erg maf voor jullie allemaal. Geniet, en typ ze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven