Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Shooot, over te lenen films gesproken. Ik zou nog voor Toet gaan zoeken naar Lost, 2384734 weken geleden.. Sorrie Toet, heb er niet meer aan gedacht. Denk wel te weten in welke doos in schuur het zit, dus dit weekend ga ik die echt even opsporen.

2008 gaat gewoon een Heel Goed Jaar worden voor ons allemaal.

Dus.

Truste!
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen!

*kjus*

(nee, houd die kauwgum maar, dankje)

Gisteren drukke maar leuke dag gehad. Van 's morgens heel vroeg tot .. ehm.. vanmorgen heel vroeg, eigenlijk, maar vroeger dan Bambi's posting hierboven. Ik lag denk ik om 12.30 uur in bed. Heb de pc maar niet aangezet, ter zelfbescherming

Eten met Grunn-meiden was lekker en gezellig. Niet rustig, al waren we maar met ons 5en Zoy deed me nog een vacaturetip, dus misschien dat ik dit weekend een briefje ga schrijven.

In 2007 is inderdaad veel ellende om mij heen gebeurd. Bij onszelf eigenlijk niet, maar toch legt het wel een soort van stempel op het jaar.

Misschien moet ik me toch eens meer focussen op de meer goede dingen.

Heb alles hier gelezen, maar weet even niet wat te reageren. Alex.. veel sterkte met je oren zeg. Ongelooflijk dat je daar zo lang mee doorgelopen bent!

Tot later

en fijn weekend!
Later is nu
ik denk dat je 00.30 uur bedoel dream?

Nou, de kerstboom staat, heel gezellig. 2 kindertjes in pijama die haast van gekkigheid niet wisten met welke bal/slinger of ander glimding ze metsen beginnen. Liefff.

Ik vind eigenlijk een slempweekend wel leuk in de saaiste tijd van het jaar (al is het nu waarschijnlijk te kort dag) zoals februari ofzo.

Pim, je hebt het volste recht om moe te zijn met je drukke leven, al gekloof ik dat je ervan baalt en dat het ongezellig is. Vandaag wel koud in de dierentuin denk ik! Veel plezier!

Morgen ga ik met grut en moeder naar kerstmarkt, KK heeft een kerstkaart gemaakt die ze aan de kerstman wil geven (ben benieuwd) en dan kunnen we even kijken bij bentos in de winkel, altijd een succes!

KK is nu boos omdat ik heur pop te dik heb genoemd, ze past haar jurk niet en KK is helemaal ontdaan omdat pop niet teveel melk drinkt, dikke tranen...gek kind.
oeps, dikke tranen om iedere haverklap.....toch niet helemaal fit? Kan haast niet anders na al tijdenlang dik snot. Ga gauw troost bieden, iemand een potje geduld over?
tssssk, allemaal andere belangrijke dingen in jullie leven?
Andere belangrijke ding was Sophie, vandaag. Menomen, ze hing als een warm aapje tegen me aan, vanaf hetmoment dat ze wakker werk om half acht. 'k Heb dus de hele dag niets gedaan, Lieke heeft veelteveel DVD's gezien en ik heb tweemaal Pim-wil-het-niet-lezen opgeruimd. Arm zieltje. Ze ligt nu te pitten;ben benieuwd hoe het vannacht gaat en hoe lang dit virus duurt....... En dat het mijn lijf voorbij gaat!!!!

Alex....jeetje, daar heb je lang mee rondgelopen! Sterkte en succes!

Hoe was het in de dierentuin? Is het de Pimpel nog geheel of gedeeltelijk gelukt?

Waar heb je gegeten, Dream? En leuk dat het leuk was; kende je als die Grunningse forumdames al?
haihai

Ik denk dat je gelijk had Bentetje, ik lag rond 0.30 uur in bed

we hebben bij de Mexicaan in de Poelestraat gegeten. Ik vind het bij Four Roses toch lekkerder. Ik kende alleen Sandra1980 (??) niet.

Vervelend, een hangerig/huilerige KK en zieke Lieke

Mijn kinderen hebben voornamelijk buitengespeeld, nadat er verontwaardiging was dat ik niet met ze naar het bos wilde (boomkroonpad) maarja, er moesten nog boodschappen enzo.

Morgen gaan we naar het Natuurmuseum Groningen, omdat dit het laatste weekend (of één na laatste) weekend zal zijn, dat het open is

Zó jammer!!

LD was net helemaal blij en gelukkig: vriendje uit Suriname heeft gebeld!!!! Het hele weekend is alvast goed!

ZIJ is vandaag trouwens begonnen met het schrijven van onze kerstkaarten. Kijk, komen ze misschien nog aan, voor de kerst.

dreamer wijzigde dit bericht op 15-12-2007 21:31
Reden: verkeerde straat, haha
% gewijzigd
Later is nu
Volgens mij is de dierentuin morgen. Tenminste, ik ga morgen naar provinciedorp en Bloes zei dat we niet konden meeten vanwege dierentuin. Toch?

Ik zit ondertussen met een half oog Idols te kijken.

Ehm... belangrijke dingen. Mootje en Jootje capoeira. Jootje heeft weer goed meegedaan. Leuk. Ik heb een capoeirabroek voor hem vermaakt. Van een maatje 140 naar een maatje Jootje (104-110 ofzo). Elastiek er in gezet voor te wijde taille en klaar. Jootje is er erg mee in zijn nopjes. Ik ga van de week (oh, lekker belangrijk) elastiek maken in Mootjes broek. Dat ding zakt continu van zijn niet aanwezige heupen/kont.

Verder hebben we de kerstboom opgetuigd. Tenminste, de kinderen. Wij hebben toegekeken. De ballen zijn ietwat niet helemaal goed verdeeld zeg maar. Misschien dat we dat nog even aanpassen, maar zo is het eigenlijk ook wel leuk.

En toen was het alweer tijd voor koken en avondeten enzo. Mijn ouders zijn weer aangeschoven.

Pim, mijn ouders gaan donderdag over.
Klopt, Meave. Morgenmiddag gaan we de dierentuin onveilig maken, hopelijk met de Pimpeltjes.

Idols was leuk: de Bloesjes mochten opblijven en waren helemaal blij. Gezellig hoor, dit vrouwenhuishouden.

En Opa Bloes is wéér boos. Nu omdat hij gisterenavond zijn huis wel erg koud vond en de buren niet thuis waren en dus vroeg of hij bij mij kon komen. En na een hele week veel Opa Bloes en de klote-ervaring met de Aso had ik me net zo verheugd op een avond ALLEEN. Niets en niemand kreeg mij van de bank, filmpje lag klaar. Port, nootjes en sja... toen dus een boze Opa Bloes omdat ik "liever niet" had gezegd op zijn vraag.

Voor straf (ja hoor, ik blíjf zijn kind ) komt hij nu een hele week niet. Ik moet maar eens voelen hoe het is om in de steek gelaten te worden.

En toen werd ik heeeeeeeel boos. (Mijn Zus zei heel treffend: hij drukte op al je knoppen ) Wat nou in de steek laten? Ik heb een prachtige ketel (de mijne) voor hem geregeld, ik zou het gaskacheltje van de Onmisbare Buren kunnen komen brengen, hij heeft deze week 3 keer bij mij gegeten en geluncht vrijdag. En dan zeg ik één keer "nee" en dan heb ik straf verdiend!?

En dan ook nog met de boodschap: "voel maar eens hoe het is om in de steek gelaten te worden" Eh, misschien nog niet opgevallen maar die ervaring heb ik al, dank u.

~zucht~

Kortom: ik heb DRANK nodig! Veul en sterk.

Ik mopper wel veel de laatste tijd zeg. Sorry, is niet leuk voor jullie.

Meave, is nu heel jullie gezin aan de Capoeira? Leuk, ik ben door jou wel benieuwd geworden wat het nou is. Effe googlelen dus. (meteen goede afleiding van het gemopper)
Ach tjeumig lichtgebakerd Opa Bloes... jesses!

Xop, sterket met de ziekenboeg, veel sterkte. Hoop voor je dat het een kort virusje is!

Hier ook ziekenboeg, althans Loentje is ziekig en Leentje is heeeeel sielug... Als ze zo half blijven blijft Pompel thuis bij hen en ga ik met Lientje en Lotje naar de dierentuin. (Dá's relaxed, met 2 kindjes ) Maar ja als Leentje écht ziek is ga ik dan weer niet... want dan heeft het kind gewoon haar moeder (Lees: borsten) nodig...

Pfff, het kan ook nooit een keertje vlekkeloos en vanzelf he? Je moet ook geen leuke dingen plánnen, je moet wachten tot iedereen fit is en dan spontaan gaan..

Hoe dan ook, ik heb nog goede hoop... maar beetje twijfel.

Ik hoop tot morgen, Bloes!
pffff veel te veel gedronken, maar een superleuke avond gehad!!!!! Shit, morgen natuurlijk moeilijk om vroeg (lees kindertijd) wakker te worden)
En Pim, hoe is het met de kindjes vandaag? Arme zieke kindjes overal.

Al uitgevonden wat Capoeira is Bloes?
Grappig filmpje.

Nog eentje, Capoeira, met o.a. Mootjes meester.
Meave, dat ziet er goed uit!

Lijkt me een leuke sport. Wel stoer, wel testosteron, maar geen agressie. Ik hou em in gedachten!

Mk vond het filmpje erg mooi.

Doen ze daar, mamaa? Isseendans? Is mooi, mamaaa!

**schuift aan de bar, aangezien er geen kip in het kasteel is**
Goedenmorgen

zet even een kip neer, zodat Tila hier rustig kan blijven zitten

he, vervelend zeg, zoveel zieke kindjes. Hopelijk kan Pimpel toch nog met een gedeelte van haar kroost naar de dierentuin.

Bloes, ook vervelend zo'n boze opa Bloes.

Ik heb werkelijk niets meegemaakt verder.

Heb wel foto's uitgezocht van mijn huisdieren ooit, die ik ga proberen na te tekenen (maar ik durf weer niet )

Toedels
Later is nu
Da's een haan, dreamer, maar ik waardeer het gebaar!!

Gewoon lekker tekenen. is het niks, dan is het niks, maar ben je wel weer lekker bezig geweest!
môgge,

leuke kip dream

Het is koud, maar prachtig weer hier. Ga zo grut aankleden , die hangen nog lekker in nachtkledij en dan gaan we op pad naar kerstmarkt. Bentos belde dat hij al vanaf 10 uur de Glühwein warm had , ben benieuwd of het een beetje leuk is. Tot laterrrr
verhip, het is geen kip. nouja, ik kan er ook niets aan doen dat google niet beter weet (de náámgever van 't plaatje noemt het wel een minikip, zie eigenschappen)

oooh, lekker, gluhwein.. ik verheug me alweer op het kerstdiner op school. Dan staat er altijd zo'n grote pan met gluhwein voor de ouders. hmmm
Later is nu
Oh, maar dan moet je beter kijken...die minikip zit onder de rechterpoot van de reuzenhaan!

~besluit dat ze deze kerst geen piepkuiken eet~

Pim en Xop, even onbeschoft hier, gaat volgende week zondag nou door?

Heb zojuist mijn schilderij afgemaakt. Geen idee wat ik ervan vind. Ja, dat mijn initiaal onderop te groot is (ongeduld is een slechte zaak, ik was zo blij dat ik na al het er-tegen-aan-hikken eindelijk klaar was, dat ik geen geduld had om een kleiner kwastje te zoieken voor de afwerking). Al met al een weinig originele prent, maar het zal wel wat kleur brengen in mijn woonkamer.

Tenminste...zodra hij hangt, maar dat kan ook wel weer een paar maanden duren, mijzelf kennende...

En dit was weer een lekker non-onderwerp, u aangeboden door Mimsey Inc. .

Gluhwein.

Lekker.

Doe mij ook een glas......

(Tila, hoe lang denk je dat het rijden is, van de hoofdstad onzeres lands, naar jouw casa jouwer lands?)
Wat wilde ik nou toch typen?
Van het Amsterdamsche naar mijn bevallige durp is gemiddled enomen 2 uur en een kwartier rijden.

Had je plannen?

Voor die bepaalde datum?

Hebben jij en mops nog lussiknie's?

Dan kan ik wat te eten gaan plannen!

leukleukleuk!
Mims, foto!!!
Later is nu
mims ook al aan het schilderen?

Kerstmarkt was leuk!
quote:mimsey schreef op 16 december 2007 @ 11:59:

Heb zojuist mijn schilderij afgemaakt. Geen idee wat ik ervan vind. Ja, dat mijn initiaal onderop te groot is (ongeduld is een slechte zaak, ik was zo blij dat ik na al het er-tegen-aan-hikken eindelijk klaar was, dat ik geen geduld had om een kleiner kwastje te zoieken voor de afwerking). Al met al een weinig originele prent, maar het zal wel wat kleur brengen in mijn woonkamer.

Tenminste...zodra hij hangt, maar dat kan ook wel weer een paar maanden duren, mijzelf kennende...

Tsk. Wéér valse bescheidenheid. Is dit Mims-zoals-Mims-bedoelt-is???? (Donderpreek)

Ik heb het gezien toen het nog niet af was enne... het is dé kaft van de bestseller hoor. Dat jullie er mooi niet intrappen he.

(en als ik ongelijk heb over kaft en/of bestseller, mogen jullie me later in het kleinste kamertje van Huize Incontinento Vivaforia opsluiten in alle eenzaamheid en zonder geraniums)

Dierentuin met de Pimpeltjes was superleuk!!!! Ook met Dochter (en god, wat is dat kind leuk en lief en wat missen we haar, kutverjanpietersen...)

Nu komt de Barman en ik ga hem vertellen dat het over is. Ook niet leuk. Maar wel beter want ik voel me nu een huichelaar omdat hij wel erg gek op mij is en ik niet meer op hem. Verdorie.

En om het lekker complex te maken, zat straks de VL me nog eens zwijgzaam aan te kijken bij het Dochter-uitwisselen. Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen. Verdorie. Met bonzend hart.
voor Bloes!
Hee meiden,

Ik weet niet of het de winter is, minder licht, (eindelijk) kou, De Dip, of wat ook, maar ik heb een hoop tijd nodig. Rommeltijd. Thuistijd. En dan nog ben ik ongeduldig tegen de kindjes, gestressed over werk, en gelukkig en blij met thuis en alles tegelijk. Raar hoor. Maar goed, weinig computertijd dus, veel opruimen, foto's uitzoeken, met Dot in bad, boek lezen terwijl GG (ook half overwerkt) op mijn buik ligt.

En onze onmisbare oppas, die gisteren jarig was, heeft me het eerste seizoen van Fame geleend. Fame! Jeugdsentiment ten top! Zo ontzettend leuk om het weer te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven