Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Wat een ziekenboeg hier toch ook, zeg. Beterschap voor alle zieken!

En jaaaaaaaaa Mims! Fotoooooo!

Lil, als je tijd nodig hebt, moet je dat vooral nemen.Of het nu rommeltijd, thuistijd, knutseltijd of gewoon lekker Liltijd is. En Fame is leuk Bruno, Coco, Leroy, Doris - helemaal goed.

Bloes, huh? Heb ik iets gemist? Over met de Barman? Speelde dat al langer in je hoofd? Watskeburt?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Jajajaja heul erg sentiment!
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 16-12-2007 22:48
Reden: was toch niet zo'n geweldige compilatie
% gewijzigd
Foto's in AK...

Ja, als Bloes zo gaat slijmen dan kom ik er enit onderuit natuurlijk.

Heb er meteen maar een plaatje van Malley bijgedaan, van vandaag. Mijn jongste rooie wordt groot! En ben nu een Bloezig plaatje aan het uploaden, maar dat wil nog niet zo...
Wat wilde ik nou toch typen?
Mooi! Om te janken zo mooi! (goed gejat van Maarten van Roozendaal)
Verrukte slijmbal! Of heb je het over je eigen werpsels? Want dan heb je gelijk!

Maar thanxxx, dear!
Wat wilde ik nou toch typen?
Werpsels?

Wat jij wilt, dear.
Ik vind 'm goehoehoed, Mims! Leuk! Zal morgen 'ns googlen op de tekst.

Kom alleen even hoooi en dáhag, zeggen want lag om 22.00u al te slapen op de bank en waarom ik dan nu niet in bed lig maar achter klaptop is natuurlijk oerstom.

Jammer van de Barman, Bloes. Waarom?

Truste.
Heel simpel: het voelde niet goed. Kan het ook niet verklaren, misschien krijg ik ontzettend spijt maar het voelt niet zoals het moet zijn. En omdat ik niet wilde dat hij bleef bungelen, zoals ik me bij VL voelde, heb ik het meteen gezegd.

Slaap lekker, lief hert. Morgen gaat weer om 6 uur die klote wekkert van je!
Hoe reageerde hij Bloes?

Was leuk je te zien en je meiden te zien, prachtig stel!! Lief en mooi.

Mijn terugreis was beduidend minder... ik had éch veel beter pannenkoeken met je kunnen eten, dan was ik eerder thuis geweest. Alles ging mis en we hebben 3,5 uur gedaan over een reis die in 1,5 had gekund. Pffff... Lientje en Lotje waren gelukkig wel erg lief en zoet en gezellig en ach.. met zulk gezelschap is het niet zo erg. Alleen Lotje had het op een gegeven moment (nadat we wéér 3 kwartier in de kou hadden staan wachten) wel erg koud en was wel erg moe, heel sielug. (Op de heenweg hadden we ook al op het nippertje een bus gemist die maar 1x per uur kwam, die reed echt letterlijk voor onze neus weg. Hufter van een chauffeur , dus toen hadden we ook al een uur buiten staan wachten) Ik vind dat ik bikkels van dochters heb, dat ze vrolijk blijven, ben trots op ze vandaag. (anders ook hoor!)

Loentje is wel echt ziek, had vanavond 40 graden koorts (en ik had hem gisteren nog wel voor "echte man" uitgemaakt met zijn gepiep ) En ook Leentje heeft koorts en hoest en is pieperig. Lotje is al geweest... ben benieuwd wanneer Lientje aan de beurt is. Hoop voor Loentje erg dat hij dinsdag wat is opgeknapt want dan is de kerstviering van school 's avonds in de kerk en dat is echt heel leuk en mag hij niet missen!

Mims, wauw gaaf schilderij man! Knap! Wat een hoop kunstenaressen in de dop hebben we hier.

Heb de capoeira(?) filpmjes bekeken en vind het nogal.. ehm... vaag... Ik zou persoonlijk liever óf echt vechten óf echt dansen dit is het allebei (net) niet. Maar wel leuk, Meave, dat jullie hele familie zo fan is.
Goedenmorgen

straks meer, maar Mims, wat een mooi schilderij zeg! *kus*
dreamer wijzigde dit bericht op 17-12-2007 07:09
Reden: iets met spelling
% gewijzigd
Later is nu
quote:pimpel schreef op 17 december 2007 @ 00:06:

Loentje is wel echt ziek, had vanavond 40 graden koorts (en ik had hem gisteren nog wel voor "echte man" uitgemaakt met zijn gepiep ) En ook Leentje heeft koorts en hoest en is pieperig. Lotje is al geweest... ben benieuwd wanneer Lientje aan de beurt is.

Nou, vandaag dus! Nou ligt zij met 40 graden koorts op de bank. Ze heeft ook gespuugd (Loentje gister ook al) (ze doen het allebei keurig op de wc... )

Loentje daarentegen heeft weer behoorlijk praats, koorts ook flink gezakt. Kort virusje??
Zo, en dan nu:

Ok, ik weet dat ik miep en da ik asociaal nonreageer, maar ben de werkstress zo zat! Dacht licht te zien aan einde tunnel maar ben op eoa manier weer geheel in duister beland lijkt het wel (of is dat winterdip?). Te veel hoofdpijn (of ben ik nou een zeikerd? iedereen heeft wel eens hoofdpijn) te veel moe (of ben ik nou een zeikerd? er zijn mensen die met veel minder slaap veel meer doen, ook hier), en ik weet dus niet of ik nou serieus aan de zeik moet en heb geen energie voor Grote Veranderingen (ik wil een SAAI leven voor 2008: kan dat? dank u), en heb voor de 321e keer gepoogd bij mijn baas een gesprek aan te vragen nadat ik op vrije dag word ondergesneeuwd door mails en smsjes en telefoontjes, en hij reageert met een nieuw bericht over wat er nog moet gebeuren en nonnul reactie op mijn dringend verzoek om gesprek over Hoe Het Gaat.

Even niet meteen over mijn bol aaien en zeggen dat ik rustig aan moet doen (dat doet GG al), maar even eerlijk: ik heb een super leven, zowel relatief (beter dan in jaren) als absoluut; dol op iedereen hier in huis,goed georganiseerd ook nog, blij met mijn mensen en de liefde. Baan is leuk. Maar op eoa manier zak ik af naar een soort overspannen ziedoorbomengeenenkelbosmeer. En zo veel uren maak ik nou ook weer niet, en de zorg is prima gedeeld, en de vaste oppas is haar niet onaanzienlijke gewicht in puur goud waard (zeker met de Fame dvd). Dus wát scheelt er nou aan?! Ik voel me zo'n typische "ze is midden 30 met kinderen en 3/4baan en dus altijd moe en half overspannen" zeikwijf. Bah. (Maar dit gvoel vind ik ook niet leuk.)

Verder heeft Dot nu definitief door hoe ze van op haar buik liggen (dan kroop ze nog wel eens) via op knietjes gaan zitten weer naar kontzit komt, dus die kruipt niks meer en schuift alles. Maar ze gaat zich eindelijk optrekken en langs bank en box lopen; goeie genade, het kind is bijna anderhalf en eindelijk staat het eens op de pootjes! Maar vrolijk is ze dan weer wel, dat scheelt een boel.
~neemt van Pimpel de caffeinevrije varian aan wegens overmaat aan bibbers en gaat maar eens aan lunch beginnen. Veel lunch~

Iemand ook nog lekker broodje?
Help, en nou is Dot alweer wakker na slechts een half uurtje slaap en ik wilde even eigen dingen doen. Helphelp. (Het is nog maar maandag. Het is nog maar bloody maandag. Ergens gaat het niet helemaal goed, geloof ik.)
Lil toch

het is allemaal zó herkenbaar

Punt 1: niet relativeren, omdat er zoveel mensen zijn die minder slapen, meer doen en toch vrolijk zijn, ofzoiets. Er is altijd ergens een overtreffende trap, jij bent belangrijk en hoe jij je voelt.

Punt 2: (belangrijk punt, wordt door diverse hulpverleners steeds weer als eerste aangezwengeld dus BELANGRIJK) laat de boel de boel. Niets moet! Als je ondersneeuwt ben jij eerst belangrijk en dan de was/afwas/strijkwas/stofzuig enz. Dus.. tijd voor jezelf, iets leuks gaan doen voor jezelf. Enz.

Punt 3: afspraak met je werk dan maar van jou uit duidelijk maken. Heb je thuis je werkemail? Dan wordt het misschien eens tijd om een eigen emailadres aan te maken, waar je werk niets van weet, en op vrije dagen gewoon geen werkemail te openen.

Punt 4: adem in... adem uit...

ik weet het ook zo even niet meis.
Later is nu
Volgens mij ligt het hele eieren eten gewoon bij je Baan, Lil. Teveel Baan in te weinig uren in combi met starre werkgever. Zou toch maar weer 'ns hard met vuist op tafel slaan..

Hier ook stress maar dan in iets andere variant.. Ben helemaal vergeten kerstpakketten te regelen en nu is er vrijwel niks meer te krijgen. Mooi is dat. Dus ik moet maar even snel zelf gaan shoppen om kerstpakketjes in elkaar te flansen, lekker professioneel, goed geregeld, Bam. NOT.

En net een uurlang gezocht naar zwembroek van Noah (niet in vieze was, niet in schone was, niet in kast, niet onder bed/bank, niet in dekbedovertrekken... sjonge, en ik weet zéker dat ik 'm donderdag na zwemles gewassen heb.. Net maar een moeder-van-vriendje gebeld, die neemt zo een zwembroek mee. Hoeft het joch zometeen niet in zijn nakert dat zwembad in. Pfffffff. En hier is dus nu een bom ontploft. Kan iemand de explosieve-huishoudelijke dienst inschakelen? Dank.
Explosieve huishouddienst ook nodig in huize Toet.

En ik wil een uur onder de douche ook al heb ik al minuten staan schrobben bij heet water met sop.

Heb net zelf de wc ontstopt nadat verstopping steeds ergere vormen begon aan te nemen. Water liep nu zelfs niet meer heeeeeeeeeeel langzaam weg.

GATVERDEGATVERDEGATVER zeg, wat was dat een vies klusje. BLEGH!

Oh ja, en veder herken ik me volledig in gevoel van Lil.

Inclusief hoofdpijn, ongeduldig zijn, doordebomenbosnietmeerzien en zo meer.

Met als enige verschil dat ik dan qua werk vanmiddag een contract heb aangeboden gekregen en ik dus per 1 januari gewoon een goede vaste baan heb. Da;s dan wel weer leuk.

Nu de rest nog; zelf zen en vrolijk worden, rommelhok omtoveren in werkbaar kantoortje en relaxter en gezonder in het leven staan.

Denk aan jullie.

balan bam, van kerstpakket en zwembroek,

misschien gewoon voor iederen zwembroek halen en die samen met leuke badlakens als kerstpakket geven?
Zwembroek als kerstpakket, best origineel. Weet alleen niet hoe groot de pielemuisjes zijn van die mannen.. *kan dat wel eens nader gaan inspecteren onder noemer 'nieuwe regelgeving Arbo'.. *
zou de bilomvang niet belangrijker zijn voor de zwembroek bam, of stuur ik nu erg je plannen in de war?

Lil, helemaal met dream eens, vrij is vrij, geen werkmail, geen werktelefoon (nummerherkenning?), rust in de tent. Moet je niet toevallig nog wat vakantiedaagjes opmaken?Vergeet ook niet dat je nachtrust momenteel fors te wensen over laat, dat scheelt altijd een hele hoop in hoe ìk de wereld bekijk tenminste.

Toet, wauw, is bijbaan nu vaste baan? Ik moet toch ergens een bonus op kunnen strijken dit jaar . Kjong, je moet trouwens je mail effe checken vandaag!

Bloesem, wat jammer van de barman, hoe dat zo? Ik las al wel wat in het kasteel, maar had nkiet echt in de gaten dathet zo serieus was, serieusmis zeg maar.

Bah, we werden gisterejnavond gebeld door school, althajns door juf van GG. Zaterdagochtend is de congierge (huh? Hoe schrijf je dat in godesnaam?) plotseling overleden. Mijn kinderen zijn er niet heel verdrietig van, maar we hebben het vanavond wel gehad over begraven, cremeren , as in dehemel en ziek zijn. Nogmaals bah. Ik vind het helemaal verdrietig en rot, hoewel ik de goede man niet erg persoonlijk kende. Nu moet ook nog besloten worden wat de school wel of niet laat doorgaan van de kerstviering. In elk geval is de kerstmakt voor de ouders al afgelast (terecht, men kan dan moeilijk met een band op het schoolplein feest gaan staan vieren

even een onderbreking geweest....ga mijn vent gezelschap houden, hij is zomaar thuis vanavond! Net trouwens GG "gesnapt"op lezen onder de deken met een zaklantaarn....vond het ergens wel leuk, is mooi, stiekum lezen met een zaklantaarn
Mopper

~kost me 3 uur per dag reistijd... scheelt een schuld, scheelt een schuld...~

Gaap

~reeds 4 nachten niet geslapen, ben in de tegenstewoordigheid bezig met eerst Kman wakker te maken omdat ik Chip wel hoor huilen (vanwege zielig bloedend kontje) en hij niet, terwijl hij het op zich zou nemen~

Mopper

~gewoon omdat ik een achterlijk druk programma draai, waar ik pas eind febr van bijgetrokken ben en het waarsch dán pas kan waarderen wat er nu om me heen zweemt~

Gaahaap

~bah, moet ook nog steeds voor 4 denken, niks zelfstandigheid~

Moppermopper

~vooral dat~

Schilderij heeft herkenbare kaaklijn van Hero, SUPER!

Lil heeft niet zomaar een parttime baan, die doet ook nog reizen en vanhuis enzo, dat kost meer energie. Wettelijk verplicht zijn die funcioneringsgesprekken trouwens.

Dank voor Bent.

Kerstpakketten zijn ook bij HEMA te krijgen.

Truste.

Mopper!
Bentetje; ik had nog niet gelezen van je bonuswens :-) , maar er is wat kleins onderweg naar je. En ook naar Bloes, die me uiteindelijk heeft overgehaald.

Als bedankje voor dit leuke feit!

Nu weer snel aan verslag verder werken. Ik moet er wel wat voor doen natuurlijk!
Stuurt Kjong een big hug!
Goedenmorgen!

Toet, gefeliciteerd met contract! Lekker zeg!

en stoer dat je zelf een ontstopte wc ter hand neemt.

Bentetje, schrikken van die concierge zeg! Krijgen de kinderen er verder veel van mee? Bij ons op school is de concierge, voor zover ik kan zien, toch wel een redelijk aanwezig persoon. Maar voor de kinderen moet de kerstviering wel zoveel mogelijk doorgaan, natuurlijk.

Lieve Kjong, goed dat je wegmoppert wat tegenzit/tegenvalt, maar vergeet je niet te genieten dear? Eigenlijk is het ook geheel niet eerlijk dat je juist nu moet werken en gelijk zoveel uren. Gelijk in gezinnetjeformat gedrukt, met jijzelf als groot lichtend kostwinster. Kun je ooit, als Kman naar NL wil nog onder de neus van wiedanook duwen "kijk, hij was nog niet in m'n huis, voor 4 weken nota bene, en ik was al fulltime aan 't werk!"

Bambi, nog gelukt met kerstpakketten? Kan me voorstellen dat dat even tussendoor geschoten is. Wel flink balen, natuurlijk. Zwembroek al gevonden? Had ie 'm niet bij de zwemles vergeten?

Mijn kinderen kwamen gisterenavond bij het eten met de heuglijke mededeling dat er kerstspulletjes meemoesten voor kerststukje. Niet dat ik dat niet aan zag komen, na zo'n 6 jaar basisschoolervaring weet ik redelijk hoe die laatste kerstweek eruit ziet, maar ik zie graag even op papier dat ze dan en dan iets mee moeten nemen. Is net als met 's morgens wakker worden. Ik kan wel een half uur voor de wekker wakker zijn, als hij (die wekker dus) niet afloopt, kan ik (nog) moeilijker opstaan.

Afijn, dat wordt dus vanmiddag, die kerstdingetjes. Ik héb ze wel, haal het gewoon elk jaar weer uit het kerststukje en doe het gelijk in 'n zakje voor volgend jaar. Vorigjaar hebben we nieuw gekocht, dus nog keuze zat.

Pfoei

het ging bijna op een rijtjespost lijken he?

tot later
Later is nu

Lief he?

Bloes, ik vind het trouwens heel sterk van je, dat je VL hebt verteld hoe het zit. alweer bijgelegd met opa Bloes?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven