Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Winter Efteling 2007-2008

Kinderen t/m 3 jaar gratis

Volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar ¤ 26,00

Met dit soort prijzen (en eerste dag van het jaar dicht) hou je mij echt buiten de deur.
Alle reacties Link kopieren
Open dan gelijk een topic over die ananas met chocolade, wat me sowieso een erg lekkere combinatie lijkt

Staat de interne klok van jouw kinderen ook gelijk met de externe klok, Kjong? En hoe weet je dat ze een interne klok hebben, tikt hun buik?

Mijn kinderen zijn hun slaapklok aan 't verschuiven, ik ken dit van vorige vakanties, slapen ze éindelijk lekker uit (ja Meave en andere moeders van vroege kinderen, houdt moed, het kán bést nog goedkomen!) moeten ze er weer vroeg uit, waardoor dat heerlijke ritme ineens weer weg is en ze het voglende weekend weer fris en fruitig om 7 uur bij je bed staan. Nou moet LE dat toch, want voetballen

LD gaat van voetbal af, trouwens, wegens haar enkel
Later is nu
Fijn dat jij vis niet lekker vindt, Lex, blijft er lekker meer over voor mij, mij, mij!

Ja hoor, lekker middagje gehad. Stofzuiger gekocht. Best ruig leven, zo.

Bambi-man blij met nieuw speeltje (stofzuiger van Dyson -?-, aerodynamisch uitziend geval zonder stofzuigerzak, moet zeggen dat-ie inderdaad lekker zuigt. De stofzuiger, niet Bambi-man. ) en Levi schattig met Bambi-man helpen, die bouwt een nieuw konijnenhok. Bambi-man wil 2 franse hangoren (niet voor zichzelf, zo heten die konijnen)

Moet je maar 'ns op googlen, die beesten zien er geweldig uit. Zijn net halve honden, zo groot. En leuk karakter enzo. *gaap*

Ik ga ook roken. In de tuin. Nog een laatste Baileys.
Was ie erg duur, Bambi, die stofzuiger? Wij hebben nl zoééntje gekocht bij de Aldi, deze week .. merk weet ik zo niet, de doos staat bij Lil. (zaten de puzzels in) maar zuigen doet ie goed, die stofzuiger, is me verteld (want ik zuig dus geen stof)

Die prijzen houden mij helaas ook al heel lang buiten de Eftelingdeuren Kjong Wel jammer, want ik zou de kinderen er graag eens mee heennemen, ik vond het zelf vroeger érg mooi. Maar de afstand + de prijs staat me zo tegen.
Later is nu
Live verslag van ananas-sap? Kan nog wel ff duren. Hij zit ineens te gamen!
en jij zit te forummen.. dus..
Later is nu
Vanavond, 20.05 uur;

Oudste roept vanuit haar bed:

"Mamma, ik kan niet slapen. Mag ik mijn kamer opruimen?"

Dat kan er nooit eentje van mij zijn!

350 euro, Dream.

En die van de Aldi?
Tjemig, dat zijn prijzen zeg.

Is er niet ergens een actie waarmee we kaartjes kunnen winnen?

gaan we massaal meedoen!
dus ik moet eigenlijk wel naar bed

morgen geen rustig ochtendje nietsdoen, moet op verjaardagsvisite van neefje. Is ook leuk, daar niet van, maar moet er dus ineens 'op tijd' uit.

Truste dus!
Later is nu
Die Dysons zijn inderdaad vet duur. Maar wel heel mooi. Voor een stofzuiger.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:Bambi schreef op 30 december 2007 @ 00:19:

350 euro, Dream.

En die van de Aldi?

80 euro.. m'n duurste stofzuigert ooit.

Ik had ooit een goedkope: in 3 jaar kapot (en door overmatig gebruik kon dat niet komen)

toen maar een duurdere Bosh.. : in 3 jaar kapot (reactie: zie hierboven)

Toen dus de állerállergoedkoopste, die ging alweer 4 jaar mee! Maar volgens Elvis is hij niet goed meer (inmiddels wel vaker gebruikt, want schoonmaakster gehad enzo)

Dus toen aanbieding bij Aldi geprobeerd. IN elk geval geen oeverloze zoektochten meer naar dé stofzuigerzak
Later is nu
Ok Hert, er gaat iets mis met je.

Wie ben jij ineens geworden dat je denkt dat een liveverslag en gamen niet samengaat?
quote:dreamer schreef op 30 december 2007 @ 00:00:

Jaaa, Bambi is in tha house.. garnalen als voorgerecht en gamba's als hoofdgerecht? Wow.

wel gezellig gehad dus? Ons nog gemist?

Ananassap gaat Elvis dus nevernooitniet drinken.... nouja, dan maar niet

en het wachten is nu nog op Pimpel

komt u maar YO!
Ik geloof dat ik Lief ook heb beloofd dat ie mag uitslapen morgen

Damn

Zou hij nog willen ruilen

als ik iets ananasgerelateerds in de aanbieding gooi?

Toet, , zou ze een keer bij mij willen logeren, denk je?
Wat wilde ik nou toch typen?
die van ons is ook heeeel mooi, die stofzuiger dus.

Was LD's eerste reactie: ooooh, wát een mooie, mag ik die ook eens gebruiken? (mijn reactie als die van Toet hierboven )

Met airmiles kun je de meeste attractieparken goedkoper in. Zo zijn m'n ouders wel met hun ándere kleinkinderen parken afgeweest. Toen mijn kinderen eenmaal die leeftijd hadden, verbouwden ze niet meer, dus hadden ze niet zoveel airmiles. zonde hoor.

Maar goed

truste dus!

*kus*

(ik wil de kussmiley terug!)
Later is nu
Same here, Toet. Alleen weet ik zeker dat iets ananasgerelateerds in de aanbieding gooien niet gaat werken; hij slaapt al.
Vast

als ik mee mag

Trusten dames!

Enjoy the ananas

en de terugkeer van de stappende man

of gewoon je lekkere IKEAbed

Oant moarn!
Is er überhaupt nog wel wat te beleven op 1 januari?

Behalve Tuinen Bekijken in verweg, en dat de A73Zuid open is?
quote:dreamer schreef op 30 december 2007 @ 00:24:

(ik wil de kussmiley terug!)
Ligt er misschien wel aan Toet, of je ananasgerelateerd in de richting van de Vanillecola zoekt of toch meer bij Sjorsina verbaan... hoewel zo'n blikje ananas natuurlijk alláng weer anders voelt

Haiii Pimpel
Later is nu
Ah, dankje Alex

is ook zo!

Kjong.. Madurodam?

nee, kan ik niet, sorry

Hortus Haren is misschien wel open, is iets met Dino's geloof ik!

en. ohja

truste dus

(ik zie dat alleen de kroeg en het theehuis hier nog open zijn, op de pijler)
Later is nu
quote:kjong schreef op 30 december 2007 @ 00:22:

Ok Hert, er gaat iets mis met je.

Wie ben jij ineens geworden dat je denkt dat een liveverslag en gamen niet samengaat?Erger nog.. bij het woord zuigen denkt Bambiman aan z'n stofzuiger.. Maar de nacht is nog jong..
Hier ook trusten. Early wake up call morgenochtend (WAAROM slaapt het kreng nou wel uit tot 8.15 als hij uit logeren gaat????).

Daaaaaaag.

(Bam, verwacht nog wel live verslag morgenochtend als ik wakker word. Zet maar op youtube ofzo )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven