Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Kan iemand mij die site mailen waarvan je op 1 jan naar de dierentuin mag?

Avifauna is erg bevallen vorig jaar. En op de laatste dag van Kman kan ik heus nog even mijn eigen plan trekken, en dus gezamelijks wat leuks doen buítenshuis.
Alle reacties Link kopieren
Meave, ik heb al wat wijn op, dus help me even, moet Bloes nu met Vietje trouwen? Oei, sterkte morgen.

hebben ze iets ijssculptuurdingers in Madurodam? Wow, je zou er haast heengaan he?

(kids hebben van de week foto's van mij gezien, in Madurodam.. ooit, toen ik nog jong was enzo... niet dat ik nu zo vreselijk oud was, maar het was wel zo'n ..eh.. 18 jaar terug.. in de tijd dat de Eifeltoren nog 100 jaar was.. die is nu ook ouder, haha en nu willen ze er dus heen.. want Pinkeltje was er tenslotte óók al eens)
Later is nu
Ik vind er geen reet an. Aan dat hele Idols gedoe niet.

Noch Big Brother.

Of de gouwe kooi

of andere crap.

En er was nog wat...

Oja.

Ik ging roken.
Een Madurodamlightshow om 19.00 uur 's avonds.. Kjong.. mogen we dan bij jou op je bank crashen?
Later is nu
Whoehaha, dat versta ik nou ook steeds....
Wat wilde ik nou toch typen?
Neehee, Vietje moet met Dot trouwen.
niet dat 19.00 uur zo láát is, ofzo, maar ik viel vandaag bij Hoogeveen al bijna in slaap, weetje. En dat vond ik best wel eng.. moest nog denken aan Bambiman, die gelukkig wel goed thuiskwam.

Hoe zou het met die herten zijn, trouwens?
Later is nu
Ohhww, Vietje met Dot!

Zég dat dan..

ik vind dat LE wel met één van de Bloesjes mag trouwen, mooie leuke lieve meiden, met een topmoeder! Maarja, zo'n end weg. Z'n huidige vriendinnetje heeft gelukkig óók leuke ouders..
Later is nu
Dat was dus een reactie op Alex.

En ik vind er deze serie wel een aantal steengoede vrouwen bijzitten, in dat Idols.

Die site, lieve KJong, was van de RVS, en ik heb deze week al zitten zoeken maar ze hebben deze actie nu niet. Jammerjammer.
Kjong, is volgens mij niet dit jaar, die dierentuinactie.
Entreeprijzen 2008

Volwassenen

¤ 13,75

Kinderen 3 t/m 11 jaar

¤ 9,75

65+

¤ 12,75

Tegen deze prijzen zou ik die show toch even meepikken.

Je moet nl ook nog parkeren (katsjing), wat eten, en je bent er binnen een uur uitgekeken. (Ok, jouw familie in 1,5 uur)
quote:dreamer schreef op 29 december 2007 @ 23:43:

Een Madurodamlightshow om 19.00 uur 's avonds.. Kjong.. mogen we dan bij jou op je bank crashen?

Zeg, je wéét toch hoe riant Kjong behuisd is? Ik zeg, veel cola en koffie en dat komt best goed.

Moet behuisd niet met een t trouwens?

Ik moet echt naar bed.
Nemen we jouw huis, Meave, is nog niet eens halverwege en de kinderen kunnen Vietje 's morgens bezighouden!

En parkeren, Kjong, als buurtbewoonster, weet je niet een goedkoop parkeerplekje dan?

Wat gaan we trouwens doen, hier doorgaan tot Kman thuis is en dan dat hij toch nog eerder in bed ligt dan jij, zodat jij een warm plekje in bed hebt? Want ja, ik sliep dan wel bijna bij Hoogeveen, maar daar heb ik idd koffie en cola genomen, dus ik ben NU wel weer wakker
Later is nu
Valse stam, Meave, volgens mij.

Werkwoord is behuizen, dus -z, dus -d.
Mims is nog wakker *duim omhoogsmiley*
Later is nu
Ga 'ns naar bed, Meave, up you go! (ben vast mosterd.. slaap lekker, dear)

Dus. Het is gesjellig geweest bij Lil vanmiddag? Had niet anders verwacht natuurlijk.. Net terug, zit uit te buiken van eten met Bambi-man. Niet heel lekker gegeten, als je garnalen kiest als voorgerecht, doe er dan geen gekke dressing overheen. Als je gamba's kiest als hoofdgerecht, mik er dan meer dan 3 op dat bord. Dat soort dingen. Maar kan er niet wakker van liggen en de irish coffee, creme brulée en sambucca's waren zalig.

Zometeen met man het liefdesnest in.

Which reminds me: Alex, uit zeeeer betrouwbare bron : Heb je ipv vanille cola al eens ananas sap geprobeerd? Ghe.
Jaaa, Bambi is in tha house.. garnalen als voorgerecht en gamba's als hoofdgerecht? Wow.

wel gezellig gehad dus? Ons nog gemist?

Ananassap gaat Elvis dus nevernooitniet drinken.... nouja, dan maar niet

en het wachten is nu nog op Pimpel

komt u maar
Later is nu
Ananassap?

Is dat van die mop?

Dat als je heult je ananas moet zeggen?

Goedkoop parkeren.

Euhm.

Ergens parkeren en dan de tram nemen wordt het dan.

Maar ook dat schiet niet echt op.

Waar je niet hoeft te betalen, mag je ineens maar 1 of 2 uur aan een blauwe streep staan.
Ananassap? Fuck, dan moet ik het wel ergens doorheen gaan mikken, want puur gaat -ie dat niet drinken.

Maar goed dat de echt lekkere dingen (gamba's, garnalen..yuk!!) wel écht lekker waren
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik heb 2 vragen waarvoor ik een topic zou kúnnen openen.

1, waarom heeft Chip nog steeds de race? En als niet dan toch dunne.

Is dat normaal (bij Nutrilon hypoallergeneweetikwat)?

2, hoe kan het dat mijn kinderen een interne klok hebben en de externe ook zeer belangrijk vinden?
Ik heb een verse ananas liggen op de schaal.

Telt dat ook?

En van chocola (en sambuca en zo), hoe is het dan?

(Of je effe live verslag wil doen)
Zou sap van een blikje ananas ook helpen? En hoe snel werkt dat spul?

***duikt kelder in op zoek naar laatste blikje zodat ze glaasje klaar heeft staan als Lief uit de douche komt zo***
Voor mij wel; ik heb honger. Schuif maar door dat ding.

De vraag is nu Kjong: gá je nu ook die 2 topics openen (ik heb er iig geen antwoorden op)?
quote:[message=848328,noline]

En van chocola (en sambuca en zo), hoe is het dan?

(Of je effe live verslag wil doen)Webcam er bovenop? Kunnen wij wel aan je gezichtsuitdrukking zien of het een 'yay' of 'nay' is
Doet me denken aan de Nationale Seksquiz zoveel jaar geleden.

DE quizmaster (ongetwijfeld Jeroen Pauw) vroeg aan Sjorsjiena Verbaan wat ze het minst erotische voedsel vond.

Haar antwoord was na diep nadenken de ananas.

Ze wilde ook nogwel uitleggen waarom...

Die deed namelijk zoveel pijn als je hem in wilde brengen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven