Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Doe maar vijf kilo, putten mogen blijven zitten (die heb ik zelf ook) en als je het houdbaar kunt houden: doe maar via de post. Anders slipt m'n mailbox misschien dicht.

Of weet je? Doe maar tien kilo, dan heb ik wat reserve, zodat ik minder pasta en koekjes hoef te eten. *lampje*
slibt, met een b dus..
Tien kilo. Da's goed. Ik heb gelukkig ook niet al te veel putten, dus 10 kilo zonder putten is te regelen. Per post kan ook. Bubbeltjesenvelop lijkt me wel handig. Of zou een doosje beter zijn?
Ik heb twee putten. Raar hè? Eentje links en eentje rechts. Een paar maanden geleden had ik geen putten. De aftakeling zet definitief in denk ik.
Is dat de aftakeling? Ai, dan takel ik wel al heel lang af.

Ik geloof dat ik altijd putten heb gehad. Qrummel heeft ze ook trouwens, in haar billen. Klein lekker vetkleppie is 't, met d'r putten.
Zo lang je putten op één hand te tellen zijn, valt het trouwens wel mee, toch, met die aftakeling?
Ik heb ook al een paar keer een grijze haar gespot. Het is echt tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
Ik ben gewoon een en al put. En dan ook nog eens een onverzadigbare!
Een bodemloze put?

(Ik heb dus drie putten bij nader inzien )
Grijze haren heb ik (nog) niet. Qlief wel trouwens, terwijl die drie jaar jonger is dan ik. De eerste heeft 'ie gekregen tijdens mijn zwangerschap. Van de zorgen denkt hij. Ik denk ter compensatie van mijn aftakeling.
Ik zit wel ín de put, telt dat ook?
Ik ben een golfballetje met haren, qua put, teint en figuur.

Zag net een maandverbandverpakking slingeren in de gang. Huh? Niet mijn tijd van de maand.

Vraag ik heel naief aan Mops of zij weet waarom dat verpakkinkje daar ligt, zegt ze; "ja, ik heb die in mijn onderbroekkie geplakt!"

En inderdaad. In haar broekje maat 86 vond ik een keurig uitgevouwen en vastgeplakte Libresse. Kind is 3,5...waar leert het zoiets, ze heeft het echt niet van mij! Ben geshockt!!!

(en ik negeer Q's 65H.... dat ik groen uitsla komt door de spinazie, echt eerlijk waar!)
Wat wilde ik nou toch typen?
Ja, dat telt ook.
Whoehahaha, die Mops!

Golfballetje? Welnee!
Echt wel een golfballetje...

Ik had van het weekend een badpak aan, en meteen reden er oude, geruitbroekte mannetjes in golfkarretjes door het zwembad terwijl ze probeerden me voor mijn kop te meppen! !
Golfballetjes hebben geen armen en benen. En ook geen hoofd. Dus.

Ik ben uitgePUT. En mijn thee is op. Dus ik ga naar bed. Nu echt. Morgenochtend ben ik er vast weer heul bijtijds. Zucht.

Die Mops!!!

Waar háált ze het vandaan, zeg!

Trusten, Meave!

En Mims, jij mag dan wel een golfballetje zijn, je bent dan wel het líefste golfballetje dat ik ken. *smak*

Je hebt trouwens een beetje geknoeid met de spinazie...
Ik heb zo maar het vermoeden dat jij niet zo heel veel golfballetjes kent, Q, maar toch bedankt..

*smak* terug!

Thee, da's lang geleden.

Dat ga ik doen.

Thee drinken in plaats van koffie.

Denk ik.

Ofzo...

Oh, drie keer raden wie ik vanmorgen op mijn werk mocht bellen?

Een héle goede vriend?

Neehee, geen lieve collega, maar iemand die ik héél regelmatig zie...

Juist!

Willem van de Wegenwacht.

Mijn sleutels zaten weer eens in het slot.

Maar ik ben wel 4 maanden ANWB-loos geweest! Trots!
quote:qwertu schreef op 07 maart 2008 @ 20:09:

En voor half negen alvast wat voorliggen, om je plekje warm te maken? Nét een nieuwe baan en nu ben ik al overwerkt: ik lees hier "doorliggen"

Maar daar ben ik zeker al telaat mee? Ligt Meave nu in haar bed? Te lipo-sucken?
Bulder! Wees blij dat Mops niet met de OB aan de haal is gegaan!

En? Kende Willem je nog?

(en waarom heb je dat niet opgebiecht toen ik je aan de foon had???? )
Hier alleen OB met inbrenghuls, en verder blokkeren al mijn gedachten als ik dat probeer te linken aan Mops. Brrr...

maar zoals gezegd; tegenwoordig wil mops van alles twee; eentje voor zichzelf en eentje voor "Bloezuhm"...dus wie weet komt ze volgende keer ook wel met een Libresse voor jou aanzetten. Gezellig!

Willem kende me niet, maar was toch vriendelijk. Hoefde wéér mijn papieren niet te laten zien (goddank want niet bij me...). Ik had het afgelopen jaar al zoveel auto's kunnen stelen.
Ik ben dan wel weer benieuwd hoe Willem reageerde..

En hier ook genoeg putten. Heb ooit wel eens een poging gedaan om er van die antiputcreme op te smeren, maar toen transformeerde ik van put naar lolly, zo plakkerig is dat spul.

Dan maar liever putten
quote:meave schreef op 07 maart 2008 @ 20:42:

Golfballetjes hebben geen armen en benen. En ook geen hoofd. Dus.

Tssskk...

quote:Elyane schreef op 07 maart 2008 @ 21:08:

maar toen transformeerde ik van put naar lolly, zo plakkerig is dat spul.

Dan maar liever putten

Is het soms comedy-night hiero? Zijn we aan het in-lachen?

Mims, waar vind je nou zo'n plaatje????? Werkelijk, geniaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven