Cheers!
vrijdag 7 maart 2008 om 20:11
vrijdag 7 maart 2008 om 20:35
Ik ben een golfballetje met haren, qua put, teint en figuur.
Zag net een maandverbandverpakking slingeren in de gang. Huh? Niet mijn tijd van de maand.
Vraag ik heel naief aan Mops of zij weet waarom dat verpakkinkje daar ligt, zegt ze; "ja, ik heb die in mijn onderbroekkie geplakt!"
En inderdaad. In haar broekje maat 86 vond ik een keurig uitgevouwen en vastgeplakte Libresse. Kind is 3,5...waar leert het zoiets, ze heeft het echt niet van mij! Ben geshockt!!!
(en ik negeer Q's 65H.... dat ik groen uitsla komt door de spinazie, echt eerlijk waar!)
Zag net een maandverbandverpakking slingeren in de gang. Huh? Niet mijn tijd van de maand.
Vraag ik heel naief aan Mops of zij weet waarom dat verpakkinkje daar ligt, zegt ze; "ja, ik heb die in mijn onderbroekkie geplakt!"
En inderdaad. In haar broekje maat 86 vond ik een keurig uitgevouwen en vastgeplakte Libresse. Kind is 3,5...waar leert het zoiets, ze heeft het echt niet van mij! Ben geshockt!!!
(en ik negeer Q's 65H.... dat ik groen uitsla komt door de spinazie, echt eerlijk waar!)
Wat wilde ik nou toch typen?
vrijdag 7 maart 2008 om 20:52
Ik heb zo maar het vermoeden dat jij niet zo heel veel golfballetjes kent, Q, maar toch bedankt..
*smak* terug!
Thee, da's lang geleden.
Dat ga ik doen.
Thee drinken in plaats van koffie.
Denk ik.
Ofzo...
Oh, drie keer raden wie ik vanmorgen op mijn werk mocht bellen?
Een héle goede vriend?
Neehee, geen lieve collega, maar iemand die ik héél regelmatig zie...
Juist!
Willem van de Wegenwacht.
Mijn sleutels zaten weer eens in het slot.
Maar ik ben wel 4 maanden ANWB-loos geweest! Trots!
*smak* terug!
Thee, da's lang geleden.
Dat ga ik doen.
Thee drinken in plaats van koffie.
Denk ik.
Ofzo...
Oh, drie keer raden wie ik vanmorgen op mijn werk mocht bellen?
Een héle goede vriend?
Neehee, geen lieve collega, maar iemand die ik héél regelmatig zie...
Juist!
Willem van de Wegenwacht.
Mijn sleutels zaten weer eens in het slot.
Maar ik ben wel 4 maanden ANWB-loos geweest! Trots!
vrijdag 7 maart 2008 om 21:06
Hier alleen OB met inbrenghuls, en verder blokkeren al mijn gedachten als ik dat probeer te linken aan Mops. Brrr...
maar zoals gezegd; tegenwoordig wil mops van alles twee; eentje voor zichzelf en eentje voor "Bloezuhm"...dus wie weet komt ze volgende keer ook wel met een Libresse voor jou aanzetten. Gezellig!
Willem kende me niet, maar was toch vriendelijk. Hoefde wéér mijn papieren niet te laten zien (goddank want niet bij me...). Ik had het afgelopen jaar al zoveel auto's kunnen stelen.
maar zoals gezegd; tegenwoordig wil mops van alles twee; eentje voor zichzelf en eentje voor "Bloezuhm"...dus wie weet komt ze volgende keer ook wel met een Libresse voor jou aanzetten. Gezellig!
Willem kende me niet, maar was toch vriendelijk. Hoefde wéér mijn papieren niet te laten zien (goddank want niet bij me...). Ik had het afgelopen jaar al zoveel auto's kunnen stelen.
vrijdag 7 maart 2008 om 21:08
vrijdag 7 maart 2008 om 21:17