Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Archgg kan niet meer in de AK reageren, loopt alles steeds vast. Is vervelend, want ik wil er wel graag reageren. Grom. Hopelijk van tijdelijke aard.

Even bovengronds dan maar: Bloes, ik snap het, en ik wil mijn eigen glazen liever niet ingooien, maar snap je ook dat het niet helemaal eerlijk voelt? De keuze tussen U. of A. stond oorspronkelijk gewoon open (muntje opgooien), totdat het niet uit leek te maken, mogelijk handiger voor deel betrokkenen maar niet een make-or-break, en voor mij groot voordeel dat ik alsnog kan aanschuiven ook al heb ik andere keuze gemaakt voor die avond. Maar nu is er situatie waarin iemand die er anders wel kan zijn, en die geen ander keuze heeft gemaakt voor die avond, helemaal niet meer kan als het in A. is. Daar voel ik me niet zo prettig bij.

En nou hou ik erover op, begint beetje te wringen allemaal doordat ik mezelf in gekke positie heb gebracht *confused* maar hoe dan ook gaan mensen elkaar morgen zien al of niet handiger met treinen en piepers en hoe dan ook moeten we dit vooral vaker doen zodat we meer kunnen drinken elkaar vaker zien
Nouja, het is bijna 3 uur, misschien hier maar eerst aan de drank dan?

Jammer dat e.e.a. zo loopt Heb verdere AK nog niet gelezen, vandaag trouwens. Is net een brug te ver op het werk, vind ik. Af en toe even op forum kijken voelt anders.

Is vluchtiger, als een praatje bij het koffie-apparaat ofzo.

Maar goed

wijn dus

en bier?

en onze smiley

Later is nu
Zo mensen, tijd voor een aperitief!

Ach, al zitten jullie morgen als compromis in een plaats tussen U. en A. onder een ouwe brug, gesjellig wordt het vast!
Waarom giet je hydraulische vloeistof uit mijn Citroën in een glas????
Toet, is het nog gelukt? Leuk om je stem eens gehoord te hebben. Je klinkt zoals je eruit ziet (op de foto)!

(Oh en kwam ik erg warrig over? Je belde me wakker. Waarvoor excuses niet nodig zijn overigens, want ik werd vanmiddag om half drie óók wakker gebeld. )
Draait je baby het dag-nachtritme nou om of jij, Q?

Wat is er mis met de styling van de Viva tegenwoordig? Ik ben erg voor mooie, natuurlijke mensen in de bladen. Leuk effect van Sunny Bergman, vinnik. Maar jeetje, de kleuren en de kleding én de modellen op de cover van de Viva zijn allemaal spuuglelijk! Waarom?

(lekker belangrijk)

Pim, ik vond jouw verhaal wel heel belangrijk, trouwens. Je schrijft wel dat je het onzin vind maar het is toch een hele wezenlijke zaak, waar je over piekert. Vind ik dan.

~schenkt nog wat vanille cola in de glazen~
Uhhhmmmm...

We deden een wedstrijdje langslapen. *lampje*

En ik heb gewonnen.
Ja... makkie! Jij hoeft niet om de drie uur gevoed te worden!

Oh ja, en die mannelijk wijkverpleegkundige waar je over schreef: is die vrijgezel?
Homo denk ik Bloes.
Nou... ik waag het te betwijfelen, want hij leek zich net zo ongemakkelijk te voelen bij de borstvoeding als ik. Dat vond ik niet echt homo-gedrag eigenlijk.

Qrummel hoeft ook niet om de drie uur gevoed te worden hoor. Die vond volgens mij mijn bijslaapdagje de uitgesproken gelegenheid om eens lekker elke twéé uur om een voeding te komen.
Oh joy!

Arme man: zit hij daar tegenover een kek moedermens, skinny jeans, cup E. Trekt ze inene een borst tevoorschijn!
Cup G... ik heb weer stuwing. En ik had een rokje aan.
Cup G. Wow. Ik ben nooit verder gekomen dan C. Misschien D bij hele ernstige stuwing.

Hè jakkes. Ik moet naar boven. Ik hoor kindjes door de babyfoon.
Bij mij is het al geslonken. Ik knalde in het begin zelfs uit cup H. De verpleegkundige op de kraamafdeling rolde over de vloer van het lachen toen ik zei dat ik een beetje lást had van de stuwing en dat twee bevroren zoogcompressen daar echt geen verschil in uit gingen maken. Nee, dat zag hij ook wel.
quote:qwertu schreef op 07 maart 2008 @ 18:49:

Toet, is het nog gelukt? Leuk om je stem eens gehoord te hebben. Je klinkt zoals je eruit ziet (op de foto)!

(Oh en kwam ik erg warrig over? Je belde me wakker. Waarvoor excuses niet nodig zijn overigens, want ik werd vanmiddag om half drie óók wakker gebeld. )

Nee, het is niet gelukt, maar heb het maar laten gaan en zelf beslissing genomen (grote meid he? ). En je klonk niet warrig en had niet door dat ik je wakker belde...

Grappig dat ik klonk zoals ik er uit zie. hihihi.
Sommige dingen zijn oneerlijk verdeeld, Meave. Q heeft ook nog eens een omvang van 70 ofzo..... (kortom: breekgevaarlijk als stuwing )

En kindjes door de babyfoon zouden verboden moeten worden als moeder forumt. Sjonge zeg, wat dénken die kinderen wel niet?! (zei zij, die haar dochters nog niet van Nickelodeon heeft geplukt....)
Vind ik ook Bloes. Kindjes door de babyfoon zou sowieso verboden moeten worden. Die babyfoon staat alleen maar aan zodat ik hoor dat ze slapen.

Het is ernstig saai, maar ik overweeg serieus om na mijn kopje thee naar bed te gaan. Ik ben ineens zo slaperig... Denk er nog even over na. Mis ik iets leuks op TV als ik zo naar bed ga?
Lekker slapen Meave. Doe ik heel soms ook. Kindertijf naar bed. Lekker man! Je mist niks. Heus niet.
Kijkt hier en ziet dat een pot thee geen gek idee is....
Stiekem is het soms wel fijn hè. Vind ik wel tenminste. Misschien nog een vers kopje thee en een tijdschriftje mee.
65 intussen, Bloes. Maar wat dan wel weer oneerlijk is voor mij, is dat ik met mijn dieet de kilo's die er door de voeding af gaan er amper bijgegeten krijg. *stel u een bonestaak met Tieten voor*

Grote meid, Toet.

En Meave, inderdaad, het zou niet moeten mogen, kinderen die lawaai maken. Tenzij het vrolijk zingen of urre-urre is, dat mag natuurlijk wel. Wat houdt je tegen trouwens, qua thee en op bed gaan liggen?
Het tijdstip. Da's psychisch. Na half negen mag het.
Oh trouwens Qwert, ik heb nog wel wat kilo's over hoor. Mailen of per post? En hoeveel wil je precies hebben? Heb je nog voorkeur voor met of zonder putten?
En voor half negen alvast wat voorliggen, om je plekje warm te maken?
Hé, dat is een goed idee. Nooit aan gedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven