Cheers!
woensdag 2 april 2008 om 08:57
woensdag 2 april 2008 om 09:36
Ik heb beeld en dat is leuk, Xop!
Zie mailbox voor vrolijker nieuws.
Vind bloemen op eerste werkdag ook erg leuk! Die van mijn oude werkgever waren nét verlept, toen ik die van de Baas kreeg. Fijn fijn dat Lil's eerste dag leuk was en donderdag gaan we proosten op een succesvolle loopbaan (zag ik toch in de agenda: we krijgen een borrel en hapjes aan het einde van de personeelsdag )
Moet me morgen dus in een strandtent melden mét Mijn Moeder Van Het Schoolplein om me bij Mims, Toet (hoop ik toch!) en Lil te voegen (en oh ja; ook nog een handjevol andere collega's, detail...) en daar gaan we dan vergaderen en krijgen we opdrachten in groepjes om slimmer van te worden. Net de onderwerpen die ik ook graag wilde verdiepen, dus dat is mooi! Dan worden we ook allemaal op de kiek gezet zodat ik niet meer voor Smurf uitgescholden wordt (foto op de website is ridicúúl blauw! ) en we moeten dus ook mooie kleren aan.
Heb er zin in! (behalve dan in het dumpen van twee licht ochtend-humeurlijke meisjes bij de Onmisbare Buren om 7 uur)
Bentetje: fijn dat het GG is meegevallen! En we zien wel hoe het loopt zondag. Heb er zin in!
Kjong, bedankt voor de levenswijsheid van Oma Kjong. Is zij soms een zus van Opa Beelen??? Kjongen weer beter?
Zie mailbox voor vrolijker nieuws.
Vind bloemen op eerste werkdag ook erg leuk! Die van mijn oude werkgever waren nét verlept, toen ik die van de Baas kreeg. Fijn fijn dat Lil's eerste dag leuk was en donderdag gaan we proosten op een succesvolle loopbaan (zag ik toch in de agenda: we krijgen een borrel en hapjes aan het einde van de personeelsdag )
Moet me morgen dus in een strandtent melden mét Mijn Moeder Van Het Schoolplein om me bij Mims, Toet (hoop ik toch!) en Lil te voegen (en oh ja; ook nog een handjevol andere collega's, detail...) en daar gaan we dan vergaderen en krijgen we opdrachten in groepjes om slimmer van te worden. Net de onderwerpen die ik ook graag wilde verdiepen, dus dat is mooi! Dan worden we ook allemaal op de kiek gezet zodat ik niet meer voor Smurf uitgescholden wordt (foto op de website is ridicúúl blauw! ) en we moeten dus ook mooie kleren aan.
Heb er zin in! (behalve dan in het dumpen van twee licht ochtend-humeurlijke meisjes bij de Onmisbare Buren om 7 uur)
Bentetje: fijn dat het GG is meegevallen! En we zien wel hoe het loopt zondag. Heb er zin in!
Kjong, bedankt voor de levenswijsheid van Oma Kjong. Is zij soms een zus van Opa Beelen??? Kjongen weer beter?
woensdag 2 april 2008 om 09:57
Ik ben er bij dus morgen BLoes (lief dat je even belde).
Maar zie nu ook nog dat ik nog mooi moet komen ook?
Je moet er wel wat voor over hebben om zo'n stranddag met collegae te doen; morgenochtend zit ik al om 6 uur op mijn fiets richting station. Beetje tegenstrijdig aan conclusie van huisarts dat ik geen superwoman ben maar wel oververmoeid. Maar hee, een dag strand met verdieping en een miniCheersmeeting laat ik me niet door de neus boren!
Beloof ik dat ik na morgen ook weer eens wat minder ego zal posten hier. Doe ik nu nog even een uurtje bank. Dag!
Maar zie nu ook nog dat ik nog mooi moet komen ook?
Je moet er wel wat voor over hebben om zo'n stranddag met collegae te doen; morgenochtend zit ik al om 6 uur op mijn fiets richting station. Beetje tegenstrijdig aan conclusie van huisarts dat ik geen superwoman ben maar wel oververmoeid. Maar hee, een dag strand met verdieping en een miniCheersmeeting laat ik me niet door de neus boren!
Beloof ik dat ik na morgen ook weer eens wat minder ego zal posten hier. Doe ik nu nog even een uurtje bank. Dag!
woensdag 2 april 2008 om 09:58
Goedenmorgen!
Wel oppassen met de port dan donderdag, Bloes, wil je niet wéér blauw op de foto komen wow, elke personeelsbijeenkomst bij jullie is gelijk een meeting, en dan óók nog op het strand!
Ik heb eigenlijk niets mede te delen. Baal ergens van, lees bovendien net dat 3 minutenseks idiaal is, en wij doen er meestal langer over, dus kennelijk is m'n seksleven ook al niet je van het Of zou je het cijfer dat je aan je seksleven geeft niet af moeten laten hangen van Amerikaanse onderzoeken en vinden dat als jij je seksleven goed vindt, het dus ideaal is? En lóópt deze zin nog?
Heb wel weer gezellig koffie gedronken met meerdere moeders, niet van het schoolplein, maar gewoon van de koffie-ochtend.
En ik ben zo duf als een konijn, waarna ik die uitdrukking gelijk belachelijk vind, want ik heb werkelijk nog nooit een duf konijn gezien
Zo
dank jullie voor het mij rustig laten spuien van mijn .. eh.. ei.. (ook al geen Nederlands)
Kjong, hoeveel dagen werk je nu, dat je gisteren hebt kunnen lanterfanten? Ik heb geluk, ben gék op pijnkaneel
Toedels
Wel oppassen met de port dan donderdag, Bloes, wil je niet wéér blauw op de foto komen wow, elke personeelsbijeenkomst bij jullie is gelijk een meeting, en dan óók nog op het strand!
Ik heb eigenlijk niets mede te delen. Baal ergens van, lees bovendien net dat 3 minutenseks idiaal is, en wij doen er meestal langer over, dus kennelijk is m'n seksleven ook al niet je van het Of zou je het cijfer dat je aan je seksleven geeft niet af moeten laten hangen van Amerikaanse onderzoeken en vinden dat als jij je seksleven goed vindt, het dus ideaal is? En lóópt deze zin nog?
Heb wel weer gezellig koffie gedronken met meerdere moeders, niet van het schoolplein, maar gewoon van de koffie-ochtend.
En ik ben zo duf als een konijn, waarna ik die uitdrukking gelijk belachelijk vind, want ik heb werkelijk nog nooit een duf konijn gezien
Zo
dank jullie voor het mij rustig laten spuien van mijn .. eh.. ei.. (ook al geen Nederlands)
Kjong, hoeveel dagen werk je nu, dat je gisteren hebt kunnen lanterfanten? Ik heb geluk, ben gék op pijnkaneel
Toedels
Later is nu
woensdag 2 april 2008 om 10:01
Nouja, en hebben we gewoon met z''n 3en in 1 minuut gepost!
Toet, ik vond eigenlijk wel dat jij ego mocht posten hoor. Ik vind dat we dat op z'n tijd allemaal wel mogen.. toch? Ook als ik niet reageer op iedereen, denk ik wel aan iedereen en leef ik zeker mee!
Ik zou trouwens net gaan mopperen dat ik jullie ook allemaal weer eens wil zien, maar bedenk me op tijd dat ik hier in huis afgelopen vrijdag een geweldig leuke minimeet had! Alleen de gedachte daaraan maakt me alweer blij
Toet, ik vond eigenlijk wel dat jij ego mocht posten hoor. Ik vind dat we dat op z'n tijd allemaal wel mogen.. toch? Ook als ik niet reageer op iedereen, denk ik wel aan iedereen en leef ik zeker mee!
Ik zou trouwens net gaan mopperen dat ik jullie ook allemaal weer eens wil zien, maar bedenk me op tijd dat ik hier in huis afgelopen vrijdag een geweldig leuke minimeet had! Alleen de gedachte daaraan maakt me alweer blij
Later is nu
woensdag 2 april 2008 om 11:07
En ik heb leuk nieuws (ook even ego want moet zo hertjes van school halen) Ik hoef nog maar 3 maanden aan dat wekelijkse stinkinfuus in ziekenhuis! Waardes waren ook weer erg goed. Erg blij mee, met beetje (veel) mazzel ben ik er misschien wel helemaal vanaf dan. Dan zou ik alleen nog om de 3 maanden op controle moeten.. oh hoop hoop hoop, zou toch wel geweldig zijn als dit hoofdstuk helemaal afgesloten kon worden!
woensdag 2 april 2008 om 11:17
O Bam, ik hoop ontzettend met je mee! Wat fijn en goed dat je goed nieuws hebt over waardes. Duimduimduim (en zal ook heulen, heb ik met *kuch* líefde voor je over *grijns*).
Zo, even pauze Leuk hoor, thuiswerken. Internetverbinding vloog er eerst 3x uit, toen heb ik gelukkig een blij ik-voel-me-welkom mailtje naar alle collega's uit kunnen sturen. Hoop te doen, leuke mensen, morgen dus meteen aan strand (alwaar een program onderdeel behelst: speeddaten met nieuwe collega's; dan krijg ik het héél druk *haartjes omhoog*).
Verder gammel, koortslip, keelpijn slecht geslapen (en kan niet eens Dot de schuld geven. Ook om die reden lekker om vandaag gewoon achter eigen bureautje op zolder te kunnen zitten. En vanmorgen zonder stress om trein Dot naar creche kunnen brengen was ook fijn. En kleine 'geneugten' als je eigen afwasmachine inruimen terwijl je wacht tot theewater kookt, in plaats van de zooi van je collega's, ook soort van fijn
Krijg net bericht van GG dat hij met me uit eten wil om nieuw werk te vieren. Kijk; dáár word ik ook heelheelblij van! Goeie man, die GG. Had ik dat al wel eens verteld? Goeie man.
Zo, even pitstop bij Kasteel maken en dan snel weer doorwerken
Zo, even pauze Leuk hoor, thuiswerken. Internetverbinding vloog er eerst 3x uit, toen heb ik gelukkig een blij ik-voel-me-welkom mailtje naar alle collega's uit kunnen sturen. Hoop te doen, leuke mensen, morgen dus meteen aan strand (alwaar een program onderdeel behelst: speeddaten met nieuwe collega's; dan krijg ik het héél druk *haartjes omhoog*).
Verder gammel, koortslip, keelpijn slecht geslapen (en kan niet eens Dot de schuld geven. Ook om die reden lekker om vandaag gewoon achter eigen bureautje op zolder te kunnen zitten. En vanmorgen zonder stress om trein Dot naar creche kunnen brengen was ook fijn. En kleine 'geneugten' als je eigen afwasmachine inruimen terwijl je wacht tot theewater kookt, in plaats van de zooi van je collega's, ook soort van fijn
Krijg net bericht van GG dat hij met me uit eten wil om nieuw werk te vieren. Kijk; dáár word ik ook heelheelblij van! Goeie man, die GG. Had ik dat al wel eens verteld? Goeie man.
Zo, even pitstop bij Kasteel maken en dan snel weer doorwerken
woensdag 2 april 2008 om 11:27
Wauw bambi, wat een geweldig nieuws!!!!! Meid, ik hoop/duim en heul met je mee!
Lil, wat een heerlijk lilposting is dat weer. Je beschrijft het thuiswerken wel als heel ideaal.
bentos is bezig met het bed van KK repareren, ik , als goede vrouw, wacht tot hij klaar is met boren en schroeven om dan te gaan zuigen. Met de stofzuiger welteverstaan! Vanmiddag voor het eerst met de kinderen naar de bioscoop! Leuk, heb er zin in! GG is wel al met een partijtje (2) geweest, KK nog nooit. Vertelde ik dat hier, toen ik vertelde dat we naar de bioscoop zouden gaan zei KK " leuk, dan doen we de gordijnen dicht, zetten we de tv aan en mogen we snoepen." De schat, geen benul van wat een bioscoop echt is.
Lil, wat een heerlijk lilposting is dat weer. Je beschrijft het thuiswerken wel als heel ideaal.
bentos is bezig met het bed van KK repareren, ik , als goede vrouw, wacht tot hij klaar is met boren en schroeven om dan te gaan zuigen. Met de stofzuiger welteverstaan! Vanmiddag voor het eerst met de kinderen naar de bioscoop! Leuk, heb er zin in! GG is wel al met een partijtje (2) geweest, KK nog nooit. Vertelde ik dat hier, toen ik vertelde dat we naar de bioscoop zouden gaan zei KK " leuk, dan doen we de gordijnen dicht, zetten we de tv aan en mogen we snoepen." De schat, geen benul van wat een bioscoop echt is.
woensdag 2 april 2008 om 15:58
oooooooooooh Bam. Wat goed nieuws! Heul graag mee voor dit goede doel. Zou fijn zeg; dan wordt het een goede zomer. SUPER!!!!!
Wat lief Bentetje, veel plezier in bios!
Lil zie ik morgen om half 8 in de trein. Da;s ook gezellig!
Verano jarig?? GEFELICITEERD (zou ze nog mee lezen, en weer komen posten? hoop ik echt!)
Aardig dat ik mag egoposten; ga ik nog maar even mee door dan; heb op de Margrietsite (hmmm, daar hoort zeker wel een bloos-smiley bij???) een prijs gewonnen met een kinderverhaaltje (best genant, niet qua Margriet (nou ja dat ook), maar ook omdat ik verhaaltje echt in vijf minuutjes heb geschreven toen ik wedstrijd zag)..... Toch leuk, dat schrijven gaat best goed zo. Laatst al met die column en nu dit. Geeft leuk gevoel!
Wat lief Bentetje, veel plezier in bios!
Lil zie ik morgen om half 8 in de trein. Da;s ook gezellig!
Verano jarig?? GEFELICITEERD (zou ze nog mee lezen, en weer komen posten? hoop ik echt!)
Aardig dat ik mag egoposten; ga ik nog maar even mee door dan; heb op de Margrietsite (hmmm, daar hoort zeker wel een bloos-smiley bij???) een prijs gewonnen met een kinderverhaaltje (best genant, niet qua Margriet (nou ja dat ook), maar ook omdat ik verhaaltje echt in vijf minuutjes heb geschreven toen ik wedstrijd zag)..... Toch leuk, dat schrijven gaat best goed zo. Laatst al met die column en nu dit. Geeft leuk gevoel!
woensdag 2 april 2008 om 17:00
je schrijft ook erg leuk. Moest juist vanmiddag denken aan dat stukje op je log over de sms-taal, vond ik zo`n leuk stukje!
Film was leuk, GG zat helemaal in het verhaal, soms hoorde je hem in stille stukken erbovenuit, schattig! KK vond het wel leuk zegt ze, maar is sindsdien niet meer te genieten.
Film was leuk, GG zat helemaal in het verhaal, soms hoorde je hem in stille stukken erbovenuit, schattig! KK vond het wel leuk zegt ze, maar is sindsdien niet meer te genieten.
woensdag 2 april 2008 om 19:44
Hé, aan dat stukje dacht ik ook van de week;
als ik "lijn" wilde intoetsen kreeg ik "kilo", en als ik "slank" wilde sms'sen kreeg ik "plank".
Volgens mij vindt mijn gsm dieten maar onzin.
Maar wat ik eigenlijk wilde melden, is dat ik zó allejezus blij ben voor Bamramtamtam. Goed van je, kus op jouw hard werkende lijf!
~snelt weer weg voor youknowwhat happens~
als ik "lijn" wilde intoetsen kreeg ik "kilo", en als ik "slank" wilde sms'sen kreeg ik "plank".
Volgens mij vindt mijn gsm dieten maar onzin.
Maar wat ik eigenlijk wilde melden, is dat ik zó allejezus blij ben voor Bamramtamtam. Goed van je, kus op jouw hard werkende lijf!
~snelt weer weg voor youknowwhat happens~
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 2 april 2008 om 21:23
woensdag 2 april 2008 om 21:32
BAM!!! Wat een geweldig nieuws!!! Ben er helemaal blij van! Jij stoer topwijf!
Ik hoop dat je je die laatste paar maanden goed voelt en dat het meevalt en snel voorbij gaat en dat je er dan de rest van je leven vanaf bent, van die klotezooi!
Had Bloes straks aan de telefoon, JULLIE ZIJN LIEF!!!
Ha die Mims, kon je zomaar even inloggen? Fijn! Lotje vraagt de laatste tijd ineens vaak naar Mopsey, zullen we ze gauw weer eens bij elkaar gooien? (En dan zelf ook bijkletsen?)
Verano, gefeliciteerd!
(Al begin ik het gevoel te krijgen dat ze echt niet meer terugkomt hier... )
Voor iedereen, die morgen naar het strand gaat: Veel Plezier! Werkze!
Ik hoop dat je je die laatste paar maanden goed voelt en dat het meevalt en snel voorbij gaat en dat je er dan de rest van je leven vanaf bent, van die klotezooi!
Had Bloes straks aan de telefoon, JULLIE ZIJN LIEF!!!
Ha die Mims, kon je zomaar even inloggen? Fijn! Lotje vraagt de laatste tijd ineens vaak naar Mopsey, zullen we ze gauw weer eens bij elkaar gooien? (En dan zelf ook bijkletsen?)
Verano, gefeliciteerd!
(Al begin ik het gevoel te krijgen dat ze echt niet meer terugkomt hier... )
Voor iedereen, die morgen naar het strand gaat: Veel Plezier! Werkze!