Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ohhh... ik zou bijna manlief wegsturen voor een weekendje

Oeh, valt niet in goede aarde. Ik moet me weer op mijn administratietaak concentreren, zegt ie. Pfff en tsss.
Ola!

Pim, hoe is het met je gebit? Gaat het een beetje beter nu? Hoop het maar. Je moet overmorgen wel meekunnen natuurlijk!

Vietje is aan het spoken, vrees dat hij zich niet zo lekker voelt. Kan niet, want ik moet morgen werken.
Alcohol ontsmet!
Nope, Hard Candy is er nog niet uitgeweest, gelukkig vinden de kinderen het ook tof. Die en Everything you want strijden nu wel, maar concert Kane is eerst, dus eigenlijk moet ik die nu vaker luisteren (maar die cd staat ook al op mijn telefoon) ik ga namelijk óók naar Madonna!

(Jaja, ik weet het zéér onverstandig, sla me maar dood, maar als Madonna in Nederland komt, gebeurt dat NIET zonder Pimpel, no way! en vakantiegeld en eerste salaris Baas enzo... schijt!)

Ik heb het vermoeden dat mijn bek iets opknapt... de zwelling wordt iets minder (al riep iedereen op het schoolplein nog: "Jeeezus wat heb jij?!" Jaja en bedankt) Maar ik kom zaterdag sowieso hoor!! Zusje beslist pas zaterdag zelf.

Wel heftig dagje, ik had willen werken, maar trok dat echt nog niet (ben er namelijk koortsig en warrig van en word ook nog eens misselijk van de a.b. ) dus had besloten dan maar rustig te doen en éérst opknappen, maar de kids werkten vanmiddag niet echt mee... AARGH! Klieren en gillen enzo. (Vraag maar aan ons Hert, zij mocht het fijn meekrijgen over de foon) Pompel had een uitje van werk en is nog niet thuis, dus moest alleen met ze eten en badderen enzo. Pfff, maar nu voel ik me wel redelijk dus ga toch maar ff aan het werk.

Bloes, ik zag een soortgelijk onderzoek op tv vanavond (tenminste dat denk ik, ik heb er geen verstand van) en die vrouw was gewoon helemaal in slaap en merkte er dus niets van.

Alex, wat goed je weer wat blijer te lezen!
quote:xop720 schreef op 22 mei 2008 @ 15:42:

Heee, het lijkt Xopje wel van 20 jaar geleden...... Pfooeiii, Dream, maak je borst maar nat voor de komende 7 jaar ofzo. Leuk, zulke pubers..........

(Ik hoop toch van ganser harte dat mijn meiden zich niet zo gaan gedragen als hun mama deed in de puberteit. Gottegot, wat was ik een oeroervervelend(e) kind/tiener...... Die arme arme moeder van me; ik moet haar tot wanhoop hebben gedreven!)

volgens mij heeft LD deze buien altijd gehad .. maar verder is ze nu al wel een leuk meisje hoor Gewoon negeren die bui en dan is het weer klaar. Vanavond wilde ze juist buiten eten

we hebben lekker nog met z'n drietjes gewandeld, na het eten. Doen we al de hele week. Gisteren zagen LD en ik een kievietsnest met 2 loslopende jongen en 2 eieren (nouja, jongen liepen niet meer los, want lagen platgedrukt tegen de grond om maar niet op te vallen en dat deden ze dus bijna ook niet) LE wilde dit ook nog zien, dus vandaag weer langsgelopen. Er was weer een eitje uit. Beestje zag er zelfs nog wat nat uit, zo lief en klein. De anderen liepen best wel een eind van het nest weg en oudervogel (moeder of vader?) vloog zenuwachtig piepend heen en weer, van nest naar jongen over onze hoofden, of we alsjeblieft afgeleid wilden worden van t grut weg.
Later is nu
Klopt hoor, die kinders van Pim waren echt onhandelbaar vanmiddag, sjezus, was gewoon geen land mee te bezeilen. *kuch* Yeah right, die van mij wonnen, schat. Dráken zijn het, állemaal!

En naar Madonna... coooooool.

Misschien kom ik zaterdag ook, laat 't nog weten.

Kusje voor Alex. Wil je mét of zonder tong?

Ohja, Kjong smste dat we haar nodig hebben (haar woorden) want ze vond het hier met al die kusjes en knuffeltjes voor elkaar net een lesbische genootschap worden.

Mét tong dus maar, he Alex?
Oeh, met tong??? Count me in!!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
PFF! Kjong wil zelf ook graag met tong, is ook een halleve lesbo en ze moet niet zeiken, maar gewoon mee komen doen.

Bam, wil je mee naar Madonna? Kan nog wel, denk ik. (Maar steek mijn hand er niet voor in het vuur, we hebben met een groep kaarten gekocht, maar er lijkt nu al iemand af te haken, freak!)

En jij kómt gewoon zaterdag!!

Ely, weet jij het nou al van zaterdag? Jij komt toch ook?

Dan hebben we: Bloes, Toet, Meave, Ely, Bam, Lil, Pimpel (en misschien Pimpelzusje)
Pim, solly had niet meer gereageerd op je mail, maar ja hoor, als alles naar wens gaat, dan kom ik zeker!

Moet wel eerst werken, dus weet niet hoe laat ik aanwezig kan/ga zijn, maar het ligt wel in de planning.

Gaan we ook ergens hapje eten, trouwens?
En Bambi, zou het wel erg leuk vinden, als je er bent.

Zie ik je ook es

En Mims? Jij kan dan mooi met Ely meeliften. Alex ook natuurlijk.

Kjong komt dan samen met Bam en Bentetje.

En Dream & Xop moeten gewoon ietsje langer treinen en ook komen! Nou, Verano kan dan mooi met jullie mee. Majolika moet niet zeuren en gewoon een vliegtuigje pakken. Madootje woont vlakbij.

Nou en dan zijn we ein-de-lijk weer eens compleet!!!!

(Laat me in godsnaam niemand vergeten zijn. )
Hmpf. bedacht me net dat je meestal bij a.b. geen alcohol mag, maar kon nix vinden op de bijsluiter. Heb gekeken op www.apotheek.nl en:

Autorijden, alcohol, voeding

Als ik dit middel gebruik, mag ik dan...

alles eten, alcohol drinken en autorijden?

Bij dit middel zijn hiervoor geen beperkingen.

Wat ik trouwens wel een beetje gek vind.. de tandarts wist niet of deze a.b. mocht icm borstvoeding. Heeft hij toch voorgeschreven en hadden we afgesproken dat ik het met de apotheek zou overleggen en als het niet kon dat ik dan een andere kon krijgen. Bij de apotheek zeiden ze dus dat deze prima kan met bv, maar nu vind ik toch dat het mogelijk is dat er een allergie wordt opgebouwd bij Leentje. en in zeldzame gevallen kan leiden tot diarree of schimmel bij haar.

Ik ben al begonnen en dan mag je niet meer stoppen (waarom eigenlijk niet?) en ik voed nog maar 2x per dag, dus het zal vast zo'n vaart niet lopen, maar ik vind het wel gek dat ze dit bij de apotheek niet hebben verteld.
quote:Elyane schreef op 22 mei 2008 @ 22:38:

En Bambi, zou het wel erg leuk vinden, als je er bent.

Zie ik je ook es Hebben jullie elkaar nog nooit ontmoet? Dat wordt dan inderdaad wel tijd, zeg.
quote:pimpel schreef op 22 mei 2008 @ 23:24:

[...]

Hebben jullie elkaar nog nooit ontmoet? Dat wordt dan inderdaad wel tijd, zeg.

Ja, vinnik ook.

De rest, heb ik behalve Meave ook nog niet echt gesproken hoor...

Mims, natuurlijk, maar die gaat volgens mij niet mee, want Mopsey is gewoon thuis dit weekend.

Alex, ik weet niet of jij plannen had, maar je kunt meerijden hoor.

(als ik met de auto ga, misschien ga ik met de trein, maar dan mag je ook mee)

En nu ga ik slapen Eens kijken of dat middelste spookje van mij, vannacht zijn kop eens houdt.

Hij had trouwens wel een geweldig woord voor een snorkel...

een DUIKSPEEN )
Ja he, lijkt mij nou ook leuk, Ely!

Weet iemand hier hoe je een pdf- bestand (afbeelding) in een jpg kunt opslaan? Adobe trapt niet in het 'opslaan als'. Kan ook wel googlen maar geen zin om al die tig pagina's af te speuren.

Inderdaad gek, Pimp. Geen idee waarom je een AB kuur niet af zou kunnen breken, behalve dan dat je klachten dan uiteraard niet weggaan maar da's wel erg voor de hand liggend en vast een heul blond antwoord.
Pim, het heeft volgens mij iets met het niet meer werken van volgende kuren te maken. Als je het precies wilt weten, kun je even bij de Mutsen gaan buurten en het aan Sokje vragen. Vindt ze vast niet erg.
**Tila herkent de AB-bla, want zelf de nodige kuren geslikt met Jom aan de borst**

Je mag AB niet afbreken omdat de AB ongeveer per dag de steeds iets sterkere bacterien verslaat. Op dag 1 van de AB sneuvelen alle 'slappe' beestjes, op dag 2 de iets sterkere, op dag 3 de nog iets sterkere, etc. Als je op dag 2 stopt met de AB, heb je dus alleen nog maar sterke bacterien over. En die gaan zich dan weer vermenigvuldigen (en mogelijk met een resistentie voor AB: ze sneuvelden niet voor niets biet meteen) en dan krijg je later dus weer klachten. Maar die worden dan veroorzaakt door de creme de la creme van de bacterien, het elitekorps, en dan heb je dus steeds sterkere AB nodig om het uit te roeien.

En vwb de schimmel en de overgevoeligheid bij bv: dat geldt voor alle AB in combi met bv. Over het algemeen vinden artsen het belangrijker om de moeder weer in orde te krijgen door AB te geven, dan de eventuele lklachten van het kindje. En inderdaad: ze is al groot, en drinkt nog maar 2 keer per dag, dus het risico is al kleiner.

Sterkte!
Goeimorgen

Ely, het was al laat gisteren, dus ik kan het enigszins begrijpen, maar volgens mij hebben wij elkaar ook nog nooit gezien of gesproken, toch?

Ik lig lekker op schema, ben vanmorgen alweer bezig geweest met studie. Ben nog nooit zo goed gegaan met studie Herken mezelf niet terug! zit ik eindelijk eens in een ~flow~

Pf... Tila heeft het goed uitgelegd, doorgaan met AB dus Pimpel en ik hoop dat je er nu dan ook eindelijk eens vanaf bent, met die ellendige kies van je

Enneh.. neuh, sorry, kom toch niet naar jullie toe. Had gráág gegaan, als er niet zoiets als een examen was geweest Had ik Xop zelfs mee ontvoerd.

Als Kjong hier terugkomt, geef ik haar met liefde een lel in haar gezicht hoor, als ze ons te soft vind

toedels

en liefs van 3m

Later is nu
Ik zie dat Mootje ook weer online is, moet die jongen niet naar school vandaag, Meave?

~zet nog even koffie en thee neer~
Later is nu
Wat hoor ik nu, hebben we een heuse SMkelder geopend onder de bar waar we elkaar nu gaan slaan en tongen?
neehoor, doen we niet in de kelder, gewoon op de bar
Later is nu
Oehh... ik kijk wel toe, oke?

Fijn, Pim, dat het weer beter gaat! Tila heeft het wel erg mooi uitgelegd vind ik. Thanx, Tila!

Van PDF een JPG maken... In Powerpoint en Paint wil ik nog wel eens dingen omzetten, maar ik gleuf nie dat PP of Paint PDF leest, he..... Lastig, zeg! Probeer eens de site http://www.pdftoall.com/ ..... Daar is vast wel een programmaatje te vinden.

Oh, ik word geroepen....
Moeten we tongen? Gut, wat naar nou!

Ik ben er niet morgen, althans, zeer waarschijnlijk niet. Het is een hele leuke en hele volle week met nul slaap door de combinatie veel feestjes en etentjes en Dot-in-Sirenestand en ik ben echt gesloopt. Wel blij, dat dan weer wel, van veel leuke dingen en werkdingetje adequaat opgelost en van allerlei gewoon dat het lekker gaat. Hoop alleen dat Dot nou die kiezen krijgt die volgens mij in het arme bekkie lopen te douwen, vorige keer dat ze zo spookte kwamen er 4 hoektanden tegelijk door. Ze is zó hysterisch af en toe 's nachts, en wil dan heel beslist óf GG, óf mij (tegenwoordig dus niet alleen maar GG, dat is dan ergens wel een beetje jammer) en gaat anders echt he-le-maal over de rooie. Gekke meid. Vanmorgen wel weer heel blij naar de creche met 2 vlechtjes in, en ikke met wallen tot op knieen, maar ook wel weer heel blij met m'n wijffie dat dan zo blij de groep binnenstapt en op de drempel al roept: "dahag mama, Dotta speluh!"
Pfoe, gelukkig zijn we veel blij, zo met z'n allen
Houwe zo, Lil.

Hoe is het met je moeder, Xop? Vergeet ik steeds te vragen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven