Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik had Toet aan de tel.

Met andere woorden; mijn gsmmetje doetutweer. Sinds vanavond. Na House. KOn ik nog even ongestoord televisie kijken,
Wat wilde ik nou toch typen?
Goedenmorgen!

Thee en Koffie voor iedereen!

Bier en wijn voor wie daar zin in heeft

zag van de week op deze site een Frangelicoreclame, vond ik ook wel toepasselijk, eigenlijk

Verder niets nuttigs te melden

Heb beroerd geslapen, trouwens. Werd vannacht ineens gestressd en geen idee waarom en waarvoor. Jeuk en onrust was het resultaat. Bah

Me toch naar het werk gesleept en hier zit ik dan

toedels

Later is nu
Ik heb inmiddels wat sleutels uitgedeeld en het zal allemaal wel goedkomen. Bedankt voor het meedenken.

Vriendin stond laatst op het balkon en toen knalde tijgerende baby de deur achter haar dicht. Zij buiten, krijsende baby binnen. Godzijdank had ze haar telefoontje nog in haar hand én was Mav thuis én hebben wij hun sleutel. Ze was dus binnen 3 minuten gered.

Ik heb ook wel eens op een rookplek op een dakje ergens in het ziekenhuis gestaan en toen ging de deur ook niet meer open. Uiteindelijk heb ik de receptie van het ziekenhuis gebeld en die zouden iemand sturen. Dat duurde eeuwen en gelukkig zag een voorbijganger mij en deed hij de deur open. Anders had ik 112 gebeld.

Gesprek vond ik erg leuk. Hoewel de werkplek er wel een beetje deprimerend uitziet (flexplekken denk ik, geen persoonlijke spullen op de bureaus gezien), lijkt het me een geweldig leuke baan, in elk geval een enorme kans op verbetering en groei enzo. Woensdag weet ik als het goed is of ik een ronde verder mag. Geen idee.

Ik zag net nog een leuke vacature. Hier in het durp, mét leaseauto. Misschien dat ik daar ook op ga reageren.
Ik moet zo lachen om al die buitensluit-verhalen. Meave: wát deed jij op de rookplek op dak van een ziekenhuis???

Ik ben morgenmiddag in A'dam, en laat aanwezigheid op de zuupdate van morgenavond afhangen van of mijn vriendin-die-gaat-emigreren misschien tijd heeft om aansluitend op mijn Qdate met me af te spreken (nu kan het nog, over 3 weken niet meer *dikke virtuele tranen*). Als zij al bezet is, trein ik lekker door naar Zwolle. GG gisteravond al hele avond voor me alleen gehad en vanavond weer (maar dan aandacht delen met klein dozijn mannen in oranje shirts, en nog paar andere geloof is), dus zaterdag weer geheel toe aan Vriendinnencontact.

Meave, wat leuk dat er alemaal banen opeens op je af komen . De gezusters staan onder gelukkig sollicitatiegesternte, geloof ik.
Meave, ben jij maandag thuis trouwens?
Als baan in durp, waarom dan nog oto nodig eigenlijk?
Nee, maandag niet thuis. Mav wel.

Geen idee, van die auto. In de vacature staat: met lease-auto. Aangezien we nu een gedeukte auto hebben, is een lease-auto misschien wel handig. Ofzo. Misschien moet je voor functie wel andere kantoren langs. Het is bij een groot bedrijf. (Tenminste, ik geloof dat het groot is...).

En op dat dakje ging ik mobiel bellen. Ik had nog niet meegekregen dat dat wel mag in het ziekenhuis.
Sja, Mav: daar kom ik niet voor *grijns*. Nee, ik zag opeens een leuke combinatie-mogelijkheid, maar ga wel andere dingen doen dan .

O wat is het lekker om ongestoord kindloos thuis te zijn!
Let's shake hands, Lil, hier ook RUST en VRIJHEID.
Lekker he. Koffie, schat?
Of zullen we meteen maar de sherry op tafel zetten?
Beetje jammer alleen dat ik me niet zo jofel voel vanwege kuurtje van gisteren en het huis nog steeds ontploft is.

Yentl gaat vanmiddag mee met moeder-van-school-waar-ik-erg-leuk-mee-omga en haar vriend + zoontje (even oud als Y.) voor een weekendje Ardennen.. Jammer dat ze geen 6 weken gaan. Zometeen haar tas inpakken, ze had er veel zin in dus da's leuk voor het grietje.

Gistermiddag kwam Noah uit schoolreisjes-bus gestapt met een onweer-gezicht van heb-ik-jou-daar.. Ik vraag of het leuk geweest was.

- Wát een rótdag was dát! Ik heb nog noooooooit zoooooo'n rotdag gehad!-

Oh? Ohjee. Kwam dat omdat het zo hard regende?

- Ja, en jij zat zeker lekker de hele dag binnen, he?!

Er kwam nog net geen 'trut!' achteraan. Oh man, wat sielug.

Hij was echt verdrietig, had zich een dikke week verheugd op dat schoolreisje maar heeft de hele dag in zeikregen gelopen en overal heel lang bij de attracties moeten wachten.

Dus zondag - hopelijk is het dan wel droog- moeten we maar even iets verzinnen aan leuk kindervermaak.
Tuurlijk, direkt sherry. Of doe maar rode port!
O wat zielig, die Noah! Moest wel lachen om zijn "en jij zat zeker lekker binnen"opmerking. Wel lekker om er dan dit weekend bak aandacht over uit te kunnen strooien, ongedeeld met zijne zuster.
Port it is, dear!
Ik zit heel comfortabel op mijn eigenste zolderkamer, dan zie ik ook die puinhoop beneden niet. Handig joh, kan het iedereen aanbevelen. Mad woman in the attic ben ik, nog helemaal literair verantwoord ook.
Ik ben brak mens op bank.

Ik moet vanmiddag nog werken, drie ernstige deadlines vandaag die ik alledrie niet ga redden in deze staat vrees ik. Kindjes zijn ineens vrij van school en de NSO heeft lopen klungelen dus alles is thuis. Mav werkt een halve dag en daarna ga ik werken. Maar man oh man, ik voel me alsof ik een nacht heb doorgehaald.

Als het niet overgaat weet ik niet of ik morgen kom ladies... Zaterdag en zondag moet Mav vroeg werken, dus ik kan ook niet uitslapen dit weekend.

De kinderen hebben straf vandaag wegens serieus gekeet gisteravond. De hele dag geen beeldschermgedoe (TV, PC, etc). Na wat gemopper, zijn ze al de hele tijd lief aan het spelen. Ik ga ze vaker straf geven.
Aaah, ik wil ook even kinderloos!!!
Oh jee Meave, hou vol; ik begin mijn dag gisteren ook zo en moest nog drie uur treinen. Toen ik op kantoor aan kwam was ut over, hopelijk bij jou ook (hoop ik voor jou, maar ook voor mij, veels te leuk als morgen WEL komt!).

Hoop ook dat Bam zich wat lekkerder gaat voelen het weekend en fijn met Noah dingen kan doen zonder regen. arm joch....

En hoewel ik Lil er morgen ook graag bij heb gun ik haar ook nog wel even een moment met vriendin die ver weg gaat. Er van uitgaande dat wij allemaal niet ver weg gaan en Lil dan het hele jaar en totdat we een jaar of honderd zijn nog wel kunnen zien!

Ik wil ook wel even kinderloos, maar heb besloten dat ik al het werk gewoon vanavond en in weekend ga doen. En man morgen lekker weg laat gaan met de kinderen

Deze heeft een weblogvriendje voor mij gemaakt. Ik plak 'm straks op mijn deur! :-)
Haha, die is leuk, Toet!

Och, wat sneu dat Noah z'n schoolreisje zo in het water gevallen is zeg. Inderdaad, ze verheugen zich er altijd zo op.

LD heeft zelfs met ál haar vriendinnen gespeeld. Het is nog steeds niet koek en ei binnen het stel, er ligt er altijd iemand buiten en vaak/meestal is dat toch LD maar nu ging het goed. Wat mogelijk geholpen heeft is dat ze ruzie gehad hebben met een klas van een andere school. Zelfs de jóngens hadden meegeholpen. Niets zo goed voor het groepsproces als ruzie met een andere groep

Hier is na de schoolvakantie trouwens de eerste dag het spul nog vrij. NSO wist van niets, staat nergens op kalenders en dergelijke maar is wel zo. In heel de stad. Nouja, aangezien dat dus over véél kinderen gaat, ga ik er maar van uit dat de NSO het tegen die tijd wel ingevuld heeft.

Mèn, ik heb al m'n eten al op, heb nog fruit van collega genuttigd en ik blijf trek houden. Heb nog 3 uur te gaan

En zit hier te gaaaapen ook. Gezellig ben ik hoor.

()
Later is nu
Dar gaat Lil ook vanuit (dat jullie niet allemaal ook gaan emigreren!) hellep, dat zou ik echt wel heel zielig voor mezelf vinden!

Toet, wat een ge-wel-di-ge sticker; diewillikook!!!!

Nu maar weer De Dot halen, straks ga ik nog wennen aan dat kinderloze thuis
~rolt de naar binnen en schuift de dichterbij~

FF bijlezen!
de patat zweeft in de pan, de kinderen zijn zoch aan het opladen voor de laatste avond en dan het medaille-in-ontvangst-neem-geheel. Daarna lekker voetbal kijke, heb er helemaal zijn in! Bedacht me vanmorgen toen ik van mijn werk naar huis reed dat ik de afgelopen 48 uur 5 uur had geslapen....vandaar dat ik moe was. Heb nu nog 5 uur erbij gepakt, maar ben nog niet uitgerust!

Pim, hoe gaat het, ben je echt ziek geworden, gaat onze date morgen nog door?

Wauw meave, wat een banenactie ineens!

Lil, wat ellendig dat je vriendin al zo gauw weggaat!
OH jee, Pim was ook al niet lekker, had ik even gemist. Die zou ook nog komen borrelen toch morgen?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven