Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen!

Mims, heel veel sterkte vandaag, ook bij schoonouders

(en ik weet niet veel hoeveel mensen je kent met mijn echte naam.. dan zegt alleen die naam zo weinig hè.. ooit was het een best veel voorkomende naam, maar dat is zo ongeveer gestopt bij mijn generatie, geloof ik)

Bloes, ik zag vanmorgen ook al zoiets bij MSN-vandaag voorbij schuiven.. dankje voor het opzoeken

LD heeft trouwens een sport bedacht, die ze met haar slechte enkel best zou kunnen gaan doen: Waterpolo! Hartstikke leuk, alleen..op lastige tijden (laat in de middag, vroeg in de avond, 2x per week) en ver bij ons vandaan, dus.. denk ik zo dat ik wéér regelmatig in een zwembad kom te zitten. Maar hee, als zij het wil, dan gaan we het proberen. Ben alláng blij dat ze wat wil, want ze sport al meer dan een jaar niet meer, inmiddels..

Een goede dag iedereen!

(f)
Later is nu
Snel even een BIG HUG voor Mims posten voordat ik weer een storing heb (je weet maar nooit, ik vertrouw het allemaal niet meer; heb net als een razende dingen van werk zitten downloaden 'voor het geval dat'. Stom gedoe.)

Lieve Mims, eigenlijk is het gewoon allemaal harstikke KUT. Dat zijn niet de mooie lieve woorden die ik je wilde geven vandaag (die komen vandaag dan wel via mijn kaartje bij je binnen). Het is toch ook gewoon kut?! Denk aan je, en aan Mops en iedereen die Hero moet missen!!!! Zoen!
Kunnen we dat bord niet bij Bam in de tuin zetten?

Mims, jullie zijn niet uit mijn gedachten geweest sinds ik wakker werd vanmorgen. Mijn kussen en liefs en klemkrakende omhelzing voor jou. En eigenlijk voor iedereen hier. Het is klote dat dit soort dingen dus gewoon gebeuren, maar in die kloterigheid is het een kleine zegen dat we met zo'n goed warm en gewoon algeheel ok stel wijven zijn die niet vies zijn van een fikse portie steun (en drank). Kussen!
Mogguh!

Hier dito; steen op maag en hoofd ergens in het noorden van het land.

Had ik al gezegd dat ik van jullie hou?
Vandaag nog niet lieve Bloes.

Mims,
Lieve Mims
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Bam! Hoe was het gisteren gegaan, eigenlijk? Waren je bloedwaarden oke genoeg om er weer een kuur ingejast te krijgen?
:heart:heart: :heart:heart: :heart:heart: :heart:heart: :heart:heart: :heart

ik geloof dat ik jullie lief vind........
ik strooi straks ook wat plaatjes in de AK gok ik, anders morgen, Ben erg benieuwd bloes, later ga ik zeker kijken.
foto`s zijn opgehangen!
Mims Ook ik ben niet zo goed in kaartjes op de juiste momenten, maar ook hier wordt aan jou, Mops en Hero gedacht.
Mims, veel aan je gedacht vandaag
Ik ben een beetje emosjoneel vandaag, Zat net te huilen bij het julibeeb topic, terwijl we daar alleen maar trots vertellen over de eerste schooldagen.

Mims erg on my mind vandaag.

En Zoyla ook; er stond vanavond iemand aan de deur die hele dure kaartensetjes verkocht voor de VOKK (vereniging ouders kinderen met kanker). Natuurlijk wel setje gekocht.

Stomme ziekte, kanker.

HUG voor allen hier. Ik vind jullie ook allemaal lief. En bijzonder mooi!

Trusten!
Hier ook de hele dag bij Mims in gedachten!

Mijn eigen huisarts was op vakantie, ben toch maar naar vervanger geweest. Hij vond het ook wat ver gezocht (toch fijn!) maar heeft me wel doorverwezen, 4 september gaan we naar de kinderarts.
Oh en misschien heel erg... maar ik zie net dat Kane in november nog een tour doet door Nederland... iemand zin?
Da's al vlot Pim, 4 september. Fijn dat de huisarts het ook vergezocht vond/vindt.

Ik ben gister weer veel te laat naar bed gegaan en net was het veel te vroeg. Dus nu ben ik brak. Eigen schuld.

Mims,
dikke bult.

Lekker pim, dat is al best vlot, ben heel beniuwd! Fijn dat de huisarts het ook niet voor de hand liggend vindt.

Nope, geen Kane voor mij.
Mimsemeisje, memorylane zal vast heel zwaar zijn momenteel, mensenlief. Ik hou je in gedachte heel stevig vast. Kus.

Hee, Lientje is toch jarig vandaag!? Van harte! Hoera! Hele fijn dag, Pimpels!

Hoe gaat het met jou, Meave?

Kane! Duhuhuh, you do'nt even have to ask!

November.. Wanneer in november, weet je dat Pimp? Geloof dat ik dan wel klaar ben met bestralingen, da's in oktober.

Hopelijk heb ik dan beetje energie over maar voor Kane doet ik alles! (bijna alles..)

Ga straks foto's kijken, ben benieuwd.

Verder hier weer beetje aan het opkrabbelen, heb het zwaar gehad. Maar ben over de helft en dat geeft de burger moed.
quote:pimpel schreef op 23 augustus 2008 @ 02:02:

Oh en misschien heel erg... maar ik zie net dat Kane in november nog een tour doet door Nederland... iemand zin?JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Hahhaha, lekker stel zijn jullie ook. Ik heb niks met Kane, geloof ik althans, maar zou bijna mee gaan omdat jullie zo leuk zijn!
je bent een kanjer bam, goed man, over de helft!!!
lijkt me zo moeilijk, iedere keer zó ziek en dan net als je je weer wat beter voelt moet je weer. Psychisch haast onmogelijk lijkt me... Ben je nou nog terug geweest naar dat vakantiehuis of ben je lekker thuis gebleven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven