Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Vandaag best een lekker dagje. Er was braderie hier in het dorp en ik ben met Mootje en Jootje even geweest. Tenminste, het was mijn bedoeling om even te gaan, uiteindelijk zijn we de hele middag weggebleven. Springkussens, terrasje. We kwamen nog vrienden tegen en zijn dus samen verder gelopen. Erg geslaagd.

Mav heeft mijn conceptconvenant doorgelezen en op een paar kleine puntjes na was alles oké. En die kleine puntjes van kritiek waren terecht, dus die pas ik nog even aan en dan kan het naar de advocaat. Tot nu toe gaat het allemaal redelijk soepel.
Alle reacties Link kopieren
fijn zo, ik hoop zo dat jullie dat vast kunnen houden! Hoe reageren jullie gezamelijke vrienden?? Gaat het een beetje met Mav?

Lekker zo`n dagje, hier ook fijn, beetje gekeuteld, boodschappen gedaan, schoolbekers gekocht enzo. GG kwam zijn boezemvriend tegen en zijn broer en die hebben de hele dag samen gespeeld, leuk, die hebben elkaar weer gevonden! Morgen nog vrij en dan zit de vakantie er weer op.
Klinkt goed Meave, zowel convenant als braderie.

Keuteldagje Bentetje ook lekker!

Hier weer complete chaos, want inderdaad was Lientje jarig (thnx Bam) superleuk, kind superverwend (zo grappig, ze begint nu cadeautjes te krijgen waarvan ik me nog herinner dat ik ze zelf ooit kreeg: bedelarmbandje, ring met lieveheersbeestje.) Ik vind dit soort dagen écht heerlijk, allemaal leuke blij mensen in de tent, honderdduizend kinderen die dol op elkaar zijn en blij spelen. Daar word ik blij van!

Bam: over de helft, fijn!! Laat dat laatste deel maar héél snel gaan!!! Krijg je tussendoor ook uitslagen ofzo? Of moet je echt afwachten tot het eind wat het doet? Het lijkt mij ook vreselijk steeds na opkrabbelen opnieuw te moeten gaan terwijl je weet wat je te wachten staat, je bent zo stoer!!

Goed: Kane Ely & Bam: zééér goed begin! Het is dus in November in verschillende plaatsen, de voorverkoop is zaterdag 30 augustus. (Zie de Kane Hyves voor meer info) we mailen/ bellen wel even!

Mims, hoe is het met jou?
Ik hoop dat jullie dit vast kunnen houden, Meave, wat fijn dat het soepel gaat, zeg. Hoe is Mav er nu onder dan?

En jullie feestjes zijn altijd beregezellig, Pimp. Leuk inderdaad, ik had vroegah ook allemaal van die lieveheersbeest-dingetjes. Ringetje, armbandje.. Wist niet dat dat nog te koop was.

Wat ik nu vooral zwaar vind, is zijn niet eens de lichamelijke ongemakken. Want daarvan weet ik dat dat over gaat, uiteindelijk. En het is ook best goed te doen, nee, als je een hele nacht kotsend bij de plee doorbrengt voel je je niet fijn. En niet kunnen eten, pijn in je poten, zooooo moe, allemaal kut.

Maar dat is wel tijdelijk, dat prent ik mezelf goed in. Het gaat gewoon een keer voorbij. Maar de laatste tijd heb ik wel veel angst, of dit eigenlijk wel goed komt. Angst is soms sterker dan mijn vermogen tot relativeren en weg stoppen lukt vaak niet eens meer. Misschien gewoon even wat labieler dan normaal, komt ook wel door vermoeidheid misschien.

Anyway, het houdt me uit mijn slaap en da's niet handig.

~zet vast de espressomasjien gebruikersklaar voor de sundaymorning-sun-is-shining- ronde~
Mims is wezen stappen in geboortedurrep, en dat is goed voor ego. Eerste zoen-vriendje heeft zijn dochter "Mimsey" genoemd, whoehahahaha.

Nu maar eens slapen.. Man, ik voel me oud, mijn botten kraken en mijn voeten branden. Nachtkusje voor jullie allen....
Wat wilde ik nou toch typen?
Hahaha, die bier-in-plastic-bekertjes-actie was dus geslaagd? Goed Mims

Hier eieren aan het bakken voor weer nieuwe e-ner-gie na tweederde van het kinderloze weekend. Man, wat kan je veelvaak neuken als er geen kinderen in huis zijn Dat realiseer je je toch onvoldoende voordat je eraan begint (kinderen bedoel ik, niet kindloos weekend).

Iemand anders nog goed gebakke eitje?
O Bam, meid. Kus.
ach lieve bam...hoe moeilijk ook, ik denk dat dit òòk een deel is van jouw ziekte. Je kunt daar niet omheen lijkt me. Desalnietemin zwaar, rot en heftig en daarvoor een enorme knuffel. Inderdaad doet vermoeidheid ook veel met je incasserings- en relativeringsvermogen, zet hem op meid!!

Wauw lil, als je er eieren voor nodig hebt wordt ik acuut nieuwsgierig hoe vaak je dan wel geen sex gehad hebt? Ik ben nooit iemand geweest van meerdere keren per dag, dus dat is niet veranderd met de kinderen, maar toch de frequentie neemt wel af, das waar.

Leuk mims, dat is inderdaad egostrelend!
Bam, wat vervelend dat het struisvogelen niet meer zo lukt. Hopelijk kom je deze reeks kuren verder goed door en volgt er eindelijk eens goed nieuws. Het wordt zo langzamerhand weleens tijd dat je deze kutziekte achter je mag laten.

Wow, Mims, dan heb je duidelijk indruk gemaakt!

Het gaat dus goed bij Lil.

Pim, nog gefeliciteerd met Lientje. Klinkt als een echte Pimpelverjaardag en die zijn volgens mij altijd leuk.

Hier is het ook een gezellige bende. We hebben voor het eerst de meiden van mijn schoonzus te logeren. Het biedt wel voordelen, want ze zijn nu samen met Bikkel buiten aan het spelen. Het gaat altijd verbazend goed als je die 3 samen zet.
Zondagse Zoenen voor Bam!

Liefs voor iedereen hier.

Net logees uitgezwaaid en nu "moet" ik knutselen met de kinderen en buurkinderen die aan tafel aangeschoven zijn.

Nog gefeliciteerd met Lientje, helemaal vergeten. *gaat op zoek naar de Cheersvrjaardagkalender*
lieve lientje, van harte meid!!! 6 toch denk ik??
zo, en toen zat de schoolvakantie er ook hier op! we hebben het passend afgesloten met eten van de grote gele M en nu liggen de kindertjes in bed. Gymtasjes staan klaar, luizenzakken ook, het begint er heus op te lijken!
Wow, wat georganiseerd, Bentetje!

Pimpel, gefeliciteerd met Lientje!! :gift:"

Ik heb gewoon bijna 3 dagen zonder pc/internet gezeten Vrijdag was Elvis bestanden van externe harde schijf naar andere externe harde schijf aan 't kopieren, we zijn op verjaardagsvisite geweest, de volgende dag waren de bestanden nog aan 't kopieren, bleek e.e. a. vastgelopen én toen hadden we ook ineens geen internet meer

Kon ik vanmiddag éindelijk even weer, was Elvis weer wat aan 't doen, waardoor ik er niet bij kon .. ik werd hier zeer onredelijk toch wel pissig van.

Bam.. lekker op/over de helft!

Hier verder rustig weekendje gehad..

Enneh.. geen Kane voor mij, nee dankje
Later is nu
Lientje ook al 6, lieve help... Gefeliciteerd!!!

Helphelphelp, er is iets heel raars gebeurd: Zoon belde vanavond en kletste over vakantie en had het over morgen naar huis gaan. Ik: "Morgen? Nee; dónderdag komen jullie thuis". Hij: "Nee mama, mórgen!". Uiteindelijk zijn vader maar even aan de lijn gevraagd en inderdaad: z komen morgen terug. Nou weet ik echt zéker dat we het over donderdag hebben gehad (moet ok in de mail staan) en ik zit di, woe en do overdag heel vol met werk, maar het kan toch niet zo zijn dat mijn jongetje morgen weer in de buurt is, maar dat ik hem dan pas do weer zie??!! Ik bedoel: anders zag ik hem ook pas do weer, maar nu wéét ik dat hij dan vlakbij is. En het zijn werkdingen waar ik echt niet onderuit kan, shootshitterdeshit. O man, ik ben er helemaal hyper van, ik wil mijn kindje zien!!
ik kom bambi even een brengen.
dat is lief sokje!

Kan je dan ook niet even tussendoor of in de avond naar hem toe lil? Hij heeft toch nog vakantie? Was zijn vader wel van plan hem tot zondag bij hem te hebben of niet?

Ik heb net voor het eerst in mijn leven een digitaal foto album besteld. Volgens mij wordt het rete-mooi!
Oh Lil, wat gek!

Ik heb ook al de hele komende week fout in mijn hoofd staan. Zo raar, ik heb alles netjes in mijn agenda staan, en alles ook goed geregeld met opvang enzo, maar denk steeds dat ik dingen op dinsdag moet doen die pas op donderdag moeten

en dacht dat Lief morgen thuis was, maar die is dat pas dinsdag. Nou ja, vaag verhaal, maar voelt raar. Zou het aan het weer liggen ofzo?

Spannend en leuk Bentetje, de twee fotoboeken die ik via Buzzer mocht laten maken waren erg leuk. Moet het eigenlijk ook weer eens gaan doen!

Iemand nog een Kjongupdate voor me?

Ga nu ook maar even broodpakketjes en schooltassen enzo klaarzetten. Ik ben zelfs zo erg geworden dat ik het ontbijt ook al klaar maak de avond van te voren. Werkt erg goed voor deze nietochtendmens!
Ik wil nog heel even het gevoel behouden dat deze communicatieERROR geheel en al te wijten is aan de Vaderfiguur, Toet

Ik weet het nog even niet. Nog even een smsje gestuurd om wat na te vragen over dagen & tijden (ik twijfel nu nl aan alles), maar geen reactie, dus ja, nou weet ik het niet meer.

Ik ga maar eens afsluiten en beetje bijtijds in bed liggen straks, want vanavond komt er toch niks zinnigs meer uit mijn hoofd. Heb nog een werkvraag voor jou Toet, bel je morgen wel even (als dat uitkomt, maar dat merk ik dan vanzelf wel).

Pfoe, eventjes stress uit schouders laten lopen met warme douche of zo... Verder heel lekker weekend, einde middag Dot weer opgehaald bij mijn moeder, ze had het helemaal lekker gehad én was heel blij om ons weer te zien, zo schattig. Toen we naar huis gingen, wilde ze oma & lief van oma ook meenemen.
Lil, moet morgen kinderen naar school brengen, zit dan van negen tot tien in de trein, van tien tot half twaalf bij de therapeut (hip he? ), van kwart voor twaalf tot kwart voor 1 weer in trein en van 1 tot 3 thuis achter mijn laptop en draai ik een was, tussen 3 en 4 haal ik de kinderen en twee klasgenootjes op en doen we boodschappen. Van 4 tot kwart over 5 houd ik de kinderen + aanhang bezig. Van kwart over 5 tot 6 uur kook ik eten en draai ik een was. Van 6 tot 8 uur is het avondritueel (eten, badderen, spelen, boekje lezen, naaar bed brengen) en draai ik een was. Van 8 tot 9 uur overtuig ik de kinderen dat ze echt moeten gaan slapen. Vanaf 9 uur draai ik een was en lig ik voor pampus. Conclusie; als het lukt bel me dan morgenmiddag tussen 1 en 3 en ik moet mijn was eens wat beter bijhouden
Tjongejonge.... ik word elke keer helemaal hyper als ik al jullie rituelen weer lees... nog één week en dan moeten we hier ook weer... blerk.

Truste lieve meisjes!
Echt een absurd idee dat jullie de afgelopen twee weken en de komende week nog vakantie hadden/hebben Pimpel. Maar geniet er van!

Ik heb voor half september al weer een weekendje weg geboekt (naar een goedkoop chalet van Roompot, zal wel minder luxe zijn dan landal, wat we normaal doen, maar we kunnen met zes personen (mijn ouders gaan mee) een weekend weg (drie nachten) in een zes persoons chalet voor helemaal inclusief de kleine lettertjes enzo voor 130 euro. Da's nog wel te doen).

Nu even werkagenda invullen en richting school en trein. Doeg!

Succes met eerste schooldag na de vakantie vandaag Bentetje!
Da's heel goed te doen Toet. Ik word ook wel een beetje moe van jouw schema. Hier ook nog een weekje vrij van school, maar natuurlijk wel veel te regelen en te doen.

Met de kinders gaat het vooralsnog goed trouwens. Nog geen last van de aanstaande scheiding. Zal wel komen als Mav elders gaat wonen. Arme mannetjes. Maar goed, komen ze ook wel overheen. En Mav als ik zitten allebei beter in ons vel dan voor ik vertelde te willen scheiden en dat lijken de jongens ook op te pikken.

Straks spulletjes op gemeentehuis ophalen en vanmiddag advocaat. Best spannend, ben nog nooit bij een advocaat geweest. Laat staan om mijn zelfgeschreven echtscheidingsconvenant te laten beoordelen... gruwel.
Wauw, dat is héél goed te doen Toet; goed gespeurd! En succes met de dag van vandaag, misschien dat ik het bellen wel even opschort Volgens mij heb je genoeg te doen.

Ik zie mijn jongetje vandaag! Ze komen al begin vd middag aan, ik haal hem af en we zijn vanmiddag gewoon lekker tesaam, morgen is ook aan elkaar geplakt (hulde aan GG, die mij zag stuiteren van kindgemis en logische oplossing verzon).

Nu even mijn dochter entertainen. Wauw, vanmiddag alweer 2 kindjes thuis!!!
Volgens mij zit het wel goed met dt convenant van jou Meave en met advocaat kan het alleen maar beter worden. Sterkte meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven