Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Moest er even een zooi foto's voor verwijderen, maar foto van Dinand, Dennis, Ely en ik staat in de AK.
*LALALALALA*

(geweldig die foto's! Coooool! Wist-ie nog dat jij het was van die lieve kusjes op je hand?? Vast wel!)
Geen idee (vast niet) durfde ik ook niet te vragen, ik durfde ze ook niet te kussen: Ely wel hoor! Pffff

Oh en dit venster stond al een half uur open...
Ach dat klinkt heel geslaagd, leuk hoor, dat het zo leuk was. Inderdaad KK moet ook weer buisjes, 4e keer inmiddels, dus we zijn helemaal ervaringsdeskundig. En toch lil, ik vind het ook nog steeds niet fijn. Het scheelt dat je precies weet wat je te wachten staat, maar toch. Je kind hoort gewoon lekker fit en vrolijk te zijn en vooral ook thuis! Vorige keer was het onder zeil brengen bij KK heel rot, alle andere keren viel het heel erg mee. Nu hebben ze (op mijn verzoek) haar ook echt verteld wat er gebeurt en een mooi verhaal over geurtjes van het slaapgas erbij en mijn dochter zat met open mond te luisteren.

Wel typisch dat zoon nu pas voor het eerst buisjes krijgt, vaak is het al eerder dacht ik? Bij de meeste kinderen zitten ze er ongever een jaar in dacht ik, Laat ik het zo zeggen: bij KK konden we er de klok op gelijk zetten. Wanneer is zoon aan de beurt? Jouw verhaal verklaart het bloedprikken inderdaad, dat begreep ik al niet helemaal.

Ai pim, dat klinkt ook wel als vreselijk druk, ben je een beetje opgekikkerd van dat uur op de bank met je boek?

Meave, ik wil ook eigenlijk wel wat meer weten over een half kruisje en vooral wèlk half kruisje.
Goeinavond

Ik sluit me aan, ook druk druk druk en als ik dan tijd heb, zit Elvis aan de pc (en ben ik dus maar wás gaan vouwen ).. nu niet, want hee, hij heeft weer iets van z'n werk, dus afwezigheid hier.. tsk.. decembermaand is nog niet eens begonnen. Er zitten van ons beide weer borrels en etentjes aan te komen... van mijn werk hebben we, vanwege de decemberdrukte en vrije dagen van collega's enzo, nu maar onze kerstlunch in januari gepland En.. ook leuk, ik kreeg vandaag een uitnodiging voor een decemberborrel op Elvis' werk, maar Elvis is niet uitgenodigd, want het is 'voor ons soort mensen' (van m'n werk dus) En de uitnodiging kwam van zijn vroegere leidinggevende Ik zou niet heengaan, maar begin nu toch te twijfelen, want is natuurlijk een mega-goede netwerkplek.

Wel zielig, die kindertjes die roesjes behoeven. Wel fijn natuurlijk, als ze zich daarna stukken beter voelen! Wel apart dat de dokter gelijk zag dat zoon allergisch is!

Zo

ik ga nog even verder lezen op forum enzo en dan op de bank ploffen. Heerlijk!
Later is nu
mmm, Dan is er weer pimpel!!!
Yeah baby!
Hoe ziet een arts een megaallergie bij een kind?

Door vlammend exceem op de wangen?

Kjongen heeft 4x buisjes gehad. De tweede keer gelijk neuamandelen eruit gejast. (Dat was wel even schrikken met 'wakker worden', bloed op lakentje, maar met buisjes alleen, eitje)

Buisjes zaten er gemiddeld 5 weken in. Net genoeg om de boel droog te krijgen.

Het eruit 'vallen' had hij ook wel wat last van. Vam roesje niet zo. En hem werd verteld dat hij slaap-zuchten kreeg. Maa rhij was dan wel heel klein. Het gaat ook eigenlijk best snel. Door zenuwen van jezelf denk je dat het heel lang duurt, maar ik kan me herinneren dat ik de ok werd uitgestuurd, en ik mijn koffie nog niet eens op had toen hij alweer op de verkoever werd gereden.
binnen 10 minuten zijn ze weer terug inderdaad. 5 weken is wel heel erg kort zeg kjong! Hier zou dat absoluut niet genoeg geweest zijn, gelukkig dat ze bij KK wat langer blijven zitten!
10 minuutjes; dat is te overzien.

Geen eczeem, wel heel verkouden en rode vlekken rond mond en neus.

Goed geouwehoerd met mijn vent gisteravond (waarheen waartoe met werk en hoe combineren met rest leven en wat handig bij elkaar steunen en welke wensen en verlangens prioriteit en waarom en elkaar dan niet meteen slachten als iemand iets zegt wat op dit moment misschien heel slecht uitkomt maar Horen en zo, was erg leuk en het lijkt echt wel een volwassen relaaasie mensen!), toen te moe om te neuken (ik!), toen de Diva de halve nacht in de stress want er dreven wolken in haar kamer, wist ze huilend te melden (ik weet het ook niet, zo koud is het echt nog niet), dus nu gaar. Moe ook. Gaaaaaap.

Koffie, iemand?
Hier ook gaar.

Mopsey vannacht wéér ziek geworden, en inmiddels weer haar zonnige zelf. Maar vannacht dus brak ende braak.

Mansey gebeld dat ze neit naar school kon en of hij haar vroeg wilde komen halen bij mij thuis in plaats van na schooltijd. Wilde hij wel.

Belde hij net op; is hij een uur later dan afgesproken vertrokken... en dus nog lang niet hier.

Ohohoh, hoe leg ik dat nu weer uit aan de Baas.

Zucht...

Nou ja, kind is vrolijk, dus dat scheelt een stuk.

Enneh, Lil.... je hebt ook een echte relaasie, hoor.

Hadden jullie trouwens maandag An Inconvienient Truth gezien? Vond het best bal-in-buik-heftig. Niet dat we dat allemaal niet allang wisten, maar toch. Ik vond het wel kippenvelgrafieken!

Nou, en dus bleef dat beeld bij mij een beetje hangen, en liep ik gisteren zo een beetje door het huis te mijmeren over global warming en de veranderende flora en fauna, liep de woonkamer in; zitten er twee papegaaien op mijn balkon!!! Rustig aan het knabbelen van de mezenbollen! Het moet toch niet gekker worden met die verschuivende natuur en biohiaten enzo...
Wat wilde ik nou toch typen?
Nee, niet gezien maar ik ken de grafieken. En de discussie er omheen, en de uitwerkingen in do's en dont's en alles. En het leidt ook wel eens tot buikpijn. Beeld van de papegaaien vind ik dan wel érg treffend!

Arme Mops, en arme jij!
Papegaaien op je balkon zijn wel een stuk leuker dan engen grafieken.

Ben weer eens snipverkouden.

Ondertussen al naar werk Mims?

Jouw gisteravond klinkt goed Lil. Vind het ook een fijn idee dat mijn vent vanavond weer thuis is. Vier dagen weg is best lang.

Iemand nog een leuk cadeau-idee voor een jarige vader?
Indiana Jones-dvd (dat krijgt de mijne, en daar is hij héél blij mee)
boek?CD? Mooie fles drank zoals Whiskey?

He wat vervelend mims dat mansey dan te laat vweggaat...wel fijn dat mops weer beter is. Die papegaaien zijn echt een raar gezicht lijkt me! Ik krijg spontaan een goed idee, ga zo even spullen halen om vanmiddag met de kinderen pindaslingers te maken denk ik!

Lil, fijn zo`n gesprek af en toe. Bij mij meer praktisch fijn: we kunnen weer douchen! Dat begint de dag toch wel lekkerder hoor. Spontaan hadden beide kinderen een nat bed vanmorgen, dus gelukkig kòn er gedouched worden.
NIet douchen is wel veel beter voor het milieu Bentetje :-)

Geintje hoor, fijn dat de douche weer klaar is!

Sterke drank doet mijn vader niet aan. Speciaal biertje vind hij nog wel leuk denk ik. Wilde proberen dit jaar eens wat anders dan boek, dvd of cd te geven. Maar ach, als dat niet lukt, het gaat om het idee, toch?

Alles okay met Bloes???

Begint lekker lunch te maken om ALLE kroeggangers deze kant op te krijgen. Eind van de middag moeten we naar zwemles, regelt iemand anders dan de vrijdagmiddagborrel?
misschien ik wel, als ik niet eerder in een inrichting ben opgenomen door stuiterende eigen kinderen en aanhang. Djiezzzz wat zit er in de lucht?
dan maar.. tsk.. ben ik er een keertje is iedereen gevlogen.

Lekker dat je weer kunt douchen Bentetje.. je kunt natuurlijk elders douchen, maar zo direct uit bed vind ik het toch altijd wel zo prettig, een douche.. en dat doe je dan weer niet zo snel bij de buren, denk ik?

Ben vandaag op het werk leuk aan 't fröbelen geweest met Photoshop. Jammer genoeg is het werkboek van een andere (nieuwere) versie dan ps bij ons op het werk. Wat lastig af en toe. Maar leuk dat ik daar op het werk mee kan en mag fröbelen. Tussendoor stukje geschreven, dat gelijk goedgekeurd werd.

Nu moe en brak

Ook slecht geslapen vannacht.. lag zomaar zonder reden een uurtje ofzo wakker. Ja, Elvis was er niet, zou de reden kunnen zijn. Die rolde om half 5 ladderzat 't bed in. Wel erg vrolijk en blij, dus op zich vond ik dat niet erg, maar ik was dus net in slaap en toen wéér klaarwakker

Vervolgens ging de ketel tikken.. grr..

Maar goed, weekend dus!

Later is nu
Sloer, hoe zit het nou?
Sjeses Toet, zo krijgen allerlei stiekeme barhangers!

En wie gaat die afwas doen?

quote:kjong schreef op 28 november 2008 @ 21:24:

Sloer, hoe zit het nou?Hebbie ut tegen mij?
Ik heb 24 zitten kijken omdat Lil deze serie nodig heeft, We zijn op de helft Lil

Bij volgende meeting graag dus ook volgend seizoen voor mij meenemen Pimpel!

Duik nu bed! Trusten!
Hee, wat veel barhangers. gezellig!

Hmmm

bed

bar

bed

bar

bed

bar?

Kanniekiezuh....

Ha, met drankje naar bed, dat doe ik!
Bed, that`s for sure

Bar genoeg gehad namelijk.

trusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven