Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
Gemini ik duim hier ook voor je hoor!

Morgen moet ik weer naar mn 'nieuwe' gyn. Heb ondertussen de clomid kuur er weer opzitten wat ze wilde proberen na de LEO operatie. Benieuwd of ze morgen kunnen zien of de medicijnen iets gedaan hebben...

Mocht dit niet zo zijn dan gaan we het over hormonen spuiten hebben spannend dus!
Zo ben weer geweest, was nog te vroeg zit op dag 11 en ze willen het dinsdag weer even bekijken. Van 2 eitjes dacht ze dat ze een beetje aan het groeien waren! Dat was voor mij pas echt nieuws, want dat heeft de gyn nog nooit gezegd.

Zelf vond ik de eitjes er ook 'groter' uitzien dan bij mn vorige gyn, maar dat kan natuurlijk ook omdat het een ander ziekenhuis is, en daardoor er andere apparaten gebruikt worden ofzo. Ben nu voor het eerst echt zenuwachtig voor dinsdag, het zal toch zo zijn dat dalijk de clomid toch geholpen heeft Iklaat jullie dinsdag meer weten!
Hier even een berichtje van mij. Heb al heeeeeeeeeeeel lang niet geschreven (wel meegelezen, als ik er de tijd voor had en niet te moe was).

Gemini ik ga zo ontzettend hard voor je duimen dat je zwanger bent, ik gun het je zo.

liefs
Gemini inmiddels een klein weekje verder. Heb je nu juist wel of geen klachten? Of voelt alles nog gewoon hetzelfde? Je zit in ieder geval op de helft nu dus begint op te schieten. Al zal jij dat zeker niet zo ervaren maar de tijd ontzettend langzaam vinden gaan. Nog leuke dagen aan zee gehad?
Hoi!

Wat lief van jullie zeg, dat jullie zo met me meeleven! Hier is de moeilijkheid dat alles wat je voelt twee kanten op uitgelegd kan worden (goed of fout) dus ik ben maar even gestopt met teveel nadenken over wat en hoe en probeer gewoon deze week door te komen! Zee was heerlijk!!!! Nu morgen nog een rustig dagje en dan vanaf maandag er weer tegenaan!

MissFine, spannend dat ze iets leek te zien! Hoop zo dat er twee mooie follikels te zien zijn dinsdag!

Nurse, wat groot al, 30 cm!!!!
Spannend Gem! Kwam net toevallig even spieken of je je al gemeld had ;)

Morgen lekker van het mooie weer genieten!

xx
Ga ik zeker doen!!!!
hoe is het met iedereen?????
Hoi gemini en de rest natuurlijk! :D

Hier best goed nieuws want.... er groeit een eitje!

Vanmorgen weer een echo gehad en ze zei dat er zeker iets gaande was in mn buik. Ik heb het weekend ook heel erg pijn in mn buik gehad en heb nu al 3 dagen constant hoofdpijn ( heb ik nooit en heb ik ook nooit gehad de vorige keren dat ik aan de clomid zat ) Nu vanmorgen dus de echo gemaakt en het eitje was 1,2 bij 1,4 cm

Moet nu donderdag weer terug, dan wordt voor het eerst een samenlevingstest gedaan. Echt superspannend!
Gemini, ik denk veel je aan je! Ik hoop zo dat het raak is voor je! Pfff, spannend hoor die laatste dagen....

MissFine, wat fijn dat de Clomid nu aanslaat. Eindelijk! En nu maar hopen dat je eitje mooi doorgroeit (is bijna altijd wel zo als ze eenmaal boven de 1 cm zijn) en dan hard aan de slag! Succes!
o miss Fine, wat een goed nieuws!!!! Go ei, go!!!!!

Thanks voor het meeleven, ik begin nu echt last van de wachtweken te krijgen en vind het te spannend. Nog even.....
pff beetje zenuwachtig voor morgen.... had vanmiddag ontzettende steken in mn buik... was bijna zo erg dat ik de doc wilde bellen.... gelukkig ging het na 10 minuutjes een stuk beter... ben echt zoooo benieuwd wat ze morgen gaan zeggen, of mn eitje er nog is en nog aan het groeien is....!
O, ben zo benieuwd miss Fine!!!!!!

Hier een ongeduldig iemand: heb vandaag, 2 weken na punctie, getest. Digitaal gaf aan zwanger, 3 analoge gaven een heeeeel dun lichtrose streepje en nogmaals een digitale gaf weer aan zwanger.....voor nu ben ik dus volgens mij zwanger!!!!!! (ff niet op hyves reageren aub, familie hoort het later!)
Gefeliciteeeeerd gemini super om te horen!
**even inbreken**

Gemini, wat GOED!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks! ben al weer getemperd door assistente; assistente vond dat ik echt erg vroeg/te vroeg getest had, want waarom had de arts anders een latere datum gegeven? Ze wist mijn hyperdepieper stemming wel echt te temperen. blehhhh! Op mijn reactie dat ik nu toch echt HCG in mijn bloed moest hebben omdat het anders niet positief was, reageerde ze met "helaas heb ik vaker gezien dat het met vroeg testen eerst goed was en daarna mis kan gaan.....
2 weken na punctie testen is ok, hoor!

Als je dan al een positieve test heb (zeker van clear blue) is er al heel wat HcG aanwezig in het bloed.

De punctie is te vergelijken met de eisprong en in een normale cyclus zou je 2 weken na de eisprong ongesteld worden en dus ook op 2 weken na de eisprong testen.

En ja, helaas kan het ook fout gaan, maar dat kan in alle fases en ook gebeuren bij een normale bevruchting.

Ik zou (proberen) om lekker te gaan genieten, nu ben je zwanger!!!!!
dankjewel Elmootje, fijn dat je me even geruststeld!!!!!!
ben ook weer terug, eitje is weer gegroeid hij was nu 1,8cm bij 1,8cm ze zei dat dat in ieder geval erg goed ging en ze verwacht dat ik morgen en anders zaterdag een eisprong ga hebben! Ze kon alleen via de microscoop niet de zaadjes van mijn vriend zien, maar ze zag ook geen dode zaadjes wat weer een goed tegen was omdat het dan ook te vroeg kan zijn geweest dat ze ernaar keek.

Moet het nu 2 weken aankijken, als ik dan ongesteld wordt moet ik gewoon weer een kuur clomid gaan slikken, als ik na 3 weken nog steeds niet ongesteld ben zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben... Wij gaan dus flink klussen want ik vroeg het nog aan haar of het echt mogelijk is dat ik het weekend zwanger zou kunnen worden en dat bevestigde ze met een ja zeker weten antwoord ben dus best blij! :D

WOW Gem wat een geweldig nieuws!!!

Ik ben het helemaal met Elmootje eens, hcg is hcg, en of het nu veel is of weinig, je bent gewoon zwanger! Tuurlijk kan het misgaan, maar bij wie niet? Geniet van dit moment, het is je ontzettend gegund!! Een hele dikke felicitatie-knuffel :D

wow, wat lees ik nu...... Gemini! Gefeliciteerd!!!!!!!!! Wow, écht geweldig!! Geniet ervan, het is zó bijzonder!!

Liefs Ayla
Gemini, te gek! Je bent zwanger! GEFELICITEERD!!!! Na alle moeite en tegenslagen is het nu eindelijk gelukt! WOW! Ik ben er helemaal sprakeloos van. Wat een supernieuws! (en jij geeft mij ook weer hoop op een goede afloop )
Gemini, wat lees ik nu, je bent zwanger!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!! Echt helemaal super!

Ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan, probeer toch een beetje te genieten! (is moeilijk, weet ik alles van...)

Liefs,

Snoopy
Trouwens, is VrouwvanM nog niet bevallen? Die was toch een dezer dagen uitgerekend?
Ben ik wer even niet geweest mis ik alweer zoveel goeds hier!!!!!

Gemini! Ik vind het echt fantastisch nieuws voor je!!! En ik blijf ook hopen dat alles goed blijft gaan!!!! Kan je het al een beetje bevatten dat je zwanger bent? Echt super nieuws!!

Ik denk ook net als Elmootje dat zoveel positieve testen wel goed nieuws moeten zijn. Bij een "normale" bevruchting test je toch ook twee weken naderhand. En ook dan is het net als nu dat het twee kanten op kan gaan. Gewoon proberen te genieten dat je al zover bent gekomen! Dat is ook al niet niks. En blijven duimen dat je je over een paar weken lekker misselijk voelt hihi

Misschien beetje wazig allemaal hoe ik het vertel. Maar ben hartstikke blij voor je!!!

Enne had je eigen gevoel het toch goed he dat je met de IVF zwanger zou worden. Is zeker dat moeder instinct! hihi.

Wanneer moet je terug naar de gyn?

Miss Fine jij dus ook goed nieuws! Klinkt ook erg positief allemaal! Blijf ook voor jou duimen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven