Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
Haha Twinkel....je hebt een geoorloofd excuus!!! Is toch ook geweldig dat je zwanger bent. Ik kon ook nergens anders meer aan denken. Bij jou wat moeilijker aangezien er nog een klein hummeltje rond loopt.

Ik vond het al meer als genoeg dat vriendlief twee dagen weg was laat staan 10 dagen! Maar als je je goed genoeg voelt zal de tijd wel snel gaan met een kleintje en prille zwangerschap. Lekker genieten dus van de kwaaltjes :-D

MissFine jij ook lekker genieten van je misselijkheid :-D
Gemini....1weekje wachten zit er nu op. Nog de helft dus. Wat zegt je gevoel? Of zegt dat nog helemaal niks? Is ook nog erg vroeg natuurlijk. Wel of juist geen klachten tot nu toe?

***Duim Duim Duim***
gevoel zegt me eigenlijk heel erg weinig, want niet echt veel klachten....ik ga nog steeds ervan uit dat bijvoorbeeld de vermoeidheid die ik voel, gewoon bij de medicijnen hoort die ik gebruik (is ook een officiele bijwerking namelijk)....wat dat betreft is het daardoor ook wel heel moeilijk om te weten of dingen nu positief zijn, negatief zijn, of het door de medicijnen komt of niet....aargh!!!!!!!

Ik dwing mezelf om positief te blijven (want beter voor mijn lijf en voor puck en muck) en ik zie wel wat er op mijn pad komt!

Hoe is het met je kereltje??????? Ben je lekker aan het genieten?
hoi dames, ben vanmiddag bij mijn gyn geweest en alles zag er tot nu toe goed uit, ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger.... hartje klopte en ik ben uitgerekend op 9 mei!

Hebben ook een foto van de echo meegekregen!

Mijn ouders en schoonouders wisten al dat we zwanger zijn alleen mijn oma nog niet :D Aan haar hebben we net de foto laten zien en ze was echt superenthousiast :D

Moet nu weer over 2 weken terug dan wordt er weer een echo gemaakt.....
o missFine, wat een geweldig nieuws! Dat lijkt me wel heel erg bijzonder om zo'n knipperlichtje te zien!

Geniet maar lekker!
MissFine wat een heerlijk nieuws! En fijn dat je over 2 weken weer terug moet. Is toch heerlijk om zoveel mogelijk "foto's" van jullie kindje te hebben!

Nog veel last van klachten?

gemini idd erg lastig als je zowiezo al klachten hebt van de medicatie. Maar misschien maar goed ook. Helpt dat tenminste wat relativeren. Ik voelde van alles, misselijk, buikpijn, enz terwijl ik helemaal niet zwanger was. En dan is het toch moeilijk om goed te kunnen relativeren. Voel ik het wel of wil ik het alleen maar voelen... Volgens mij wordt iedere vrouw die graag zwanger wilt worden wel een beetje hypochonder haha. Wanneer precies zou je evt mogen testen? Maandag? Of al eerder?

En we genieten echt lekker van Jesse! Ga zo met hem naar het bureau. Eens kijken hoeveel hij nu weer is bijgekomen. Vanmorgen is er wel een kinderfysiotherapeut langs geweest. Hij heeft namelijk een voorkeurshouding die met de gewone tips en adviezen van het CB niet minder werd. OP hun advies haar gebeld. We waren er al vroeg mee bezig en wat we deden was ook goed. Maar hij heeft al wat afgeplat aan het hoofdje en oortje is ook al iets naar voren aan het staan. Heb van haar ook een hoop adviezen gekregen. En over 2 weken komt ze terug of eerder als het niet genoeg helpt. Maar volgens haar zijnwe er vroeg bij, "werkt" Jesse goed mee zodat het waarschijnlijk helemaal verholpen zal worden mits we er goed mee bezig blijven. Eerste huiswerk is dus al binnen.
Hoihoi

Het was echt heel fijn om het hartje te zien kloppen!

Eindelijk de bevestiging dat er echt een kindje in mijn buik zit.

Hier nog steeds de kwaaltjes, ben nog steeds heel de dag door misselijk, mijn gyn zei gisteren ook al dat dat 'gewoon ' bij een zwangerschap hoort maar dat het vervelend is dat het constant is. Ik probeer er niet meer zo aan te denken en eet om het uur een beschuitje, zodat er constant wat in mijn maag zit... Morgen komen mijn ouders terug van vakantie en die hebben de echo nog niet gezien :D

Gisteren toen we uit het ziekenhuis kwamen hadden mijn schoonouders al wat cadeautjes, echt zo lief. Normaal zijn we wel van het wachten tot 3 maanden maar omdat we al zo'n tijd bezig zijn wilde mijn schoonmoeder toch wat geven. Kregen een hele grote knuffel (schaap) en ons eerste pakje voor de baby. Mijn vriend vond het behoorlijk onwerkelijk dat dalijk er echt een babytje in die kleertjes past hihihihi...
Aaah MIssFine wat lief van je schoonouders! Ik vond het ook zo geweldig al die kadootjes. En dan bedoel ik niet om het kadootje, maar omdat de mensen echt in de gaten hadden hoe blij wij er mee waren. Iedereen was ook zo blij voor ons. Tijdens de zwangerschap hebben we een hoop kaarten en kadootjes gekregen, zoooo lief van iedereen! Lekker genieten van alle aandacht! En dat wordt straks alleen maar meer als je buik dikker gaat worden!

Je vriend vond het onwerkelijk dat er straks een baby in past in de kleren....nou ik vond en vind het nog steeds owerkelijk dat Jesse al die maanden in mijn buik gezeten heeft! Hij lijkt echt veel op ons, daar niet van. Maar gewoon dat, dat ook echt gepast heeft allemaal...hihi. Verklaart ook de klachten die ik had goed!
hoi dames even een berichtje van een zieke missfine :(

voelde me gisteren zo ziek dat ik besloot het ziekenhuis te bellen, normaal ben ik nooit zo drammerig maar het ging gewoon echt niet meer. Die middag kreeg ik een belafsrpaak met mijn gyn en ze was echt superaardig. Ze was een beetje bang dat ik griep zou hebben omdat ik heel de tijdvan die koortsrillingen had. Vanmorgen moest ik naar haar toe en heeft ze voor de zekerheid een echo gemaakt. Gelukkig was alles goed en omdat ik zo heel erg misselijk was ging ze voor de zekerheid kijken of het toch geen tweeling was. Dit was niet zo :D Niet dat dat erg geweest was hoor. Ze heeft gelijk bloed laten prikken en ik moest urine inleveren, net heeft ze me gebeld met de uitslag, bloedonderzoek was goed alleen uit mijn urine bleek dat ik een beetje aan het uitdrogen ben. Moet dit weekend dus veel drinken anders wordt ik opgenomen ook zag ze een bacterie in de urine. Moet nu maandag weer terug om een nieuwe urine test in te leveren en hoor dinsdag dan wat er verder gaat gebeuren.....
Jeetje MissFine, da's ook heftig! Heel veel beterschap voor jou!
ff ego:

ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik lees nog steeds mee en Gemini ik houd jou steeds in de gaten en ben benieuwd of je zwanger bent. En wat lees ik nu. Je bent zwanger echt zo gefeliciteerd, Ben zo blij voor je. Heb je een test gedaan of moest je bloed prikken

Missfine en Twinkel jullie ook hartstikke gefeliciteerd met de zwangerschap

liefs

VrouwvanM
Nurse jij ook gefeliciteerd met je zoon. Fijn dat alles goed met m gaat. Het is ook echt genieten he met zo'n kleine.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

GEMINI WAUW SUPER GEWELDIG FANTASTISCH NIEUWS!!!!!!!!! Meid ik ben zo ontzetend blij voor je!!!!!!!!!!

Dit is echt helemaal fantastisch!!! PROFICIAT!!!!

Ik ben ook erg benieuwd naar het verhaal er achter. Heb je gewoon een testje gedaan of bloed laten prikken? En hoe reageerde je man? Was natuurlijk ook helemaal supertrots! VERTEL VERTEL VERTEL!!!!!!

Missfine Dat is wel echt een domper meis. Gelukkig kon je op tijd naar de gyn toe. Maar van een urineweginfectie kan je flink ziek zijn. En juist nu moet je goed opletten. Niet alleen voor het uitdrogen belangrijk maar ook voor de infectie is het erg belangrijk dat je goed drinkt. Is natuurlijk vervelend als je toch naar het ziekenhuis zou moeten, maar in het kader van de kleine uk...Alles om hem of haar gezond te houden hè!!

Beterschap!!!
dankjewel meiden!

Officieel mocht ik morgen pas testen, zelf, dat is 16 dagen na de terugplaatsing, maar ik moet zeggen dat de spanning zo hoog opliep dat we dat met 1 dagje verkort hebben. Dus vanmorgen om 4 uur (!) was ik helemaal wakker en hebben we getest. De digitale gaf in minder dan een minuut aan dat ik zwanger ben. We hebben toen ook nog een streepjestest gedaan, niet omdat ik het niet geloofde, maar juist omdat ik een keer een "goede" streepjestest wilde zien. En er was geen twijfel over mogelijk, de twee strepen zijn zowat even dik, dus ik ben gewoon zwanger! Ik heb de kliniek gebeld en ik mag 13 oktober komen voor een echo. Tot die tijd is het natuurlijk reuzespannend, maar wel leuk, we zijn heel erg blij!!!!!!
Aaah Gemini...ik krijg er gewoon helemaal kippevel van!!! Ik vind het zoooo leuk voor jullie!

HAHA Lekker vroeg getest dus vanmorgen. Ik zou ook niet meer kunnen wachten hoor. En tja met ochtendurine is het toch beter hè. Dan maar midden in de nacht op voor de testjes.

VAN HARTE GEFLICITEERD!!!!

Nu op naar de echo!
Gemini....

Hartelijk Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk het geluk op jouw weg.

Nu op naar de eerste echo.

Groetjes, Elmootje
Hoi meiden!

Ben net terug van vakantie en wat een geweldig nieuws allemaal!!!!!!!!! Echt helemaal super, ik ben zo blij het te lezen!!!

Nu is iedereen op dit topic zwanger en/of bevallen toch? Geweldig!

Hier ook redelijk goed nieuws, denk ik. Ik ben in de vakantie ongesteld geworden!!!! Met bijbehorende buikpijn, het was dus een echte menstruatie! En dat met pco en nog steeds borstvoeding. Nu hoop ik natuurlijk heel erg dat ik 'gewoon' een cyclus ga krijgen, zou super zijn! Het begint nu toch wel een beetje echt te worden, dat we misschien toch spontaan zwanger kunnen worden nu, maar ik durf het nog niet echt te hopen.

Verder gaat het hier super, de vakantie was heerlijk (weer viel wel een klein beetje tegen) en Eva heeft het echt super gedaan. Ze heeft inmiddels al 6 tanden en loopt al heel goed door de box. Ze eet ook echt super sinds een paar weken en is nog altijd even vrolijk als altijd.

Verder heb ik nog niet helemaal bijgelezen hoor, alleen de geweldig leuke nieuwtjes!

Heel veel liefs,

Snoopy
~meelezer breekt even in.......

Lieve, lieve Gemini, wát geweldig!! Gefeliciteerd!!!!!!! Oh, ik ben zó blij voor je! Nu óp naar een geweldig mooie echo en dan genieten met een grote G, je hebt het zó verdiend meis!!

Liefs Ayla

en een dikke knuffel van Hidde, Jelke en Ferdau!!

....... meelezer is weer weg naar d'r "eigen" topic ~
Leuk al die felicitaties!

En Ayla, lief dat je hier even komt "inbreken"!!
Gemini, wat eeen súper súper goed nieuws!!!

het is je zo enorm gegund!! Ik ben zo blij voo rje!

Ik wens je hele gelukkige en gezonde 9 maanden toe!

Miss Fine, sjee meid, klink niet zo lekker... ik hoop dat je inmiddels wat opgeknapt bent. Welke bacterie hadden ze gevonden?
Gemini echt supergefeliciteerd! Echt leuk dat je nu ook zwanger bent!

Heb vandaag opnieuw urine moeten inleveren morgenmiddag belt mijn gyn met de uitslag... even afwachten dus nog...

moet zeggen dat de pilletjes die ik tegen de misselijkheid gekregen heb wel wat helpen maar voel me nog steeds niet goed... heb nu wel lekker elke keer mensen over de vloer die komen strijken en koken en opruimen hihihihihi maar hoop dat ik me heel snel beter ga voelen! :D
Gemini, ook ik lees 'stiekem' bij jullie mee (ik was zelf ook aan de Clomid, poging 4 was raak en inmiddels 25 wk zwanger) en leefde in het bijzonder zó met je mee omdat je echt al zo zo zo lang moet wachten en dan nu dit nieuws: WOW!

Gefeliciteerd!

(MissFine, balen! Ik was zo misselijk tot 16 wk en wil je echt echt echt op het hart drukken om rustig aan te doen, fijn dat je hulptroepen hebt!)
Dankjewel!

Hier heel onzeker, had vanmorgen wat roze afscheiding bij afvegen (1 x) en schoot meteen in de stress....wat erg is dit zeg. Verder niets meer gezien, maar spanning zit er weer in!
Gem, balen he, die spanning blift helaas nog wel maand of 2 ben ik bang. eerste weken v een zwngarschap zijn echt niet leuk...

Ik heb bij de 1e de hele 2e en 3e maand steeds wat druppeltjes bloed verloren. Nu heb ik t 2 dagen gehad, op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. Geen zorgen, zolang t rozig of bruin is en alleen n paar druppeltjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven