Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
O wat fijn missfine dat je je nu weer beter voelt. We maakten ons toch wel zorgen om je! Gelukkig gaat het weer beter met je. Kan je ook weer wat beter eten en drinken? Blijft het binnen? Gelukkig was de echo ook goed! Leuk hè dat je nu al een echt mensje ziet!!
he meiden!

Jeetje Miss Fine, da's wel even erg heftig zeg! Fijn dat de echo's voor je gevoel weer alles goed maakten!

Nurse, Jesse groeit dus als kool! Echo is inderdaad net eerder ivm bloedverlies en ik moet zeggen dat ik het wel erg prettig vind dat het nu voor het weekend is!

Gansje morgen de echo dus! Echt spannend. Hoe anders is dat bij ons qua duur van de zwangerschap weten, door de ICSI weet ik alles precies wat betreft de bevruchting en terugplaatsing, terwijl dat bij normale mensen een stuk onzekerder is, sta ik niet altijd bij stil eigenlijk. Beetje vaag omschreven, maar ik kom er even niet beter uit.....
oops, Snoop, vergeet ik jou! Wat knap dat je nog steeds bv geeft! Je krijgt dus alweer een kriebel, hoop dat je cyclus lekker meewerkt!
MissFine, wat fijn om weer iets van je te horen! Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat en je weer normaal kan eten. Fijn dat alles met de kleine wel goed is! Hoe gaat het nu met jou? Lijkt me lastig te genieten van het zwanger zijn als je je zo beroerd voelt... en als je niet geniet voel je je weer schuldig omdat je wel zou moeten genieten.

Gansje, nog 1 nachtje, spannend!!!

Nurse, met Jesse alles goed dus! Heerlijk he, een gezond kindje, daar mogen we ons inderdaad gelukkig mee prijzen. Jesse slaapt ook goed? Ik zat nog eens na te denken hoe dat bij ons ging de eerste maanden, Eva ging gewoon heel vaak niet slapen overdag, heel frusterend. Dat begon al in de kraamweek, maar toen vond ik het wel leuk. Nu gaat ze trouwens ook niet slapen, zo te horen is ze door haar bed aan het lopen (met slaapzak aan ). Maar dat is juist wel weer grappig . (heb haar net weer even neergelegd en ik denk dat ze nu wel gaat slapen)

Fijn dat je toch 24 uur kan gaan werken! Wanneer moet je weer beginnen? De tijd gaat snel he, nog even en hij is al 2 maanden!

Gemini, ik denk dat het inmiddels knapper zou zijn ik met de borstvoeding zou stoppen . Als je het al een tijd geeft, is het juist zo makkelijk! Ik ga in ieder geval tot ruim een jaar door, dan eens kijken hoe ze op koemelk reageert.

Liefs,

Snoopy
Hallo Allemaal,

MissFine, goed dat je er weer bent! Hopelijk gaat het vanaf nu beter met je! En zo'n echo maakt inderdaad alles goed! Er groeit een mensje in je! Te gek!

Nog een klein uurtje en dan hebben we de echo. Spannend hoor! Ik blijf deze keer bij de gyn op controle, de vorige keer wilde de placenta niet losraken en is deze onder narcose verwijderd. Ik vind het wel jammer, thuis vond ik erg fijn. Maar ja, uiteindelijk maakt het niks uit als het maar goed gaat.

Gemini, de vorige keer wist ik het met de clomid ook inderdaad vrij precies qua bevruchting. Is wel handig.

Ik weet nog dat ik nu draderig slijm heb gehad en toen zei ik nog tegen Gansman dat ik een eisprong had. Maar wanneer dat dat was... weet ik niet meer precies. Ach ja... maakt ook niets uit natuurlijk. Ik ben er nog steeds van onder de indruk dat ik 'zomaar' zwanger ben geraakt!

Maar hoe voel jij je nu?? Durf je al een beetje te genieten?? Nog een weekje en dan heb je je echo!!

Snoop, wat goed dat je nog bv geeft! Kan me voorstellen dat dat heel fijn is.

Houd jullie op de hoogte!

p.s. gezellig weer meer met jullie mee te praten!

Liefs Gansje
Hoi Meiden,

Niet zo'n goed nieuws als we gehoopt hadden bij de gyn vanmorgen.

Er was een vruchtzakje te zien wat zeer waarschijnlijk leeg is. Er is een kans dat de zwangerschap nog heel pril is maar we moeten rekening houden met een miskraam. Volgende week donderdag wederom een echo.

Raar hoor... je voelt je zwanger en dan is er kans dat er niks zit...

Kus Gansje
Jeetje gansje heel veel suc6 ik hoop dat het gewoon nog te vroeg is om wat te kunnen zien en dat het allemaal goed komt!

Hier gaat het wel iets beter, heb sinds vorige week woensdag niet meer hoeven overgeven maar voel me gewoon heel de tijd misselijk. Vooral tot een uur of 2 smiddags, na het avondeten gaat het gelukkig wel, eten blijft er tot nu toe allemaal in! :D

Vanaf morgen gaan we het tegen iedereen vertellen, mocht ik dan op de een of andere manier weer in het ziekenhuis terecht komen heb ik nog meer aanloop :D
Jeetje Gansje, daar word ik heel stil van.....ik hoop zo dat de echo gewoon "te vroeg" is gemaakt en dat het uiteindelijk allemaal nog goed komt, maar ik kan me de angst zo voorstellen... Heel veel sterkte komende extra wachtweek!
Gansje, jeetje dat is toch wel schrikken! Maar wat is het kortst dat je zeg maar zwanger kan zijn, heb je enig idee? Ik hoop zo dat je inderdaad gewoon wat korter zwanger bent dan je had gehoopt!

MissFine, fijn dat het wat beter gaat en je alles binnen kunt houden! De misselijkheid wordt straks vanzelf minder als het goed is, door nog even doorbijten! Hopelijk ben je straks van de misselijkheid af en krijg je een mooi buikje in de plaats!

Gemini, hoe is het met jou? Een beetje schrikken ook voor jou denk ik na de echo van Gansje... ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je komende week.

Hier gaat alles wel goed, erg moe vandaag, net als toen ik zwanger was, maar ik zit het mezelf ook wel in te beelden, denk ik . Ook is het litteken boven mijn schaambot van de leo opeens erg rood. En mijn productie loopt opeens erg terug (dat vind ik wel een beetje eng). Zal allemaal wel toeval zijn. Ik durf het ook gewoon niet te hopen. Na de leo toen ik niet ongesteld werd, voelde ik eigenlijk ook wel dat ik zwanger was, maar ik durfde niet echt mijn gevoel te geloven. Ik ben benieuwd hoe ik me over een week voel.

Oh ja, wat ik me nog afvroeg: Nurse, vindt je het echt zo vervelend om weer snel ongesteld te zijn? Ik zou het juist heerlijk vinden, gewoon zelf ongesteld worden! Ook al is dat heel snel na de bevalling, maar dan weet je tenminste dat alles het doet. Ik vraag me af of ik snel ongesteld was geworden als ik flesvoeding had gegeven, toen ik met de pil stopte werd ik ook niet ongesteld. Maar goed, ik hoop nu gewoon zo dat die stomme pco lekker weg is.

Liefs,

Snoopy
Hey Hallo,

MissFine, wat fijn dat je je beter voelt en dat je je eten binnen kunt houden! Lijkt me erg leuk het grote nieuws te gaan vertellen. De reacties zijn zo leuk! geniet ervan!

Gemini en Snoopy, de wachtweek is idd klote. De onzekerheid is vervelend. Ik heb zelf het idee dat ik vrij laat een eisprong heb gehad, zo rond eind augustus pas. D.w.z. dat ik een cylcus van zo'n 41 dagen zou hebben gehad. Ik heb nl 13-9 getest en toen was er een heeeeeel licht streepje en de de 16e nogmaals en toen was het wel duidelijk. Dus het zou kunnen dat ik nu pas net of bijna 7 weken ben. Meestal kunnen ze dan wel al wat zien natuurlijk maar je hoort/leest ook weleens van niet en dan een week later wel.

Ik probeer positief te blijven. Anderzijds is dat ook best lastig. Het idee dat je lichaam denkt nog zwanger te zijn terwijl er niks (meer) is. Klinkt misschien stom maar als dat zo is, dan wil ik er ook zo snel mogelijk vanaf. Het voelt niet fijn dat er evt iets in mijn lichaam zit wat er niet meer hoort. En dat proces, het afstoten, op welke manier dan ook, lijkt me geen pretje.

Maar nogmaals, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en zolang het nog niet zeker is, blijven we toch hoop houden.

Kus Gansje
GAnsje, ook ik heb bij goede vrienden meegemaakt dat ze dachten dat het niet goed zat. Ze zijn toen op vakantie gegaan en daarna hadden ze meteen weer een echo, toen was het knipperlichtje wel te zien. bleek uiteindelijk dat de eerste echo met 3,5 weken gemaakt was, terwijl ze toen dacht al een week of 7 te zijn. Daarom ook mijn vraag over "te vroeg" de echo laten maken. Ik hoop zo dat dit bij jullie ook zo is!

Gansje, tuurlijk is dit heel erg schrikken om zo te horen. Zeker met de vergrote miskraamkans in mijn hoofd die ik heb. Aan de andere kant hou ik me maar even vast aan de misselijkheid die wel echt op begint te komen de laatste dagen, ik hoop dat dat een goed teken is. Over een kleine week weet ik meer!
Meiden, ik ben druk voor jullie aan het duimen! Dat deze week maar snel voorbij mag gaan en jullie allebei een mooi kloppend hartje te zien krijgen!
hey gemini,

je hoort het idd weleens dat men een 2e keer wel wat ziet. laten we hopen dat dat bij ons ook zo is.

Je antwoordde op Snoopy's vraag, denk ik, hierboven?

Bij jou zit het vast en zeker goed! Jij mag vrijdag toch he? Aftellen geblazen dus!

Geniet nog van het weekend en laat jullie horen hoe/wat donderdag.

Tot dan,

Kus Gansje
inderdaad bedoelde ik Snoop in dat tweede deel. Ik duim me suf Gansje!!!!!!
Nurse, wat leuk weer nieuwe foto's en 2 filmpje op je site! Wat wordt hij al snel groot! (groter ) En die geluidjes ook, zo herkenbaar! Leuk om te zien dat hij op jullie allebei lijkt, tenminste, dat vind ik wel, ik weet niet of jullie het ook zo zien? Eva lijkt nog steeds vooral op mij.

Ik denk dat Jesse ook een best sterk jongetje is toch? Zo ziet hij er wel uit. Misschien is hij ook wel net zo snel als Eva, dus geniet er nog maar van dat hij zo klein is. Al moet ik zeggen dat het geweldig is om te zien hoe Eva zich ontwikkelt. Ze is nu druk bezig met oefenen om te gaan zitten als ze staat, dat doet ze dus de hele dag nu, in de box, aan tafel, in bed . Staan, zitten en weer staan en weer zitten, zo grappig!

Liefs,

Snoopy
Hè Gansje....wat een akelig nieuws. Ik hoop echt zo voor je dat het toch goed zit! Ik begin nu al met duimen!!!

Snoopy, ja leuk h1e die foto's en filmpjes! Jesse is echt mijn nieuwe liefde in mijn leven haha. Ik krijg maar geen genoeg van hem. En hij gaat idd zo ontzettend snel. Aan de ene kant heel erg leuk als je dat ziet en hoort. Aan de andere kant...is het ook errug leuk om hem zo klein te hebben en de hele dag door met hem te kunnen knuffelen haha. Vriendlief vindt het ect steeds leuker worden. Vindt zo klein ook leuk, maar mannen vinden het toch vaak leuker als ze iets groter worden en je meer met ze kan doen. Hij is al erg sterk in zijn nekje/hoofdje. En maakt de helde dag door geluidjes nu hij wakker is. Zo vertederend!

Wanneer is Eva nog eens jarig? Duurt ook niet zo lang meer of wel? Ik ga zo weer eens op jullie site kijken. Ben benieuwd hoe groot Eva al is. Maar zo te lezen kan ze echt al heel veel. Staan, zitten, straks gaat ze al bijna lopen!!!!!

Hoe gaat het nu me werk? Gaat dat beter?

Aan de ene kant vind ik het wel fijn uit mijzelf ongesteld te zijn. Je hoort dat toch vaker dat als je zwanger bent geweest je lichaam het net weer wat beter doet... Maar dat nu weer maandelijks dat gedoe begint vind ik wel vervelend. Of door de onregelmatige cyclus niet weten wanneer het weer "prijs" is. Was een van de vele voordelen van zwanger zijn vond ik!

Gemini... Nog een paar dagen, kleine week en dan heb jij ook de echo gehad. Heb je intussen nog last gehad van bloedverlies?

MissFine hoe gaat het nu met je? Gaat het eten en drinken weer beter?

Ik heb inderdaad nieuwe foto's en filmpjes van Jesse op de site gezet. En een nieuw dagboekdeel van de wek geschreven voor degene die geinterresseerd zijn.

x
Snoopy wat hebben jullie toch een mooi en lief meisje!!! Heerlijk om haar zo te zien lachen. Vooral dat stukje in bad is erg leuk! En ook hele leuke foto's! Echt een plaatje, meisje om trots op te zijn!
Nurse, ik vind Jesse ook echt een onwijs mooi jongetje! Je hebt van die echte 'baby baby's' (niets mis mee overigens ) maar Jesse kijkt ook al zo wijs. Lekker van genieten dus, maar zo te lezen doen jullie dat volop! Hier ook een man die het leuker vindt als ze ouder is, ze reageert zoveel meer op je dan. Gisteren bijvoorbeeld moest ik erg lachen om iets, Eva stond in de box en ze begon gewoon spontaan mee te lachen! Zo leuk! Ik moet zeggen dat ik dat hele kleine ook erg leuk vond (alleen het lastige slapen was niet zo leuk), vooral omdat ik me toen nog zo goed voor kon stellen hoe ze in mijn buik zat. Maar het wordt alleen maar leuker. Ik ben ook benieuwd wanneer Eva los gaat lopen. Donderdag naar het cb, eens even vragen wat de 'verwachtingen' zijn.

Werk gaat trouwens goed nu, ik zit echt wat beter in mijn vel gelukkig. Kan nog wel wat beter, maar ik ben allang blij dat ik me zoveel beter voel.

De site heb ik de laatste tijd niet echt veel bijgewerkt, we liepen al achter en toen nog op vakantie, dus moet er echt even voor gaan zitten, maar heb daar niet zoveel zin in . De banner die bovenaan staat heb ik trouwens wel aangepast, zijn foto's van gisteren.

Ik ben trouwens nog steeds erg sentimenteel, ik denk niet dat het nog over gaat . Ik geniet er maar van. Ook ben ik soms erg bang dat er iets met Eva gebeurt, dat vind ik een stuk minder. Maar gelukkig geniet ik het meest van de tijd!
Heb ook nog even naar Jesse gespiekt Nurse, en is idd een erg mooi mannetje!

Snoop jullie meissie is echt al groot zeg!

Hier gelukkig geen bloedverlies meer gehad, wel erg veel misselijkheid!
Gelukkig geen bloedverlies meer gehad Gemini. En die misselijkheid....tja erg vervelend maar ik vond het toch ook wel fijn. soort van bevestiging. Ben zo benieuwd hoe je het vind de echo over twee dagen!

Gansje, hoe gaat het met jou? Heb je nog klachten gekregen of niet? Jij moet morgen voor de echo toch? Ik hoop echt voor je dat jullie nu goed nieuws krijgen!
hey hallo meiden,

gemini, nog 2 nachtjes! Hoe is het met je?? Buiten de misselijkheid alles okay?

Hier alles goed. Nog 1 dag en dan de echo! Wel spannend. Heb het de afgelopen dagen druk gehad op werk en daarnaast veel afleiding gezocht en dat was fijn. Had zaterdag wel even een emotioneel moment maar voel me sindsdien stukken beter.

Ik voel me rustig en positief. Ook heb ik nog steeds duidelijke zwangerschapstekenen en heb eerlijk gezegd best een goed gevoe. Heb het sterke vermoeden dat ik weleens maar 7 weken zou kunnen zijn i.p.v. bijna 10 (aan de hand van laatste menstruatie die erg onregelmatig is). Ik heb het idee dat ik pas eind aug-begin sept eisprong heb gehad. Ook testte ik pas 15-9 positief. De uitslag van mijn HCG, dat was vorige week 1543, is ook passend bij een zwschap van op dat moment 6 weken. Dus heb toch wel hoop dat er morgen een vruchtje te zien is!

Ik hoop jullie hier morgen te kunnen zeggen dat mijn gevoel goed was!

Nurse, hoe oud is jouw zoontje Jesse?

Kus Gansje
dat klinkt wel positief Gansje, fijn!

ik duim zo voor jullie!!!!!
Misselijkheid is hier wat aan het afnemen, en daar maak ik me dan weer druk om. Wat dat betreft kan ik ook niet wachten tot vrijdag!!!!!!
Thanks Gemini! Ik duim ook voor jou! Maar dat gaat vast helemaal goed komen!

Kus Gans
Gansje, de echo vandaag!!!!!!! duimduimduimduimduimduim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven