curretage levend kindje

25-01-2010 14:12 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige week heb ik een termijnecho gehad met 8 weken.Alles leek goed totdat de mevrouw stil werd en een collega erbij ging roepen.Mijn man en ik voelden dat er wat mis was.Ze kwam terug met een arts en vertelden dat er waarschijnlijk iets mis was met ons kindje.Een afwijking die bijna nooit voorkomt. Het hartje klopt goed en het zal het waarschijnlijk gewoon volhouden tot de geboorte maar direct daarna geopereerd moeten worden en dan overlijden waarschijnlijk.Nu moeten we over twee weken terugkomen omdat het kindje dan weer groter is en dan kunnen ze erweer naar kijken en dan een afspraak maken om het te verwijderen.Ik voel me zo rot..ben elke morgen misselijk kleren passen niet meer.maar ik weet dat het over drie weken weg gehaald wordt dmv curretage met een roesje..het id om een levend kindjeweg te halen en dat het gewoon nog groeit die weken..vind het erg moeilijk. Wie heeft er ervaring? Curretage met een roes valt het mee? Ik weet het niet..wil het gewoon van me afschrijven.Bedankt!
Choco, heel veel sterkte de komende tijd! En je hoeft niet gelijk de focussen op morgen, maar mag best nog even stilstaan bij gisteren. Geef het de tijd...

Sterkte meisje, voor jou en je liefsten
Ja, dat vind ik echt.
Dikke knuffel
heel veel sterkte knappe meid!
Heel veel sterkte. Doe rustig aan, neem de tijd om te herstellen. Lichamelijk maar zeker ook geestelijk.
Veel sterkte en neem je rust
Bedankt allemaal voor de steun. Ik stop met het forum. Heb niet het gevoel dat ik een nuttige bijdrage lever. Heb hier heel veel aan gehad en wil jullie daar ook voor bedanken! Veel geluk!
Je hoeft helemaal geen nuttige bijdrage te leveren op dit moment. Als je de steun mist, kom je dan nog even terug?

Sterkte
, het ga je goed!
heel veel sterkte!
Als je het nog leest:

Neem je tijd dit een plek te geven. Je bent een dappere vrouw!
Ben over mn dip heen en besef dat ik helemaal geen afscheid wil nemen van het forum! Ik wil de steun het lachen verbazen en opwinden helemaal niet missen! Was een korte break maar ga gewoon verder en hopelijk als ik ooit weer een topic open een positieve!
Fijn dat je er toch nog bent choco!
Ja, dat vind ik echt.
tja vind ik ook..was echt ff een opvlieger..bedankt!
Wat goed dat je afstand genomen hebt toen je het nodig had. En nog beter dat je weer terug bent gekomen!
hai....logisch dat je ff afstand nam....fijn dat je er wel weer bent.

Hoe gaat het nu?
Het gaat goed..heb het druk met van alles en kan het relativeren. Ben wel weer met de pil begonnen want weet niet zo goed of ik nog wel wil.
Dat hoef je nu toch ook nog niet te beslissen. Zorg eerst maar goed voor jezelf

Hey Chcoladereep, ik lees je verhaal nu pas. Wat naar en heftig allemaal.

Veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven