curretage levend kindje

25-01-2010 14:12 321 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige week heb ik een termijnecho gehad met 8 weken.Alles leek goed totdat de mevrouw stil werd en een collega erbij ging roepen.Mijn man en ik voelden dat er wat mis was.Ze kwam terug met een arts en vertelden dat er waarschijnlijk iets mis was met ons kindje.Een afwijking die bijna nooit voorkomt. Het hartje klopt goed en het zal het waarschijnlijk gewoon volhouden tot de geboorte maar direct daarna geopereerd moeten worden en dan overlijden waarschijnlijk.Nu moeten we over twee weken terugkomen omdat het kindje dan weer groter is en dan kunnen ze erweer naar kijken en dan een afspraak maken om het te verwijderen.Ik voel me zo rot..ben elke morgen misselijk kleren passen niet meer.maar ik weet dat het over drie weken weg gehaald wordt dmv curretage met een roesje..het id om een levend kindjeweg te halen en dat het gewoon nog groeit die weken..vind het erg moeilijk. Wie heeft er ervaring? Curretage met een roes valt het mee? Ik weet het niet..wil het gewoon van me afschrijven.Bedankt!
Heel veel sterkte voor jou en je man vandaag, chocoladereep..
Sterkte vandaag!

Het is toch weer een stuk anders als bij 8 weken. Zijn er 2 hartjes te zien? Ik hoop dat ze je goed advies kunnen geven, is wel lastig want het komt niet zoveel voor.
Heel veel sterkte vandaag!
Chocoladereep,

Heb net je hele topic gelezen, wat ontzettend verdrietig.

Heel erg veel sterkte gewenst!

Liefs Siete
Het lijkt me zo moeilijk waar je nu allemaal mee te maken krijgt. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt in het VU. Zo mooi, zoals je schrijft dat het twee kindjes zijn en dat je handjes en voetjes hebt gezien, maar ook zo verdrietig omdat je niet weet hoe het allemaal verder zal gaan.

Heel veel sterkte met alles Chocoladereep, ook voor je man.
Veel sterkte
ach wat verschrikkelijk moeilijk en verdrietig... Kunnen ze zien wat ze samen 'delen'? Delen ze ook het hartje?

Heel veel succes en sterkte...
Ach meisje toch

Wat vreselijk hartverscheurend is dit...
Ja, dat vind ik echt.
Heel veel sterkte chocoladereep. Wat ontzettend heftig voor jullie. Ik hoop dat je vandaag duidelijk krijgt hoe het met jullie kindjes gesteld is zodat je een keus kunt maken.

God, wat moeilijk!
Succes Choco
Sterkte !
Yraatje zegt het al heel mooi. Wat jullie ook horen vandaag, het zal altijd spannend en moeilijk zijn.

Sterkte voor jou en je partner.
Ze delen samen een hartje. Het gaat al slecht met ze er zit vocht om het hartje en om het vlies. Volgende week maandag krijg ik een curretage onder gehele narcose. Maar het is goed, ik weet het vroeg ze zouden het toch niet redden. Wie weet stoot mn lichaam het voor die tijd al af.
Och chocoladereep wat kan ik in dit verdriet anders voor je betekenen dan : liefs van mij
Dank je wel!
Ben er stil van

sterkte de komende tijd.
Arme Choco en Chocoman. Nogmaals veel sterkte tot, op en ook na maandag.
Chocoladereep, zou je eigenlijk liever langer willen wachten, zodat je niet de zwangerschap hoeft af te breken terwijl ze nog leven? Als je dat zou willen, kan dat waarschijnlijk best.

Aan de andere kant: het is ergens ook wel prettig het achter de rug te hebben. Mijn ervaring is dat het wachten in onzekerheid (en met zwangerschapsklachten waarvan je weet dat de kans groot is dat het voor niks is) toch wel veel energie kost, en dat alles weer wat overzichtelijker wordt als je van je zwangerschapshormonen af bent.

Sterkte!
Wat erg chocoladereep. Veel sterkte
Grief is just love with nowhere to go
Het is niet aankomende maandag maar die maandag erna..ergens hoop ik dat de natuur ze dan al heeft laten gaan.
Oh meis wat een verdriet. Heel veel sterkte!
Ach meis toch, sterkte
Wat verdrietig Ik had zo gehoopt op beter nieuws vanmiddag...

Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven