De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Hoi wat een rust hier!

Ik heb net mijn jongens naar het kdv gebracht, het voelt toch wel wat vreemd om Tim weg te brengen . Hopelijk gaat het goed. Vanmiddag gaan we even naar de dokter, ik voor de Mirena en Daan moet ook even. Hij heeft 2 bulten/knobbels in zijn nek (een beetje achter aan de zijkant). Gisteren toen hij uit bad kwam zag ik ook nog 2 bultjes in zijn lies. En ik wordt altijd een beetje zenuwachtig van bulten die er niet horen te zitten. Ik heb mezelf voorgenomen om niet te googelen op die dingen want dan komen er alleen maar enge verhalen naar boven. Maar stiekum knijp ik hem wel een beetje (zeker na het verhaal van jou, Nikki).

Ik laat straks nog wel even weten wat de dokter te vertellen had, nu ga ik poetsen.

Doei.
oei spannend mida. Ik zou daar ook wel zenuwachtig van worden. Succes met het laten plaatsen.

En ook spannend dat ze allebei naar het kdv gaan. Lijkt mij ook best even wennen.

Hier is alles ok. We hebben lekker weekend gehad, wel erg rustig. Zaterdag even gewinkeld, en gister in huis gehangen. Was ook wel een keer lekker. Maar ja aan het weer te zien, zit ik vandaag weer thuis, bleg. Ik verlang naar zomer!

Nikki, hoe is het? moet je morgen weer? Hoe voel je je? Hoe is het afgelopen met je rotklus, kon je er nog een beetje uitkomen?
Kikkie, als ik het mag geloven gaat morgen toch echt het mooie weer beginnen. Ik hoop tenminste dat de voorspellingen kloppen, want Midaman heeft vanaf vandaag vakantie. Woensdag gaan we met vrienden en hun 2 kinderen naar Koningin Julianatoren, Tim gaat een dagje naar opa en oma. Dat lijkt me helemaal leuk voor Daan. Gisteren zijn we naar een binnenspeeltuin geweest, Daan heeft zich helemaal uitgeleefd, hij was helemaal bezweet en zo moe dat hij gisterenavond gewoon slecht heeft geslapen. Hij huilde steeds in zijn slaap, erg zielig maar volgens mij was hij gewoon de dag aan het verwerken.
mida hoe is het gegaan?
Nou ze heeft ons helaas niet gerust kunnen stellen. Terwijl ik bij onze eigen huisarts was is Midaman met Daan naar de nurce practitioner (ofzoiets) geweest. In eerste instantie zei ze dat het gewoon opgezette klieren waren en dat we het in de gaten moesten houden, als het over 2 weken niet minder was moesten we terug komen. Toen we thuis kwamen stond ze op het antwoordapparaat of we even terug wilden bellen. Ze wilde toch liever dat we morgen even bloed laten prikken, om ergere dingen uit te sluiten. Want het was toch "vreemd" dat er klieren op verschillende plekken opgezet waren. Ik denk dat ze onze huisarts heeft gesproken, want ik heb tegen hem verteld dat ik toch een beetje bang was omdat bij Midaman in de familie veel kanker voorkomt (zijn moeder en al haar 5 broers en zussen hebben het of hebben het gehad).

Eerlijk gezegd vind ik het erg eng.
By the way, de mirena viel me 110% mee. Geen pijn gevoeld!
he gatverdarrie mida. Ik kan me voorstellen dat dit zeker geen geruststelling is. Ik hoop zo dat het niets "bijzonders" is.

Ga je nu morgne bloedprikken? en wanneer krijg je dan uitslag?
Ja morgen gaan we even bloed prikken en dan moeten we binnen een paar dagen de uitslag krijgen. Ik ben benieuwd wat voor een drama dat prikken gaat worden, want iedere keer als we naar de dokter gaan vraagt hij "krijg ik dan een spuit?"

Nou, ik neem een grote lolly mee die hij zaterdag op de kermis heeft gekregen en volgens mij alweer vergeten was, want hij heeft er niet meer naar gevraagd. Misschien is hij dan wel weer snel getroost.
Bloedprikken ging goed! Hij heeft wel even gehuild, maar toen de sesamstraatpleister (die ik zelf had meegenomen) erop zat was hij alweer stil. Hij heeft de lolly dubbel en dik verdiend. Donderdag kunnen we bellen voor de uitslag, nog even in spanning zitten dus. We hebben wel een medisch weekje deze week, want Tim moet vrijdag naar het ziekenhuis voor de echo voor zijn heupjes. Ook spannend, maar daar ben ik toch minder bang voor.
hi mida,

gelukkig dat het goed ging het bloedprikken. Donderdag is wel al snel, gelukkig, hoef je niet nog langer in spanning te zitten.

En vrijdag de echo voor tim, echt een medisch weekje dus.

Ik vond het bij T erg meevallen. Diegene die bij T de echo maakte vertelde ons gelijk dat het er goed uitzag, dus waarschijnlijk hoor je het wel gelijk.

Ik was er bij T wat banger voor omdat de kinderarts bij haar geboorte begon over haar heupjes. Hij voelde knakken in haar heupjes. Maar die hebben wij ook nog heel lang gehoord (ook in haar voetjes trouwens) en toch was het gewoon goed.

Ik heb me vandaag even in de stad gewaagd met twee kinderen. R was heel lief maar T had er niet zoveel zin in. Die vertikt het om in de buggy te slapen. Best lastig.

Dus ben nu blij dat ik even zit haha.
Hi Kik (de rest is toch op vakantie of niet online ),

PFFFFF, we hebben een goede uitslag gehad! Wat een opluchting, ik was echt heel erg bang voor slecht nieuws. Er was niets afwijkends te zien in zijn bloed, maar als de bulten na de vakantie nog niet weg zijn moeten we toch terug komen. Hij werd gisteren met 2 ontstoken ogen wakker en was niet helemaal lekker, dus misschien wordt hij wel gewoon ziek of zo. Gisteren zijn we naar Koningin Julianatoren geweest, erg leuk! Het was wel retedruk, dus soms lange wachtrijen maar Daan vond het erg leuk. Hij was niet helemaal lekker, dus hij liet het een beetje over zich heen komen en was niet zo uitgelaten als hij normaal zou zijn. Toen we het daar wel gezien hadden hebben we bij de Mac nog wat gegeten en toen zijn we naar huis gereden. Binnen 5 minuten sliep hij natuurlijk, om kwart over 6 al! Thuis aangekomen heb ik hem zo in bed gelegd en hij werd vanmorgen om 6 uur weer wakker. Tim was de hele dag bij oma en hij is daar natuurlijk gruwelijk geknuffeld de hele dag. Vandaag zijn ze nog een dag naar het kdv en dan hebben ook de kinderen nog 2 weken vakantie voordat het echte leven weer gaat beginnen (als mama weer moet gaan werken ).

Wij zijn net even helemaal zonder kinderen de stad in geweest, heerlijk! Eens even met niemand rekening hoeven te houden en niet te hoeven mopperen. Ik heb trouwens weer van alles voor Daan gekocht in de uitverkoop, een polo, een longsleeve en een broek bij de We. Ik word helemaal hebberig van zulke kortingen, ik heb Daan zijn outfit voor de volgende zomer al bijna bij elkaar .
Hello, kennen jullie me nog..........

Hèhè, eindelijk ff de tijd om te forummen!

Tis is de afgelopen tijd een beetje druk geweest. Maar goed, nu heb ik vakantie....heerlijk! Moet thuis nu alles zelf doen (had , heel luxe, een hulp), want onze hulp/oppas/achterwacht heeft bortskanker en is 2 weken gelden geopereerd en vorige week nog een keer. Eerst een amputatie met direct een reconstructie, en vorige week zijn de klieren uit de oksel verwijderd, er zaten daar nog twee minuscule uitzaaiinkjes...... Morgen ga ik met flirty ff een bakkie bij dr doen.

Schoonmoeder heeft dr pols gebroken op vakantie (heeft nav BK een dikke arm (lymphe/oedeem-arm), en laat ze nu net die arm ook gebroken hebben. die doet altijd al zo'n pijn.

Dan is flirty ook al een dikke twee weken aan t kwakkelen. Ze hoest als een ouwe vent, koorts/verhoging, niet te genieten en ga zo maar door..... heb bij de huisarts een drankje gehaald op recept. Daar wordt ze heel slaperig van en een beetje wazig, dus dat gebruik ik alleen maar als ze gaat slapen.

Stoer hoor mida, van daan. Bloed afnemen en ook nog zijn speen in geleverd. Flirty is zo'n speen junkie, ben benieuwd hoe t bij haar zal lopen.

Nikki, hoe is t met de gezondheid? Leuke foto's op de groep!!

Kikkie.......muts.......... Maar effe serieus, twee vriendinnen van mij hebben ook een spiraal (mirena). De ene heeft in t begin een menstruatie van een week of 3-4 gehad. Was normaal. En de ander heeft een keer t idee gehad dat ie scheef zat. Ze had nl zo'n pijn, ze had echt t idee dat ze out ging van de pijn. Een vriend van ons is (bijna) gynaecoloog en zei dat ze waarschijnlijk dr eisprong heeft gevoeld. Dat kan met zo'n mirena goed pijn doen. waarschijnlijk is dat t ook geweest, want sindsdien heeft ze t iedere maand een keertje. De ene keer meer pijnlijk dan de andere keer.

Hier voorlopig nog geen mirena hoor..... en ook nog niet zwanger. We zijn nu voor de 9e of de 10e ronde... Ben eigenlijk de tel ff kwijt en begin soms te denken dat t er voor ons niet meer inzit. Weer een vriendin zwanger, met 2 keer raak....en ga zo maar door.

Nou ja, rustig afwachten dan maar......

Maandag lekker op vakantie, 3 weekjes met de boot. Heerlijk. Dus.......hup strijken snico (blègh)

byebye
Huh Snico, ken ik jou?

Balen zeg dat het nog steeds niet raak is, ik weet nog goed hoe gefrustreerd ik was toen het na die miskraam zo lang duurde. Maar je hebt nu vakantie, misschien dat een lekker relaxte vakantie wel enorm helpt . Waar gaan jullie allemaal naar toe met de boot?

Goh het is wel een ziekenboeg bij jullie. Hopelijk knapt Flirty een beetje op voordat jullie op vakantie gaan. En heftig hoor van jullie hulp, die ben je voorlopig natuurlijk kwijt. Ze zal haar energie hard genoeg nodig hebben om weer beter te worden.

Heel veel plezier op vakantie!
hey we hebben een inbreker mida

Grapje snico!

Wow gelukkig zeg mida, van het goede nieuws. Moet zeggen dat je vandaag meerdere malen door mijn hoofd gespookt hebt, heb het er zelfs nog met kikkieman overgehad.

Dus dat is heel leuk julianatoren? willen we ook graag nog een keertje doen. We waren er met de vakantie dichtbij, maar hadden geen zin. Ging je nou nog op vakantie?

Snico, jammer dat het nog niet wil lukken. kan me voorstellen dat je er de balen van krijgt. Is misschien een keer naar de huisarts gaan een optie? Heb je de ovulatietesten nog gebruikt? Mij stond het erg tegen maar op een gegeven moment toch gedaan. Het spontane komt daarna wel weer.

En inderdaad uppermuts was ik. Maar ik maakte me echt even zorgen. Stom he. Ik kreeg het spaansbenauwd joh. Gingen gelijk allemaal gedachten door me heen.
Ik kreeg net een mailtje van Nikki, ze vraagt me of ik jullie wil laten weten dat ze in het ziekenhuis ligt. De 8ste chemo van afgelopen dinsdag ging minder goed, dan de vorige.

Ze is niet lekker geworden, bleek koorts te hebben. Ze mocht wel naar huis maar heeft daar nog meer koorts gekregen.

Nu blijkt dat ze een infectie heeft opgelopen en daarom is ze opgenomen. Morgen gaan ze kijken of de infectie er nog zit en zo ja dan moet ze het weekend nog blijven, zo niet dan mag ze morgen misschien weer naar huis. De koorts is nu wel gezakt.
Hoi,

Nikki, goh k*t zeg, het ging zo goed! Hopelijk knap je snel op en mag je weer lekker naar huis.

Kik, lief dat je aan ons gedacht hebt . Ik moet zeggen dat we er ook meer mee bezig zijn geweest dan goed voor ons is. Ik merk nu dat de bulten ook minder worden, dus het zal toch misschien wel met zijn ontstoken ogen te maken hebben.

Ja Julianatoren is leuk, het is een soort grote kermis. Het nadeel vond ik dat alles erg dicht op elkaar staat, dus dan lijkt het ook al snel druk. Maar er zijn veel attracties waar die kleintjes al in kunnen.

Nog een week en dan gaan we Jaimie aflossen aan de Belgische kust . We hebben een huisje op Sunparcs de Haan geboekt en uiteraard gaan we een dag naar Plopsaland. Dat is trouwens nog een grappig verhaal, we kunnen via Midaman zijn werk kaartjes voor verschillende pretparken met korting bestellen. Dus we hadden kaartjes voor Plopsaland besteld. Toen die kaarten na 1,5 week nog niet binnen waren heeft hij gebeld, er werd gezegd dat de kaarten een week geleden al waren verstuurd. Maar dan sturen we ze nog wel een keer zei die mevrouw. En wat denk je, ja hoor woensdag lagen er 2 enveloppen met kaartjes op de mat ! Dus we gaan lekker 2 keer denk ik, als het leuk is gaan we gewoon in het najaar nog een keer.
Nik, mocht je weer naar huis dit weekend? Ik denk aan je hoor !

Ik zal eens op je hyves kijken, misschien staat daar meer ( ik merk dat ik daar toch te weinig mee doe )
Ja ik ben weer thuis, sinds gistermorgen. Heerlijk weer in mijn eigen bed geslapen, wat slaap ik beroerd in zo'n ziekenhuis. Nu lag ik ook op de afdeling Oncologie, dus veel mensen met kanker, daardoor ook veel oude mensen. Bij ons in het ziekenhuis dan, denk dat de gemiddelde leeftijd 70 was ofzo.

Maar goed ben nog wel moe, verder voel ik me wel redelijk.

Mida wat fijn dat er niks wat met Daan, ik schrok wel even toen ik je berichtje las, kan me voorstellen dat je helemaal in de stress zit als je zoiets hoort.
hey nikki je bent er weer!

gelukkig mocht je weer naar huis. Fijn lekker in je eigen bed slapen.

Mida, wanneer ging je nu op vakantie? en waar ging je ook al weer heen?

Ik ben ook nog aan het kijken voor vakantie. Ik ben vreselijk daarin. Wil zo graag nog weg, maar we hebben ook net verbouwd. En we zijn net geweest. duuuh. Maar ik wil zo graag naar frankrijk.....
quote:MIDA schreef op 25 juli 2008 @ 21:15:

Nog een week en dan gaan we Jaimie aflossen aan de Belgische kust . We hebben een huisje op Sunparcs de Haan geboekt en uiteraard gaan we een dag naar Plopsaland. Dat is trouwens nog een grappig verhaal, we kunnen via Midaman zijn werk kaartjes voor verschillende pretparken met korting bestellen. Dus we hadden kaartjes voor Plopsaland besteld. Toen die kaarten na 1,5 week nog niet binnen waren heeft hij gebeld, er werd gezegd dat de kaarten een week geleden al waren verstuurd. Maar dan sturen we ze nog wel een keer zei die mevrouw. En wat denk je, ja hoor woensdag lagen er 2 enveloppen met kaartjes op de mat ! Dus we gaan lekker 2 keer denk ik, als het leuk is gaan we gewoon in het najaar nog een keer. , Vrijdag gaan we dus!
Nikki, fijn dat je er weer bent! Ik kan me voorstellen dat je slecht slaapt in het ziekenhuis, met hoeveel lag je op een kamer dan? Ik lag met Tim, heel luxe de meeste tijd alleen op een 2 persoonskamer. Na de bevalling, lag ik de 2e nacht met zijn 2en op een 4 persoonskamer en de eerste nacht (nou ja vanaf 6 uur 's morgens dan) zelfs alleen. Zijn ze er nog achter gekomen wat voor een infectie je nu had?

Kikkie, kun je niet in het naseizoen nog iets boeken? In Frankrijk is het toch langer mooi weer en in het naseizoen is het ook stukken goedkoper. Ik heb de boeken van het reisbureau maar weer weg gelegd, véél te duur . Ik denk dat het toch maar een huisje van Landal ofzo wordt. Duitsland lijkt me wel wat (hoewel, met die schnitzels wordt het natuurlijk nooit iets met mijn zwangerschapskilo's \\:-)// ).
sorry mida! ik kan nog steeds dingen niet zo goed onthouden, vreselijk.

Ben benieuwd hoe jaimie het heeft. Ze heeft wel schitterend weer!

mida, ben je ook zo geschrokken van die prijzen? pfff nou ik ook. Dat wordt het zeker niet. Ik ben nu aan het kijken voor noord frankrijk. Ik heb in de champagne streek gewoond en het lijkt me heerlijk om daar nog een paar dagen heen te gaan, maar er is niet zoveeel...
Ik lag gelukkig ook op een 1 persoonskamer, was ik wel blij om. Toen ze me vertelde bij de spoedeisende hulp dat ik opgenomen werd, heb ik dat gelijk gemeld. Ik kwam op de afd. oncologie en tja daar is de gem. leeftijd in dit streekziekenhuis toch 70 ofzo. Veel jongeren zie je hier niet.

Ze weten niet waar de infectie vandaan komt, dus tja ik houd het er maar gewoon op dat ik wat van iemand heb gekregen, door mijn lage weerstand ben ik natuurlijk voor alles heel snel vatbaar.

Wij willen ook nog weg,maar dat word pas in november denk ik, en nu hoorde dat ze dan de prijzen met min. 100 tot 150 p.p. willen verhogen voor vliegvakanties, niet normaal meer toch?

Kik, nog wat gevonden?
Meld!

Nikki, ik heb je verhaal gelezen....blij voor je dat je weer thuis bent!

In zo'n ziekenhuis liggen is nooit een pretje!

Niet te hopen dat ze de prijzen willen opschroeven, zou ook nog wel ff in oktober een weekje weg willen

Nou meiden, ga nu snel inpakken. Morgen lekker op vakantie. Ik hoop dat t weer zo blijft, nou in ieder geval droog dan hè....

Tot over een week of drie!

Misschien heb ik dan wel heugelijk nieuws te brengen.....

Enne, na de vakantie beloof ik betrschap om meer mijn virtuele neus hier te laten zien....echt waar!

Dikke kus en tot half augustus!
Hoi meiden!

Ben ik weer! We hebben echt super goed weer gehad, beter dan ik had durven hopen! Alleenb de laatste nacht hebben we mega onweer gehad, echt angstaanjagend zo ging het tekeer! Nat ingepakt dus. Maar voor de rest was het erg leuk. Sje wilde alleen niet in zijn campingbedje in slaap vallen, dus daar ging ik elke avond een rondje mee over de camping om hem in slaap te rijden . Dat gehuil hoor je zo goed hè over de camping heen, kreeg al allemaal boze blikken van de zuurpruim-overburen! Hij had ook erg last van doorkomende kiezen dus hij zat niet zo lekker in zijn velletje. Maar nu we thuis zijn is hij helemaal gewend, hij slaapt weer gewoon in in zijn eigen bedje, alles verder gewoon goed. En het mooie weer gaat hier verder.... wow!

Snico, fijne vakantie!

Niki, ik schrik van je verhaal. Ben blij dat je weer thuis bent en dat alles nu oké is. Wel eng zeg.

Mida, de Belgische kust is erg leuk! Plopsaland ook! Tip: ga met de kust-tram naar Plopsaland, want het is FILE!!! daarnaartoe! Scheelt je 3 kwartier wachten.

Meiden ik kom later nog terug want Dtje ropet me vanaf haar bedje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven