De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
poeh mida wat een zelf discipline gewoon aan de poets gaan inplaats van shoppen!

Nikki, grappig dat je het herkent. Ik ben vandaag zonder luier met hem op pad geweest en het gaat hartstikke goed. Ik ben echt trots!

Vanochtend naar het cb geweest met T. Ze is nu 7,8 kilo en 66 cm. Een ukkie en zoals verwacht overal onder de lijn.

Ik ga even rustig zitten voordat ik weer aan de bak kan.
Ja, knap hè!

Ik ben helemaal klaar en ga nu nog even boodschappen doen, dan kan ik met een gerust hart de kinderen weer gaan ophalen.

Enneh vanavond ga ik alleen maar bankhangen, heb ik wel verdiend, al zeg ik het zelf
Ja tuurlijk hoor heb ik weer! Leuk op het konijntje passen van het buurmeisje die op vakantie is. Leuk vanmiddag konijntje eten geven met R. Leuk. NOT. Want konijntje lag wel heel stil in zijn kooitje.:-(

Heeft gewoon het loodje gelegd! Terwijl R bij me was. Dus maar gezegd dat het konijntje heel lekker aan het slapen was.

Maar die roept dus nu om de vijf minuten of we naar het konijntje gaan, hem wakker maken. boehoeh.
Ik ben weer thuis! Ben net een uurtje thuis, ik ga ff de zooi uitpakken!

x tot later
Kik, je hebt ook geen geluk met oppassen he , heb je het R inmiddels uitgelegd?

Snico, welkomt terug! Wanneer beginnen de scholen weer?
Hoi,

Kikkie, och wat zielig ! Dat jullie dat nu net weer hebben. Weten de buren het al? En heb je R al uitgelegd dat ie écht niet meer wakker wordt?

Snico, gezellig dat je er weer bent! Ik heb iemand met dezelfde avatar gespot (weet alleen niet meer wie en waar).Heb je een fijne vakantie gehad, en ook een beetje redelijk weer?

Man, na vandaag ben ik bijna blij dat ik morgen weer moet gaan werken ! Daan zit hevig in de peuterpubertijd. Als er iets gebeurd wat hem niet zint begint hij of keihard te huilen of hij begint te gillen en te tieren . Doodmoe word ik ervan en ik heb er een barstende hoofdpijn aan over gehouden. En omdat morgen de wekker weer om 6.15 afgaat kruip ik zometeen lekker in bed.

Nikki, hoe ging het vandaag? (of zit ik er een week naast?)
Ik zie het al, ik zit er een week naast , sorry!
Ik heb vandaag heerlijk gewerkt ! Het was nog lekker rustig op onze afdeling, dus ik kon op mijn gemak weer even wennen. Maar het voelde alsof ik niet ben weggeweest, ik zat er meteen weer helemaal in. Vandaag zijn de kinderen naar opa geweest, morgen naar het kdv. Morgen zitten we wel erg krap in de tijd met wegbrengen, het kdv opent om half 8 en wij moeten om 8 uur op het werk zijn (voor mij toch nog 20 minuten met de auto). Met alleen Daan wegbrengen was dat nét te doen, maar nu moeten we ook Tim wegbrengen (zelfde lokatie, wel andere groep) dus we moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen.
En, Mida, hoe was je eerste werkdag verlopen? Veel bijgekletst zeker? Is Tim ook naar het kdv geweest, en hoe ging dat?

Kik, wat sneu zeg van dat konijn! Kan je niet een nieuwe kopen voor je buurmeisje? Wat R betreft, ik zou het gewoon eerlijk zeggen hoor als ik jou was. Als jij er normaal over doet, en uitlegt dat hij dood is en nooit meer wakker wordt, naar de konijnen hemel oid, dan zal hij het ook normaal vinden. Onze poes is ook onlangs dood gegaan en we zijn er gewoon open over geweest. Wel vroeg ze pas wanneer hij nou terug kwam dus helemaal snappen doen ze het nog niet. Goed van R dat hij zindelijk is! Wel wennen hè, een luier is met weggaan toch wel erg makkelijk. Maar, goed laten plassen voor het weggaan, en niet teveel laten drinken van te voren helpt ook goed.

Snico, welcome back! Goede vakantie gehad? Heeft Flirty nog veel bekijks gehad? Kan haast niet missen hè zo'n mooi meiske!

Cola, djeeezzz wat een pech hebben jullie zeg. Niet te geloven. Hoe gaat het nu met je schoonfamilie, en je man (en jou natuurlijk). Weten ze al wat meer over haar dood? Wat onwijs knap van Kaatje!!!! Nu al lezen! En niet een woordje zoals boom roos of vis, nee, walvis haha!! Ze was altijd al een vlotte tante hè. Dat verklaart misschien ook haar buien, ze wil meer dan ze kan ofzo?!

Nik, lekker hoor zo'n nieuwe laptop! Ben je al gewend aan vista of hadden jullie dat al?

Hier gaat alles goed. Vandaag mijn min of meer eerste werkdag gehad. Ik had zaterdag al gewerkt maar dan is er niemand dus vandaag voelde als mijn eerste werkdag . Was erg leuk om mij collega's weer te zien!

Met de kids alles goed. Sje gaat nu elke keer staan en begint dan te lopen, dus vandaag of morgen loopt die ook de kamer rond! Bij mij is dat trouwens precies andersom. Ik was ultra voorzichtig met Dtje, maar met Sje ben ik veel makkelijker. Hij is wel een heerlijke kroelkont, een echt mama's kindje. ook Dtje houdt ervan om te kroelen dus ik kom niets tekort .

Yes! Volgende week begint het normale leven weer!!!
Kruispost MIda!!
Mida morgen dus pas naar het kdv...Wij hebben ook altijd zo'n strakke planning! We brengen altijd samen de kindjes weg (zelf geen auto...), om half 8 brengen en om 8 uur op mijn werk zijn. Dit is 15 min rijden. Ik ben ook bijna altijd net te laat.
Mida geeft niks dat je er een week ernaast zit, het zijn er ook zoveel! En alles onthouden kan ook niet natuurlijk.

Wat goed van Sje bijna lopen, het lijkt me heerlijk wanneer Redmer gaat lopen, hij staat nu af en toe los, dus ben benieuwd hoe hij dat doet. Ik denk dat ik ook al weet wat ik voor hem ga kopen, ik denk zo'n draai/verstop stoel bij de Ikea. Kunnen ze nog lang in zitten, en hebben ze dus wat aan. Maar goed denk dat Myrthe dan ook een wel, dus kopen we er dan maar gewoon 2. Volgens mij zijn ze in het rood en blauw. Redmer is de 7e jarig, de 2e heb ik chemo en de 5e een bruiloft (ja alweer) van beste vrienden waar we de hele dag meegaan. Nu wil Nikkiman, Redmer zijn verjaardag klein vieren omdat het al zo'n drukke week is, ik wil dat niet vind het zielig voor hem dan. Dus we moeten nog maar even kijken, we zitten namelijk op 21 volw. en 11 kids (beneden de 4 jaar). Of opsplitsen, dat ik tegelijk met Redmer 's middags nog even kan slapen ofzo.

Ik was gister trouwens in het centrum, en groette een arabische man mij, dus ik groet terug en ga een winkel, vervolgens sta ik weer buiten zie ik hem weer staan en vraagt hij waar ik vandaan kwam, dus ik zeg dat ik hier vandaan kom en loop gauw door, ga vervolgens weer een winkel in van mensen die ik ken en ben daar een tijdje (eindelijk geslaagd voor kleren voor de bruiloft), wil ik afrekenen zie ik die man op het bankje voor de winkel zitten en aldoor kijken naar binnen, dus ik vertel aan die eigenaresse dat die man mij dus aldoor achtervolgt, dus dat ik zo maar snel naar buiten moet en hem af moet schudden. Dus ik naar buiten heel snel lopen kris kras door alle marktkraampjes, ik kijk uiteindelijk achterom en ben ik hem gelukkig kwijt. Misschien dacht hij wel dat ik die ideale vrouw was omdat ik een Nederlandse vrouw met hoofddoek ben op dit moment hihihi.

De eigenarrese van die winkel stuurde me nog een krabbel dat haar man zag dat die vent weer achter me aan wou lopen en heeft hij hem er op aangesproken en is die gauw de andere kant opgegaan. Het was ook echt zo'n griezel.
Cola, ik wou nog tegen je zeggen dat het zo knap van Kaatje is dat ze al kan lezen, ongeloofelijk. M wil er niet eens moeite voor doen als ik haar letters uitleg. Maar ja die doet ook haast niks wat ze krijgt opgedragen. Echt een krengetje bij tijden.
brrr nikki wat een rare man! Die dacht ook, leuk vrouwtje. Dat ie je gewoon weer wilde volgen. Wat goed dat je die winkel in bent gegaan. Zou ik denk ik ook doen, maar de mensen opzoeken als je zo iemand achter je aan hebt lopen. Lastig van de verjaardag van Redmer, maar opzich krijgen ze het natuurlijk nog niet zo heel veel mee. Ik zou denk ik persoonlijk ook klein houden. Maar ik snap je gevoel wel heel goed. Klinkt erg leuk je cadeau, R vind die ook zo geweldig.

Mida, hoe gaat het met werken?

Jaimie, hoe bevalt jou het werken weer?

Snico, welkom terug! Heb je het lekker gehad?

Cola, inderdaad superknap van kaatje. Echt ongelooflijk dat ze dat ziet!

Ik ga 25 aug voor mijn eerste examen! Spannend hoor. Dus ik ga nog even wat doen.
Hoi,

Jaimie, knap van Sje dat hij al loopt!

Vind jij het ook zo vervelend dat je het eigenlijk net niet haalt om op tijd op je werk te zijn? Ik red het meestal net wel, donderdag ging ook goed. Maar eigenlijk beginnen wij om half 8 al, dat gaat natuurlijk helemaal niet dus werk ik op maandag en op donderdag 7,5 uur en op woensdag 5 ipv 4 uur zodat ik de 2 keer een half uur weer inhaal.

Nikki, wat een akelig verhaal over die man! Ik zou er helemaal kriebelig van worden, gelukkig heeft die kennis hem duidelijk gemaakt dat hij je met rust moet laten.

Kikkie, spannend je eerste examen, alvast veel succes!
Kik, spannend hoor je examen, lukt het wel leren met 2 kids, of valt het mee, of doe je dat met name 's avonds?

Ga vanmiddag weer naar de sauna met vriendinnen, we gaan tegen 3 uur weg, daar dineren (verrassing van de kok) en dan kunnen we tot half 12 vanavond sauna-en! Heerlijk. Eerst zo op verjaardag.

Midat wat een gestress voor jullie ben blij dat ik om half 9 moet beginnen, ik zou het zelfs redden om Myrthe naar de basisschool te brengen voor mijn werk aan, ik kom er namelijk langs.
hey!

nikki hoe was het? Was je weer in P? je moet toch eens kijken of je mijn schoonzusje ziet, kan je de groeten doen haha. Ze werkt aan de receptie. Lang bruin haar en veel sproeten.

Ik vind het leren heel pittig met twee kinderen. Niet als ik er de tijd voor heb, maar die tijd pakken. Dat vind ik lastig. Maar ja, we gaan voor het goede doel!
Hoi,

Hier de derde die in september nog een weekje naar Landal gaat ! We moeten nog even vrij regelen en dan boeken we morgen waarschijnlijk 12 september naar de veluwe (Coldenhove), is iemand daar al geweest? Ik heb er alweer helemaal zin in, lekker in de bossen.

Vanmorgen ging weer goed met wegbrengen, gelukkig kon Tim op het kdv waar Daan zit terecht omdat het daar rustig is. En hij kan de hele maand september ook op maandag komen, het komt er straks op neer dat hij maar een paar keer op die andere lokatie is geweest want per 1 november kan hij daar 2 dagen terecht.

Kikkie, ik snap dat je het lastig vind om te studeren. Slaapt R ook nog 's middags of niet meer? Want dan heb je overdag helemaal geen tijd om geconcentreerd bezig te zijn.

Nikki, het is best lastig dat we 's morgens niet wat meer tijd hebben. Als Daan straks naar school gaat moet hij ook 3 dagen naar de voorschoolse opvang omdat we om 8 uur moeten beginnen.
hey

mida, ja ik ben er geweest! Geweldig park. Dan was het heel close of we hadden elkaar gezien want wij wilden daar ook nog heen gaan, maar we gaan toch naar belgie en een week eerder.

Het park ligt heerlijk in de bossen, het dorpje is leuk en gezellig, tegen die tijd moet je nog maar even vragen, ik ken een heel leuk pannenkoeken restaurant met een enorme speeltuin erbij. R was er niet weg te krijgen.Dan mail ik je het adres wel even.

Het zwembad is heerlijk, niet te groot, maar zeker niet te klein. Er zit een indoorspeeltuin bij en een buitenspeeltuin. Gewoon helemaal leuk park.

Nikki, succes vandaag!

Ik geloof dat ik aardig vertrouwen begin te krijgen in mijn examen van maandag. Spannend hoor.

Ik ga zo inpakken, mams is jarig.
Mida, leuk zeg, ook nog even lekker een weekje Landal! Ik ken het park niet, maar aan Kikkie's beschrijving te horen, zit alles erop en eraan!

Kikkie, heel veel succes alvast voor as maandag! Ik vind het nog steeds hartstikke goed van je dat je het hebt gedaan!! Hoe gaat het met R zonder luier?

Nik succes vandaag, ik denk aan je.

Sje is vanmorgen gevallen in bad. Stukjes van zijn voortanden af! (snik!) Niet erg groot maar ik zag het meteen, ze zijn ook scherp nu aan de onderkant. Verder nog wat rode plekken maar dat trekt wel weer weg.

Dtje weer naar de psz!! Ze had er volop zin in, hoefde niet te huilen. Dat lijkt verleden tijd te zijn..
Zo de 10e zit er op, gelukkig koortsvrij afgekomen heb in totaal 2 gram paracetamol op, plus nog de andere medicijnen, die ik slik tegen de misselijkheid.

Ze hebben nu meer spoeltijd tussen de chemo's gedaan,(na elke zak chemo krijg ik zoutoplossing door mijn lichaam om te spoelen) dus blijkbaar heeft dat allemaal geholpen.

Leuk he Jamie, dat ze het naar zin heeft op de psz. Myrthe ook hoor, ze vertelt nu ook echt dingen eerder was ze echt heel verlegen en zei ze gewoon haast niks. Heb 1 sept, gesprek op de basisschool, zoals het nu lijkt gaat ze na de kerstvakantie heen!

Goed bezig hoor Kik, ik ga waarschijnlijk volgend jaar sept een cursus van een jaar volgen in het familierecht, voor mijn werk, wordt ook echt afgesloten met een examen het is wel Utrecht, zal daar 2 keer in de maand heen moeten, maar ja ik steek er wel veel van op.
hallo

nikki, gelukkig ben je er koorsvrij vanaf gekomen! Nog twee keer he! Aftellen. En daarna? Moet je dan om de zoveel tijd op controle? Spannend hoor.

Klinkt goed je cursus, je gaat dus toch echt die richting op?

Als je richting Utrecht is dat nog best pittig vanaf jou zeg. Je mag hier altijd komen eten hoor, ik woon ongeveer een half uurtje van Utrecht.

Ik was trouwens zondag nog bij je in de buurt. In W. Man wat is het toch altijd weer een eind zeg. Maar het was erg gezellig bij mijn familie.

Mida, hoe zijn je eerste dagen werken gegaan? kan je er weer een beetje aan wennen?

Jaimie, hoe is het? ben je er al uit :-) Doen hoor haha. Ik heb makkelijk roepen natuurlijk. Hoe is het trouwens met dat van de groep?

Snico, hoe is het? Wanneer moet je weer beginnen? Hebben jullie nog een OA nodig? :-)

Cola, hoe is het bij jou? Heb je de testresultaten al terug? Hoe is het met Kaatje nu?

Ik zit te denken, zullen we weer eens wat afspreken? Ik wil jullie nou wel eens zien hoor!
Hoi,

Nikki, fijn dat het weer goed ging deze keer!

Pfff iedere keer op en neer naar Utrecht, wat een pokke-eind lijkt me dat. Maar wel fijn dat je de kans krijgt om weer iets nieuws te leren.

Jaimie, hoe is het met Sje? Ben je nog met hem naar de tandarts geweest?

Kikkie, het werken valt me erg mee! Eigenlijk vind ik het wel weer fijn om eens wat anders te doen. Ik was met een uur weer gewend, gek toch na 5 maanden.

We hebben geboekt hoor! We gaan van 15 tot 22 september, heerlijk ik heb er al echt zin in en tegen die tijd wil ik het adres van dat pannekoekenhuis wel, klinkt goed namelijk.

Verder lijkt Tim van zijn late fles af (23.00 uur) en is Daan erg goed bezig met naar de wc gaan. Het rare is alleen dat hij wel in zijn luier plast, maar op de wc poept terwijl je dat meestal anders hoort.

Ik ga naar bed, trusten.
Die studie zou om ongeveer 2 keer in de maand gaan, dus het is nog wel te doen, en het is dan op een vrijdag of een zaterdag, vrijdag is mijn werkdag dus op zich is dat wel lekker hoef ik er geen extra dag dan die zaterdag inleveren. Ik heb die cursus zelf uitgezocht, maar hij kost wel 3000 euro, heb hem bij mijn baas op het bureau gelegd maar goed die is nu met vakantie, dus we zullen zien.

Verder voel ik me wel redelijk goed, heb gister alle kaarten van de deuren en muren afgehaald die ik had gekregen (iets van 80 kaarten ofzo), ik was er een beetje klaar mee, vond het zo rommelig lijken op den duur helemaal omdat het zoveel zijn. Als ik nu nog kaarten krijg zet ik die wel neer hoor, en ik wil even een mooie doos kopen om ze in te bewaren als herinnering. Mijn haar begint ook al weer echt te groeien, moet er echt wax in doen anders staat het heel pluizig, het mag alleen nog wel wat voller, wenkbrauwen zijn daar in tegen nagenoeg weg, dus die worden heel mooi bijgetekend met een potloodje, ik zal eens een foto van mijzelf zonder doekje op de groep gooien.

Lief Kik, dat ik dan wel eens bij je mag eten, als het inderdaad maar een half uurtje is kunnen we dat inderdaad wel afspreken, maar ik hoop dat we voor die tijd elkaar nog een keer zullen zien.

Mida, wat fijn dat Tim al van zijn laatste fles af is, tenminste ik vond dat heerlijk, lekker op bed gaan wanneer je zelf wilt. Heerlijk. En betreft zindelijkheid, je hoort het inderdaad vaak andersom, bij Myrthe heeft het ook een tijd geduurd voordat ze ging poepen op de wc, als we 's avonds op haar kamer gingen kijken voordat we ging slapen, had ze standaard in haar luier gepoept.

Had ik wel verteld dat onze kids een midweek met opa en oma weg zijn naar ook een huisje van Landal, en het gekke is heb ze nog niet gemist, het is nu natuurlijk ook heerlijk rustig bijkomen voor mij, en ons huis blijft netjes dat is zo lekker, niet aldoor speelgoed opruimen. Myrthe heeft het helemaal naar het zin, wil alleen maar zwemmen in het diepe met bandjes om en ook alleen aldoor van de kant afspringen, niemand mag haar opvangen! En Redmer houdt zijn zwemband goed vast en loopt dan door het pierebad, ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren voordat hij los loopt.
Oh lekker Nikki, een midweek zonder kinderen. Zo kun je een keer écht bijtanken, want rustig aan doen is er niet echt bij met 2 kinderen. Raar ook dat je ze dan ook niet mist, maar je weet natuurlijk dat ze het heel leuk hebben met opa en oma.

Fijn dat je haar weer begint te groeien, ik ben benieuwd naar de foto.

Ja, ik vind het heerlijk dat Tim die laatste fles niet meer wil. Het was echt vechten om hem wakker te krijgen en om er die fles in te krijgen. Maandag dronk hij maar 20 cc en sliep toch gewoon door tot half 8, dus hadden wij het idee dat hij ook wel zonder die fles kon. Dus de laatste 2 nachten hebben we hem laten liggen, we hebben wel de 19.00 uur fles een beetje gerekt tot 20.00 uur en dat ging gewoon goed! Ik vind het eerlijk gezegd wel snel hoor, maar hij geeft het zelf aan, dus dan zal het wel goed zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven