De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Wassen wassen wassen!! Gelukkig droogt het buiten nu goed, dan gaat het 2 keer zo hard!

Wij gaan 15 september voor een midweek naar Landal, in Reuver. Lekker nog even met zijn 4tjes weg (naar België was met mijn ouders), we kregen 50 % korting omdat ze de huisjes hebben gerenoveerd waar we vorig jaar in zaten. Lekker vooruitzicht! De Lommerbergen is een heel leuk park.

Dtje is nu beneden, haha. Veel te warm ook boven. Morgen lekker naar het zwembad!
Hé Jaimie!

Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben, maar met zulk weer heb je ook niet veel meer nodig . Dat van die kusttram had ik zelf ook al bedacht, alleen is het vanuit waar wij zitten ruim 1,5 uur met de tram. Dus ik denk dat we de auto een paar dorpjes voor de Panne parkeren en daar op de kusttram stappen. Kunnen we wel gewoon met de wandelwagen in die tram?

Hier was het (volgens mij) vrijdagavond en maandagavond ook noodweer, het kwam met bakken uit de lucht en ook die harde onweer.

De uitslag van Tim zijn heupjes was goed! Hopelijk zijn we nu dan eindelijk uitgedokterd, hoewel Daan heeft al ruim een week ontstoken oogjes dus daar hebben we vandaag een zalfje voor gekregen.

We zijn vandaag naar de Beekse Bergen geweest, het was erg leuk! Vooral de wandelsafari, overal speeltuintjes, dus dan is het voor Daan al snel een succes. Toen we daarmee klaar waren was het al kwart over 3 voordat we aan de autosafari konden beginnen en natuurlijk viel Daan vrijwel meteen in slaap.

Morgen gaan we de spullen pakken voor de vakantie en vrijdag is het dan zover! Ik begin een beetje vakantiestress te krijgen, want ik moet nog boodschappen doen, nog 2 wasmachines wassen en strijken, hier in huis een beetje poetsen en opruimen én we krijgen morgenavond nog visite ! Niet echt slim gepland, maar ja. We kunnen toch pas om 3 uur in het huisje en het is ongeveer 2,5 uur rijden, dus we willen na Tim zijn fles van 11 uur aanrijden, dan hebben we de ochtend nog om de auto in te pakken.

Als ik geen tijd meer heb DOEI tot over een week!
Kik, ik lees net je andere topic.

Daan heeft ook ruim 2 jaar op de wachtlijst gestaan tot hij op het dichtstbijzijnde kdv terecht kon, Omdat dit een nogal grote organisatie is, bijna alle kdv's in Eindhoven zijn van die organisatie, konden we wel op een andere vestiging terecht. Tim heeft een voorrangspositie omdat zijn grote broer er al zit, maar zelfs hij kan niet meteen allebei de dagen terecht en moet dus tijdelijk 1 dag naar een andere vestiging. Met de bso is een ander verhaal, omdat ze al op dit kdv zitten is een plaat op de bso gegarandeerd, dus dat moet geen probleem zijn. Is er maar 1 kdv in jullie dorp? Ik zou in ieder geval op zoveel mogelijk plaatsen inschrijven zodat je zeker ergens een plek hebt. Of anders dichtbij je werk, maar dat is ook een probleem, want je weet nog niet waar je gaat werken . Of heb ik iets gemist?
Oh ja en dat was je vraag, ik zou het zeker serieus nemen! En regelmatig bellen of er al een plekje is, want dat helpt zeer zeker (heb ik gemerkt met Tim).
hi even snel, ben niet zo lekker, door mijn knie gegaan en die zit nu op slot.

Dat is juist het probleem. Ik moet volgend jaar stage lopen en ik kan pas gericht zoeken als ik opvang heb. Er zijn twee kdv hier. De ene 2 jaar wachttijd en de andere planned maar vier maanden vooruit. Daar heb ik haar ondertussen ingeschrven maar dan al voor april. Kijken wat ze dan zeggen en desnoods doe ik haar een paar maanden eerder.

Bij kikkieman is het lastig regelen, ouderschapsverlof kost ons echt een fortuin. En aangezien ik niets ga verdienen niet echt een optie. Dus we zitten nu al te denken, dat kikkieman extra vakantiedagen koopt (kan er 10 bijkopen) en als we nog geen plekje hebben, het dan 1 x per week zo kunnen oplossen, zijn we tien weken verder. En de andere dag desnoods de opa's en oma's, totdat we plek hebben. Lastig hoor. Baalde er flink van.

Mida mocht ik je niet meer spreken, hele fijne vakantie!!
Mida, fijne vakantie, ik hoop voor je op droog weer, het kwam hier vanmorgen met bakken naar beneden.

Kik, wat lastig van dat kinderdagverblijf, waar ga je stage lopen?

Jamie, weer lekker terug van vakantie, je hebt het echt getroffen met het weer zeg. Heerlijk, hoewel het voor mij soms wel iets meer wind mag staan, bij ons achterthuis is geen zuchtje wind en dan is het wel erg warm. Nu mag ik niet in de zon, dus ik zit sowieso al in de schaduw.

Verder voel ik me eindelijk weer echt mezelf, het heeft lang geduurd maar toch ik ben er weer, nu daar 4 dagen van genieten dan mag ik alweer!!! Gister heb ik de PET scan gehad, en daar krijg ik maandag uitslag van, dus weer spannend....
Nik, heb je de uitslag al binnen?
Ben benieuwd hoe Mida het heeft... Tis aan de kust dus de buien waaien snel over... Hopelijk hebben ze niet al te veel regen.

Ik heb nog een week vakantie, Jaimieman is weer werken. Hij is gepromoveerd en sinds 1 augustus is hij manager inkoop en logistiek! Ik ben supertrots op hem, jullie weten misschien nog wel dat het 2 jaar geleden heel anders was, volop problemen. Dus ik ben trots!! en blij dat het nu zo goed gaat.

Vanmiddag is hij vrij en gaan we met de kids naar een indoor speeltuin hier in de buurt. Wel wennen zo hoor weer alleen thuis met de kindjes, even het ritme weer te pakken krijgen. Wat niet zo goed lukt, want de dagen zijn allemaal nog anders dan normaal. Ben blij als de psz en gym etc weer begint straks. Het normale leven!

Nik? Ik hoop dat de uitslag goed was!!!
hello!

jaimie hoe was de indoorspeeltuin? Goed zeg van Jaimieman. (naam staat er...)

Wennen he die vakantie, heb ik ook al, terwijl ik niet werk. maar het ritme is eruit. Zijn echt in de vakantiestemming.

Nikki, hoe is het gegaan? Hoe was de uitslag en de 9e chemo?

Mida, ik ben helemaal vergeten om je een fijne vakantie te wensen. (schaamsmilie) Ik hoop zo dat je het lekker hebt! Volgens mij zit dat wel goed.

Cola, ook nog lekker op vakantie?

Snico ook op vakantie, het is maar rustig hier.

Hier ben ik gegrepen door een buikvirus, heel fijn. Dus schoonmoeder komt straks kindjes halen en kan ik nog even rustig aan doen. Wel goed voor de lijn haha.

Wij hebben besloten om de eerste week van september nog een weekje weg te gaan naar belgie. Naar een landal park. Zijn we al eerder geweest en was ons goed bevallen.
Lekker Kik nog een weekje weg! Wij gaan de 15e van september een midweek naar Landal, ook hetzelfde park als vorig jaar. De speeltuin was erg leuk, er was ook een speciale peuterhoek dus Sje kon zich ook vermaken. Die klimt en klautert overal op! En ook helemaal alleen van de glijbaan! Dtje durft dat nu pas, haha. Ik stond dus echt te kijken van haar, van een bang vogeltje is ze ineens een stoere meid die overal vanaf durft en zich niet meer weg laat duwen door andere kindjes!! Heel goed.

Ik ga lekker het zwembadje opzetten, van de laatste dag goed weer voorlopig moeten we nog maar goed gebruik maken! Ik heb mijn bikini al aan!
Hi, ik ben er weer!

Een dagje te vroeg , vannacht hebben we echt zó'n harde onweer gehad, het hele park stond blank. En het kwam vanmorgen nog steeds met bakken uit de lucht. We hadden een rustig dagje gepland, 's morgens naar het zwembad en 's middags zou Midaman met Daan naar de indoorspeeltuin gaan zodat ik de tassen kon pakken. Maar we stonden net op het punt om naar het zwembad te gaan toen de stroom uitviel. Later bleek dat het hele dorp zonder stroom zat, met helaas als gevolg dat alles dicht was, zwembad, speeltuin, winkel. En ik kon geen flesjes voor Tim warm maken omdat we alleen elekrische pitten in de keuken hadden en een magnetron. Gelukkig had ik net wat water gekookt om mee naar het zwembad te nemen. Toen hebben we dus alles ingepakt en om 2 uur zaten we in de auto op weg naar huis, net nog even naar de Mac geweest en vanavond weer lekker in ons eigen bedje!

We hebben een fijne vakantie gehad, eigenlijk gewoon te kort. Het weer was goed, we hebben bijna geen regen gehad. Het park was goed met een leuk zwembad, een geweldige binnenspeeltuin, minigolf en een eenvoudig maar goed huisje. Plopsa was geweldig! (geen file gezien, Jaimie) Verder zijn we naar het Boudewijnpark (soort dolfinarium/pretpark), Oostende en natuurlijk naar het strand geweest. We hadden nog veel meer plannen, maar daar zijn we niet aan toe gekomen, dus ik denk dat we nog wel een keer terug gaan.

Zo ik spring even in de douche en dan kruip ik lekker in mijn eigen bed (dat is toch het fijnste aan thuis komen), morgen wachten er weer 4 wasmachines met was op me.
Nikki, ik ben wel erg benieuwd of je een goede uitslag hebt gekregen!
hello

ik kreeg vandaag een smsje van nikki. Ze heeft dinsdag weer chemo gehad en had bij de laatste zak weer koorts. Deze is uiteindelijk wel gezakt en ze mocht wel naar huis.

Ze heeft geen internet op het moment.

doei morgne kom ik langer.
Hey Mida! Welcome back! Jullie hebben het wel getroffen met het weer! Plopsaland was leuk hè! Wat goed dat er geen file meer was, wij hebben er meer dan een half uur ingestaan... en de dagen dat we er weer langskwamen stonden ze ook op de snelweg al stil. Lekker geslapen in je eigen bedje?

Ik wil even opscheppen over Dtje! Gisteren gingen we naar de tandarts, ze ging voor de 2e keer mee. We kwamen binnen, ze liep meteen door naar de stoel, zo van, ik ga eerst. Ze ging braaf liggen met haar mond open en de tandarts kon zo heel goed alles nakijken!!! Wow, ik was echt supertrots!!!! Het poetsen was goed, ze is wel een beugelkandidaatje zei hij :-).

Ik ga slapen, morgen weer eerste werrkdag!!! Ik ben de laatste tijd zooooo moe!! Krijg het niet bijgeslapen.
Oh ja, ik had het Nikki-nieuws op Hyves gelezen.
Hey ladies,

Hier ben ik weer, met een nieuwe laptop, dus hopelijk geen rare fratsen meer, met de laptop.

Allemaal weer terug van vakantie lees ik. Mida wat jammer van het weer die laatste dag. Ben je alweer door alle wasmachines heen?

Hier gaat het redelijk goed, balen van de koorts die ik dus elke keer krijg, ik heb het dan ook echt zo koud ongeloofelijk. Maar goed als dat het is die 3 keer dat ik nog moet, dan ga ik er voor. We hebben tenslotte super goed nieuws gehad dus daar doen we het allemaal voor.

Heb net zelf onze laptop een beetje geinstalleerd, Nikkiman is op stap van voetbal, ze hadden vandaag een trainingsdag met aansluitend bbq en nu is hij nog verder op stap. Even lekker genieten voor hem, het valt voor hem ook niet allemaal mee. Gelukkig slaan we er ons samen redelijk goed doorheen.

Ben druk aan het bedenken wat ik voor Redmer zijn verjaardag moet kopen, nog een maandje en dan wordt hij alweer 1, waar blijft die tijd zeg.
hello!

mida welkom terug! klinkt als een goede vakantie, lekker hoor. Jammer van het eind, je mist toch weer net even een dag op zo'n week. Ging het ook lekker met het ritme van Tim?

Nikki, hey een nieuwe laptop, das altijd leuk. Goed om te horen dat het redelijk goed gaat. Nog drie keer, het einde is echt in zicht! Fijn dat de uitslag zo goed is. Wat zou het fijn zijn als je er in september echt vanaf bent. Heb je al een beetje idee waar je dan naartoe wilt op vakantie?

Jaimie, hoe was het werken? Kon je er weer een beetje inkomen?

Hier is alles ok. Gelukkig ben ik weer van de buikgriep af. Verder druk bezig met R, die is zo goed als zindelijk! goed he.
Nikki, fijn dat je er weer bent en dat je een goede uitslag hebt gekregen. En net wat je zegt als die laatste 3 keer niet meer complicaties komen als alleen koorts dan kom je er nog niet zo slecht vanaf.

Wow, is Redmer alweer bijna 1 jaar! Wat gaat dat toch hard zeg. Lijkt me idd moeilijk wat je voor een 2e moet kopen, je hebt van de 1e al zoveel speelgoed en dan heb jij nog een meisje en een jongen. Misschien een écht jongensding? Een gereedschapskoffer, een electrische motor, iets van Bob de Bouwer, Thomas de trein?

Jaimie, op de snelweg hebben we helemaal geen drukte gezien, alleen het laatste stukje was het een beetje druk. Maar ik denk dat we hooguit een paar minuten langzamer hebben gereden. Ik vond het in het park zelf ook helemaal niet druk, gemiddeld een kwartiertje in de rij, best goed te doen dus. Heb je ook de Samson en Gertshow gezien? Echt gewéldig met die liveband, ik denk dat ik nog meer heb genoten als Daan.

Knap van Dtje bij de tandarts. Daan deed het ook al zo goed bij de tandarts, ik denk dat zij nog geen angst hebben omdat ze niet weten wat er gebeurd als het een keer niet goed is.

Hoe was je eerste werkdag na de vakantie?

Ik heb de was bijna weg, alleen nog wat handdoeken en dan ben ik klaar. Voor mij is het ook weer afgelopen met het "lekkere leven", woensdag moet ik weer gaan werken ! Ik heb er nog niet echt zin in, maar als ik eenmaal weer in mijn ritme ben zal het wel weer fijn zijn. Ik hoop alleen dat het vroeg opstaan voor de kinderen niet tegen gaat vallen, Daan is natuurlijk de laatste 5 maanden dat ik thuis was gewend geraakt dat hij kan "uitslapen" omdat ik hem dan naar het kdv bracht. Vanaf volgende week moet hij er echt weer om kwart voor 7 uit. En Tim is ook al een echt uitslapertje, vanmorgen heb ik hem om 10 voor 8 wakker gemaakt!
Hé Kik, kruispost!

Ja Tim heeft het echt heel goed gedaan. Het is ook zo'n gemakkelijk kind, ik voelde me zelfs wel eens schuldig omdat hij niet meer aandacht kreeg. Je bent toch vooral met Daan bezig omdat je daar al echt iets mee kunt gaan ondernemen.

Goed van R zeg! Wij waren in de week voor de vakantie ook redelijk goed bezig, lieten hem vaak in een onderbroekje lopen en dan ging het bijna altijd goed. Maar op vakantie hebben we het een beetje gelaten, is ook niet echt handig als je de hele dag weg bent.
Hai lieve kippen!

Wij zijn terug uit Frankrijk! Wiehoe, wat een pesteind is dat zeg, nooit, nooit, nooit meer ga ik 11 uur in een auto zitten, kun je nagaan, een suzuki swift (maandag komt de nieuwe auto) twee kindjesn een hyper hondje, tot de nok toe volgestouwd met bagage, afschuwelijk! op de heenweg hebben we een dag Disney meegepikt, te leuk! Kindjes hebben genoten! Wat gaaf zeg, beiden gruwelijk verwend, Mini was Piraat en Kaatje was princes. De Chinezen van ze af moeten slaan die met ze op de foto wilden! De Domborit en bootjes waren favoriet, en Mickey en Ariel natuurlijk...

Vakantie zelf was leuk, uiteindelijk bijna twee weken geweest, we zaten bij familie, boven op een berg, aan het eind van een weg, eerstvolgende dorp was een uur rijden (dat was balen als je brood vergat met boodschappen, kon je weer een uur terug...) maar kids hadden het fantastisch. Werkelijk de hele familie was er, de eerste week was er een achterneefje van dezelfde leeftijd als Kaatje, dus die hebben heerlijk gespeeld, zelf Mini deed mee. Op het drukste punt zaten we daar met 14 man. Na een week ging het me een beetje benauwen, schoonmoeder was leuk, maar goed, zo weinig privacy en bemoeienissen met kids (waar deze moeder uiteraard niet van gediend is), tel er een man bij op die dan eigenlijk niets durft te zeggen en dat aan zijn vrouw overlaat en ja, toen was ik het zat. Na een dag enorme regen en tot je knieen in de drek had ik het gehad en zijn we naar huis gegaan. Nacht doorgereden en toen weer thuis! (wel twee dagen van de leg geweest met een nacht overslaan...) Maar we hebben het overleefd en was leuk!

Alleen toen weer thuis, bleek dat mijn vriendin mijn auto total loss heeft gereden, dat was helemaal niet leuk. Vriendin ongedeerd, auto niet. Een dag later valt Kaatje tegen de punt van de tafel. Ik kwam net beneden (mocht uitslapen) en hoor een dierlijk gegil vanuit de huiskamer. Kaatje met haar handjes tegen haar hoofd gedrukt, ik dacht, Here god, laat het blauw zijn, maar nee, ze doet haar handjes opzij en werkelijk alles, haar gizicht, nek, handen, werkelijk alles onder het bloed. Direct opgepakt (gelukkig was mamma aangekleed, Kaatje had een shirtje aan) en zo hallee naar de dokter gereden. Die is gelukkig een straat verderop.

Daar aangekomen drie assistentes en twee artsen verder, kon het gelukkig gelijmd worden. Ze wilden eerst hechten, maar dat zou een enorm litteken geven en het zit precies tussen haar wenkbrauwen, dus ze is gelijmd en daar overheen zijn hechtpleisters gegaan. Ik moest haar in de houdgreep nemen want de lijm zou prikken. Nou, geen kik, ze zei alleen op een gegeven moment, oeh mamma, mamma kus erop, kus erop! En daarna was het klaar. En mamma zo trots, echt het is zo'n bikkel, geen traan, geen kik, niets! Zelfs de arts die haar lijmde zei dat hij nog nooit een 3 jarig meisje had gehad, dat zo stoer was. Echt zo kanp van haar! Dat hebben we beloond met een spelltje voor in haar Vtech, van Ariel.

Eenmaal thuis gekomen stop ik Mini zijn vingers tussen de deur, dus toen heb ik ecen heel hard gehuild, man ik voelde me een heule slechte moeder.

Dag later rijd er een of andere fossiel achteruit mijn portier aan gort! Deur ontwricht, kids boos, want we waren onderweg naar het bos. Dus ja, dit zijn duidelijk onze weken niet!

Maar goed, verder gaat het prima, ben nu aan het werk en ik hoop dat de kinderen heel blijven onder toezich van pappa...

Jaimie, lekker dat jullie half september nog lekker op vakantie gaan, lekker nog nagenieten met jullie vieren!

Nik wat balen dat je koorts kreeg en opgenomen moest worden! En de laatste keer weer koorts, is dat een bijwerking die je kunt krijgen, of is dat het gevolg van die infectie die dan doorsluimert (vraagteken doet het niet meer..mijn leestekens zijn verandert ofzo, geen idee, dus sorry als jullie wat rare leestekens zien) En redmer al bijna een jaar, wow!

Mida, wat een eng gedoe met Daan en die bulten, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig viel het mee! Slaat de zalf voor zijn ogen al aan, en lekker dat je zo´n fijne vakantie heb gehad!

Kik, jij weer helemaal opgeknapt Winkelen met twee kinderen, whahaha, toen ik las dat T niet wilde slapen, herkenning. Doet Mini nooit, die vertikt het gewoon. Even een hazeslaapje, maar dat is het. Heb je wel nog wat moois kunnen scoren=

Wat een gedoe met dat kdv, ik duim dat je snel een oplossing hebt!

Snico, wat een gedoe he dat zwanger worden. Das niet zo leuk, was je nog aan de testen begonnen. Ik doe in ieder geval voor je duimen, fijne vakantie in ieder geval.

Nog iets stoms, schiet me nu te binnen, Kaatje kan een beetje lezen, debiel he! Met anderhalf kon ze alle cijfers opnoemen en een paar maanden geleden begon ze met het alfabet. Ze kickt op letters en cijfers dat gekke kind. Lief deed laatst op de computer een spelletje en typt walvis in, Kaatje zit ernaast en zei, kijk pappa, walvis, Lief lag bijna naast zijn stoel van verbazing. Op vakantie was ze met een nieuw spelltje op haar computer bezig en ik kijk mee, Mier zei ze. Dus ik kijk, ik dacht verrek, dat staat er. Dus ik op zoek naar een plaatje, ik dacht, heeft ze vast gezien, maar nee. Dus ik ben dat af gaan kijken en ja hoor, meer, spiegel, bloem. Ze moest er een letter in laten vallen, dus er stond s-iegel, halle ze laat de p vallen en noemt zo de woorden op. Das toch wel gek, dat ze letters herkennen ligt wel in de lijn der verwachting van een 3 jarige, maar letters koppelen tot een woord is toch wel gek.

Maar goed, we zien wel weer hoe dit afloopt.

En nog even over Mini, die gaat toch wel ernstig op zijn zus lijken, hebben we de driftbuien baan Kaatje achter de rug, begint het tweede heftje. Toch moet ik er bij hem nog een soort om lachen, bij kaatje straalt de rottigheid van haar gezichtje af, dat smoeltje spreekt boekdelen, maar hij blijft dan zo lief onschuldig kijken. Stampen, gillen, boos doen. Gek ventje. Meestal ga ik mee doen met ham, en eigenlijk vind hij dat dan wel weer grappig. Hebben jullie dat trouwens ook bij de tweede, ik heb bij hem het idee dat hij zoveel jonger lijkt daar zijn zus, bij kaatje was ik nooit bang met vallen of pijn doen, maar bij hem houd ik mn hart vast (misschien omdat het mijn kleine pieperd is). Maar goed, ik ga aan het werk.

Kusje voor jullie lieve kippen!
Cola dat herken ik wel wat je zegt dat de 2e nog zo klein lijkt. Gister zat ik tussen de 2 kids in achter in de auto en toen zag ik hem zo zitten in die autostoel, ik dacht echt wat ben je toch nog een kleintje, maar ja je bent de 1e ook gewend en Myrthe is toch wel groot. Redmer is ook echt mijn knuffeltje, helaas wil hij dat alleen niet zo vaak.

En lekker weg geweest, ondanks eerder naar huis, jammer dat Colaman er niks van wil zeggen, gelukkig voor mij doet Nikkiman dat wel. Hoe gaat het verder met hem en jullie?

Kik, goed van R zeg bijna zindelijk. Ik vind het echt makkelijk, ondanks dat het wel lastig is als ze net in een winkel naar de wc moeten.

We hebben geen idee waar we heen willen op vakantie, denk de zon, maar dat ligt er ook aan hoeveel tijd er tussen de laatste chemo zit en dat je weer in de zon mag. Dat moet ik nog even navragen.
oooh cola wat een verhaal weer! wat weet je het toch altijd grappig op te schrijven. Maar oh oh wat een ellende weer.

Ik scoor niet veel met de kinderen erbij. Ik heb gewoon de rust niet om uitgebreid voor mezelf te winkelen, dus compenseer het maar voor hun te shoppen. Dus ze zitten al weer ruim in de winterkleding zo langzamerhand. Voor R kan ik erg leuk bij de We slagen tegenwoordig, en voor T heb ik mijn slag geslagen in de uitverkoop op een kinderkleding website. Best handig vind ik mezelf daarin haha.

Nikki, daar zie ik eerlijk gezegd ook wel een beetje tegenop. Dat hij in een winkel moet plassen of ergens waar je geen mogelijkheid hebt haha. Maar goed, zal toch moeten. Het gaat erg goed, hij is nu een week al droog. Hier en daar af en toe een ongelukje maar gaat echt heel goed.

Cola en je verhaal van schoonmoeder, herkenbaar hoor. Ik heb het ook altijd een beetje met mijn schoonmoeder, al is het een schat, maar soms.... Man zegt ook nooit zoveel. We hadden het nu met de vakantie. We wilden nog graag een week weg en in september kan het nog met het weer en vakantie van kikkieman. maar ja ook veel verjaardagen in de schoonfamilie. En ik dacht bij mezelf al, daar komt commentaar op. En ja hoor. Ik heb kikkieman nu lekker laten vertellen dat we op vakantie gaan, want ik zag de bui al hangen dat er tegen mij begonnen zou worden over al die verjaardagen. En ja hoor, dat kwam dus inderdaad ten sprake, want ja we waren er vorig jaar ook al niet. nee inderdaad, maar we kunnen nu nog buiten het seizoen om, straks niet meer. Kan ik soms heel erg mee zitten, wat de familie er wel niet van moet denken, en dat we beetje zwarte schaap zijn in de familie omdat we altijd onze eigen gang gaan.

Verders moet ik studeren, want ik ga 25 aug mijn eerste examen doen!
hey mida,

ik had je stukje niet gezien. Lekker dat het zo'n heerlijk makkelijk mannetje is. Ik heb dat ook wel met schuldgevoel, R kan soms erg de aandacht opeisen. Maar aan de andere kant krijgt ze ook veel aandacht van hem, dus aan aandacht geen gebrek.

Het is wat het met die jongens zindelijk krijgen. Ik moet soms ook wel erg om hem lachen. Als hij een ongelukje krijgt, wil ik niet boos worden en zeg dan "geeft niet, kan gebeuren, mama ruimt het wel op" maar ja als ie dan een ongelukje heeft hoor ik op een redelijk bijdehand toontje terug "geeft niet hoor, kan gebeuren, mama ruimt het wel op" :-)
Kik, dat herken ik wel, Myrthe was al een jaar zindelijk en toen het mooi weer werd was ze aldoor buiten aan het spelen met het buurjongetje, dus veelste druk om naar de wc te gaan (stel je voor dat het speelgoed wegloopt), op den duur was het gewoon een paar keer per dag, en in het begin zei ik ook, geeft niks kan gebeuren, maar ja toen kwam ze er ook aan met haar natte broek en zei ze zelf al kan gebeuren he mam?.Toen heb ik wel ingegrepen als ze dus 1 keer in de broek had geplast, dan zei ik, nu niet weer doen anders moet je binnen blijven spelen en mag je niet meer naar buiten. Het heeft een tijdje geduurd, maar nu gaat het gelukkig weer goed *klopt heel hard af*
Zo, mijn échte laatste snipperdag is een feit ! Morgen nog thuis omdat ik nooit werk op dinsdag, maar woensdag moet ik er echt weer aan geloven. De kinderen zijn op het kdv, de benedenverdieping is gepoetst, nu boven nog en nog wat was en dan kan ik hopelijk nog even gaan shoppen (maar ik ben bang dat ik dat niet ga redden). Ik heb een dvd van Live Aid opstaan (lekker jeugdsentiment) dan kan ik lekker hard meezingen terwijl ik poets dan gaat het wat sneller.

Cola, wat een lap weer! Ik snap je frustratie wat de vakantie betreft, 11 uur in de auto is gewoon te lang en ik heb helaas geen schoonmoeder meer, maar ik weet nog wel hoe ze was....

Oh man wat een pech hebben jullie toch steeds! Hebben jullie trouwens al wat uitslagen binnen, jullie waren toch voor van alles getest?

Ik ga weer even verder, anders ben ik vanavond nog niet klaar .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven