De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
ach snico, jeetje zeg. Is het veel bloedverlies?

Ach meis, ik hoop zo dat alles ok is.
Hè bah Snico! Hoe gaat het nu?
snico ik duim voor je, ik heb zo met je te doen, ik weet zo goed hoe dit voelt.,,

dikke knuf
hai,

het bloeden zet nog niet echt door. Het is ook meer roze-rood dan helder rood; en niet meer geworden in de loop van de dag. Herkenbaar bij een van jullie? Heb alleen weinig "kwaaltjes" geen zere borsten, niet moe, misselijk enz.

Morgen maar eens even de vk e/o ha bellen.....

Ik ga nu lekker mijn bedje in.

kus!
hi snico,

roze rood hoeft nog niet slecht nieuws te zijn. Het kan ook een innestelingsbloeding zijn. Bij mij begon de eerste miskraam met bruinverlies en dat werd echt helderrood bloed, als een menstruatie met flinke krampen. Ik hoop voor je dat het verdwijnt en je lekker kan gaan genieten, dat heb je wel verdiend.
Snico, jeetje zeg ik schrik er van . Het hoeft idd niets ergs te zijn, bij bloedverlies gaat geloof ik 50% ook gewoon goed! Bij mij begon het op donderdag met roze bloedverlies, op zaterdag was het zo erg (helderrood) dat ik toch de verloskundige heb gebeld en diezelfde avond was het mis. Maar bij jou gaat het helemaal goed komen, daar ga ik in ieder geval hard voor duimen!

Nikki, bij Daan waren die bobbels (het waren er 2) opgezette lymfeklieren, hij was ook erg verkouden geweest maar ook niet ziek oid. Hij had ook opgezette klieren in zijn lies. De huisarts heeft toen bloed laten prikken omdat hij merkte dat wij zelf erg bang waren dat er iets ergs aan de hand was. Ik zal zo even een foto op de groep zetten van de bulten.

Jaimie, wat een grappig verhaal van Dtje! Ik kan me voorstellen dat je even in paniek was. Daan heeft dat ook een keer gedaan. Toen Tim voor het eerst in zo'n badring had gezeten en ik hem aan het afdrogen was is Daan erin gekropen, gelukkig kon Midaman hem er gewoon uit halen.

Kikkie, Daan wordt 11 april 4, net voor pasen dus. Hier zijn ze op dinsdag en woensdag na pasen ook nog vrij, dus hoeft hij de eerste week "maar" 2 dagen, dan een volle week en dan is het weer 2 weken meivakantie. Dus hij kan lekker rustig opstarten. Toevallig hebben we dinsdag een kennismakings-ouderavond. Daan is trouwens al in zijn klas gaan kijken. De klas waar hij in komt is pas deze week begonnen, en toen de juf de klas aan het inrichten was heeft ze Daan zijn klasje op het kdv uitgenodigd om een keer te komen kijken. Daan zit nu in een 3+ groep, dus gaan de kindjes een voor een naar de basisschool, de meesten gaan (net als Daan) ook naar de school die in hetzelfde pand zit als het kdv.
Heb net even de foto's bekeken, maar bij Redmer is het gewoon 1 grote net een ei onder zijn oor. De huisarts kon zich niet voorstellen dat dat lymfklieren waren, hij dacht aan cyste, maar die kan toch niet in 1 dag zo groot worden? Vandaag belt de kinderarts van het ziekenhuis mij sowieso, dus ik wil gewoon verder onderzoek. Uiteraard spoken er bij mij allemaal rare dingen in mijn hoofd.
Natuurlijk Nikki ga je de gekste dingen denken, zeker in jullie situatie. Want zelfs wij waren erg bang dat hij leukemie oid zou hebben. Ik weet niks van cystes, dus ook niet of dat zo snel kan groeien. Wat zei de kinderarts?

Snico, hoe is het? Ik heb vandaag veel aan je gedacht, ik weet precies hoe jij je moet voelen.
hi, even wederom even ego....sorry. Heb een beetje haast, heb zo vergadering van de oudervereniging van t kdv van flirty....

Vanmorgen de huisarts gebeld en t verhaal even aan de assistente uitgelegd. Ik kon vanmiddag om 16.40 uur even komen, met wat urine. Ging ze ook even kijken voor evt blaasonsteking.

De huisarts heeft mijn verhaal aangehoord, en inwendig gevoeld en gekeken. Hij zag wel een klein spoortje bloed, maar ik voelde wel zwanger (dwz "weke"baarmoeder zei hij). Het bloed zat in n soort wateriggedeelte. Vooralsnog zag hij geen reden tot ongerustheid maar kon me (uiteraard) geen garantie geven. Hij heeft me een brief mee gegeven voor de gyn. Morgen kan ik even bellen voor een echo-aqfspraak. Die kan op zijn vroegst eind van de week. Dussssss......vooralsnog een redelijk opgeluchte, doch uiterst alerte snico.

Ga dr een op bed slingeren!

Toedeloe
Ik zie nu pas dat we kruispost hadden. Gelukkig dat klinkt redelijk positief! Ik heb vandaag op het werk wel drie keer met mijn mobiel in de hand gestaan om een sms te sturen, maar dat vond ik net te ver gaan . Maar het heeft me wel bezig gehouden, ik had weer helemaal flashbacks naar 2 jaar geleden (vorige week was het alweer 2 jaar geleden dat ik de miskraam had). Ik ben er gewoon weer een beetje verdrietig van. Maar vooralsnog geen reden voor paniek, gelukkig. Het is jullie zó gegund!
Even snel wantt 2 losgeslagen peuters hier:

Snico en Nikki

Nikki, wat zei de kinderarts? Moet je langskomen met Redmer?

Snico, hoe gaat het vandaag? Heb je al een afspraak voor de echo gemaakt en hoever ben je dan eind van de week?

Jaimie, hoe gaat het met je losgeslagen peuters?

Ik heb eigenlijk ook weinig tijd, zometeen naar de tandarts (Daan en ik) en dan zet ik de kids meteen af bij mijn ouders. Vanavond hebben we de ouderavond van Daan zijn school en morgen moeten ze toch naar mijn ouders, dus blijven ze daar slapen net zo handig.

Tim zat al 2 dagen niet zo lekker in zijn vel, wilde zijn flesjes niet drinken en vaak wakker 's nachts, maar ik kon niet ontdekken wat er aan de hand was. Vanmorgen haal ik hem uit bed met een poepbroek, zo heb ik hem nog nooit gezien! Het kwam er aan alle kanten uit, zijn romper, pyamabroek en slaapzak helemaal onder . Ik denk dat hem dat gewoon dwars heeft gezeten. Hopelijk is het hiermee opgelost en gaat hij nu eindelijk eens lekker doorslapen 's nachts. Nou ja, vannacht kunnen we iig ongestoord slapen.
Ben gister nog naar de kinderarts geweest, ik wou gewoon niet nog een dag wachten, dus mocht in haar lunchpauze komen had onze situatie wel uitgelegd aan de assistente. Maar ja het kan dus van alles zijn, ze dacht aan de BOF, maar hij heeft alle inentingen wel gehad, hij moest gister bloedprikken en volgende week maandag krijgt hij een echo van zijn hals, dat kon niet eerder. Hij moest dus bloedprikken, prikten ze ook nog mis, dus moest zijn andere arm ook nog. Hij was zo verdrietig. Vrijdag moet ik weer langskomen met hem en dan gaan ze kijken hoe het er dan uitziet, want het zo ook nog een abces kunnen zijn. Die nu nog hard is maar straks dus zachter word. Dus eigenlijk weten we nog niks.....
Zo, losgeslagen zoon op bed en losgeslagen dochter opgehaald door een vriendin om naar de psz te brengen. Superlief, want ik zag het echt niet zitten met dit weer te fietsen. Is het bij jullie ook zo bagger? Het regent en sneeuwt en waait, brrrr.

Nikki ik vind het echt superstom dat dit jullie uitgerekend nu weer overkomt. Waarschijnlijk is het niets ernstigs maar nu jij er midden in zit.... Ik vind het harstikke stom! Ik wou dat ik iets kon verzinnen te zeggen wat alles beter zou maken maar dat kan natuurlijk niet. Ik leef in ieder geval met jullie mee, hopelijk weten jullie snel hoe of wat!

Snico, jij weet eigenlijk ook niks! Is het bloeden wel gestopt/verminderd? Ik leef ook met jou mee, hopelijk heb jij hartstikke goed nieuws met de echo van de week.

Mida wat fijn dat de school in het zelfde gebouw zit! Is het toch vertrouwd. Hier gaat Dtje ook naar een brede school, er zit bso, psz en kdv (excusez-les afkortingen) in. Superhandig, Sje zal vanaf mei dus ook naar die locatie gaan (kdv). Vanaf na de zomervakantie gaat hij ook naar de psz. Eerder mag ook, maar ik wil hem nog eventjes zo veel mogelijk bij me hebben. Just him and me. Lekker ego, maar die tijd komt noooooit meer terug en met 2,5 is hij jong zat om te gaan.

Kik succes morgen in het ziekenhuis! Wanneer moest hij nou exact geholpen worden? (Ik weet nl niet wanneer het bij jullie vakantie is).

Cola hoe gaat het met je uit de hand gelopen nagel-hobby? Ik ben helemaal happy met mijn nagels. Ik vind het supervrouwelijk en oké soms een beetje onhandig maar het went snel. Je vroeg of we de kamer van dtje nog gingen doen. Die hebben we met de komst van Sje helemaal roze gemaakt. Ik ben het knalroze spuugzat en heb een mooi licht tintje met een beetje subtiel roze gloed erdoor. Dat doen we op 3 muren en de laatste muur blijft hetzelfde, heel mooi behang met roze bloemen. Sjes kamer doen we als hij ook een groot bed krijgt, volgend jaar ws.

Ik ga even genieten van de rust (lees: opruimen, lekker muziekje aan, heerlijk!)
Nikki, ik sluit me helemaal aan bij Jaimie! Wat rot dat jullie dit nu weer overkomt! Maar probeer wel om niet meteen het ergste te denken (zou ik ook doen hoor), waarschijnlijk is het gewoon iets onschuldigs. Gelukkig nemen ze het wel erg serieus op en word je niet weg gestuurd.

Jaimie, fijn dat je ze dadelijk ook allebei op dezelfde lokatie kunt plaatsen. Gaat Dtje ook naar de bso? Daan gaat straks 2 dagen naar de naschoolse en 3 dagen naar de voorschoolse opvang, hopelijk trekt hij het een beetje. En Sje, hoeveel dagen gaat hij nu naar het kdv, omdat hij ook nog naar de psz gaat? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel fijn vind dat Daan straks naar school gaat, dan heb ik ook wat exclusieve aandacht voor Tim. Die drie jaar die Daan dan heeft gehad krijgt Tim nu, ik verheug me er al helemaal op om in de lente met hem te gaan fietsen (ik ben een mooi weer fietser).

Hier is het trouwens ook zo'n kaa-uu-tee weer, verschrikkelijk.
hoi hoi

even snel een dikke knuffel geven voor snico en nikki.

Snico, ik hoop zo dat alles goed is. Net als mida schreef houdt het mij ook erg bezig. Ik weet zo goed hoe je je nu moet voelen. Zelfs nu ik twee kindjes heb, overvalt het me nog wel eens in bepaalde situaties.

Nikki, getver de getver de *&%$##%^^& (scheldwoord) , dat je daar nu ook nog in onzekerheid over zit. Dus je weet eigenlijk nog niets. Kan het niet allemaal wat sneller in jullie situatie? Lijkt me echt slopend dat je nu vrijdag terug moet komen en dan maandag echo.

Ik kom vanavond nog even terug. Even eten maken. kindjes zijn moe.
Nou net een uurtje terug van de ouderavond. De juf was echt superenthousiast en heeft vanalles verteld over wat ze zoal doen op een dag. Klinkt allemaal heel leuk, ik denk dat hij het echt heel leuk gaat vinden. Er komen dadelijk 4 kindjes bij hem in de klas die hij kent van het kdv, waarvan 2 jongetjes die echt vriendjes van hem zijn. En het wordt een echte jongensklas, volgens mij maar 10 meisjes op 26 kinderen.

Snico, hoe is het?
hey meiden,

Tis toch echt mis hoor......

Moest na de ouderavond naar t toilet en toen zag ik t al, helderrood bloed. En weet je, ik schrok er eigenlijk niet eens zo van. Meer een soort bevestiging van mijn voorgevoel. Voel me ook best rustig, ik denk dat ik t zondag er al allemaal heb uitgegooid. Tranen dan he, de rest gebeurt "as we speak" (sorry voor mijn zwarte humor, is altijd mijn "redmiddel')

Ik had voor volgende week woensdag een afpraak voor de echo, maar ik bel morgen even om te vragen van hoe wat nu verder.

Ga zo lekker slapen!

Truste lieve kippies

Enne nik, dikke knuff uit A!
Och Snico

Kut man! Hier heb je dan zo lang op gewacht.

Sterkte, ik huil met je mee.
snico wat vreselijk klote voor je, net wat Mida zegt je hebt hier zolang opgewacht!!! Shit hoor! Dikke knuffel

Ik heb zo de ct scan. En je mag 2 uur voor die tijd niks meer eten, en wie heeft er net een cracker op?? Heb de scan om kwart over 8. Stom he, komt ik zat met Redmer zijn echo van zijn hals en dat je daar niet nuchter voor hoeft te zijn, dus ik zit hier rustig kopje thee crackertje... heb net al geprobeerd om hem er uit te kotsen, maar ja dat kan ik niet op comando.

Ik heb vanavond een ladiesnight party hihi, van de zus van een vriendin van me, ben benieuwd.

Mida wat fijn voor Daan dat er bekende kindjes in zijn klas komen, met Myrthe gaat het goed op school, ze is wel veel moe, maar ja het is ook heel wat anders. Alleen de BSO vindt ze echt niet leuk, ze is zo verdrietig als ze daar heen moet, en als ze er is eet ze niet , ze drinkt niet, ze wil niet spelen, ze zit alleen naast de leidster, en ze heeft 1 favo leidster en tja die gaat ook nog weg, heeft een andere baan. Nikkiman en ik gaan toch maar voor een andere oplossing zoeken voor haar, dit voelt gewoon niet goed. Met Redmer gaat het juist heel goed op het kdv, alleen hij slaapt daar over de hele dag maar 45 min, hopelijk wordt dat op den duur meer, wat als we thuis zijn hebben we een mannetje die heel moe is.
snico

ik vind het zo sneu voor je. Verdorie. Hopelijk heb je er niet al te veel last van en doet je lichaam het zelf. Hoe rot ook, maar dan hoef je tenminste niet naar het ziekenhuis. xx
Nikki, heel veel sterkte vandaag!!! Sneu zeg dat Myrthe het echt niet leuk vindt op de BSO. Lijkt mij ook heel moeilijk, ik moet ook nog maar afwachten hoe R het gaat vinden.

Waarom moet je nuchter zijn voor de scan?

Mida, klinkt leuk zeg! Leuk een enthousiaste juf. Wanneer mag hij oefenen?

Jaimie, hoe is het met de stuiterballetjes?

Ik ga zo met T en R naar het ziekenhuis. T heeft controle van haar oren bij de kno arts, en R krijgt voorlichting voor vrijdag, dan is hij aan de beurt. We zijn hem aan het voorbereiden en hij is er wel relaxed onder, volgens mij heeft hij geen idee.

Op school is het erg druk, maar o zo leuk. Ik vind het zo leuk. (had ik nog niet eerder gezegd he haha) Ik ga nu 1 x in de week muziekles geven bij groep 6,7,8. Whoeeehaa. Ik geef ook al les in groep 3 maar dat vind ik echt pittig. Daar zitten ene paar tussen....
Nou, schiet mij maar lek! Ik snap er nu helemaal niets meer van.... Na gisteravond geen helderrood bloed verloren, alleen nog een beetje bruin...... En na vanmiddag helemaal niets meer. Dus snappen jullie t nou nog. Ik ondertussen niet meer. Ik heb sowieso een afspraak voor een echo, volgende week woensdag om 8.45 uur.

Ondertussen alles maar weer goed in de gaten houden.

Nikki, doe je nog even verslag van je aankopen? Enne, veel plezier vanavond. Effe je zinnen op iets anders zetten. Heerlijk
net even geplast.....

need I say more......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven