De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
woensdag 23 september 2009 om 13:31
Kayleigh ligt nu even op bed te slapen, en ze wilde perse geen pamper om, dus ik ben benieuwd hoe het gaat... Met slapen doe ik haar nog wel steeds een pamper om, en meestal zit er nog wel plas in, dus... Ik heb er voor de zekerheid maar een handdoek onder gelegd, al was ze het daar ook niet echt mee eens, 'ik kan het wel hoor mama'
donderdag 24 september 2009 om 23:33
Hey meiden. Ben rustig aan aan het bijlezen.
Is nog wel een hele klus.
Hier gaat alles goed.
Helaas heeft Esmée al 3,5 dag niet gepoept. Dus veel last van d'r darmpjes.
Morgen komt consultatieburo. Voor intake.
Ben benieuwd.
Heb de tabel natuurlijk aangepast. Dus allen F5 drukken.
Quint, hoe is het met je sollicitaties?
Jacinta, hier ook niet zo'n paddenstoelenlamp. Helaas.
Hoe is het met jouw zwangerschap?
Nou, nog 4 pagina's te gaan. Ga nu ff een hongerig monstertje eten geven.
En dan lekker zelf naar bed.
Laterz!
Is nog wel een hele klus.
Hier gaat alles goed.
Helaas heeft Esmée al 3,5 dag niet gepoept. Dus veel last van d'r darmpjes.
Morgen komt consultatieburo. Voor intake.
Ben benieuwd.
Heb de tabel natuurlijk aangepast. Dus allen F5 drukken.
Quint, hoe is het met je sollicitaties?
Jacinta, hier ook niet zo'n paddenstoelenlamp. Helaas.
Hoe is het met jouw zwangerschap?
Nou, nog 4 pagina's te gaan. Ga nu ff een hongerig monstertje eten geven.
En dan lekker zelf naar bed.
Laterz!
vrijdag 25 september 2009 om 08:49
Hee Nala, leuk weer wat van je te lezen meid.
Wat vervelend dat Esmée zo'n last heeft van d'r darmpjes. Heb je al gegoogled hoe je haar vast moet houden als ze krampjes heeft? Dat heeft hier toendertijd wel geholpen. En veel warme badjes en lekker over d'r buikje wrijven.
Hier hele week al beroerd ende belabberd thuis. Ok, eerlijk is eerlijk, vandaag had ik wel kunnen gaan werken. Maar dat laatste dagje... Nou ja. Daphne loopt hier ook met een snottebel tot op haar knieën rond, dus vooruit dan maar. Ik stap strakjes de auto in en ga op weg naar m'n ouders, even een paar nachtjes bijtrekken daar
Tot zondag, dag meiden x
Wat vervelend dat Esmée zo'n last heeft van d'r darmpjes. Heb je al gegoogled hoe je haar vast moet houden als ze krampjes heeft? Dat heeft hier toendertijd wel geholpen. En veel warme badjes en lekker over d'r buikje wrijven.
Hier hele week al beroerd ende belabberd thuis. Ok, eerlijk is eerlijk, vandaag had ik wel kunnen gaan werken. Maar dat laatste dagje... Nou ja. Daphne loopt hier ook met een snottebel tot op haar knieën rond, dus vooruit dan maar. Ik stap strakjes de auto in en ga op weg naar m'n ouders, even een paar nachtjes bijtrekken daar
Tot zondag, dag meiden x
vrijdag 25 september 2009 om 08:54
DDDJ, veel plezier bij je ouders. Hopelijk kom je weer beetje bij.
Nala, ik vond die druppeltjes van vsm (weet even niet meer hoe ze heten) wel goed werken bij krampjes. En kan he dat ze met bv lang niet poepen, als voeding goed is afgesteld dan kan zelfs een week heel normaal zijn. Alleen als het dan komt..........(succes!)
Fenne gisteravond de laatste fles om 7 uur gegeven ipv 11 uur. En doorgeslapen tot vanmorgen 6, en na een flesje weer tot 8.
Dus zou ze het dan eindelijk door gaan krijgen.
Wil nu ook maar meteen over tot 1 slaapje ipv 2.
Nala, ik vond die druppeltjes van vsm (weet even niet meer hoe ze heten) wel goed werken bij krampjes. En kan he dat ze met bv lang niet poepen, als voeding goed is afgesteld dan kan zelfs een week heel normaal zijn. Alleen als het dan komt..........(succes!)
Fenne gisteravond de laatste fles om 7 uur gegeven ipv 11 uur. En doorgeslapen tot vanmorgen 6, en na een flesje weer tot 8.
Dus zou ze het dan eindelijk door gaan krijgen.
Wil nu ook maar meteen over tot 1 slaapje ipv 2.
vrijdag 25 september 2009 om 10:05
Het blijft rustig hier! Heb dus niet veel bij te lezen!
12-sept, het is droog gebleven bij Kayleigh. Ze kwam helemaal trots beneden, haha!
DDDJ, veel plezier bij je ouders, hopelijk wordt daphne niet ziek(er)!
Nala, Hoe was/ is het consultatiebureau bezoekje? Is ze lekker aan het groeien? Aantal dagen niet poepen kan met bv, zolang ze maar wel plast krijgt ze genoeg binnen. Hier werkte het het beste met krampjes lekker rondjes draaien/ aaien/ maseren op de buik... Op je onderarm leggen op de buik vond detlev ook wel prettig, maar detlev vond ik daar al snel te zwaar voor, haha!
Hier ben ik de tassen aan het inpakken, want wij gaan lekker een nachtje een hotelletje pakken. Kids breng ik vanmiddag naar mijn ouders en dan gaan we saampjes op pad. We hebben een feest van man z'n werk en plakken er een lekker dagje achter aan! Morgenmiddag hebben we familiedag, dus dan nemen we de kids weer over! Dus ik verheug me op een nachtje slapen en uitslapen!!!!!!
12-sept, het is droog gebleven bij Kayleigh. Ze kwam helemaal trots beneden, haha!
DDDJ, veel plezier bij je ouders, hopelijk wordt daphne niet ziek(er)!
Nala, Hoe was/ is het consultatiebureau bezoekje? Is ze lekker aan het groeien? Aantal dagen niet poepen kan met bv, zolang ze maar wel plast krijgt ze genoeg binnen. Hier werkte het het beste met krampjes lekker rondjes draaien/ aaien/ maseren op de buik... Op je onderarm leggen op de buik vond detlev ook wel prettig, maar detlev vond ik daar al snel te zwaar voor, haha!
Hier ben ik de tassen aan het inpakken, want wij gaan lekker een nachtje een hotelletje pakken. Kids breng ik vanmiddag naar mijn ouders en dan gaan we saampjes op pad. We hebben een feest van man z'n werk en plakken er een lekker dagje achter aan! Morgenmiddag hebben we familiedag, dus dan nemen we de kids weer over! Dus ik verheug me op een nachtje slapen en uitslapen!!!!!!
vrijdag 25 september 2009 om 14:26
Wat lekker zeg 12-sept, dat Fenne nu in ieder geval 1 nacht een hele nacht geslapen heeft! En ik kan ook niet echt wachten op 1 slaapje per dag, haha! Detlev heeft de laatste paar nachten overigens ook goed gedaan gewoon van 24 uur tot 7 uur! Ik durf het nu te zeggen, vannacht slaapt ie toch niet bij mij in de buurt (arme oma) haha!
vrijdag 25 september 2009 om 20:18
Zo, nu hopelijk de laatste pagina´s bijlezen.
Frans heerlijk naar Rome geweest. Was dat al gepland of plotselinge actie?
Wij gaan over paar maanden lekker ff nachtje naar een hotel.
Quintie, plekje op Jani d'r wang weg gebleven?
Zag Joehoe ook voorbij komen. Hey meid! Hoe is het met jou?
Universe, alles goed met jou?
En Stiertje en Noa? Ook al een tijd niet meer gezien.
Brabbel, weet je al of Kaj gecatheteriseerd moet worden?
Laatste vriendin is trouwens van de week bevallen van een zoon. Hij heet Kay.
Nu zijn alle baby's geboren!!!
Jeej Hera, Luke aan de wandel! Leuk!!!
Kay, is Kayleigh nog droog gebleven?
Veel plezier dit weekend!
Dikke knuf DDDJ.Veel plezier bij je paps en mams.
Heb nog niet gegoogeld. Maar weet al wel het een en ander.
Fopspeen vindt ze ook heerlijk en valt dan iedere keer heerlijk in slaap.
Thx voor de andere tips. Wacht eerst het weekend ff af. (zie onderstaand stukje)
Lekker 12-9, zo'n nacht!
Vanmorgen intake van consultatieburo gehad. Vond ik wel prettig.
Ze heeft meegekeken met voeding geven en dat vond ze er goed uitzien.
Wel vond ze het wat minder dat Esmée geen volle plasluiers heeft en nog steeds niet heeft gepoept.
Op aanraden van haar nu even om de 2 uur voeding geven (behalve 's nachts) en dan hopen dat het allemaal een beetje gaat lopen.
Denk dat ze wel snel gaat poepen. Want stinken doet ze soms goed.
Ze gaat nu weer wat huileriger worden, maar das laat voor haar doen.
Heeft de hele tijd om zich heen zitten kijken.
Merk ook dat ze je steeds meer echt aan gaat kijken.
Ben eindelijk bijgelezen. Nu nog bijhouden.
Frans heerlijk naar Rome geweest. Was dat al gepland of plotselinge actie?
Wij gaan over paar maanden lekker ff nachtje naar een hotel.
Quintie, plekje op Jani d'r wang weg gebleven?
Zag Joehoe ook voorbij komen. Hey meid! Hoe is het met jou?
Universe, alles goed met jou?
En Stiertje en Noa? Ook al een tijd niet meer gezien.
Brabbel, weet je al of Kaj gecatheteriseerd moet worden?
Laatste vriendin is trouwens van de week bevallen van een zoon. Hij heet Kay.
Nu zijn alle baby's geboren!!!
Jeej Hera, Luke aan de wandel! Leuk!!!
Kay, is Kayleigh nog droog gebleven?
Veel plezier dit weekend!
Dikke knuf DDDJ.Veel plezier bij je paps en mams.
Heb nog niet gegoogeld. Maar weet al wel het een en ander.
Fopspeen vindt ze ook heerlijk en valt dan iedere keer heerlijk in slaap.
Thx voor de andere tips. Wacht eerst het weekend ff af. (zie onderstaand stukje)
Lekker 12-9, zo'n nacht!
Vanmorgen intake van consultatieburo gehad. Vond ik wel prettig.
Ze heeft meegekeken met voeding geven en dat vond ze er goed uitzien.
Wel vond ze het wat minder dat Esmée geen volle plasluiers heeft en nog steeds niet heeft gepoept.
Op aanraden van haar nu even om de 2 uur voeding geven (behalve 's nachts) en dan hopen dat het allemaal een beetje gaat lopen.
Denk dat ze wel snel gaat poepen. Want stinken doet ze soms goed.
Ze gaat nu weer wat huileriger worden, maar das laat voor haar doen.
Heeft de hele tijd om zich heen zitten kijken.
Merk ook dat ze je steeds meer echt aan gaat kijken.
Ben eindelijk bijgelezen. Nu nog bijhouden.
vrijdag 25 september 2009 om 21:44
Frans, toch niet nog steeds in de wacht?
Nala, nou hopelijk komt het beetje op gang. Zo zielig krampjes bij die ukkies.
En leuk laatste baby geboren.
Fenne weer om 7 uur laatste fles gegeven, hopen dat het vannacht weer goed gaat. Net even notulen van oudercommissie uitgewerkt. Heb ik weer, moet ik notuleren echt mega-vergadering. Bijna 3 kantjes notulen.
Nala, nou hopelijk komt het beetje op gang. Zo zielig krampjes bij die ukkies.
En leuk laatste baby geboren.
Fenne weer om 7 uur laatste fles gegeven, hopen dat het vannacht weer goed gaat. Net even notulen van oudercommissie uitgewerkt. Heb ik weer, moet ik notuleren echt mega-vergadering. Bijna 3 kantjes notulen.
vrijdag 25 september 2009 om 21:54
Ik hoop voor je dat het snel beter gaat, met de extra voedingen. Want dat is zo zielig als die kleintjes kramp hebben. Ik heb wel eens jankend met Luke op mijn arm gezeten omdat hij zo hard aan het huilen/gillen was van de pijn. Zo sneu. Bij ons hielp dat spul van Q erg goed (weet niet meer hoe heet)
Leuk hoor laatste baby geboren.
Ik duim heel hard voor je 12-9 dat ze doorslaapt. Irritant hé zoveel notulen. Maar het is weer klaar!
Frans, nog gelukt met de belastingdienst.
DDDJ, veel plezier bij je ouders. Hopelijk knappen jullie snel weer helemaal op.
Brabbel, nog wat gehoord n.a.v. het overleg? Dat was toch vandaag?
Luke liep 1 dag een paar stapjes los en daarna niet meer vast een afstraffing omdat ik dat zo trots aan het vertellen was. Zo schattig hij is op zijn manier aan het zingen, tijdens het lopen en tijdens het spelen.
Ga weer gauw verder.
Groetjes en alvast een fijn weekend
Leuk hoor laatste baby geboren.
Ik duim heel hard voor je 12-9 dat ze doorslaapt. Irritant hé zoveel notulen. Maar het is weer klaar!
Frans, nog gelukt met de belastingdienst.
DDDJ, veel plezier bij je ouders. Hopelijk knappen jullie snel weer helemaal op.
Brabbel, nog wat gehoord n.a.v. het overleg? Dat was toch vandaag?
Luke liep 1 dag een paar stapjes los en daarna niet meer vast een afstraffing omdat ik dat zo trots aan het vertellen was. Zo schattig hij is op zijn manier aan het zingen, tijdens het lopen en tijdens het spelen.
Ga weer gauw verder.
Groetjes en alvast een fijn weekend
zaterdag 26 september 2009 om 04:59
Hoi,
Niet meer in de wacht gelukkig . Ik dacht, dat deel ik vast en dan kom ik later weer even terug. Maar goed, zo werkt dat niet dus. Eerst bellen, dan huilende Bojan, poepende Milena, laptop die niet meewerkt enz.
Nala, ik vind het zooo leuk om van je te lezen! Hoe vaak verschoon je Esmees luier? Want als je vaak verschoont, heb je minder zware plasluiers. Als je onzeker bent, kun je ook maandag even gaan wegen op het cb. Verder ben ik echt blij dat het z goed met jullie gaat. Ik heb de foto's op hyves gezien en ze is echt een knapperd!
Wow en knappe Detlev en Fenna aan het doorslapen, knapperds!
DDDJ, veel plezier bij je ouders! Hopenlijk een beetje zennen daar!
Bojan is ziek, de hele week al. Echt zielig, koorts en hoesten en hij huilt zo zielig als hij hoest. Steeds als ik denk, nu ga ik de huisarts bellen, dan eet ie weer iets, zakt zijn temp of wordt ie weer vrolijk. Nu is ie net pas stil, rest van de nacht gehuild en gejammerd. Hij was ook ineens aan het borstweigeren en wilde wel uit de fles drinken. Whehe wat een afwijzing.
Milena is wel lekker vrolijk. Kwettert de hele dag door, maar is ook erg claimerig omdat ik Bojan veel op schoot heb nu. Bovendien wil ze allemaal wilde spelletjes met hem doen en dat vind ik niet zo geslaagd. Ze is de hele dag in de weer met puzzelstukjes (eten), pony's en de kaartjes van het memory. Hele rollenspelen voert ze op, zo leuk! Ik merk wel dat ze er echt aan toe begint te zijn om naar school te gaan. Ze is behoorlijk brutaal en vindt het moeilijk om zich thuis te vermaken. Tis tijd dat ze op school eens opgevoed wordt
Man en ik hebben ruzie vanavond. Lekker gezellg, maar niet heus. Tis ook weer zo vreselijk druk op zijn werk en er is ook veel druk. Thuis is het ook niet echt gezellig met zieke Bojan en slechte nachten. Hmm klaagklaag. Tis niet alleen naar hier hoor, vandaag ook erg gelachen omdat Milena en Bojan de slappe lach hadden. Zo leuk is dat
Rome was heerlijk! De herinnering begint al een beetje weg te zakken na zo'n week, helaas. Maar het was echt leuk, lekker slenteren door de straatjes, mooie oude gebouwen, lekker uit eten en daarna slapen en uitslapen, heeeeeeeeeeeeeerlijk. Ow en siesta smiddags! Echt zo lekker!
Ow en nog in de categorie klein leed: ik heb mijn jas op een school laten hangen whehehe.
Niet meer in de wacht gelukkig . Ik dacht, dat deel ik vast en dan kom ik later weer even terug. Maar goed, zo werkt dat niet dus. Eerst bellen, dan huilende Bojan, poepende Milena, laptop die niet meewerkt enz.
Nala, ik vind het zooo leuk om van je te lezen! Hoe vaak verschoon je Esmees luier? Want als je vaak verschoont, heb je minder zware plasluiers. Als je onzeker bent, kun je ook maandag even gaan wegen op het cb. Verder ben ik echt blij dat het z goed met jullie gaat. Ik heb de foto's op hyves gezien en ze is echt een knapperd!
Wow en knappe Detlev en Fenna aan het doorslapen, knapperds!
DDDJ, veel plezier bij je ouders! Hopenlijk een beetje zennen daar!
Bojan is ziek, de hele week al. Echt zielig, koorts en hoesten en hij huilt zo zielig als hij hoest. Steeds als ik denk, nu ga ik de huisarts bellen, dan eet ie weer iets, zakt zijn temp of wordt ie weer vrolijk. Nu is ie net pas stil, rest van de nacht gehuild en gejammerd. Hij was ook ineens aan het borstweigeren en wilde wel uit de fles drinken. Whehe wat een afwijzing.
Milena is wel lekker vrolijk. Kwettert de hele dag door, maar is ook erg claimerig omdat ik Bojan veel op schoot heb nu. Bovendien wil ze allemaal wilde spelletjes met hem doen en dat vind ik niet zo geslaagd. Ze is de hele dag in de weer met puzzelstukjes (eten), pony's en de kaartjes van het memory. Hele rollenspelen voert ze op, zo leuk! Ik merk wel dat ze er echt aan toe begint te zijn om naar school te gaan. Ze is behoorlijk brutaal en vindt het moeilijk om zich thuis te vermaken. Tis tijd dat ze op school eens opgevoed wordt
Man en ik hebben ruzie vanavond. Lekker gezellg, maar niet heus. Tis ook weer zo vreselijk druk op zijn werk en er is ook veel druk. Thuis is het ook niet echt gezellig met zieke Bojan en slechte nachten. Hmm klaagklaag. Tis niet alleen naar hier hoor, vandaag ook erg gelachen omdat Milena en Bojan de slappe lach hadden. Zo leuk is dat
Rome was heerlijk! De herinnering begint al een beetje weg te zakken na zo'n week, helaas. Maar het was echt leuk, lekker slenteren door de straatjes, mooie oude gebouwen, lekker uit eten en daarna slapen en uitslapen, heeeeeeeeeeeeeerlijk. Ow en siesta smiddags! Echt zo lekker!
Ow en nog in de categorie klein leed: ik heb mijn jas op een school laten hangen whehehe.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zaterdag 26 september 2009 om 11:19
Hoi!
Nala wat fijn om je weer zo uitgebreid te zien posten. Het geluk straalt er van af! Heb je Infacol (Hera ) al geprobeerd?
Wat betreft poepen, niet alleen bij bv kan het een paar dagen duren. Jani poept ook soms een paar dagen niet. En als het dan komt... poeh... laat ik het zo zeggen, de pamper kan het niet aan, dus ze kan daarna gelijk onder de douche en de kleren in de wasmachine.
Het plekje op haar wang is weggebleven ja, gelukkig! Ze heeft wel een heel droog huidje dus ik smeer haar heel veel in. Het lijkt te helpen (afkloppen), Jano zat op haar leeftijd al onder eczeem weet ik nog.
Jullie vroegen over het solliciteren... ik blijf er bewust een beetje stil over geloof ik. Maar het ziet er goed uit, heel goed. In de komende week weet ik meer en vertel ik het
Frans beterschap met Bojan! En grappig he, Milena klaar voor de basisschool. Jano wil ook zo graag. Die ziet natuurlijk elke keer vriendjes uit de groep weggaan omdat ze 4 worden en naar de basisschool gaan. Elke keer als we erlangs rijden dan roept hij heel blij 'kijk dat is mijn basisschool! Als ik 4 jaar word, dan mag ik ook'
Veel plezier dit weekend Kay!
Hoe is je nacht geweest 12sept?
Ik ga nu Jani even badderen en daarna gaan we naar de eendjes had ik beloofde. Met Jano erbij dus
Fijn weekend!
Nala wat fijn om je weer zo uitgebreid te zien posten. Het geluk straalt er van af! Heb je Infacol (Hera ) al geprobeerd?
Wat betreft poepen, niet alleen bij bv kan het een paar dagen duren. Jani poept ook soms een paar dagen niet. En als het dan komt... poeh... laat ik het zo zeggen, de pamper kan het niet aan, dus ze kan daarna gelijk onder de douche en de kleren in de wasmachine.
Het plekje op haar wang is weggebleven ja, gelukkig! Ze heeft wel een heel droog huidje dus ik smeer haar heel veel in. Het lijkt te helpen (afkloppen), Jano zat op haar leeftijd al onder eczeem weet ik nog.
Jullie vroegen over het solliciteren... ik blijf er bewust een beetje stil over geloof ik. Maar het ziet er goed uit, heel goed. In de komende week weet ik meer en vertel ik het
Frans beterschap met Bojan! En grappig he, Milena klaar voor de basisschool. Jano wil ook zo graag. Die ziet natuurlijk elke keer vriendjes uit de groep weggaan omdat ze 4 worden en naar de basisschool gaan. Elke keer als we erlangs rijden dan roept hij heel blij 'kijk dat is mijn basisschool! Als ik 4 jaar word, dan mag ik ook'
Veel plezier dit weekend Kay!
Hoe is je nacht geweest 12sept?
Ik ga nu Jani even badderen en daarna gaan we naar de eendjes had ik beloofde. Met Jano erbij dus
Fijn weekend!
zaterdag 26 september 2009 om 23:46
12-9, hoe ging het afgelopen nacht?
Frans, sterkte met de zieke Bojan.
En met de ruzie tussen je mannetje en jou.
Hier gaat alles ok. Esmée heeft eindelijk gepoept! Hoe blij kan je zijn met een poepluier.
Heeft 5 dagen geduurd. (en ja Quintie, ze zat goed onder )
Ga maandag wegen op het consultatieburo. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is.
Frans, ik verschoon haar met iedere voeding. Dat was dus iedere 3 uur, nu iedere 2 uur. Dus wat je zegt, klopt wel. Ga eens kijken of ik er wat langer tussen kan laten zitten.
Verder wel tot 4 uur vanmiddag met haar in de week geweest. Ze wilde niet slapen door de krampjes, alleen bij mama.
Dus maar samen op de bank in slaap gevallen.
Vanaaf zijn mijn ouders nog ff op visite geweest. Gaan maandag op vakantie. Dus moeten hun kleindochter alweer ff missen.
Ze ligt nu lekker te slapen in de box. (dankzij de fopspeen) Kan dus eindelijk weer eens typen met 2 handen.
Frans, sterkte met de zieke Bojan.
En met de ruzie tussen je mannetje en jou.
Hier gaat alles ok. Esmée heeft eindelijk gepoept! Hoe blij kan je zijn met een poepluier.
Heeft 5 dagen geduurd. (en ja Quintie, ze zat goed onder )
Ga maandag wegen op het consultatieburo. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is.
Frans, ik verschoon haar met iedere voeding. Dat was dus iedere 3 uur, nu iedere 2 uur. Dus wat je zegt, klopt wel. Ga eens kijken of ik er wat langer tussen kan laten zitten.
Verder wel tot 4 uur vanmiddag met haar in de week geweest. Ze wilde niet slapen door de krampjes, alleen bij mama.
Dus maar samen op de bank in slaap gevallen.
Vanaaf zijn mijn ouders nog ff op visite geweest. Gaan maandag op vakantie. Dus moeten hun kleindochter alweer ff missen.
Ze ligt nu lekker te slapen in de box. (dankzij de fopspeen) Kan dus eindelijk weer eens typen met 2 handen.
zondag 27 september 2009 om 11:32