De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Ik heb gisteren mijn nieuwe fiets opgehaald, helemaal blij mee. Heb er meteen (voor mijn doen) een flinke afstand mee gefietst, dus heb nu wel wat zadelpijn... Maar verder fietst hij helemaal goed! Helaas past het voorzitje niet op deze fiets, dus ik heb vandaag het allereerste ritje met 2 kids op mijn oude fiets gedaan, die is wat minder stabiel, dus dat wiebelde wel wat, haha. heb nu dus ook maar een nieuw voorstoeltje besteld, dus binnenkort kunnen we dan toch echt fietsen met z'n allen!

Vandaag nog lekker vrij, weekend weer aan de slag!
O ja, Nala, mooie foto's hoor op je hyves, lief klein frummeltje hoor!
[bgcolor=#9200BNala van harte gefeliciteerd met de geboortevan jullie dochter! Geniet van je kraamtijd!

Groetjes voor de rest[/bgcolor]
ik heb hier iemand op schoot die wat wil zien op youtube, dus tot later!
he uni, leuke he youtube. Ties kan er ook geen genoeg van krijgen. Hoe ist verder met jullie?

Kay, leuk nieuwe fiets. Vandaag superweer om te fietsen, of moet je werken?

Nala, wat een schatje is je meisje zeg. Leuke foto's.

DDDJ, ben je druk meis? We zien je niet meer zoveel, alles ok?

Brabbel, hoe was het bij de cardioloog?

Vanmorgen even geshopt. Nog heel cute jasje voor Fenne gekocht. Beetje tussenjasje, vond het van de week al beetje te koud voor zomerjasje, maar winterjas is ook al beetje overdreven. En ze hebben weer leuke aanbiedingen bij de hema.

En nog even naar parachutisten geweest, was even leuk om te zien. Nu is balkenende hier maar ga er niet naar toe.
Nala wat een schatje zeg.. Krijg er de kriebels van hihihi ! Geniet lekker met zijn 3-tjes.

Quint was je al langs de dokter geweest ? Hoop dat het niet erg is geworden.

Oh Franslekker naar Rome, heerlijk met zijn 2-tjes. Lekker genieten hoor.

Met Kaj gaat alles goed, Cardioloog was dik en dik tevreden. Vd week horen we of hij nog gecatheteriseerd moet worden. Zij zegt als ik niet wist wat hij had dan had ik het niet gedaan, omdat het zo goed gaat. Dus nu gaat of as dinsdag of 13 oktober de hele groep hem bespreken en kijken wat de meeste stemmen zeg maar. Dus ff afwachten. Maar zijn super blij dat het zo goed met hem gaat !! Trots als 10 pauwen bij elkaar hihi
Dat is mooi nieuws Brabbel. Dat is zeker iets om onwijs trots op te zijn. Wat een kanjer die Kaj van jullie!
Goed nieuws brab! Wat super dat hij het zo goed doet. Nog even afwachten dus hoe het verder gaat.
Hoi allemaal!

Ik heb ff een berichtje op onze Hyves gezet.

Maar hier gaat alles super!

xxx
he nala,

Super, ga het zo meteen even lezen!

Hier al druk geweest. Kledingkast van Ties uitgemest, alle korte broeken en zo maar weer bovenin de kast. En de zolder opgeruimd, alle te kleine kleren van Ties en Fenne weer opgeruimd. Plus alle zooi weer beetje geruimd. Dat krijg je met een zolder die niet af is en groot daar gooi je gewoon alles op totdat je toch bijna niet meer kan lopen.

Vanmiddag even lekker niksen en daarna lekker koken. Heb van de week lekkere tapasrecepten gekregen en die ga ik vanavond uitproberen.
berichtje op hyves
berichtje terug
Reactie op hyves

Brabbel, super dat de cardioloog zo tevreden is over jullie kanjer.

12-9, dus we krijgen vanaf nu alleen nog meer slecht weer omdat JIJ de de zomerspullen hebt opgeruimd, Bedankt

Q, wat zei de dokter over het vlekje van Jani?

*tromgeroffel* Luke heeft vandaag zijn eerste stapjes los gezet

Liep al een tijdje overal langs en soms 1 stapje los. Maar nu liep hij van de muur naar mij toe ongeveer 3 stappen, wat een knapperd.

Geweldig om te zien hoeveel hij leert en hoeveel hij afkijkt van Nick.

Hij is nu bijvoorbeeld al aan het nep eten. En geeft hij iedereen een hapje

Ga nu lekker slapen.....tot morgen.

voor iedereen
Lekker hoor Nala je berichtje, je klinkt erg blij! Geniet er nog maar lekker van!

Dddj, knuffel...

Brabbel, goede berichten dus voor Kaj, goed om te horen hoor!

12-sept, nog niet echt gefietst, moest inderdaad werken, maar ben nu 3 dagen vrij en het blijft nog wel goed weer! Morgen dus lekker fietsen!

Morgen moet ik met kayleigh naar het cb, wordt ze weer even gekeurd! Ze was al bang dat ze een prikje kreeg, haha bangerd. Ze was mee toen detlev een prik kreeg en moest huilen, daar was ze wel van onder de indruk.
Hé wat een knapperd is Luke zeg! Zijn eerste stapjes los! Ik hoop wel dat detlev sneller loopt dan kayleigh, want dat jochie wordt al zo zwaar om altijd overal te tillen, haha.
Ik ben er weer!!

Het was zooooooooooooooooooooo leuk in Rome! Zo leuk! En nu heb ik zin om mijn kindjes uit bed te plukken en te knuffelen. Maar ja ik ga heb ze gewoon maar even stilletjes bekeken . Gelukkig zie ik Bojan iig zo weer!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Heee, welkom terug Frans! Ga maar snel je kindjes bekijken, Bojan mag je zo weer lekker knuffelen, dan is zo'n nachtvoeding niet heel erg verkeerd haha! En misschien heb je wel geluk en mag je hem wel 2 of 3 keer knuffelen vannacht... *duikt weg*
he frans, lekker zo'n weekendje samen zeg. Maar ook wel lekker om weer even te knuffelen. Dus Bojan niet doorslapen maar nog een keer wakker worden vanavond!

Hera, mijn eigen schuld. Het was hier al niet meer zo mooi vandaag, geen zonnetje gezien. Maar ga er toch vanuit dat de korte broeken nu toch wel gedaan is.

En nu ga ik ook slapen, welterusten!
1 keer geknuffeld al *check* . Hij heeft het weekend trouwens veel flesvoeding gekregen omdat mijn schoonzusje de flessenwarmer niet aan de praat kreeg en het opwarmen in water lan duurt en Bojan nogal schreeuwt als hij honger heeft en hij sliep nog steeds niet door. Het ligt dus niet aan de bv, das dan wel weer goed om te weten
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hi Frans, welkom terug! Dat is wel fijn om te weten dat het doorslapen niks te maken heeft met bv.

Heerlijk geknuffeld vandaag met de kids?

Kayleigh, hoe was het met Kayleigh op het cb?

Zo schattig gisteren met oefenen. Luke liep elke keer terug (via de muur ) naar het zelfde plekje en begon daar dan met lopen. Zo van ik weet zeker dat ik het daar wel kan

Ga nu even met Nick spelen, Luke ligt lekker te slapen.

Groetjes
Hoi!

Frans lekker weekendje gehad dus. Leuk!! En lekker bijknuffelen met de kids

Hey en Luke eerste stapjes, wat goed zeg!!

Ik ben uiteindelijk niet naar de dokter geweest. Het plekje op Jani's wang was de volgende ochtend zo goed als weg. Ze heeft wel een heel droog huidje dus ik heb vaseline gehaald die Jano destijds ook had gekregen, en ik smeer haar heeeeel vaak in. Het ziet er nu weer beter uit maar ik denk dat het wel een aandachtspunt is. Jammer wel!

Jano heeft er inderdaad geen last meer van. Ik geloof dat ie er rond zijn 2e jaar helemaal overheen gegroeid was.
Kayleigh is ook weer helemaal goedgekeurd hoor. Was ik ook niet echt bang voor. Ze weegt nu 14 kilo en is 95 cm. En dat is voor het eerst eigenlijk helemaal goed! Ze was qua groei altijd aan de kleine kant, maar dat lijkt ze toch helemaal in te halen! Ook alle testjes waren goed. Ze wilde overal goed aan mee werken! En was er helemaal trots op dat de vk zei dat ze het goed gedaan had en daarom wel een kleurplaat had verdient! Ik vind de vk op babygebied niet echt super, maar dit deed ze dan wel weer erg leuk!

Nou duik lekker achter de tv, lekker op de bankhangen!
UP!

Weer aan het werk hier!

DJ kus
Nog een keer up!

Verder geen nieuws
Het is rustig deze week hier! Heb ook niet echt nieuws. Vanmorgen nog wel even lekker gewinkeld met mijn 2 kinders! Leuk jurkje voor Kayleigh gescoord. Straks even kopje thee drinken bij mijn moeder.

De fiets bevalt overigens erg goed, heerlijk hoor om zo op pad te gaan, ging steeds met de auto overal naar toe, maar dit is veel leuker!

Alles goed met kersverse moeder Nala?

Vraag me ook af hoe het met Noa en haar 2 meiden is! Lotte wordt ook alweer bijna 3, zag ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven