December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
He Tinus ik ben er wel hoor maar niet zoveel te melden ..... zit suf van de medicijnen op de bank omdat ik weer eens door mijn onderrug ben gegaan. Heb niet echt terug gelezen heb beetje hoofdpijn door de medicijnen ook, maar ja mijn rug voelt gelukkig al iets beter.
Aaaaaah sorry Tinus, ben niet aan het bevallen, ben me aan t vergrijpen aan een choco- paas-kuiken Heb verder wel bijgelezen maar weinig zin om te beppen

Is t rustig op t werk?

Ben vandaag trouwens precies 39 wkn!

Kussssss
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 27-03-2009 13:55
Reden: foutjes en een kleurtje
% gewijzigd
Zun kop is dr af!
Oh, balen Mainecoon! Beterschap!
Mainecoon: He get! Vervelend voor je hoor.

Hoe is het met jullie huisje-koop-plannen?

Oooow lekker Nurse! Mmmm lussik ook wel!

Nah, heb wel werk hoor maar tis gewoon zo vreselijk saai in mijn up. Telefoon gaat ook niet veel vandaag, dus ik praat maar tegen mezelf.
Helaas Tinus Hij is a lop

Kan me voorstellen dat t saai is zo alleen...maar hey! daar is viva!

Wordt een beetje kriegel van ons Y. moet ik zeggen...

Ze slaapt nu de nachten door, komt ergens tussen 8-9 uur uit bed (R. ergens tussen 7:00 en 8:00) en gaat net als R. rond 12:30-13:00 naar bed voor een middagdutje maar de laaste dagen doet ze niets anders dan hoesten, mopperen/huilen zonder tranen ´s middags in bed...

Zou toch niet zo kunnen zijn dat een meiske van 16 mnd geen middagdutje meer nodog heeft?!

Ohja, bij de ha geen bijzonderheden... longen schoon, niets te zien aan haar keeltje of wat dan ook....
Kan me niet voorstellen dat Y niet meer hoeft te slapen, maar zeg nooit nooit. Heeft ze niet gewoon last van haar verkoudheid? Dat hoesten is ook niet prettig voor haar en misschien heeft ze wel hoofdpijn/keelpijn/oorpijn. Is alleen lastig te achterhalen bij zo'n kleintje.
Hmm, nee denk t niet...zodra ze mn kop ziet wilt ze overeind zegt ´outtt´ (= uit ) en als ik haar dan uit dr bed haal begint ze als een dolle te babbelen en alles aan te wijzen enz enz.

Ze ligt ook maar gewoon te roepen zeg maar... niet echt huilen maar ´Waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh´

Ze lagen er om 12:30 in en nog is ze niet stil.

Ze houdt t lang vol moet ik zeggen.

(Ik trouwens ook )

Grmbl...
Haallooeee nou Tinus dan kom ik me ook maar even melden voor je.

Heb net het laatste tentamen gehad.. en nu is het dus weekend!! Joehooeeee feesten!! (lekker op de bank voor de digitale tv)

Y. slaapt sinds een aantal nachtjes op haar eigen kamer. Gaat prima (babyfoon geeft 14 graden aan en too low) maar ze ligt nog in haar dikke slaapzak met mouwen en heeft twee extra dekens bij zich in bed dus ik denk dat het wel kan. (Jaahaa overfanatiek een babyfoon op dezelfde verdieping)

Ik geloof dat ik er ook echt wel aan toe was. Ik kan er niet zo goed tegen tegen dat gejengel en gebrul en geMAAAAAMAAAAAAAA om mee wakker te worden... dus nu komt dat een stuk prettiger binnen een beetje zachter..

Nurse: ik wilde al zo'n complete koekoeksklok gaan kopen voor bij Y op dr kamer maar zo te horen werkt dat grapje met die klok dus ook niet meer :p
Ach Nurse wat knap dat R. zo goed Engels spreekt... en dan heeft ze niet eens naar Dora gekeken...

Hoe gaat het trouwens met METTE???

Y. vindt er echt geen hol (aan Dora) begint dan meteen te sputteren en zegt Neee Ernie kijken of Nijn ofzoiets..

De sprookjesboom is hier wel helemaal favoriet.
Jaaaa eh HALLLLOOOO waar is iedereen nu?

Ik ga trouwens lekker geitig misschien wel aspirant-leidster worden bij de LLL voor al uw borstvoedingsvragen
Lastig Nurse, ik zou het ook niet weten. En als je haar eruit haalt is ze dan heel hangerig/moe?

Gezellig! KM is ter weer!! Hoe is het gegaan met je tentamens? Heb je het een beetje overleefd?

Ik wist niet dat Y weer op jouw kamer lag. Was dat omdat het in de winter zo koud is in haar eigen kamertje? Ik denk dat 12 graden best te doen is hoor, zeker met die dikke slaapzak erbij.

Volgens mij was Mette d'r laptop kaduuk. Iets met veel rook d'r bij ofzoiets.

Grappig dat Y niks aan Dora vindt. Manu is echt compleet van de wereld en reageert nerges op als dat aan staat. Wij hebben nu tijdelijk Nick Jr en het is iedere avond FEEST! Wat hij ook leuk vindt is dat Chinese tekenfilmpje, geen idee hoe het heet maar ze zeggen tussendoor telkens MIHAU enzo. Goed voor je Chinees dus...
Nou Hier dus KM!!! Kan niet zo snel typen en tussendoor net doen of ik aan het werk ben!
quote:Kletsmajoor schreef op 27 maart 2009 @ 14:30:

Ach Nurse wat knap dat R. zo goed Engels spreekt... en dan heeft ze niet eens naar Dora gekeken...

Hoe gaat het trouwens met METTE???

Y. vindt er echt geen hol (aan Dora) begint dan meteen te sputteren en zegt Neee Ernie kijken of Nijn ofzoiets..

De sprookjesboom is hier wel helemaal favoriet.Sprookjesboom vind ik ook niet te pruimen... t zandkasteel ook niet, koekeloeren ook niet, die f*ckhond die gaat logeren ook niet en dat jochie, hoe heet ie ookalweer Baltazar oid?? vind ik ook een ramp..... zoals je leest; veel dingen voor de kids vind ik verschrikkelijk totaaal niet mijn ding. Maar goed.

enne tis Y. die ´Out´ zegt, niet R.

Ze dabbert hier trouwens weer rond... tot zover mijn kidsvrij moment van overdag
Enne ja, Mette dr adapter begon te roken

Als t net zolang duurt voordat zij een nieuwe dan dat ik een snoer voor mn camera heb ´zien´ we dr wel weer tegen de tijd dat Mops loopt

En KM, ik denk ook dat als je dr goed inpakt 12-14 graden best kan hoor

Tinus:

Neuj, ze is niet echt hangerig of vervelend... huilt wel sneller als ze iets niet mag.

Had ik hier al verteld dat ze nu nagenoeg helemaal los loopt!?!

Bilschuiven staat nog steeds op nr 1 maar lopen vindt ze steeds leuker worden (loopt nu stukken van een meter of 5)
Ohja, KM, die klok werkt wel voor de nacht dus ik zou zo´n koekoekklok gewoon aanschaffen heur!

anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 27-03-2009 14:53
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd
Jaaa joeehhooeeeee Y. loopt zelf los!!! (ja nu je het zegt heb ik volgens mij wel gelezen)

Coole klok trouwens die wil ik hebbuh hebbuh hebbuh.

Is dát trouwens niet Flip de Beer die gaat logeren?

Hallooo daar ben ik weer,

Ik ben Flip de Beer,

bij wie mag ik logeren?

wie is dat

deeeze keeeer...

En Nurse het gaaat er toch niet om wat jij van die programma's denkt... als Y. en R. het maar leuk vinden...

Purno de Purno dan wel leuk?

Dit keek ik vroegah altijd...

http://www.youtube.com/watch?v=QrGOoqewBQc

en dit:

http://www.youtube.com/watch?v=s1d9-MewtXU

Misschien vind Y dat ze niet meer hoeft te slapen omdat ze nu groot is (omdat ze kan lopen) Haha!! Maar leuk joh, kan je straks lekker achter haar aanrennen van de zomer!

Ik vind Flip de Beer juist wel leuk haha! Ik zag in het streekkrantje dat ie deze week bij een school in de buurt komt logeren. Stond zelfs op de voorpagina. (was verder blijkbaar geen ander belangrijk nieuws dus...)
Tinus nou we hebben een aankoop makelaar nu, hebben net de opdracht ondertekend (hadden woensdag kennismaking gesprek). Ze gaat nu eerst een lang weekend weg en dan woensdag belt ze de verkoop makelaar voor een bezichtiging op maandag 6 april. En dan daarna zullen het bieden wel beginnen vermoed ik zo. Vind het allemaal wel een langdurig proces moet ik zeggen, maar ja als je te snel reageert dan weet de verkoop makelaar ook "oh kat in't bakkie". Zo'n aankoop makelaar regelt trouwens nog een heleboel voor je zeg, ze had het echt over allerlei dingen waar ik zelf helemaal niet bij stil had gestaan. Ze vond het huis in ieder geval aardig over prijst zover ze nu kon zien (maakt het voor haar extra interessant want ze krijgt een percentage van het verschil tussen vraagprijs en koopprijs, boven op een vast bedrag).
Ik heb zelf geen ervaring met een aankoopmakelaar, maar het klinkt goed!
Heeeeeeeel snel even, moet echt gaan koken!:

Ja die bedoel ik!

Flip de beer is ruk!

anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 27-03-2009 17:18
Reden: kleurtje
% gewijzigd
Tinus tsja met een nieuw te bouwen woning zijn er waarschijnlijk minder dingen om op te letten ook denk ik. Maar ik vind het een heel fijn idee dat wij iemand hebben met een heleboel ervaring die het allemaal voor ons regelt. En gaat de koop om wat voor reden dan ook niet door dan zijn we haar ook niks verschuldigd.

Nurse hier ook geen Flip liefhebbers. Op het moment is mevrouw helemaal onder de indruk van Dora. Den heeft een dvdtje gebrand.
Halloooo!!!

Ik ben er weer!!

Tris had een universele adapter gekocht bij de speciaalzaak, werkt ie niet.. Balen natuurlijk, dus Tris had er gister 1 besteld via internet (orgineel bij de site van het merk van de laptop en nog €20 goedkoper ook).

Vandaag dus geleverd, dus we zijn weer online

We hebben vandaag de hele dag feest gehad bij neef Tijn, 1 jaar oud alweer, de lekkere boef!

Heel gezellig feestje, Noof heeft zich heerlijk vermaakt met alle kindjes, en snoep en chippies

Ik ben moe, en ga lekker op tijd naar bed, ben niet bijgelezen, komt morgen wel

xxx
Purno de purno, helemaal goed !!!! Net als de familie mag dat ?! En Rambo en Rambo niet te vergeten.............

Dat waren nog eens programma's !!!! De drie dikke dames, geweldig hahaha.

Hier met beeb en Floortje alles goed. Timo niet zo. Heeft hele heftige terug val in poep gedrag en lijkt weer vol te zitten. Is aardig intensief en kost veel energie moet ik zeggen. Vooral die buien die er bij komen kijken omdat hij zich gewoon echt niet lekker voelt. Niet erg fijn ook als je bij je ouders woont....

En t is al zo druk. Vandaag neefje jarig, morgen mijn vader en dinsdag ik zelf. Slaan we maar een jaartje over.
Nurse, en heb je nog een tent besteld??

Amber is de laatste dagen ook ineens weer aan het spoken met slapen ('s avonds en 's nachts) komt hier vaak in fases, zal bij Y ook wel weer goed komen toch?

Fijn dat bij de ha alles goed was!

Goed hoor dat ze het lopen nu ook ontdekt heeft!

Ainne, was het leuk in het theater?

Knorretje, fijn dat jullie meisje het zo goed doet! En dat Joeri zo dol is op z'n zusje!!!

Hoe waren de foto's?? Wij willen ze ook zien he!

Tinus, sorry, had vanmiddag geen tijd om je te entertainen...

sneu voor manuel dat hij een blauw oog heeft, gelukkig heeft hij er geen last van...moet hij maar luisteren naar mama

Is de auto voor jullie of voor je ouders?

Justin heeft flip ook al 2x te logeren gehad!

mainecoon, balen weer...

Spannend hoor van het huis!

Kletsmajoor, lekekr dat de tentames er op zitten! Heb je er nog een beetje een goed gevoel over?

Fijn dat je je kamer weer voor jezelf hebt!

mette, welkom terug!

Gefeliciteerd met Tijn!

Floddertje, sterkte weer met Timo...sneu hoor...

Hier nog hetzelfde liedje...H is nog steeds alles behalve fit (heeft vandaag een kuurtje gekregen).

Bij mij slaat de zalf ook nog niet echt aan, dus zit nog steeds met onwijs jeukende ogen...

Vanmorgen Justin naar school gebracht en Amber naar het kdv en weer mijn bed ingedoken tot 12:00.

Toen gedouched en gegeten en naar een circusvoorstelling van de kleuters geweest, was erg leuk!!!

Toen even snel het dorp in en daarna Justin gehaald, thuis wat gerommeld en Amber gehaald, gekookt, gegeten, kids in bad en in bed en dan straks werken....

Morgen gaan de kids een dagje naar de oppas, zodat wij wel kunnen slapen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven