December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
je hebt denk ik gelijk bij Y mbt het hoesten, bekend probleem. ze moet over de virale luchtweginfectie heen komen en daar werken mn de huismiddeltjes tegen

misschien ben ik te gevoelig op dit gebied, maar veel konijnen heeft echt niets te maken met sneller zwanger worden . vast niet zo bedoeld of ik interpreteer het verkeerd, maar dat blijft mij heel erg steken. alsof je er iets aan kan doen om snel zwanger te worden, hoeveel smileys er ook bij staan.

casper kan zich heerlijk in z'n dekbed rollen..

ik moest vandaag erg lachen op weg naar opa en oma.. casper ging ons de weg wijzen.. stoppen, opa-oma huis...
Sannie, over dat ´konijnen´ was niet zo bedoeld nee, had je goed gedacht

Weet natuurlijk ook wel (net als iedereen hier) dat het niet alleen een kwestie is van weet-ik-hoeveel sexen.

Vervelend/jammer/lastig(?) dat het jou nog zo blijft steken...

En het zal idd over een paar dagen wel over zijn dat hoesten van Y. vervelend is het iig wel...

Handig trouwens dat jullie Casper voor navigator speelt!
Hoi,

heb even wat foto's op HM geplaatst!

Baby was heerlijk, schattig jongetje. Vond het wel gek om weer eens een baby vast te houden, wist niet meer hoe dat moest!

Welterusten (straks)
Hoi hier ook nog alles oke!

Sannie/Nursie; volgens mij een misverstand over het konijnen, want volgens mij ging het niet over zwanger raken, maar over de bevalling opwekken, of niet soms?

Joni; schattig dat hij zo lief in z'n bedje aan het spelen is.

Falcon; ben benieuwd naar de foto's, ga zo naar HM.

Wat een heerlijk weer hé! Ga m'n koffie opdrinken en lekker naar buiten met Noof.

Hier is m'n verbinding nog steeds niet zoals het wezen moet, meiden met draadloos internet, hebben jullie dat nou ook zo vaak, geen of slechte verbinding?

Aan Ziggo ligt het niet, zeggen ze.. Dus zou het aan mijn router moeten liggen.

Ik heb nu ook zeer lage verbinding, dus ik hoop dat ik dit nog kan plaatsen.
Mogge ladies!!!

Mette

hier ook Ziggo, en ook draadloze router, maar geen problemen....

Wij hebben een Sitecom 300NrouterXR (ofzo) Dat is een extra sterke zodat we ook in de tuin of in "de garage" kunnen internetten....en boven in de slaapkamer.

Ja, ik ga straks ook lekker wandelen met smurfinneke!!!

(Joeri zit op peutercollege vandaag en vriendlief weer werken, dus een echte meidendag!)

Falcon

heerlijke foto's van M.! Zo'n lekker wijs koppie al! Enneh, als jullie zelf weer een ukkie hebben weet je snel weer hoe het moet hoor, zo'n ukkepuk vasthouden!

Over het vele konijnen/zwanger worden

tja, het is nu eenmaal zo dat de een er maar naar hoeft te kijken en al meteen zwanger is terwijl het bij sommigen heel moeizaam gaat. Ik denk dat dit ook meer als geintje bedoeld was van Nursie maar ik kan jou ook wel weer begrijpen Sannie. Voor sommigen is het nu eenmaal een stuk moeilijker, ook al konijn je elke dag wel 100 keer...(pfft...moet daar niet aan denken!)

Sannie

Zo'n navigator hebben wij ook! Althans, die van ons roept dan : bijna thuis! Of: Opa en oma huis! Of: Nouffie en Jojo! (schoonzus en zwager) Hij herkent gewoon waar we rijden, echt leuk!

Nursie

vervelend dat Y zo aan het hoesten is... wel weer leukd at ze het loslopen helemaal doorheeft!

Joni

Grappig dat Boyd zo lekker aan het spelen was! Joeri klimt zelf uit bed (1persoonsbed) en gaat dan ook lekker spelen. Savonds blijft hij lekker liggen en gaat dan niet meer spelen met het speelgoed wat gewoon in zijn kamer staat maar gaat meteen slapen. Smiddags slaapt hij niet meer, helaas!

Joeri blijft trouwens redelijk netjes onder zijn dekbed liggen, heel af en toe vinden we hem nog wel eens dwars terug in bed, maar meestal ligt hij gewoon nog met zijn hoofd aan het hoofdeind op zijn (platte) kussen.

Marloes

ja, soms heb je mazzel met de omschakeling van wintertijd naar zomertijd, maar meestal heb ik pech met de omschakeling van zomer naar winter, dat is minder!

Nog steeds beterschap met je oog enneh, tietmelk genoeg hier hoor!

Hier:

Gaat lekker! Joeri werd vanmorgen naar het kinderdagverblijf gebracht door vriendlief die daarna meteen door ging werken. Gisteravond 23:30 uur laatste voeding, vervolgens 05:45 uur werd ze pas weer wakker. Gevoed en werd weer wakker om 09:45 uur.... Ik heb heeeeerlijk geslapen!

Nu ligt ze nog lekker te slapen, ik heb net heerlijk gedoucht en ga straks na de voeding even lekker wandelen denk ik.... Genieten van de zon, het mooie weer en weer wat conditie opdoen!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Wat klinkt dat heerlijk Knor! Heb je al eens nieuwe foto's?? Ben benieuwd.

Heb je het druk met kraamvisite of valt het mee?

Wij hebben ook een Sitecomrouter, maar ik heb zo vaak geen verbinding of hele lage sterkte. Misschien toch iets mis met het ding zelf.

Noof ligt lekker te slapen, ze was zo chaggie vanmorgen. PFff huilen om álles.. Dus ik ga nu lekker een koppie thee maken met wat lekkers erbij, verdien ik wel vind ik
Jij hebt dat verdiend hoor Mette! Geniet er lekker van van dat lekkers!!!

Hier wat foto's van Meike en Joeri:

Nog 1 hele lieve.....van zaterdagmorgen:

Oh Knorretje wat is ze mooi!! Ze heeft dezelfde ogen als Joeri hè?

Ik had haar nog niet gezien, ik Hyve niet (doe alleen Facebook), maar ze is echt prachtig! En wat grappig, ik had datzelfde roze pakje voor Aims vorig jaar! Nog drie weken, dan mag ik weer los in de Hema!!
Mooi meisje !!! Ohhhhhhhhhhhhhh wat heerlijk dat melk mondje !!! Doet me ineens denken aan mijn eigen kids als baby *smelt*. Kan me nu al verheugen !!

Laatste maandag werken zit er bijna op..............
Knorrie wat een mooie foto's!!!! Joeri is duidelijk de trotse grote broer hihihi. Heel schattig.
Oe wat een pláátjes!
Hooiiii!

Ahhhhhhh wat een heerlijk weer is het geweest he!?

M. was vandaag vrij en we hebben weer heel de dag buiten doorgebracht met zn alle... ´s ochtends met zn alle een beetje uitgeslapen (8:30) toen naar de markt, plantjes halen voor in t tuinhuisje, verse broodjes voor de lunch, ´s middags de bloemetjes geplant en de autozitjes van de meiden verzet in de auto.... wat een lekkere dag zeg!

Y. is nog niet van t hoesten af maar heeft niet meer gespuugd vandaag.

Verder zit de baby nog lekker knus in mn buik en ik voel me eigen (op wat kleine dingetjes zoals vocht in mn enkels) prima

Mette:

Genoten van je koppie thee? Wat voor iets lekkers had je erbij genomen?

eehh, nu ben ik in de war... Met wat drong ik dan in het beginne voor?

Wauw, Knor! Wat een plaatjes! Mooie foto´s hoor! zowel hier als op HM!

Fijn dat alles zo goed gaat! Nog lekker weze wandelen?

Falcon:

Hihi! die foto´s van jullie mannetje op HM! Vooral die ene foto waarop ie betrapt is is geweldig!

Hmm, R. zet em op een gillen... ga maar eens even kijken.

Kuss!
Wat een geweldige foto's Knor van Meike

Waar blijft die mail nou met data?

Nurse/Sannie/Mette ik dacht ook dat het in dit geval ging over het opwekken van de bevalling...

Sannie gefeliciteerd trouwens nog dan met Renske.

Ik herkende Y. vanmiddag weer even helemaal als baby. Of ik herkende nu helemaal hoe ze ookalweer was als baby

Mevrouwtje had een echte driftbui vanmiddag toen ik haar ophaalde bij de gastouder. Ik had het lef om gewoon water in haar rietjesbeker te doen. Brullen, stampvoeten, huuuhuuuuhuuuu, trappelen op de grond, totaal overstuur... zo huilde ze ook zó vaak toen ze een baby was...

Nu vond ik het ook wel een stresssituatie maar nu echt meer voor Y. dan voor mij

Op de fiets heb ik haar flink in moeten snoeren want ze wilde zich steeds uit het fietsstoeltje gooien.... MAAMAAA Y... WIL LOPEEEEN NEE FIETSEN!!!

Mette: vervelend van die router... maar je hebt gelukkig nog wel Mops in je buik zitten dus hopelijk nog wel even om nog even lekker te kunnen slapen.. Ik heb via de site een bestelling gedaan van 2 boekjes bambino loco Boekje voor 2 jaar en boekje 1 voor 2-3 jaar. Bestelling moet eind deze week komen.

Oef: hoe is het nu met jou en de kinders?

Marloes: heb je mn potje tietmelk al ontvangen? ;)

Nurse: soms heb je echt het leven van een desperate housewife heur. Te mooi om waar te zijn ;)

Ik begin nu weer aan verse periode van de studie... en eerste vak was erg interessant!

Moet snel eens gaan kijken voor zomerwerk dan hoop ik het collegegeld voor jaar 3 bij elkaar te kunnen sparen

Ik heb ook een tom-tom op de fiets
ohhh... Knorretje! Wat een práchtig meisje is Meike zeg! Ik vind ie foto met Joerie ook ontzettend lief. Bij ons is dat helaas nog niet gelukt, een mooie foto met Kaya en Yahnoa samen. Als we een foto maken wil Kaya namelijk meteen "kijken" dus ze blijft niet zitten...

Kletsmajoor: Je groeit ook met je moppie mee hè, als moeder dan. Ik kan me nu ook veel minder druk maken als Kaya even helemaal over de zeik gaat. Ik kan haar steeds beter uit zo'n bui krijgen, weet inmiddels ook wel wat werkt en wat niet en ze heeft gelukkig ook steeds beter door dat als mama iets wil, het ook ècht gebeurd! (de vraag is, hoe lang nog haha!)

Nurse: Klinkt inderdaad als een relaxte en gezellige dag... little miss desperate housewife hahaha! Wat dat betreft heeft KM zeker een punt, jij ziet er zelfs meteen na de bevalling uit alsof je uit een tv-serie bent gestapt Geniet nog van het lekker keutelen, binnen de kortste keren is spruit nummer 3 er om de rust te verstoren!

Zooo, heb ik weer een beetje mijn best gedaan... Ik duik nu de keuken in. Morgen komt een vriendin uit Den haag op bezoek. Ze is 35 weken zwanger en zal haar dikke buik komen showen. Heb er helemaal zin in, en om dat te vieren moet er natuurlijk ook een taartje bij (is echt een verslaving hoor, die taartjes maken!) Ik moet vanmiddag werken dus dat komt perfect uit. De kinderen zijn al de deur uit met lief, dus ik heb nu een paar uurtjes om even te knutselen in de keuken.

Wel weer jammer dat ik op mijn halve vrije dag dan weer om 6 uur uit mn bed wordt geslingerd door de wekker van lief, maar ach, vrije ochtend is vrije ochtend! (en die duurt nu dus extra lang haha!) Heb al gedoucht, stofgezogen en de boel aan kant gemaakt, jullie bezocht en nu dus taartje maken. Lekker productief dus zo vroeg op de ochtend.

Tot later!

Zo A1mee wat was je vroeg!!

Ik kwam Flodder even feliciteren!!! Ge-smak-fe-smak-li-smak-ci-smak-teerd!!! met je verjaardag

Knor: ik kwam net nog een leuke opleiding tegen

http://www.kombijdepoliti ... dige/Pages/Jeprofiel.aspx

Heey klets, wat leuk !! Dank je. Wat attent op deze heerlijke zomerse 1alaatste werkdag :-) !!

Ben al heerlijk verwend. Van P een heeeel mooi horloge gekregen (had ik net nodig hahaha). Met een brede leren band, heel stoer. En van de kindjes een lekker luchtje en een kneipp pakket voor het nieuwe bad. Heerlijk !! Morgen waarschijnlijk weer naar ons eigen huisje. Ook lekker !!
Nou dag huis want ik krijg geen verlenging van mijn contract.

Mijn directe manager, de afdelings manager en diens manager willen mij houden. Maar van hoger hand af is besloten dat mijn contract niet verlengd word want er komt niet genoeg werk binnen. Heb dus net maar mijn cv op monsterboard vernieuwd en ik mag wel dit bedrijf als refentie opgeven. Waar mogelijk willen ze mij helpen met het vinden van een nieuwe baan, maar ja das niet genoeg om dat droomhuis te kopen ....... Natuurlijk staan er wel meer droomhuizen hier in Leiden, maar had graag deze gekocht.
Wat een weertje!!!!

Floddertje, gefeliciflapstaart!!!

Onze computer is vanmorgen gecrashed...hij wou niet meer opstarten

Ik hoop maar dat hij nog gemaakt kan worden, want er staan nog wel een aantal leuke foto's op die ik niet kwijt wil....Heb het meeste gelukkig wel op een externe harde schijf, maar nog niet alles helaas....

Ik zit nu achter de laptop, maar die heeft H vanaf morgen weer mee naar zijn werk (ziekt nu nog een dagje uit)...zal dus een paar dagen wat minder hier kunnen komen vrees ik....

Joni, handig bedacht dat rugzakje! Komt hij er nu niet meer uit?

Nurse, heb je al wat gehoord over de prijs van de tent? Die van ons was wel kleiner (160x90)

Sannie, handig zo'n tom tom!

Falcon, leuke foto's op HM!

Mette, ik weet niet precies meer hoe het zat, maar ik hoorde wel op de radio van de week dat Ziggo dingen ging aanpassen vanwege klachten van klanten...dus ie weet ligt het toch wel een beetje aan hun...

Was Noof wel weer gezellig wakker geworden?

Knorretje, wat een lieve foto's!!

Fijn dat het zo goed gaat! Klinkt gezellig zo'n meiden dag!

Ik ben ook de laatste jaren steeds de lul met omschkelen naar de wintertijd, dus vond dat ik dit ook wel weer eens verdiend had!

KM, link is dat he als ze zo woest zijn op de fiets! Amber heeft dat ook 2 keer gehad...

Je potje is er nog niet hoor, volgens mij had de postbode ook last van z'n ogen

A1mee, zo jij was al vroeg actief! Is het gelukt met de taart??

Gezellige dag morgen!

Mainecoon, he getver!! Teneerste dat je je baan kwijt bent natuurlijk...ik hoop dat je snelw eer wat leuks hebt!

Maar ook onwijs balen van het huis....het was echt leuk...maar goed zoals je zelf al zegt er is vast ook nog wel een ander leuk huis..

Mijn ogen gaan gelukkig de goede kant op!! Maar over is het nog niet helemaal, ga dus nog maar even verder met de zalf...

Ik ga zo maar eens kijken of ik op mijn werk kan komen,dat afghanistan gebeuren is daar natuurlijk, maar ik heb de hoop dat ik van de goede kant kom...hoef in iedergeval niet over de snelweg
Oh Mainecoon, wat baaaaaalen! Wat een teleurstelling zeg. Wanneer loopt je huidige contract af?

Floddertje van harte gefeliciteeeeerd, leuk al die cadeautjes!

Iiiew Marloes, hopelijk dat je computer gemaakt kan worden. Ik krijg als het goed is eind van de week een laptop, onze PC blijft ook maar crashen en ALLE babyfoto's staan erop. Ze zijn allemaal wel afgedrukt, maar wil ze ook digitaal bewaren. Dus heb ook gelijk een externe harddisk besteld én een router voor bij de laptop. Rib uit mijn lijf, maar ja moet maar hoor. En ook wel lekker zo'n laptop, kan ik gewoon in de huiskamer internetten in plaats van de achterkamer/keuken.

Heeerlijk hè, die tantrums KM! Wil je geloven dat Aims er ook al mee begonnen is, dat kind heeft zo'n temperament, niet te geloven. Ik weet nog goed dat de matron in het ziekenhuis al "oh-oh" zei, toen ze haar zag... Best heel schetig, zo'n minimensje op de vloer, armen en benen om zich heen slaan, dikke krokodilletranen...

A1mee, jij moet de taartenbusiness in hoor! Klinkt ze leuk allemaal, wilde dat ik het kon. Verder dan kant-en-klare cake mixen kom ik niet helaas.

Oeeee lunchtijd!!
Ben druk bezig maar wilde ff snel Floddertje feliciteren!

Fijne dag vandaag, meid! Je hebt in ieder eval superlekker weer!!

* * baal baal dat ik binnen zit vandaag * *

Mainecoon: Wat KA-UU-TEE!!!

Heb nog een leuk filmpje van Manu op mijn Hyves gezet. Je moet alleen even je hoofd draaien om het te kunnen zien, haha...

Ik moet weer verder!
Mijn huidige contract loopt eind mei af. Ik ga er van uit dat ik voor die tijd wel weer een nieuwe baan heb, er is altijd veel vraag naar Clinical data managers.
Nou ja, je kunt in ieder geval in de baas' tijd solliciteren nu, dusse wat doe je hier nog, hup naar de vacaturesites! ;o)

En nu ga ik echt een broodje halen!!
Halluuw!

En, meiden hoeist hier?

Flodder:

Gefeliciteerd met je verjaardag! nog heel veel jaren en een kersverse baby als (verlaat) cadeau gewenst! (tis namelijk de bedoeling dat ie nog ff blijft zitten he? )

Mainecoon:

Waaghh! Das ronduit kote.

Het zit jou ook niet veel mee hè?

KM:

Een Desperate house wife ja? heb de serie zelf nog nooit gezien eerlijk gezegd

Lekker zo´n driftbui! hier kijken ze juist verbaast als er een keer iets anders dan water in de beker zit

Hoe ging t toen je eenmaal aan het fietsen was?

A1mee:

Wahaha! Denk niet dat dat dit keer op gaat, mn lijf heeft van 3 zwangerschappen in 2jr en 4mnd duidelijk wel wat geleden

Zat pas foto´s te bekijken van mn huwelijksreis...

M.had een foto gemaakt van mij toen ik de zee uit kwam lopen

Wat een lijntje!?!?

en toen ook met tijden gewoon aan het mokken van een rolletje hier en een rolletje daar.. tsssskkk, wat bezielde me toen!?

En je bent idd goed bezig geweest al! Wat voor taartje heb je gemaakt?

Marloes:

Wahaha! de postbode is dr vandoor met KM dr melk!

Onze ´tent´ zal ergens tussen de 70 en 80 euro worden schatte ze zo... ben nu aan het mailen over de kleuren en hoe t ding dr uit moet komen te zien (hoeveel raampjes bijv. )

Klote van je pc trouwens!

Ainne:

Matron? Wat voor iemand is dat? ben te lui om te googlen..

En smakelijk gegeten?

Mette:

Hoe ist bij jou?!

Tinus:

Oh! leuk! zal straks eens gaan kijken!

Hierrr:

Gaat ie lekkerrrrrrrrrr!

Allebei de meiden slapen door en worden rond 7:30 wakker. Y. loopt zowel binnen als buiten goed los (alleen door t grind lukt dr nog niet )

De autostoeltjes op de achterste achterbank gaat perfect! R. klimt zelf dr stoeltje in en uit; erg fijn!

(1 van de twee ´losse´ captain-stoelen die voor die bank staat kan ik dan straks voor de maxicosi gebruiken)

De meiden zitten nu wel ´ver weg´ zeg maar...maar voordeel is dat ik ze nu allebei goed kan zien zitten in mn achteruitkijkspiegel

Vanmorgen even naar t dorp geweest, auto gewassen en buiten gezeten met wat boekjes in ons nieuw zitje terwijl de meiden speelden.

(we hebben in de afgelopen week onze grote voliere omgebouwd tot een tuinhuisje en het aangrenzend grasveldje afgezet zodat we een soort van speelweide hebben met een zandbak,speelhuisje en in het tuinhuisje een groot krijtbord)

Zo hebben we overzicht op de kindjes en een ´eigen plek´ in de tuin (= gezamelijk en erg groot)

De 2 valkparkieten die we nog hadden hebben we in een grote kooi gedaan (zo´n 6 kant voliere met punt dak) en staat ook in t ´speelweitje´

Het tuinhuisje hebben we leuk aangekleed met plantjes enzo..

T ziet er iig erg leuk en knus uit, ben helemaal in mn nopjes ermee, is als het zomer is kan ik de meiden daar met een gerust hart laten spelen terwijl ik de baby ff voedt oid... soort van grote box eigenlijk

Zie ons er ´s avonds met de warme avonden al helemaal zitten,

lekker met een bbq en wat te drinken

Hmmm, ben nu een eind in de rondte aan het typen merk ik

Stop dr mar eens mee en ga lekker buiten zitten

Ohja, vanmiddag om 16:10 even naar de vk.

Hopelijk blijft de baby nog zeker 2 dagen zitten... morgen komt namelijk ons mam met de hulp namelijk heel t huis van boven tot onder een keer een beurt geven nog zo net voor mn kraamtijd.

Wel erg fijn!

Posten die hap!

Kussss!
Oh sorry Nurse, had ik niet eens in de gaten dat ik dat schreef. 't Is een soort van baas van de afdeling of zo. Hoofdzuster?

Klinkt leuk trouwens, dat buitenzitje, hopelijk kun je er veel gebruik van maken van de zomer.

Enne, stuur die werkster eens deze kant op!!

Oh had ik al verteld dat Leah een driewieler heeft? Ze is er helemaal gek mee, wil dag en nacht op dat ding - letterlijk, ze zit er zelfs op om tv te kijken. Ik zie nog wel een tand door haar lip of zo binnenkort, ze snel gaat ze op dat ding en onze straat loopt een beetje af, dus dan gaat ze helemaaaal snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven