December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mette: Gefeliciteeeeerd!! Geniet maar lekker vandaag!!

Mainecoon: Nee ik denk dat je niet hoeft te reserveren. Het is er niet druk, zelfs in het hoogseizoen altijd wel een plekje te vinden! Maar je kan ze altijd even mailen natuurlijk info@mathoniere.nl.

Knor: Heb ik ook weleens gedaan, smoothies gemaakt. Het maken vond Manu erg leuk maar opdrinken ho maar!! Hij 'helpt' ook weleens met koken en likt dan overal aan of prikt er met zijn vingers in maar alles is blegh volgens hem.

Klets: Dat klinkt helemaal goed, al dat fruit wat dat kind wegwerkt! Ben jaloers! En neeee snoeptomaatjes vind ie ook bleg. Zeikerd dat het is...

Hij stopt wel vanalles in zijn mondje dat vind ik dan wel weer leuk. Dat ie het net zo hard uitspuugt is wat minder, maar hij probeert het tenminste... Laatst zat ie ook lekker garnaaltjes te eten van de bbq. Dat vond ik wel grappig!

Mette gefeliciteerd meid!

Leuk al die cadeautjes, geniet dr van vandaag!

(hopelijk zijn de kids ook een beetje in de feeststemming : )

Tinus:

Hier precies hetzelfde!

Ik helemaal blij dat ze het in dr mond stopt maar helaas, niet lang dr na spuugt ze het uit en zegt

''Bah! ni lekkah!''

Tomaatjes vindt ze ook niets.

R. daar en tegen wel, wat die graag eet:

Appel, peer, banaan, druiven, kersen, aarbeien, (water)rmeloen, madarijnen, sinaasappel, groene en gele kiwi's.. tsja, eigenlijk alles wel..

Knor:

Das lekker dat je vrij hebt kunnen krijgen!!

Vroeg me pas af... stel dat wij iets vertellen hier in ons cluppie, iets wat niet mag... ga je ons dan pakken? (niet dat ik iets heb op te biechten hoor! )

Nou, ik ga maar eens naar mn meiden, ben om 13:00 tijdens het voeden van A. in slaap gevallen en nu zijn mn meiden dus al wakker en heb ik niet de dingen gedaan die ik eigenlijk wilde doen...

Nahja... slapen en wakker worden naast mn kleine ventje is ook veel waard

Kusss!
Kletsmajoortje:

Ik heb al 2 armbanden en allerlei bedels....ben eraan verslaafd!

Jammer Tinus dat ie ook geen smoothies moet! Dat doet Joeri dan weer wel... Ik maak sommige wel wat dikker en dan krijgt hij die met de lepel... En met een ligakoek erdoor wil ie hem zeker wel! (Joeri dan)

Zo, nu weer even verder aan de schoomaak....ik doe het meteen supergrondig!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Knorrie ik moet zeggen ik vind die bedels van Pandora wel erg leuk om te zien, maar wel duur (hou zelf meer van goud, of combi goud/zilver).

Thanks Tinus voor alle info! Je hebt ons helemaal enthousiast gemaakt hihih.
quote:[

Thanks Tinus voor alle info! Je hebt ons helemaal enthousiast gemaakt hihih.Mooi meid! Ik was zelf ook helemaal enthousiast nadat ik had geboekt en toen we na een lange reis met allemaal files eindelijk aankwamen was het echt een zaaalig plekkie! Hoop dat jullie er net zoveel rust en plezier hebben als wij!!
Doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrbraak!

Net tijdens een hor monteren, de meiden waren aan het 'helpen', zegt R. ''Mama, ik moet plassen''

snel naar de wc op de badkamer gelopen, en jawel! een grote plas!

(had dr direct na het uit bed komen al op de wc gehad maar toen hoefde ze niets te doen)

Ben blij! zou voor 1 van de kids nu de luier-loosheid in zicht zijn!?

Y. staat ook al bij de wc aan dr broek te trekken, en te klappen als degene op de wc iets doet

Ja, in die tante heb ik ook wel vertrouwen voor later

Kusss!
Nurse: goeeeeed hoor van xor!!

Ik heb er trouwens alle vertrouwen in dat alle drie jouw kinders zindelijk gaan worden hoor

Ik ben mijn bril kwijt... hij moet ergens in huis liggen... maar in de opruimwaanzin is hij gewoon een beetje kwijt...

Gelukkig heb ik een reservebril (is jammer genoeg niet ontspiegeld) en de enige die het opviel dat ik een andere bril op heb is Y. Die ziet dat soort dingen echt meteen... mijn moeder, mijn zusje en haar vriendje en mijn oma hebben allemaal niks gezien gisteravond

Tinus: Y kan soms ook best een miepje zijn hoor... ze lust geen zalm bijvoorbeeld rauwe paprika vindt hij ook niet lekker?
Nurse wat goed van R!

KM lastig bril kwijt. Hopelijk vind je hem weer snel!

Ik was net ff opzoek naar een antimuggen middel voor op Davina's kamertje (had in ander topic gezien over picksan en die leek me wel wat). Maar werkelijkwaar er was niks te krijgen. Ben bij de etos, kruidvat en de Tuinen geweest. Heb bij de Tuinen maar uiteindelijk de citrosect van Jacob Hooy gekocht, ik wil toch iets hebben voor die arme meid. Hopelijk werkt het een beetje en dan kan ik van de week nog even uitgebreid zoeken. Het moet toch ergens te krijgen zijn.
Vanochtend bij Personeelszaken medegedeeld dat ik voor de 32 uur en dus voor de functie ga. Ze hebben nog een 2e interne sollicitant (ik probeerde nog te weten te komen wie, maar dat zei ze niet).

Ik word gebeld voor het 2e gesprek. Afwachten dus.

Mijn collega's zijn wel heel lief allemaal, ze gunnen het mij van harte ondanks dat ze mij dan straks gaan kwijtraken. Ook dat ik kies voor 32 uur om die functie te krijgen, snapten ze ook allemaal.

MIJLPAAL

Eize kan kruipen. Gisteren had hij het ineens door en als hij ergens naar toe wil, dan komt hij er dus ook. Prachtig om te zien.
Sherlock Joni

Gefeliciteerd met de mijlpaal van jullie Eize!

Ik twijfel en baal....

A.s. zaterdag geven we een bbq. Zo'n 30 man uitgenodigd, alles zoals drank en vlees, sauzen, salades enz. zijn al besteld maar nu geven ze dus kwaai weer op...

Weet niet goed wat te doen... Binnenshuis is eigenlijk geen optie... heb geinformeerd naar partytenten maar dat is ook niet voor niets...

Verdorie.
Nurse ik zou nog ff afwachten met afbellen het is nog een stukkie weg en vaak verandert dat nog. Net als vorige week aan het begin stond regenkans 70% (geloof ik) en uiteindelijk was het prima weer. We hielden het in de gaten omdat Den zijn examenvluchten had afgelopen zaterdag. Wisseld gewoon nog vaak zo ver van te voren, ik zou het gewoon nog even in de gaten houden.

Joni wat goed van Eize! Spannend hoor die sollicitatie.
quote:TheNurse schreef op 06 juli 2009 @ 14:55:

[fgcolor=#33800F][[.. ga je ons dan pakken?

*tranen over m'n wangen*

Mette, leuke dag gehad?? We hebben er weer een hardloopster bij dus!!

Joni, lekker dat Boyd weer thuis is!!

Spannend hoor van die sollicitatie!

Knap van Eize!!

Mainecoon, leuk he die voorbereidingen!!

Leuke foto's weer!

Blijft dus nog even spannend wat betreft die sollicitatie!!

Knorretje, getver een wespennest, ik hoop dat ze je daar snel vanaf komen helpen!

Lekker zo'n extra dagje vrij!

Balen van het matrasje...

Tinus, hier zijn de driftbuien en het oostindisch doof zijn ook weer volop aan de orde, om gek van te worden!!

Ziet er leuk uit die camping!!

Groente en fruit: groente is hier ook een drama de laatste tijd (behalve als het door de pasta ofzo zit, dan is het ineens niet vies!!??) maar fruit gaat wel goed.

Nurse, lekker zo'n tukkie tussendoor toch, zeker naast je kleine man!

Knap van R, hopelijk krijgt ze nu ook de smaak te pakken!!

Ik zou het nog even aankijken voor zaterdag.

KM, lastig van je bril, ik hoop dat je hem snel weer vind!!

Muggen; Justin is ook finaal lek geprikt! Kreeg voor het eerst ook best grote bulten (had een onwijs ei op z'n voorhoofd, net of hij keihard tegen een muur gelopen was ofzo!), dus ook maar even in de gaten houden

Ik kan toch wel zeggen dat Amber wat het plassen betreft zindelijk is Alleen 's nachts nog een luier om, maar verder gaat het top en kan ze het ook echt goed ophouden als er even geen wc voor handen is!! Heb haar gisteren wel 1x in het gras laten plassen omdat het anders echt te lang zou duren voor we thuis waren (is altijd handig om dat aan te leren, maar ga er zeker geen gewoonte van maken). Nu het poepen nog, want dat is nog niet gelukt, gister weer in haar luier bij het wakker worden. Vanmorgen riep ze toen ik boven was dat ze moest plassen, dus ik zei dat ik er aan kwam, 2 tellen later riep ze dat ze gepoept had...helaas, ze had het dus wel gevoeld, maar niet op kunnen houden.

Zo nu plassen, ik klap zowat!!
Nursie: jou wel!

en lekker is dat, in slaap vallen tijdens het voeden, ik kan daar ook zo van genieten...helaas heb ik daar geen tijd meer voor! En wat goed van R! Dat is zeker een doorbraak!

Tja, de bbq...ik zou inderdaad nog even het weer afwachten, en misschien marktplaats afspeuren naar tenten?

Mainecoon

ja, die bedels zijn niet goedkoop....ik heb ook gouden en zilver met goud ertussen maar het merendeel toch wel zilveren. Ik zal binnenkort eens een fotootje ervan maken.

Klets

das vervelend dat je je (goede) bril kwijt bent! Goed zoeken!!! En goed van Y dat zij het wel zag! Mooi is dat hè?

Mainecoon

een citroenplant schijnt ook muggen tegen te gaan.

Joni

spannend!! Jammer dat ze niet wilden zeggen wie de 2e kandidaat is!

En wat goed van Eize, kruipen! Leukleukleuk!

Mette

jou ook! En leuk, jij ook hardlopen! Evy downloaden!!

Marloes

goed van Ambertje!! Jee, volgens mij zijn alleen de meiden hier zindelijk, of zindelijk aan het worden?

Jammer dat je te laat was maar wel goed dat ze het aangaf!

Wespennest wordt zaterdag weggehaald, of weggehaald? Weet eigenlijk niet hoe of wat ze het gaan doen.....

Nou , het hele huis is aan kant en schoon...kost een dag vrij nemen maar dan heb je ook wat!

Ik was echt superlekker bezig vandaag met schoonmaken...normaal doe ik ook wel schoonmaken hoor, maar vandaag echt goed aan de gang geweest zeg maar...

zelfs weer gedweild sinds lange tijd!

Ben nu wel moe maar ook wel voldaan!

Haar staat in de verf, straks lekker douchen en dan lekker slapen!

05:00 uur gaat het wekkertje weer....
*Grinnik*

Daar zijn we mooi klaar mee Mette

Zijn net in de tuin aan het knutselen geslagen... komt goed met de bbq, gaan zelf een tent fabriceren.

Als de voorbereidingen klaar zijn zal ik wel eens een foto maken

Knor:

Weggehaald of weggehaald?

Ge lult dr neffe meid

Er zijn iig verschillende manieren om die beesten te verdelgen.

Van het nest weghalen tot spul op de ingang spuiten dat ze mee naar binnen nemen dat dodelijk is. Ben benieuwd wat ze gaan doen.

Fijn dat het huis helemaal aan kant is!!

Welk kleurtje heb je nu in je haar zitten?

Marloes:

Gefeliciteerd met de zindelijkheid van jullie Amber!

Zelf het net ook droog weten te houden?

Mainecoon:

Oh?! en hoe is zn examen gegaan?

Nou, We hebben A. om 17:30 op bed gelegd (17:00 voor de laatste keer gevoed)

en nu slaapt ie nog?

Zo maar even wekken voor een schone broek en de borst, badje slaan we maar over.

Kuss!
Hai,

Nursie, goeeed van R.! Bij Noof ging het toen opeens heel snel.

Knor; jij ook al zo goed bezig, lekker hoor je huis schoon en aan kant.

Joni; het blijft dus spannend! Fijn dat je collega's zo meeleven.

Mainecoon; Grappig dat jullie misschien wel naar hetzelfde plekje gaan als Tinus.

KM; je vind je bril straks waarschijnlijk op een heule gekke plek terug

Ik heb een leuke dag gehad,

En O Ja wie ik ook nog een leuke man (nou ja mán.. ) vind;

Simon Keizer[img]h

anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 06-07-2009 22:14
Reden: plaatje was veuls te groot..
% gewijzigd
Sannie; ik was aan het terugbladeren over Evy. Ik weet dat je nog niet zolang terug had gepost dat het downloaden erg lastig is geworden, maar dat jij of KM (?) nog een goede link had?

Ik probeer het op te zoeken, maar het lukt niet..
Mette het is inderdaad zo goed als onvindbaar geworden op internet... Ik heb het via msn gedaan zo gekregen en ook al zo weer doorgegeven aan mn zusje... mocht je interesse hebben dan moet je me even toevoegen...

Maar Sannie had het over ergens online zetten ofzoiets(?) dus mocht dat beter werken...
uhm.. ik ben niet zo bekend met msn, heb het wel, maar snap niet zo goed hoe ik je zou moeten toevoegen..
Doet deze het nog?

rennen met Evy

Ben nu nog aan het kolven, en dan lekker slapen....

trustuh!
Zo, de kleine man heeft niet gedronken maar gezopen

Wij gaan nu ook maar eens naar bed.

Morgen een leuke dag, met shoppen en gaan lunchen voor de boeg.

Trusten meiden!
mette, ik heb op internet een stukje priveruimte via m'n email. daar kan ik grote documenten neer zetten en mensen machtigen om het op te halen. dus als je dat wil, moet je me even een prive mail sturen.. dat adres heb je??

ik heb trouwens even een rustdag vandaag, m'n knie werkte niet mee vandaag...

spannend met de sollicitaties.. dat is trouwens wel een lange tijd wachten maincoon...
Dank je Sannie, heb je je emailadres op HM staan?
O ja, nog even wat.

Een paar dagen terug gebeurde dit; Mijn buuf is gastouder voor een kleine baby en een kindje van 1. Nu werd ze toch ineens niet lekker, blijkt ze het aan haar hart te hebben. Toevallig kwam er iemand langs en zag haar op de grond liggen en kon haar man en de ambu bellen.

Je moet er toch niet aan denken dat het mis was gegaan met de buuf en die kindertjes op zo'n hete dag tot 17.00 zonder eten en drinken zitten..

Dan realiseer ik me weer hoe kwetsbaar je bent als je kind bij een gastouder hebt..

Terwijl het natuurlijk een kans van 1 op weetikhethoeveel is dat je gastouder het begeeft, maar toch.. Mijn buuf is ook nog heel jong en had het toch. De ouders van de oppaskindjes zijn ook erg geschrokken, en gaan toch een andere oplossing zoeken. Buuf is ook erg geschrokken, en durft het oppassen ook niet meer aan.
Hmmm...nee, link doet het niet meer....sorrie! x...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven