December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden

Gelukkig ben ik geen lid van de Astheworldturns-hyve

jullie zijn grappig

nou weer s bijlezen hoor
Even vanaf bovenaan deze pagina.

* Hoor ik dat nu goed?! De buurman gaat nu zn heg snoeien met een een of ander herrie machine

Eikel, je ziet hem nooit, is niet echt een buurman, hebben een lapje grond naast ons met schapen en een verwilderde tuinbedoeling die ie nu dus gaat aanpakken.. wat een verstand.*

Maar goed.

Indian:

Wat een mooie foto's!

En dat rompertje heeft Y. ook! Cute hoor!

Wat is jullie kereltje al groot zo langs zn zusje.. lijken ze eigenlijk op elkaar als baby?

En Sophie dus een dametje met een niet bijgeleverde handleiding Hier nog zo eentje, is wel een makkeijk poppetje maar ben nog steeds aan het vechten met de fles...

En ook hier wordt beter in een eigen bed geslapen/ kamer dan in de wagen oid.

Yora:

Die pop ligt hier bij ons in de speelkist! !

Cadeautje van mn broer, voor dr 1e verjaardag, R. was destijds net zo groot als die pop

En wat ben je toch een schijthaas

Ik had je toch nog gezegd dat t niets voorstelde!?

Maar je geloofde me weer niet? tssssk

Flodder:

*Doet een dansje*

Wat fijn dat het slapen beter gaat nu en dat jullie meisje zich lekkerder voelt

Lekkere foto's ja! Paprika chippies?

Tinus:

Geen fybro.... opzich goed nieuws toch?

Kan me voorstellen dat je absoluut geen zin hebt in een operatie.. blegh Maar ik ben toch wel benieuwd naar wat het precies is!

Ainne:

We waren niet meer met King naar de arts geweest...

Hij kon toch niets meer doen...

Enne, ja, volgens mij is het reclame muziekje veranderd ja maar zou niet weten in wat!

A1mee:

Yeah! klaar voor de start!

Enne, ja, zeg een webcam?! kun je dat ff regelen?

Ik zag het inet zo zitten toen maar jij bent vast niet zo flauw

Waar was je zus heen geweest?!

Mette:

Oooooh zoooow herkenbaar!

R. is ook zo'n wilde!

Pas op bezoek bij mensen met een trampoline, je had dr eens moeten zien stuiteren (letterlijk)

Zo. Ben weer een beetje bij!

Toenstraks trouwens een speelkeukentje gekocht voor R.

Via Marktplaats, ben benieuwd wat ze dr van vind morgen.

Vinden jullie een keukentje trouwens voor meiden en jongens?

Een vriendin van mij koopt dr eentje voor dr zoontje die straks 1 wordt... Kan, tuurlijk kan het maar ik vond het echt voor meisjes eigenlijk... of toch niet?

Oh, Y. wordt volgens mij wakker, t gaat nog steeds bagger met die flessen melk... overdag krijg ik dr niets in en 's nachts mummelt ze en als ik dan een fles geef drinkt ze tenminste iets...

Wil eigenlijk van de nachten af maar ben ook weer blij aan de andere kant dat ze iets drinkt dan (ze drinkt half slapend, niet eens door hebbend wat ze doet geloof ik... )

Ik laat dr ook liggen, zit over het bedrand te voeden, als ik dr oppak is ze klaarwakker en wilt ze zowiezo niets

*zucht*

Liefs!

xx
quote:Mette Mare schreef op 30 juli 2008 @ 21:44:

Gelukkig ben ik geen lid van de Astheworldturns-hyve
Nursie:

Wat een rare vent trouwens om zo 's avonds laat opeens wat aan het landje te gaan doen! Meiden er nog wakker van geworden?

O ja, een trampoline, ik weet nu al dat ze dat helemaal geweldig vindt (en ik iets minder hahaha!)

Ik snap dat je er van baalt dat Yasmine zo slecht drinkt overdag. Gaat het bijvoeden wel helemaal oke?

Oefie; alles oke? Beetje gewend aan het idee?
je lijkt mijn exzwager wel nurse.. die was pissig toen mijn schoonouders mijn neefje een keukentje gaven. Tuurlijk moeten jongen ook leren koken en mogen ze ook daarmee spelen.. En speelt casper ook met de poppenbuggy.. Er zit wel iets in de genen dat hij meer met auto's speelt. Maar Renske had ook al auto's. Nee, ik vind het dus niet stom dat een 1 jarige jongen een keuketje krijgt.. Eigenlijk stom als hij niet dat soort speelgoed zou krijgen... (ik geef toe, ik ben erg van de in mijn ogen normale verdeling, dus mannen doen ook het huishouden, vrouwen werken ook)

HM heeft de laatste dagen vreemd gedaan, maar ik kom er nu weer op...

balen dat Yasmine zo slecht drinkt, zeker met dit warme weer..

ik moest vanavond lachen, de 2 in bad en CAsper had er zin in. Hij liet zich steeds net zo had stuiteren in bad dat het helemaal plonsde.. De eerste keer dacht ik nog dat hij gewoon viel, maar toen het 4-5 keer achter elkaar was.. Een lol dat die twee hadden.. gelukkig tegels en warm weer dus alles was snel weer droog... Trampolines zijn hier ook favourite... De buren hebben zo'n hele grote, ingegraven, echt super...

leuke foto van stijn, gaaf die pet...

nu nog even een rosetje...
Hihi Mette, ben blij dat je HM "probleem" is opgelost

Sannie:

Oh, ik ben niet pissig net als je zwager

Ze moeten het helemaal zelf weten.

En dat Casper speelt met de buggy en poppen, Tsja, hij heeft nu eenmaal een zus dus die spullen liggen er maar zou je het voor hem aangeschaft hebben als hij de eerste was?

Ik vind het persoonlijk niets voor een jongen, kan dr niets aan doen... ookal ben ik dr heel voor dat mannen ook dingen in het huishouden doen (waar M. zn hand ook niet voor omdaaid trouwens ) en dat vrouwen werken.

Misschien is het wel omdat wij twee meiden hebben en ik het gewoon rete leuk zou vinden om ook een keer een heftruck te kopen

Misschien toch maar es gewoon doen

Enne, Mette:

Ja, de bijvoeding gaat opzich wel goed en water vind ze heerlijk.

De fles van 8:00 wilt ze meestal niet, soms drinkt ze zo'n 30 ml.

Ze eet een halve pot fruitom 10:00

12:00 60ml melk (en soms zelfs niets) 1 snee brood en een plakje ontbijtkoek.

16:00 wilt ze geen melk, eet ze een koek en drinkt ze water

17:30 warme hap, eet ze goed + een danoontje

20:30 Fles, drinkt ze zo'n 80 ml van.

en dan dus ergens tussen 23:00/24:00, 4:00 en 7:00

Soms zelfs vaker.

Per keer drinkt ze dan zo 60 ml.

Ik weet niet ofdat ik van haar kan verlangen dat wanneer ze om 23:00-24:00 maar 60 ml heeft gedronken uit de fles dat ze dan maar doorslaapt (dat ik dr dus laat mopperen)

Wat vind jij/ jullie?

Ik vind het best lastig,

(hmm, heel verhaal )

xx
nurse, lekker kopen die heftruck... Juist. Tenzij ze ook veel bij andere kinderen spelen, waar ze dat tegenkomen. Maar omdat ze nog niet naar de PSZ of naar een KDV gaan, zou ik het wel thuis aanbieden. Of koop een doos duplo met auto's

Ik denk dat als Casper de oudste was geweest, hij ook wel een pop en buggy had gekregen. Ik had misschien wel even twijfel gehad, maar het wel gekocht. Ik vind het wel grappig om te zien dat Casper ondanks dat alles er is, wel meer naar auto's grijpt. (vanmorgen op het KDV ook, de andere groep in het gebouw had de vloer geboend en de grote truc stond in de hal.. Dus die werd door casper ingepikt en naar zijn groep meegenomen... - Renske heeft nooit zo met de auto's gespeeld). Maar ik heb ook voor Renske heel bewust ook 'jongens' speelgoed gekocht, juist om de keuze bij haar te laten liggen.. Wel is het zo, dat ze de kookspullen bv erg leuk vond, en dan koop je daar wat bij.. Auto's en treinen speelde ze zelden mee en dan ga ik niet nog meer kopen om haar daar juist mee te laten spelen..

ik ben eigenlijk wel benieuwd naar anderen.. Kiezen jullie juist voor alleen jongens of meisjes speelgoed of proberen jullie van alles in huis te hebben?

Rondom Yasmine.. Het lijkt me erg weinig, zeker met dit warme weer, maar ik zou het met het CB bespreken als je twijfelt... plassen, dat is het belangrijkste.. En fruit en danoontje en ook warme hap bevat ook vocht, misschien daar nog wat extra door mengen (bv aardappelprut wat verdunnen met melk??)
Best interessant he dat jongen/meisje dingen/speelgoed

R. Heeft trouwens ook dublo, autootjes en dat soort dingen maar dat komt omdat we dat nog op zolder hadden liggen van vroeger van mijn broer, geloof niet dat ik zo gauw een auto voor dr zou kopen...

Of ze moet dr helemaal wild van zijn als ze bij iemand speelt oid.

Maar zo uit me eigen?

Als ik een leuke zie staan bij de Bart Smit?

nee...

Jaaaaa, een knalroze met Barbie dr in dat komt dan eerder in me op Haha!

En, Sannie, wat zou je man dr van vinden als je een pop+buggy zou kopen voor Casper?

(stel hij was jullie eerste, beetje moeilijk voor te stellen misschien)

Weet zeker dat M. het niet zo tof zou vinden, is meer van het stoere zeg maar

En ik heb het al meerdere keren besproken met het CB, weten eigenlijk ook niet meer dingen dan die ik al probeer.. ik krijg dr gewoon weg niet meer in overdag!

Pap van een bordje, andere flessen/spenen/soorten melk, verschillende recepten met melk enz.

Ze moet dr niets van weten... van pap trouwens al helemaal niet.

Wat ze heerlijk vind is water uit een 'rietjesbeker'

Ik doe haar avond eten idd ookal een beetje verdunnen maar niet teveel, wordt t zo'n poelie.

Ze is tevreden, doet het verder goed (plast niet zoveel als dat ik zou willen maar ze plast wel) alleen die melk he.. en die nachten...

Hey keukentje is trouwens een grote hit hier!

xx
nee Nursie ik denk ook dat ze te weinig drinkt om door te slapen. ik vind het zowiezo niet zo veel wat ze drinkt maar goed zolang ze plasluiers heeft is het goed toch?

Sannie we hebben hier nog vooral unisex speelgoed denk ik. Dingen als puzzels, blokken, knuffels, duplo enzo dat is niet echt jongens of meisjes speelgoed.

Ik zou ook niet zo snel een keukentje kopen voor Brian, zowiezoo een groot ding eigenlijk. Een heftruck dus ook niet denk ik. Brian komt veel bij mijn moeder en zusje en daar zitten alleen maar meiden dus prinsessejurken en my-little-ponys genoeg denk ik..

Mette mn zusje heeft zo'n trampoline in de tuin staan. Brian vind het fantastisch om naar te kijken maar hij mag er nog niet op van mij (en van mn zusje). Omdat die andere kinderen zo wild doen vind ik het te gevaarlijk.

En nee ik ben nog niet aan het idee gewend, of eigenlijk misschien wel ik weet t niet. Het is nog onwerkelijk eigenlijk ondanks dat ik hier regelmatig naar de echo-fototjes kijk om mezelf ervan te verzekeren dat ik niet in de war ben haha.

Gisteren wel de kamerindeling van het nieuwe huis meteen maar aangepast, Brian krijgt de kleinere kamer en de nieuwe kindjes (even vanuit gaan dat alles goed gaat) een grotere samen. Dat soort dingen komt opeens langs zeg maar.

Verder hopen we nu dat alles goed blijft gaan.

oh telefoon ik ga dr vandoor
Oh, Mette, nee, de meiden waren dr niet wakker van geworden gelukkig.

En idd, Oef, al gewend aan t idee?!

Vind t toch zo gaaaaaaaaaaf!
Kan me wel iets bij voorstellen Oef...

Of ja, eigenlijk niet maar kan me wel indenken dat het nog onwerkelijk is..

Er vanuit gaand dat het goed gaat, willen jullie het geslacht van de kindjes weten?

Over Y. dat is dus alles wat ze aan melk drinkt, water biedt ik elk uur wel een keer aan.

Oh, dr komt hier een poeplucht voorbij rennen
ja we willen het geslacht zeker weten. Ik gok op twee jongens, Peet gokt op een jongen en een meisje...
oef wijzigde dit bericht op 31-07-2008 10:01
Reden: rare spelvout
% gewijzigd
Vandaag is het "multicultural day" op de creche, dus ik werd gevraagd "iets Nederlands" mee te geven, weet je nog? Tja... Ik had al wat kleurplaten uitgeprint voor ze van de usual suspects, molens, klompen, tulpen; had ze ook al een cd'tje gegeven met NLse kinderliedjes (niet dat Leah daar ook maar 1 liedje van kent, maar goed). Maar wat moest ze áán vandaag?

Had vanmorgen het geniale idee om dat schattige jurkje met borduurwerk dat we in Griekenland gekocht hebben tijdens de vakantie eens uit de kast te trekken en jawel, het stond hartstikke "traditioneel"! Merkje eruit geknipt en voila! Ze kreeg hartstikke veel complimenten vanmorgen.

W.b. jongens-/meisjesspeelgoed, Leah is duidelijk een tomboy, gek op vrachtwagens, motors (ze zegt de hele dag: bike, bike!), de vormenstoof, blokken. Ze heeft wel een pop in een buggy, maar die pop wordt eruit geflikkerd zodat ze kan gaan racen met de buggy... Ook knuffelbeesten heeft ze niet echt interesse in. Ach ik trek haar gewoon af en toe een jurkje aan dan lijkt ze tenminste nog op een meissie.

Wat vervelend dat het drinken zo moeizaam gaat Nurse. Ik zou zelf toch 's nachts proberen niets te geven, zodat ze overdag meer honger krijgt en dan grotere flessen drinkt. En misschien juist minder water geven, want ook daar kan ze vol van raken - al snap ik dat je natuurlijk wil dat ze voldoende vocht binnenkrijgt, dus ik zeg ook maar wat hoor! Raar dat het CB je niet verder kan helpen.

Aimee drinkt ook geen reuze-hoeveelheden, vijf flessen van hooguit 150ml, Leah dronk veel meer. En als ze 's nachts ligt te mummelen dan kunnen we haar met de speen altijd zo weer in slaap krijgen. Ze ligt nog steeds naast ons trouwens. Na de vakantie bij mijn ouders denk ik dat we haar naar haar eigen kamer verhuizen (ze slaapt daar trouwens wel tijdens haar dutjes).

Oef nog vergeten!

Spannend joh, wanneer krijg je weer een echo? Hee zou je een 3D/4D doen, dat geeft vast een prachtig plaatje!
whahaha een mooi hollands (made in Greece) jurkje. Heeft ze ook klompjes aan vandaag?

ja een 3d echo is misschien wel leuk. 4d hadden we bij Brian gedaan maar eerlijk gezegd heb ik t precies 1x terug gekeken en dat was t. Ik denk niet dat we dat nog s doen.

Jippie

Mijn verlof is nu ingegaan. Vandaag echt vrij, want Boyd is naar de creche. Heb het wel even hard nodig een daggie zonder achter hem aan te hobbelen. Gisteren had ik nogal flinke harde buiken. Wat die baby allemaal doet in mijn buik, de raarste vormen had deze af en toe.

Oef

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT !! Een tweeling, jemig de pemig. Dat hebben we hier op het forum nog niet gehad. Ben je al

een beetje bijgekomen van het nieuws. (en vindt je het leuk?)

Sannie

Ik denk dat we in de toekomst ook wel wat meer schaduw moeten maken in de tuin.

Een badje doe ik niet zo heel veel hier, want ivm Boyds eczeem is het aan te raden hem niet teveel in het water te doen. Ik zet volgende keer wel een bak water neer, dan heeft hij ook genoeg te doen en hoeft hij niet met z'n beentjes er in. Maar ik denk dat hij zo in die bak met water stapt, dat is veel leuker.

Handig toch dat plonzen in bad, kan je zo met een handdoek en je voetjes erop de vloer dweilen. Als Boyd plonst kan ik zo makkelijk dweilen. Water is er dan al.

Nurse

Wat een zielige dood heeft King gehad. Sneu voor jullie.

Tinus

Het is ook zo'n beetje appuw, dat hij zegt. Maar het begin is er. Haha, hij kiest niet de makkelijkste weg met praten. Zijn grote

neef probeert hem steeds ook al een moeilijk woord te leren, maar

dat lukt nog niet echt.

Manu zal ook wel beter eten op het KDV omdat hij dan alle andere kindjes ziet eten. Dat lokt toch wel meer uit.

Je moeder moet zichzelf goed in acht houden, hoor! Anders heeft er veel langer last van, dan als ze haar rust houdt

Is de Audi jullie 2e auto, of komt er wat voor terug?

En het blijft dus onprettig voor je die peesontsteking en schouders. Om moedeloos van te worden.

Floddertje

Je weet zeker niet wat je overkomt, 3 dagen doorslapen. Toen ik dat had, was ik juist eerst meer bekaf dan de gebroken nachten. Een ander ritme moet je dan weer krijgen.

En niemand kan echt omgaan met een huilend en dreinend kind, dus daar is opa geen uitzondering in.

Yora

Heerlijk he, zo'n reactie van je kindje. Als ik een dag heb gewerkt, dan begint Boyd ook helemaal te gillen als hij mij ziet en een stralend koppie. Smelt....

Knorretje

Jij al weer 10 weken, wat gaat dat snel. Hopelijk nog effe en je bent door de misselijke tijd heen.

A1mee

Ik ben die buik al maanden zat en roep al maanden dat het van mij wel snel september mag worden. Nu met die warmte is het ook niet bevorderlijk. Gelukkig slaap ik wel goed snachts.

Vooral die harde buiken zijn lastig. En de hik van de baby een paar keer per dag is ook niet leuk. (maar verder ben ik natuurlijk wel superblij met deze baby, maar baby eruit is leuker dan erin)

Bij Boyd had ik gewoon een heel bescheiden buikje en absoluut geen last ervan. En ik had de "luxe" dat ik de laatste 4 weken plat moest, dan zit zo'n buik ook niet in de weg.

Gisteren had ik zelfs het idee dat baby gewoon dwars in mijn buik lag. Dat is ook wel een leuke variatie na een stuitbevalling

Indian Rose

Wat een dotjes bij elkaar.

Mette

Waar is dat recreatiemeer bij jullie? Klinkt lekker.
Ik had een abonnement genomen op Groter Groeien en kreeg daar dan een kado bij:

Dat ding blaast de balletjes eruit en kan je dan zelf weer via de glijbaan erin doen. Maar Boyd vindt het speelgoed maar niets. Hij gaat huilen en kruipt in me. Hij is het er volgens mij ook niet mee eens dat de balletjes er vanzelf uitkomen. Dat wil hij doen.

Over een tijdje maar weer eens uit de kast halen. Kijken of het dan beter gaat.
Hoi,

Zo ik heb al een drukke morgen achter de rug: eerst met Manuel samen naar de markt geweest. Vis gekocht en fruit voor mijn moeder. Manuel kreeg een aardbei waar hij ongeveer een half uur op heeft zitten sabbelen. Dat was weer zijn fruit voor vandaag...

Daarna even bij mijn vriendinnetje langs, koppie thee gedronken, weer naar huis, Manuel boterham en naar bed en nu dan het huishouden. Als Manuel wakker is gaan we naar mijn ouders en daar kook ik vanavond dan en ik zal nog wat helpen met schoonmaken enzo.

Jongens/meidenspeelgoed: Zo'n keukentje vind Manuel op het kdv ontzettend leuk. Mijn moeder heeft nog een minikeukentje (is eigenlijk alleen een fornuisje maar er horen ook pannen en serviesjes bij) en daar speelt ie heel veel mee. Ik zou het niet zo snel voor hem kopen, maar dat is meer om de ruimte die zo'n din inneemt. Poppen speelt ie volgens mij nooit mee, maar de roze buggy van zijn nichtje vindt hij prachtig! Maar ik denk dat JP uit zijn dak gaat als ik een roze buggy voor zijn zoon zou kopen, haha! Da's niet macho natuurlijk. Knuffels vindt hij ook niet interessant en die heb ik allemaal dus maar opgeruimd.

Bij Manu zijn toch echt de auto's en de grote trapauto's/loopfietsjes helemaal favoriet. En boekjes en puzzels vindt ie ook erg leuk.

Nurse: Ja lastig hoor dat Yasmine zo weinig drinkt. Heb helaas ook de oplossing niet. Maar ja, net wat je zegt, als ze verder goed groeit, genoeg plast dan zal het toch wel goed zijn? Ze is verder hartstikke gezond en je kan het er nou eenmaal niet induwen bij d'r.

Leuk zo'n buurman trouwens. Wij hebben een glasbak voor de deur en ik snap ook nooit dat er mensen zijn die middenin de nacht glas erin gaan gooien!

Joni: Ja ja, het gaat bij jou ook al bijna opschieten. Onbegrijpelijk hoe snel een tweede zwangerschap altijd lijkt te gaan! Ervaar je dat zelf ook, dat het nu sneller lijkt? En wat fijn dat het nog steeds zo goed gaat he, met Boyd had je al heel wat meegemaakt rond deze periode.

Nee die Audi was eigenlijk puur bedoeld om door te verkopen. JP heeft hem in Duitsland gekocht, hier ingevoerd en opgeknapt en toen te koop aangeboden om er winst uit te halen die we dan weer konden gebruiken voor het huis. Het project is niet zo gelsaagd als we hadden gehoopt, want we hebben maar een beetje winst en de auto heeft bijna een jaar te koop gestaan. Tis een dure auto dus dat verkoopt ook niet zo makkelijk. We izjn niet van plan om er een tweede auto bij te kopen, al zou ik dat best graag willen. Zit er financieel nog even niet in.

Lekker dat je verlof hebt, al is het wel erg warm nu. Je hoeft gelukig niet zoveel meer, dat scheelt.

Oef: Het lijkt me zo vreselijjk spannend allemaal! Tis net alsof je voor de eerste keer zwanger bent, dat je nog zoveel vragen en onzekerheden hebt, denk je niet? Tis allemaal zo anders met twee ukkies, als met eentje. Er zullen waarschijnlijk ook wel veel dingen zijn waar je pas veel later aan denkt. Vooral praktische zaken.

Hee heb je trouwens het oppasprobleem al geregeld met Brian?

oh de bel!
Pfffffffffffffff hoop niet dat ik te hard heb geroepen. We gingen om half 12 ofzo slapen. Floor was om 12uur/half1 haar speen kwijt. Toen we net sliepen weer rond half2 Timo wakker tot 3 uur (!!!!). Gillen, dreinen pfffff. En nauurlijk kwam rond half 4 Floortje.........tot over 5en..........Dus we hebben 3 uur geslapen......

Maar goed dat ik de afgelopen 5 dagen goed heb geslapen :-)
Tinus, ben benieuwd hoe het verder gaat lopen bij de reumatoloog.

Balen dat die peesontsteking zo blijft rommelen...

Er bestaan ook blauwe buggy;s!

Floddertje, leuke foto's!

En spannend dat jullie er weer voor gaan!

Ik heb hier een vergelijkbare nacht achter de rug....sterkte vandaag! en hopen dat ze het vannacht weer snappen!

Mette, ik heb nu 1 menstruatie gehad zonder pil gebruik en toen had ik geen migraine, het zit er binnen nu en 1,5 week weer aan te komen denk ik ben benieuwd hoe het dan gaat.

Het zou inderdaad wel lekker zijn als ze straks wel weer wat beter gaat slapen 's middags!

lekkere actie met HM!

Indian, lekker dat Sophie ineens zo lekker slaapt!

Wat een stoere foto!

A1mee, wat goed dat frits er klaar voor ligt! laat maar komen zou ik zeggen! Jammer dat het voorwerk nog niet zo veel heeft opgeleverd...

Was het gezellig met je zus gisteren? hadden ze een leuke huwelijksreis gehad?

Nurse, is de buurman nog lang doorgegaan?

Ik vind een keukentje best kunnen voor een jongen.

Jammer dat het de flessen nog zo moeilijk gaan....

Sannie, hier wordt het ook steeds meer een waterballet als ze in bad zitten!

Justin wou toen Amber er nog niet was ook een poppenwagen en die heeft hij gehad en Amber speelt nog meer met auto's an justin, dus hier pakken zo ook maar lekker wat ze leuk vinden!

Oef , kan me voorstellen dat je nog flink moet wennen aan het idee!

Ainne, leuk dat ze haar outfit zo mooi vonden!

Joni, heerlijk! geniet van je verlof!

Ik heb dat ding wel eens van de speel-o-theek gehad voor Justin, die vond hem wel leuk!
Ben ik weer even!

Die grote van ons loopt rond te spollen met dr keuken en die kleine ligt in dr blote bibs op haar buik in de box heel hard te lachen om haar grote zus haha!

Ainne:

Bedankt voor het meedenken!

Een speen wilt ze zowiezo niet..

Misschien toch maar een nachtje doorbijten/haar laten mopperen en kijken wat ze de dag er na doet (meer drinken) al denk ik t eigenlijk niet.

En wat ontzettend grappig, je griekse/NL jurkje! haha!

Flodder:

Waagh!

Das ruk!

Is het geen optie om dr speen af te bouwen? Kan ze hem ook niet kwijt zijn

Joni:

Lekker verlof!

Ben zo benieuwd 'wat' jullie gaan krijgen!

Enne, jullie Boyd is echt geen held he?!

Ik vroeg me af, wat doe jij als hij dan zo in je wegkruipt?

Zit nu te denken, misschien vind ie een roze buggy wel leuk! haha!

Tinus:

Haha! het huishouden (en ze zit op het forum )

Gaat t fruit nog steeds zo moeizaam? Vervelend zeg..

Y. doet het ook wel kei goed verder alleen kan ik verwachten van dr dat ze de nacht doorslaapt met zo weinig melk?

Enne, 's nachts je glas gaan dumpen in de galsbak?! wie verzint dat nu weer!?!?!

Zo, ga ze ff op bed leggen en dan huishouden

xx
Een mooi kuif die ze op het KDV hebben gemaakt. (rode kleur is van de warmte, niet van eczeem)

Boyd ging helpen de kast opruimen, alles gooide hij in zijn bedje.

Nurse: Hee is forummen dan geen huishouden? Nee?!! Haha, maar serieus, ik ga verhuizen dus zoveel doe ik niet meer hier hoor!

FF stofzuigen, bedden verschonen, wasje ophangen en dat was het wel. Zeker geen dagtaak.

Ja Manu eet nog steeds erg weinig fruit. Maar gelukkig gaan de groenten wat beter dus ik maak me er maar niet druk meer om. Op het kdv eet hij nog wel banaan, maar thuis bijna niks meer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het hem bijna niet meer aanbied ook want hij eet het toch niet. Wel fout... ik zal het weer moeten proberen denk ik.

Floddertje: Shit zeg wat een rampnacht weer voor je. Het was bijna te mooi om waar te zijn. Het lullige is dat het extra zwaar is als je het niet meer verwacht als je er 's nachts uit moet.

Marloes: Ben bang dat ook een blauwe buggy niet zal worden gewaardeerd door paps, haha! Wat rot dat het bij jullie vannacht ookniet lekker liep. Was het Amber of Justin? (of H.?)
nurse, man vindt ook niet erg als casper met 'meisjesspeelgoed' speelt of krijgt.. Het is eerder dat ik degene bent die dit soort zaken verzint en bijhoudt, maar hij heeft er geen moeite mee. Maar dat geldt voor verjaarscadautjes voor de hele familie, kleding enz... Dat is bij ons mijn taak. Maar wat het is... Waarom zou het een probleem zijn, een roze buggy of een pop? Dat de buitenwereld zou zeggen dat Casper geen macho man is. Dat kan ons echt niet schelen, man dus ook niet. Het gaat erom dat hij gelukkig is. en stel dat hij dus liever met poppen zou spelen, so be it... Vanwege deze instelling vind ik het juist zo grappig dat Casper nu echt van de auto's en het technische is en Renske van de poppen. We hebben dat niet gestimuleerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven