December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Heee Kidon, dat wagentje krijgt Leah over anderhalve week ook voor haar verjaardag!

Dylan hangt er wel lekker lodderig bij zo he, haha!

Aaaaw Mette, wat een ondankbaar kreng die Noof, speulen zal ze met die pop! Leah geeft trouwens ook niets om poppen, is wel gek op knuffelbeesten, zit ze constant mee te knuffelen.

Superleuke foto's trouwens!

Kennen jullie "In the night garden" trouwens, is een BBC serie, van dezelfde makers als de teletubbies, wie weet dat dat in NL ook wel op tv is. Leah is daar echt helemaal verzót op, die serie. Ik hoop dat ik daar nog een knuffel van kan vinden voor haar verjaardag, maar die zijn zo populair, tot nu toe overal uitverkocht. En het is heel erg, ik heb cadeautjes gekocht die de beide grootouders aan Leah gaan geven (hoeven zij het niet mee te slepen), Vent heeft van alles gekocht en ik heb voor de halve wereld cadeautjes gekocht, behalve voor Leah van mij!

Floortje van zielig voor Toes (Leahs eerste woordje - voor poes)!

A1mee, ik hoop dat het allemaal goed ging vandaag.

we hebben eindelijk weer "gewoon" internet

@a1mee

heeeeeeele dikke en sterkte.

Lief van Kaya

@Mette

Woooooooooow wat een mooie taart en wat een leuke fotos

Balen dat ze de pop niet zo leuk vind...

@Tinus

yeay! dat is lekker zeg...

Melinda slaapt ook door als ze er 1maal in ligt, smorges ergens tussen 6 en 7 word ze wakker, maar als ze dan bij ons in bed ligt kan ze doorslapen tot ergens tussen 8 en 10.

@Ainne

gefeliciteerd met jullie 5-jaar saampies

@Nurse

hahahahahahahahha Lola!!!

@Kidon

mén wat is Dylan al groot.

@Yora

dikke

@Iedereen

n hele dikke , denk aan jullie hoor!!

Trouwens wat ik helemaal niet heb gezegd: MELiNDA LOOPT

Liefs

GUCCi

rustig

en

Goedemorgen

Tinus; even een vraagje; hoe heb je dat nu opgelost met de riempjes van de wagen en de voetenzak?

Noof past er nl ook niet in, en het is een heeeeel gedoe om haar lekker in de wagen te krijgen..

Ik ga me maar eens aankleden, en naar de stad; verjaardagscadeau voor Tris kopen en een buggy.

xx
Mornin' all!

@mette

oke heet geen tinus, maar heb wel dezelfde kinderwagen met dezelfde voeten zak. Als Merijn ligt dan doe ik hem niet vast. Die voetenzak houdt hem goed op zn plekkie... Als hij echt rechtop wil zitten dan past het riempje al stukken beter, zeker als je zn voetensteun ook naar beneden zet.

ehm meer heb ik niet terug gelezen...

Hoor mn ventje net weer wakker worden, dus die ga ik eens even uit zn bedje trekken.......... vannacht was het weer raak... deze week, maar 1x doorgeslapen.. oke ben een verwend nest wat dat betreft, maar breekt me wel hoor.

tot later!!
Schaam me echt te pletter Maar ik wil Manuel en Casper nog even van harte feliciteren met hun 1e verjaardag!!!

Hieperdepiep Hoera!!!!

Kom morgen wel even uitgebreid reageren, ga straks met mijn moeder en zus naar een kerstmarkt... gezellig hoor!!!

Veel liefs
Zo de boodschapjes zijn weer binnen! Tijd voor viva!!!

Tinus, ik heb de foto's bekeken, moet gaan lukken toch!

H. heeft donderdag de makelaar gebeld, ze zouden volgens haar echt nog komen, maar de afspraak moest gemaakt worden met 3 drukke agenda's dus dat was lastig...ik hoop dat het er snel van komt!

mette, leuke foto's!

Beetje jammer dat ze de pop heeft afgekeurd!

Kidon, leuke foto, hij zit er wel relaxed bij!

Floddertje, arme kat! gaat het al weer wat beter nu?

Ainne, dat programma zegt me niks, maar de teletubbies zijn hier ook favoriet!

Gucci, wat goed dat Melinda nu echt loopt!

Loewyz, ik herken het wel hoor. Wij hebben ook niks te klagen over het algemeen qua slaap, maar mijn uurtjes zijn me ook heilig. Merk het erg snel als ik er wat te kort kom!

Indian Rose, gezellig een kerstmarkt! Veel plezier!

Wij gaan straks naar een meubelboulevard (moeten nog even kijken welke Den Haag of Rotterdam) Willen een paar nieuwe dingen voor het nieuwe huis, alvast eens even kijken wat er te halen valt!

Marloes
Hai Hai!

Indian: Tis je vergeven hoor! Gaat het verder goed met je?

Gucci: WAT loopt Melinda al!! Wat leuk!! Volgens mij is ze de eerst hier, of niet? Ze was overal snel mee geloof ik, hè? Zitten en optrekken enzo.

Manu loopt wel zelfstandig achter de loopkar (en achter de wasmand, de buggy, en alles wat hij te pakken krijgt...) maar hij heeft ook nog geen poging gedaan om los te staan.

Mette en Loewyz:
Hier zit het ook nog steeds niet helemaal lekker met die voetenzak. Ik heb zelfs overwogen om dat ding er maar uit te halen, maar het is toch wel lekker warm. Manuel is niet zo heel groot dus het gaat redelijk, maar mijn probleem is dat als ik hem in de wagen zet, dat die zak naar beneden glijdt waardoor Manuel halverwege in die hengsels hangt. Dat zit natuurlijk helemaal niet lekker, dus dan wordt hij boos en houdt zich helemaal stijf zodat ik hem bijna niet goed krijg. Na een hoop gesjor en gedoe zit hij dan wel goed, maar vaak is meneer inmiddels erg boos op me! Met de bak er nog op vond ik het een prima wagen, maar nu zal ik dat ding echt nooit meer kiezen...

Ben druk aan het bakken en kokkerellen: Ik heb al een chocoladetaart en een kwarktaart gemaakt (gewoon uit een pakje hoor) en een megapan met uiensoep!

JP is werken (alweer, zucht!!) en ik ga zo maar even een wandelingetje met voetenzak doen.

Doei!
@mette & tinus

die zak heeft een soort van capuchon (hoe schrijf je dat in vredesnaam???)

deze vouw ik aan de bovenkant over de kinderwagen heen zodat deze niet meer naar beneden kan zakken. Misschien een tip??

CHOCOLADE TAART mmmmmmmmmmmmmmmmmmm.............

@Groep

Zoals jullie wellicht gezien hebben in de tabel heb ik de regel met BV/FV eruit gehaald en 'eerste woordjes' eraan toegevoegd. Nu heb ik hier en daar wel iets gelezen over Toes, voor poes etc. willen jullie dit aan mij doorgeven als er eerst woordjes zijn, is wel leuk om deze in de tabel te zetten.

Enne zojuist gezien.......... Merijn zn voortanden zijn EIN-DE-LIJK door!!!! Hopen dat ie nu wel gaat slapen hihi

Ciao!
Boyd is nu steeds bezig met vingertje te wijzen naar dingen. En roept dan zoiets van 'dat'. Of het nu echt het woordje 'dat' is wat ik wil horen, weet ik niet. Maar het klinkt heel grappig.

Marloes

Wat fijn dat de kijkers interesse hebben. Spannend hoor.

Bedankt nog voor je verj.kaart. Heb hem net deze week ontvangen.

Nurse

Lekker te lezen dat het goed gaat met jullie. En Roxanne die snachts doorslaapt. Mmm, een 2e is dus de oplossing........

Is een beetje afkolven niet een optie om de druk te verminderen (niet teveel, anders overstimuleer je weer aanmaak melk)

En nu al naar de kerk voor een doop. Zou je niet even lekker aan jezelf denken?

Kidon

Wat een lieve foto !

Stoere jongen zo in de speelwagen.

Hoe groot is Dylan nu en gewicht? Kan ik even vergelijken met Boyd, ze zijn van dezelfde leeftijd.

Yora

Als je te laat bent met de 1-jaarskaarten, stuur je ze toch nog alsnog? Het blijft altijd leuk om post te ontvangen.

Tinus

Lekker dat Manu heeft doorgeslapen. Nu Boyd nog...... (die slaapt dus helaas nog niet door, soms eens een nacht wel, maar komt zelden voor)

Mainecoon

Hoe is het eigenlijk met jouw gezondheid en de longembolie?
Een beetje laat, deze digi-felicitaties.

Voor CASPER en MANUEL

Tris was Nova in bad aan het doen vanmorgen, zie ik een kleutertje uit ons buurtje aan komen op d'r zijwielfietsje. Zet m bij ons neer, en klopt op het raam.

Ik naar de deur, vraagt ze; "mag Nova buiten komen spelen?"

Schattig hé

x

@Mette

aaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lieeeeeeeeeffffff

hihihihihi

was Tris niet jarig?? proficiat

@Loewyz

yeay!

@Tinus

Leah loopt ook al en verder weet ik ff niet

ohhhh jammie chocoladetaart...mmmmmmmmmmmmm

@Marloes

leuk spulletjes kopen, veel plezier.

@Indian

hoeveel weken ben je nu? hoe voel je je?

@Iedereen

dikke

Het regent hier BAH...nix aan te doen.

@Joni

dat met t vingertje wijzen doet Melinda ook, maar vaak zegt ze der ook nix bij en soms doet ze t ook met t hele handje...zo lief

Ze is nu meer bezig met opstaan (uitzichzelf) en lopen.

dan gaat t de hele tijd van; hmmmmm mmmmmm hmmmm mamamamamama papapapapapapapa hmmmmmm mmmmmm

Joni ja met mijn gezondheid gaat het al een heel stuk beter gelukkig ik hoef ook niet meer terug naar het ziekenhuis. Dat aanwijzen doet Davina ook en zei zegt dus ook "dat" erbij als ze wijst en kijkt je vragend aan daarna. In het begin vond ik het echt helemaal geweldig, maar nu zijn we alweer een tijdje verder en ze doet het onwijs veel wil echt alles weten. Dus nu reageer ik er niet altijd meer op Ze is wel erg nieuwsgierig moet ik zeggen.
Kat zit onder de pijnstillers nog voor een week. Maar lijkt wat rustiger. Al heeft hij vanavond op de wc zitten piesen/sproeien !!!!! Je gelooft je ogen niet !! Gaat op de bril met zijn kontje naar achter en pffffft. Hahaha, dit was echt de hoofdprijs bij funiest home videos !!!!

Floortje heeft trouwens vanacht echt goed geslapen !!! Om 23.45 fles en daarna tukken tot 09.00 uur !!!!!!!!!!!!!!!

En nu ben ik als een gek koekiemonster uitdeel dingen aan het maken. Komt de perfectionist in me naar boven. Vond die andere niet leuk genoeg.

Heb vmo gewinkeld. Heerlijk !! Veulste dure trui van pap gekregen. En zelf ook wel wat gekocht in de uitverkoop. Broek van Timo voor 10 euro van Esprit. Best de moeite waard !! En zelf nog vest en truitje. Schoenen nergens . Het is of laars of ballerina of sneaker. Kwil gewoon stoere leren palladiums ofzo !!

Morgen weer verjaardag. Waarom alles in december ????

Mainecoon; heel fijn dat het zo goed gaat met je !!

Loewyz; hopen dat de druk er nu af is !!

Yora; je kan ze ook altijd nog naar Floortje sturen

Marloes; en geslaagd ??

Gucci; wauw wat een mijlpaal !!!!!!!!!!!!!!! Leuk joh !!
Tinus, een gezellige dag vandaag!!!

Loewyz TABEL: Amber zegt papa en mama (helaas niet zo vaak)

als ze wijst zeg ze daar, als ze zwaait da (dag) en soms ha als ze iemand ziet.

Wat goed dat Merijn z'n tanden nu ook door zijn!

Joni, Nou ja heeft die kaart er zo lang over gedaan!!!! Ze beweren dat hij er 1 dag over zou doen.....nou ja, iedereen krijgt gewoon een kaart hoor...kan dus wat later worden....

Mette, wat lief zeg dat ze Nova al kwamen halen!! Hebben we bij Justin ook wel eens gehad, maar die was toch al wel wat ouder!

Floddertje hihi, zie het al helemaal voor me een kat op de wc!

Goed opgevoed!

Lekker zo'n lange nacht!

Is het gelukt met knutselen?

Lekker he shoppen!Alleeen een beetje jammer van de schoenen...

Hebben niks gekocht, zagen niet wat we zochten...ach we hebben nog wel even!

Hou het hier even bij, Amber vind me niet zo gezellig

Marloes
Koekiemonsters zijn super geworden !! Ik zal wel ff foto plaatsen vanmiddag. Fijne zondag !! Het zonnetje schijnt hier !!

Meete; gave foto's (vergeet ik te zeggen steeds !!)
He meiden,

Even snel;

MANU: heel veel plezier op je feestje, met heul veul visite, taart en kadootjes!!

A1mee; Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben vandaag, en Kaya eerste verjaardag kunnen vieren. Ik wilde ook nog even zeggen dat ik het zo knap vind dat je Zus+Man ook komen.

Dikke kus!

Sannie; Volgens mij heb je Caspers feestje toch op de dag zelf gevierd?

Ik ben toch woensdag met Noof d'r feestje wat te actief geweest, heb nu weer behoorlijk pijn aan m'n bekken.. Slaap er slecht van, dus behoorlijk klote. Maar goed, het is m'n eigen schuld geweest, ik wilde graag dat de visite de mogelijkheid had om mee te eten en dan kan ik het ook niet sober houden ofzo, nee dan moet weer alles uit de kast.. (had trouwens wel een suuuuuperlekker toetje gemaakt; Appels uit de oven gevuld met prutje van banaan, kaneel, beetje suiker, en rozijnen. Met kaneelijs, was mjum!)

Maar goed, typisch gevalletje eigen schuld dikke bult dus..

Ik hou me dus rustig vandaag, ga zo de traktaties van Noof maken. Morgen uitdelen, dus moet ook nog even een knappe jurk strijken..

xx
Hey lieve dames!

Hier nog steeds griep, verkouden, hoesten, opgezette keelamandelen, volle neus, koud, warm, bijna niet willen eten...kortom, tis nog steeds raak. Gisteren begon Joeri ook met hoesten, nu lijkt het nog mee te vallen. Ik lees wel mee maar heb echt geeeeeeeen puf om te reageren. Vriendlief was gisteren vanaf 12:30 uur werken, dus ik was vanaf dat tijdstip alleen met Joeri, men wat een uitputtingsslag... Vandaag is vriendlief de hele dag werken, vanaf vanmorgen ben ik dus al alleen met Joeri. Ben bekaf!

Ik denk heel erg aan jullie, lees mee met alles, zal soms even reageren, maar niet zoals jullie gewend zijn...sorry...

dikke knuffel voor jullie allen (gelukkig is het virtueel, ik wil jullie echt niet aansteken!)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ohja, verjaardagskaarten komen eraan hoor (voor degenen die laatst jarig waren) Vriendlief heeft ze van de week gekocht en had eergister en gister geen tijd om ze te posten, maar ze zijn onderweg...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ooh verjaardagskaarten!! Helemaal vergeten, maar iedereen heel erg bedankt voor de verjaardagskaarten voor Davina. Ik ga ze binnenkort allemaal in een album stoppen bij de felicitatiekaarten van dr geboorte.

Knorrie heel veel beterschap klinkt alsof je het heel erg te pakken hebt! Bah zeg hopelijk ben je er gauw weer overheen.

Ik heb de verdere details trouwens op HM gezet over de kraammand. En ik heb niet echt bijgelezen alleen een klein beetje. Gaan zo op visite bij een vriendin van mij die is 7 (of 8 weet niet meer) januari uitgerekend. En dan morgen gaan we lekker een paar daagjes naar winterberg dus dan ben ik er ook even niet. Donderdagavond pas weer. Misschien (waarschijnlijk) kom ik vanavond nog wel even langs en dan 3 dagen niet snik hihihihi. Heb er wel veel zin in en dan vrijdag nog een hele dag werken en dan lekker een weekje vrij met kerst.
Hoi meiden,

Vanmiddag de traktatie voor de opvang gemaakt;

Op de foto zie je het niet zo goed, maar achter de vilten sterren hangen doorzichtige plastic kerstballen, waar ik kerstschuimpjes in heb gedaan.

Ik ga even eten maken,

xx
Hi!

Pffff ben KAPOT!! Haha! Een hele gezellige middag gehad met Manu's verjaardag maar MEN wat een drukte zeg! We hadden iedereen uitgenodigd tussen 11u en 17.30 en erbij gezegd dat Manuel ergens tussen 13u en 15u zou slapen. Nou 3x raden!! Iedereen kwam om 15u binnen!! Niks verspreid over de dag ofzo, maar echt 25 man tegelijk in huis... Beetje jammer want ik heb zo niet echt kunnen kletsen en genieten. Maar ondanks de drukte was het wel supergezellig en Manu is enorm verwend met mooie kadootjes. Een deel ervan laat ik in de doos zitten en dan heeft ie over een paar maandjes weer wat nieuw speelgoed.

Wat me opviel was dat het meneertje tussen alle kletsende mensen en gillende kindjes rustig in een hoekje met zijn nieuwe boerderij ging spelen. Schattig hoor!!

Verder vond hij alles prima. Hij heeft bij iedereen op schoot gezeten en zat stiekem vanalles van tafel te snaaien.

Ik zal morgen wel wat foto's neerzetten op HM.

Heb net de zooi opgeruimd en ga nu even lekker op de bank zitten en vroeg naar bed. Ben benieuwd of Manu morgen nog drakenstreken gaat vertonen door de drukte van vandaag!!
Nou gaat lekker zo ......... mijn arme manlief is zojuist naar de huisartsenpost op het lumc. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk middenoorontsteking. Hij vond dat ik weer lekker mijn bedje in moest maar ik kan denk ik toch niet slapen voordat hij weer terug is. Maar ik kruip zo wel alvast ons bed weer in dan is die straks weer lekker warm als hij terug komt en het is beneden ook een beetje koud. Niet teveel schrijven hoor dames want we zijn donderdag pas weer terug van ons uitje naar Duitsland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven