December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
ach balen mainecoon!

hoe is t nu?

Ja wij waren ook kapot gister Tinus. Wel leuk he zo'n feestje. Hier was t ook heel druk. Wij hadden uitgenodigd tussen 3 en 6 maar goed de eerste kwamen om 1 uur. Brian heeft zich ook prima vermaakt. Verbaasde me wel een beetje omdat het zo druk was maar het maakte m niets uit.

Ik hou t verder even kort nu, ga vanavond wel weer s bijlezen.
Zo daar ben ik weer even.

Iedereen een fijn weekend gehad??

Tinus, 25 man tegelijk?? Hahahahahahah ja das lekker druk ja! Maar als Manu het maar leuk heeft gehad, ja toch? Ik weet het, je hebt geen tijd om rustig te kletsen, maar bent gewoon in de bediening!! Ik was ook helemaal af, toen die dag voorbij was en eigenlijk ook wel opgelucht. Zo van hèhè iedereen lekker opgerot, effe bankhangen, hihi.

En we willen natuurlijk wel foto's zien.

Joni, ja Boyd en Dylan schelen 2 daagjes maar.

Hij weegt bijna 11 kilo, en hem meten was onmogelijk dus ik weet zijn lengte niet, hahahaha.

Wel doet Dylan 3 stappen los en gaat dan weer zitten of kruipen. Los staan doet hij heel veel.

Wijzen met zijn vinger doet ie ook net als Boyd en zegt dan ook dieeeeeee en daaaaaaaaaaaaa.

Zwaaien doet ie ook. En kusje geven.

Papa en mama zegt ie niet, hij zegt zowiezo nog geen duidelijk iets behalve die en daaaaaa

Hij krijgt nog 3 flessen per dag en slaapt van 8 tot 8. Overdag nog 2 slaapjes en soms 1.

Dansen doet Dylan heel graag, en elk muziekje of melodietje wat je voor m zingt daar swingt meneer heel graag op.

Enne oh ja, meneer is gek op mobieltjes en afstandbedieningen.

Zo kun je even vergelijken, graag hoor ik van jou dan weer wat Boyd doet, is inderdaad leuk om te vergelijken, ze zitten zo dicht bij elkaar. Hoe gaat het met jou??

Knor, hè bah, nog steeds niet lekker?? Kan je man geen vrij nemen? Of zich ook ziek melden? Kan begrijpen dat je er flink doorheen zit als je je zo voelt. En dan moet je je toch bij elkaar rapen voor je mannetje om leuk in de weer te gaan. Vreselijk is dat, terwijl je gewoon lekker in je bed wil liggen met een kop thee en een stapel boekjes.

Hopen dat je snel opknapt meis. Knuffel voor jou.

Mainecoon, wat erg, was het midden in de nacht?? Hoe is het nu? Hou je ons wel op de hoogte? Ps, ik heb op HM gekeken voor die bankgegevens maar kan niks vinden, onder welk topic? Die poll toch?

Mette, wat creabea van je zeg!! Hartstikke leuk gedaan. Hoe is het met je bekken? heb je rustig aan gedaan nu? En zo'n toetje klinkt inderdaad lekker zeg! Geef het recept maar een keer. Was de rest ook lekker geworden? Wat had je gemaakt? En hoe vonden de kinderen je tractatie? Zit er nog snoep in ofzo?

Oef, blij te lezen dat Brian ook een geslaagd feestje heeft gehad. Veel kado's ook zeker. Nu weer even wat dagen genieten van rust en dan Kerst. Kunnen ze weer uitpakken kadootjes.

Flodder, waar blijven je koekiemonsters?? Ben nieuwschierig! Jezus, een kat die boven de wc hangt!! Inderdaad dat zal ik maar filmen, wie weet levert het je de hoodprijs op.

Marloes, wat LEUK dat Amber papa en mama zegt!! Wat een apart gevoel moet dat zijn. Smelt je niet weg?? Een vriendin van mij zei, ja de 1e keren is het geweldig nu kan ik het soms niet meer horen, hahahahhaa. Maar geniet jij nu maar hoor, het lijkt mij ook geweldig om het de 1e keer te horen.

Loewys, gefeliciteerd, met Merijn zijn voortanden!!! Jippie!! Nu maar bijten merijn!

Gucci, regent het bij jou ook? Hier vandaag en gister ook regen, zag wel een hele mooie regenboog. Dus heb maar een wens gedaan. Alles goed met jullie? Heb je al werk gevonden voor G?

Indian, hoe gaat het met je? En inderdaad hoe lang ben je al zwanger en wanneer je is je uitgerekende datum? Kunnen we weer ergens naartoe leven. Voel je je goed?

Nou ik ben weer enigszins bij geloof ik? Hoe zal het met Nurse zijn? Het is stil rondom Nurse. Ze heeft gelijk, even rustig aan doen.

Ok ga weer even verder.
Mainecoon: Hoest nu met je vent?

Oef: Ja was het bij jullie ook gezellig gisteren? Ik heb nog eens zitten tellen maar we waren zelfs met 21 volwassenen en 7 kleine kindjes... je kunt je de puinhoop wel voorstellen...

Kidon: Het zal waarschijnlijk weinig regenen bij jullie dus dan is zo'n mooie regenboog extra speciaal. Geweldig fenomeen, hè?!

Manuel heeft zijn doorslaapritme vannacht wel weer doorbroken. Het zal wel door de drukte van zijn verjaardag zijn geweest, maar hij is echt 3x huilend wakker geworden. Vanmorgen heeft hij 2 uur geslapen en straks kieper ik hem gewoon weer zijn bedje in. Verder rustig dagje vandaag zodat ie een beetje kan bijkomen.

En nog wat foto's:

TAAAART!

Manuels verjaardagscakeje met 1 kaars! en allemaal zingen natuurlijk!

Met de oma's en mama

En de mega-opbrengst: een jaar lang spelen!!
Wat een lekker ventje is Manuel toch

Oef: Haha... en bij jullie dus ook al zo van rennenspringenvliegenduikenvallenopstaanenweerdoorgaan haha! Leuk he, feestjes!

Mette: Niet tevreden met de traktaties en dan weer opnieuw beginnen... béétje perfectionistisch maar.... Wel een onwijs leuke taart voor Nova trouwens. Als wij Kaya's verjaardag in een andere stemming gevierd hadden, wilde ik er ongeveer zo 1 maken! Nu waren het appelcakejes met slagroom en suikerconfetti's...

Kaya vond het trouwens maar wat spannend, de hele tafel vol met mensen die allemaal naar haar keken. Ze was zo onder de indruk dat ze helemaal niet eens naar haar taartje omkeek... niet bepaald haar moeder

Verder was het wel gezellig. Ik had ongeveer 15 vrienden uitgenodigd. Ik heb de hele dag nodig gehad om me op te laden voor een feestelijke stemming maar dat is wel gelukt. We hebben het ook over mn neefje gehad, maar we hebben vooral gezellig geouwehoerd, wijntjes gedronken (best wel een boel eigenlijk ) en lekker gesnaaid. Kaya heeft zich helemaal uitgeleefd op het kadopapier en de kadootjes. Ze is zooo verwend! Ze vond het allemaal even prachtig! Maar het allermooiste vond ze toch de afstandsbestuurbare helicopter die een vriend had meegenomen... en laat hij m nou net gewoon ook weer mee naar huis nemen \\:-)//

Ach.... ideetje voor over een paar jaar!

Morgen is mn meisje ècht jarig. Lag vorig jaar al de hele dag met harde buiken... goh, is dat alweer een jáár geleden! 's Ochtends komen alle opa's en oma's en als iedereen weer vertrokken is komt mn zusje even langs. Daar zie ik echt naar uit, wil haar gewoon even knuffelen....

Ga nu mn grietje even entertainen... al vindt ze de dvd van Muis ook wel interessant geloof ik.

Oja. best sielug trouwens... mevrouw heeft net echt heel hard een tand door dr lip gevallen. Dr hangt nu echt zo'n velletje aan en dr hele smoeltje zat onder het bloed. Moest meteen denken aan het ijsje wat Noof gehad had toen ze zo ziek was, dus ik heb Kaya ook een ijsje gegeven. Zal niet echt lekker zijn geweest met dat bloed, maar hopelijk staat ze morgen niet met een dikke lip op alle verjaardagsfoto's

Ben weer weg !! Ff tennissen (buiten !!!!!!!!!!!!!) veulste koud maar ja............
Mainecoon; wat verevelend meis !!! Virtulele Knuf !!
Shit, vergeet helemaal: Voor de tabel:

Floortje is naar het cb geweest voor prikken. Ging prima, even 2 tellen huilen bij 2e prik. 9700 gram en 76 cm
Wat zijn ze leuk gelukt Flodder! Ik had die vorig jaar getrakteerd met m'n verjaardag op m'n werk.

A1mee, Tinus en Oef klinkt goed jullie feestjes!

Mainecoon; hoe is het met je vent?

Kidon; hoe is het daar op Ibiza? Nog redelijk lekker weer?

Ik heb vandaag gewerkt, Nova opgehaald bij de opvang, het trakteren was leuk geweest! Toen even een cadeautje gebracht bij m'n vriendin, haar dochtertje werd vandaag 1.

Ga zo even een restaurant bellen om te reserveren voor morgen, dan is Tris jarig. We gaan een hapje eten. De visite afgebeld, want Tris is zooo verkouden en ik heb nog zo'n zeer lijf van afgelopen woensdag, dus we gaan lekker uit eten.

Dikke kus voor allemaal!
Floddertje, leuk die koekiemonsters!

jeetje je bent niet wijs dat je nu gaat tennissen

Mette, balen zeg dat je weer zo'n last hebt van je bekken...:hug:

Alvast gefeliciteerd met je mannetje! En gezellig uit eten is toch ook super!

Leuk zeg die traktatie!

Knorretje, jeetje je hebt het echt goed te pakken zeg

En dan valt het inderdaad niet mee om ook nog voor je kereltje te moeten zorgen....

Maincoon, ik kan op HM zo snel nog niet het over te maken bedrag vinden of ben ik scheel??

Geniet lekker van jullie vakantie! Ik hoop dat je vent ook nog een beetje kan genieten!

Tinus, ziet er erg gezellig uit het feest!

Oef, Brian heeft dus ook een topverjaardag gehad!

Kidon, ze kan het wel, alleen doet ze het niet zo vaak...de laatste dagen wel wat meer mama!! En dan ik inderdaad!

A1mee, gelukkig hebben jullie toch nog een gezellige dag gehad gisteren!

Ach arme Kaya, het is inderdaad te hopen dat ze morgen geen dikke lip heeft!

Manlief heeft nog een vergadering van zijn werk, de kids liggen op bed...ik hou lekker een rommelavondje!

Marloes
Mette wat onwijs grappig dat dat buurmeisje kwam vragen of Nova komt buitenspelen. Lief!

Balen dat je weer last hebt van je bekken. Dat toetje wat je gemaakt had klinkt wel heel lekker inderdaad! Receptje? Kan ik Peet s verrassen voor de kerst.

Wat een mooie traktatie heb je gemaakt zeg. Jeetje ik hoef dit jaar gelukkig nog niet maar als Brian 2 wordt wil ik m wel op de peuter-speelzaal hebben. Ik hoop dat Brian dan ook zo'n leuke traktatie meer krijgt van zn moeder.

Gucci regent t nog bij jullie? Hoe kom jij je dagen door? Is t erg zzzzaai daar?

Flodder een kat die op de plee gaat zitten moet je echt filmen hoor! Lekker dat Floortje beter slaapt nu snachts. Enig idee wat het verschil heeft gemaakt?

Ook al zulke mooie traktaties!

Knor hoe is t nu met je. Tis echt een vervelende griep hoor. En ja dan is een dagje met een 1-jarige heel vermoeiend. Slaap je wel met m mee tussen door?

Tinus leuke taart voor Manu!

A1mee nee ik hoop ook niet dat Kaya morgen een dikke lip heeft! ach wat kan dat bloeden he, ziet er meteen enorm dramatisch uit.

Marloes zijn de onderhandelingen voor jullie huis al gestart?

Nou nog ff kort over Brian zn feestje. Het was erg druk had ik al verteld.

Hier ook een hoop kinders. Inclusief Brian kom ik op 8 geloof ik.

We waren ook nog helemaal niet voorbereid maar ja als de eerste gasten 2 uur eerder komen dan je verwacht dan is dat zo he.

Brian heeft onwijs veel gekregen echt hele leuke dingen allemaal. We hadden ook expres niks meer gekocht qua speelgoed dus nu is hij mooi voorzien van allerleid duplo en bouwblokken, boekjes, badspeeltjes enz enz enz. Ech leuk.

Jammer genoeg helemaal geen foto's gemaakt. Taart-moment even gefilmd maar Brian vond het echt smerig. Geen slagroomtaart, geen appeltaart, geen carameltaart hij wilde helemaal niks. Toen maar n liga gegeven die wilde hij wel.

Hij lust gewoon geen zoete dingen. Beetje raar toch wel voor een kind? Lust ook geen limonade oid. wel zuur (yoghurt ed.) Lijkt op zn moeder wat dat betreft.

Loewyz voor de tabel. Brian kan alleen nog maar BAL zeggen (ba ba ba) verder niks. Laatst zei hij achter elkaar poe poe poe en toen had hij een poepluier maar volgens mij was dat toeval want hij heeft t niet herhaald.
Hey Oef, haha wat een lekker joch heb je ook; geen taart lusten, najaaa!

Noof zegt Mama, Teeeee (Tess), Jibbe (Jibbert de kat) en Oehaa (hoera).

Vooral als ze dan haar armpje in de lucht steekt en dan Oehaa zegt, zoooo schattig!!

Ik ga lekker slapen, '

Morgen op verjaardag bij een vriendin van mij, haar dochter wordt 1, en naar het CB!

OEEEEEEEEEEH vind het spannend.. HOE zwaar zal ze zijn..

xx
wel die speldjes deze keer uit he Mette!
Sorry, weer weinig tijd! Maar ik wil wel even Kaya feliciteren met haar 1e verjaardag. Gefeliciteerd! Lief meisje: een lekkere kastelentaart voor jou.

(sorry, sorry, door alle drukte van Manu's verjaardag ben ik vergeten een kaartje te sturen... )

Kayaaaaa:

Verder drukdruk, mijn kop is uit het zand en heb nog maar drie werkweken over (plus de kerstweek, maar dan "werk" ik alleen maar kerstavond), dus moet even keihard dingen af gaan ronden hier!

Hiep hiep hoera voor Kaya!! Mijn echte kaart krijg je nog, maar kreeg hem niet verzonden...(doe het digitaal, lui he! maar was stiekum ook al te laat...) .

Morgen komen die mensen voor de 2e keer naar het huis kijken, ga dus snel weer verder met peotsen!

Marloes
KAYA GEFELICITEERD MET JE ALLEREERSTE VERJAARDAG!!

KAYA 1 JAARRRR!!! HIEP HIEP HOERA!!

Een stoer plaatje voor een stoere meid!

Nou wij zijn bij het CB geweest en idd, die speldjes deden haar de vorige keer de das om Nu speldjes uit gedaan en jaaaa hoor het had resultaat, ze zit qua gewicht nu op het gemiddelde

Wel op de +lijn met lengte.

Ze weegt 10,5 kilo en is 81 cm

Ze heeft haar enting weer niet gehad, ivm met de abkuren en dat de cbarts naar haar longen geluisterd had en dat haar longen nog steeds niet schoon zijn. Dus afwachten wat dat gaat doen.

Nu eind jan. voor haar 4e prik.

Meiden, ipv kerstkaarten

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun in het afgelopen jaar, Jullie zijn schatten! Ik hoop op een mooi nieuw jaar voor ons allemaal met veel geluk, liefde gezondheid en verse baby's en natuurlijk heel veel gezelligheid op het forum hier!

Dikke kus van mij!
HIEPERDEPIEP, KAYA 1 JAAR!!!

Ik ben blij dat je zo'n leuk feestje hebt gehad en ik wens je voor vandaag een hele fijne dag toe!
alleen even snel voor Kaya:

Zo, nu duik ik snel weer op de bank! Kaya, hele fijne dag vandaag!

(eerst ff update... Ik was vanmorgen naar de huisarts, heb penicillinekuur gehad ivm bijholteontsteking en nog wat medicijnen, en Joeri had sinds gister een dik oog en vanmorgen 2 dikke oogjes en die heeft creme mee voor zijn ogen en ook neusspray...) Ik ben kapot, heb veel last van mijn hoofd en ga nu even kijken of ik met Joeri mee kan tukken. Gelukkig is vriendlief vrij vandaag en morgen...scheelt een hele boel!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Knorrie; beterschap meis, laat je Lief maar lekker voor jullie zorgen!
kaya van harte gefeliciteerd. Zondag al een beetje feest gevierd en nu nogmaals met ook de opa;s en oma's, geniet ervan!!!

Knorretje, beterschap, hopelijk slaan de antibiotica snel aan!!

mette, dikke knuffel terug, je verdient het!!!

trouwens bedankt voor de verjaardagskaarten, namens Casper.. Voel me wel een beetje schuldig, maarik ben echt zo onattent met verjaardagskaarten, het zit gewoon niet in mijn systeem. Zelfs geboortekaarten liggen soms nog 3 weken klaar om verzonden te worden en dan lukt het nog niet...Dus ik ben er niet mee begonnen, maar ik haal het binnenkort in...

zo hier verder rustig. Gistermiddag even gewerkt, en verder gewinkeld. En ik ben een leuke jurk voor Renske aan eht maken (tja, kinderkleding maken voor meisjes vind ik nu eenmaal leuker..) en ik heb trouwens zulke gave jurken gekocht vandaag in de stad voor mezelf..

ik heb helemaal zin in kerst..
Kaya gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

x

KAYA GEFELiCiTEERD MET JE 1e VERJAARDAG.

FLOORTJE MORGEN (alvast) GEFELiCiTEERD MET JE 1e VERJAARDAG

en:

ROXANNE OVERMORGEN (alvast) GEFELiCiTEERD MET JE 1e VERJAARDAG.

heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel liefs van ONS.

heb zo snel vluchtig gelezen:

Maaaaaaaaaar: wat is ut kouhoud, maar wel lekker om weer op nederlandse bodem te zijn

@Mette

heeeeeeeeeeeele dikke

vind je heeeeeeeeeul lief

@Knorretje

heul veul beterschap

******mooie verjaars fotos ***********

@Iedereen

denk aan jullie, ben nu bij mn ouders dus zal niet veel reageren tot aan 5 jan.

Mocht ik spannend nieuws hebben, laat ik t jullie natuurlijk weten

Heeeeeeel veeeeeeeel liefs

dikke en

MELiNDA & GUCCi

Nou, het feestvarken ligt in bed hoor! Het was echt een leuke dag! Vanmorgen wel even dikke stress want een uur voor de opa's oma's en overgrootopa's en -oma's zouden komen, deed de verwarming nog niks! Uiteindelijk na lang pielen de verwarming aangekregen dus zaten we er toch nog gezellig warmpjes bij.

Kaya heeft heerlijk met de taart liggen knoeien, compleet met volle hand met chocola&slagroom in dr haar... en we hebben wéken lang geoefend op "hoera" maar de laatste tijd vertikte ze het gewoon. Tot we met zn allen "lang zal ze leven" zongen en ze precies op het juiste moment.... JUIST! Was echt wel trots op mn meissie!.

Ze is afschuwelijk verwend, een prachtige rieten kinderwagen, met (nu al dr favoriete) knuffelmuis, een looptraktor-met-aanhanger, een koeienbolderwagen, een flinke doos duplo, een knuffelbowlingbeestenset, boekjes,houten schommel, houten boerderij en nog veeeel meer... Echt, het huis lijkt wel ontploft met al dat speelgoed

Mijn zusje en haar vriend zijn ook nog geweest. Het was heel fijn dat ze er was. Ik had me voorbereid op een moeilijk samenzijn, maar het was gelukkig gewoon heel fijn. We hebben veel over Storm gepraat, maar we hebben ook kunnen lachen, gepraat over de toekomst, over het geluk wat het is als je een kindje mag krijgen, en we hebben zelfs gelachen om de dvd met afleveringen van Shaun the Sheep (van de makers van Wallace and Gromit... ècht te grappig!). Ik heb ze met een geweldig warm en goed gevoel uitgezwaaid.

Nu ga ik even op de bank bijkomen... Veeeeel te veel chocola en kaas gegeten

Oja: Gucci: thanx voor je lieve kaartje!
Kaya:

Gefeliciteerd !!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven