December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Lieve meiden, ten eerste bedankt voor al jullie online verjaardagswensen en kaarten!! Het was echt super om vanmorgen zoveel verjaardagskaarten op de deurmat te vinden. Jullie zijn lief !!

Gisteravond hebben we de slingers opgehangen. Tim keek vanmorgen zijn ogen uit. Hij vond het geweldig, al die kleurtjes en ballonnen. Daarna mocht hij zijn eerste echte verjaardagscadeau uitpakken. Een hele mooie treinset met allemaal lichtjes en geluidjes.

Oma is vanmorgen op de koffie geweest. We hebben taart gegeten, natuurlijk met een kaarsje en een echte verjaardagsmuts. Daarna lekker even gespeeld. En: Een Grote Mijlpaal: Tim heeft zijn eerste stapjes gezet!!!!!

Hij stak zo over van oma naar mij toe. Zonder vasthouden!

Nu ligt hij even een tukje te doen. Alhoewel ik hem volgens mij alweer hoor pruttelen...Da's wel een beetje snel...

Nog even snel wat foto's:

In de wandelwagen, klaar om naar de bakker te gaan.

Met feestmuts!

Kaarsje uitblazen!

Volgens mij slaapt ie toch nog even verder....

Maf is dat: ik loop wel al heel de dag op mijn horloge te kijken. Zo van: en nu hing ik in de badkamer te puffen...en nu kwam de verloskundige...en nu mocht ik persen...en om 12.01 is Tim geboren!! Ik had niet verwacht dat ik daar zo mee bezig zou zijn.

Anyway, ik ga weer even verder. Strakkies nog even bij andere oma langs en eind van de middag komen mijn paps en broertje nog even op visite. Wel leuk hoor, zo'n dag!! Het is net of ik zelf een beetje jarig ben, maar dan leuker !!
Ben even helemaal van de kaart... Heb te horen gekregen dat een oud buurmeisje van mij gisteren is overleden

Vorige week kreeg ze de diagnose acute leukemie en gisteren is ze al overleden... Ze was nog maar 26 jaar jong! En had een zoontje van nog geen anderhalf. Dit raakt me echt ontzettend

We hebben vroeger nog samen mee gedaan aan een playbackshow... deden we Mel en Kim na. Niet gewonnen, maar wel veel lol gehad! Wat kan het leven toch oneerlijk zijn....
Patries

wat een heerlijke foto's! En jeeminee, zijn eerste losse stapjes op zijn verjaardag! Wat een mijlpaal!!!

Geniet nog maar lekker verder vandaag!

Indian

bah! Wat een naar bericht! Ik krijg er helemaal kippenvel van... Het leven is soms echt oneerlijk...

Had je de laatste tijd nog contact met haar?

Ik moet nu echt even met het huis verder, moet even satofzuigen, dweilen...

Tsja, ik heb er weinig zin in.

Ik heb wel al een heleboel opgeruimd hoor, dus heb wel wat gedaan!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nog even snel voor ik moet gaan werken .....

Indian Rose, Getsie wat een rotbericht, wat is dat snel gegaan! En dan nog zo'n ukkie thuis

Leuk dat je even het berichtje van Kidon geplaatst hebt!

Loewyz, die schoentjes heb ik nu dus ook! En ze zijn aangebleven vandaag, dus ik ben tevreden!

Het is wel leuk om de lengtes en het gewicht in de tabel te houden, maar wanneer iemand weer langs moet op het cb hoeft wat mij betreft niet.

Ik hoop dat merijn snel opknapt!

Knorretje, ze zitten prima dus ze doet het er maar mee

Amber had laatst ook zo'n dikke lip...

Leuke foto die 2e!

Tinus, irritant dat je stuk weg was!! vastbinden die handjes!!

leuk zo'n verrassing van JP! ben ook benieuwd!

Nog wat leuks gekocht?

Patries, klinkt als een gezellige dag!!!

En zijn 1e stapjes op zijn verjaardag wouw!

Leuke foto's ziet er gezellig uit!!

Moet gaan nu, tot morgen!

Marloes
Patries, wat een mafketel, zomaar even zijn eerste stapjes gezet op zijn verjaardag, nou jaaaaaa!!

Kan me zo goed voorstellen dat je inderdaad uur voor uur herinneringen ophaalt, doe ik straks ongetwijfeld ook. Mijn vliezen braken precies om middernacht op kerstavond, het blijft iets onwerkelijks.

Indian, wat een afschuwelijk nieuws, jemig een week na diagnose! En dan met een kindje zo jong. Dat soort dingen zijn zo ontzettend aangrijpend, juist omdat het zo dichtbij ons staat met onze kleintjes.

Ik schrijf ook op een Iers forum en 1 van de meiden die ook in januari uitgerekend is net zoals ik, is momenteel haar dode kindje aan het baren. Het hartje stopte er zomaar mee een paar dagen geleden. Ze was 31 weken zwanger. Als ik dat dan lees dan lopen de rillingen echt over mijn rug.
jeetje Indian wat naar! Dat zet je wel even met beide benen op dr grond!

Veel sterkte in elk geval, ook al is het misschien een oud buurmeisje een verleden hebben jullie wel samen.

Patries wat een stoere foto's van Tim. Vooral die met zn verjaardagshoed op. GEWELDIG!! Hij ziet er ook gewoon jarig uit haha.

Meiden tabel is aangepast... heb geoefend en weet nu hoe het moet.

Ik zag wel dat ik van veel (nog schrijvende) meiden een gewicht en lengte heb van een tijdje terug. Rond de 11 maanden gaat iedereen weer naar het CB (sommigen zijn uiteraard al geweest) voor de laatste prikken van dit jaar. Zou ieder daarna mij even willen contacten (liefst even per email = makkelijk = loewyz@hotmail.com) dat alles aangepast kan worden. Dan verzamel ik alle gegevens en doe ik dit in ene keer, anders krijg ik strakjes hier om de dag bericht dat de gegevens veranderd moeten worden en heb je kans dat ik er wellicht een keer overheen lees.
Heb geen zin meer.... Moet nu echt gaan stofuigen en dweilen...

Heb echt alles opgeruimd wat er opgeruimd moest worden, en het is meteen een stuk leger en opgeruimder overal! Yeah! Nu de laatste lootjes dus nog even, het schoonmaken.......Grrr...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Indian en Ainne: Wat afschuwelijk! Beide verhalen van jullie zijn vreselijk. Na de geboorte van Manuel raken dit soort berichten mij ook extra hard. Dan sta je er meteen zelf even bij stil hoe mooi het leven is met je kleine man/meid en dat je dat iedere dag maar mag koesteren.

Patries: Wow wat gaaf van Tim! Hij kon natuurlijk stiekem allang lopen, maar hij heeft gewoon gewacht tot zijn eerste verjaardag als oma en opa er ook bij waren!!

Lijkt me inderdaad bijzonder om de eerste verjaardag mee te maken met in gedachten alles wat er vorig jaar is gebeurd. Wat een superheftige dag was dat hè?!! En nu is je mannetje gewoon alweer 1!!

Marloes: Werk ze voor nu (je bent er al denk ik).

Ja ik heb zeker wat leuks gekocht! Voor Manuel bij C&A een broekje en 3 truitjes voor bijelkaar 20 euro, voor mezelf een leuk lingeriesetje van de kadobon die ik voor mijn verjaardag had gekregen en van mijn ouders heb ik vierseizoenen-dekbedden gekregen voor mijn verjaardag! Joepie! Ik heb al helemaal zin in mijn bedje vanavond... (lekker vroeg erin denk ik hihi)

Ben wel trots op mezelf, want mijn geld is eigenlijk al op deze maand en ik heb me goed kunnen inhouden.

Knor: HUP aan de schoonmaak jij!!
Oh ja, Loewyz: Manuel moet maandag weer naar het cb, dus ik zal je daarna even mailen!

Mijn moeder had afgelopen dinsdag weer op Manu gepast. Op de dag zelf ging het prima, maar helaas was het de dag erna weer mis met haar rug. Nu ging het wel weer, maar ze heeft toch gevraagd of mijn schoonmoeder weer een paar weken achter elkaar wil oppassen, want zo schiet het echt niet op met het herstel. Ze baalt vreselijk, want ze geniet ontzettend van haar oppasdagje... Ik vind het ook jammer, maar ik denk dat mijn schoonmoeder wel wil invallen. Vanavond maar even bellen.
Wat vervelend voor je moeder Tinus, ze kan inderdaad beter maar eerst echt goed herstellen.

Ik heb ook rugpijn vandaag, ben bang dat ik mijn hoge hakken weer een paar maanden op kan bergen, lukt dus echt niet meer met die buik en mijn cupje G, mijn rug kan het niet meer aan. Boehoe, ik haaaat platte schoenen!
Kerstoutfit

Doet me denken aan vorig jaar kerst. Voor Boyd een mooi pakje gekocht. Dit met kerst aangetrokken voor bij mijn schoonouders. Willen we net de auto instappen, kotst Boyd al zijn melk uit over zijn nieuwe pakje. Handig dan he?

Maar ik denk dat ik met kerstmis al wel een maat groter kleren moet hebben, dus heeft hij vanzelf wel nieuwe kleren aan.

Wel heb ik bij het Tuincentrum een rugzakje gekocht met het gezicht van de kerstman. Vond ik wel grappig voor de tijd van het jaar dan. En kan hij ook nog jaren gebruiken.

Oh Oh, wat is Boyd toch een grappig jongetje. Ik noem hem altijd grapjas. Als ik in zijn gezichtje blaas, doet hij zijn oogjes een beetje dichtknijpen, maar als ik stopte met blazen, ging hij evengoed nog met zijn oogjes een beetje dicht alsof ik nog blies. En dat koppie dat hij er dan bijtrekt.

Als ik thuiskom van het werk, dan is Boyd al gehaald door Nils. Als hij mij ziet, kruipt hij gillend naar mij toe en ik ga dan op mijn hurken zitten en hij bespringt me dan helemaal en beklimt me helemaal.

Na een dag KDV is hij helemaal door het dolle heen. Zoveel enthousiasme en energie die hij dan bij thuiskomst heeft. Vanavond ging hij dan ook al om 18.15 naar bed, totaal uitgeteld.

Mmmmmmm, ik houd zielsveel van die kleine schat.

Patries

Van harte nog met Tim's 1e verjaardag. Hij heeft die stapjes natuurlijk expres bewaard voor zijn verjaardag. Het was nog niet feest genoeg vond hij.

Indian

In 1 week al overleden na de diagnose. Dat is schokkend.

Sannie

Ik heb al gelezen dat als kinderen naar het KDV gaan, ze daar alle virussen oppakken en dan later op school minder ziek zijn. Kinderen die niet naar de KDV geweest zijn, worden dan op school weer sneller ziek.

Loewyz

Wat sneu dat Merijn nog koorts heeft. Maar met koorts hoeven ze niet speciaal naar bed hoor. Gewoon beneden bij je is ook goed.

De datum van CB mag er van mij uit. Alleen de update van het gewicht en lengte en de datum erbij vind ik ook heel leuk.

Maar ik vind het nog wel handig als er wat byzonders is te melden bij iemand, zoals de zwangeren onder ons. Of speciaal ziekenhuis bezoek.

Knorretje

Wij gaan er ook weer voor. Ook vanwege mijn leeftijd (37,5), we nu nog in het ritme zitten van snacht eruit en omdat het de vorige keer zolang heeft geduurd.

Jouw idee van de boom in de box en Boyd er buiten, had ik ook al!

Het geknutsel op het KDV vind ik erg leuk. Ik doe altijd zelf ook mee als er themas zijn (zoals het zomerfeest met thema circus) en in het crecheboekje schrijf ik elke dag wat voor de leidster. En als er eentje op vakantie gaat, wens ik prettige vakantie en doe ik er wat tekeningetjes bij. Nu krijgt er eentje de sleutel van haar nieuwe huis en heb ik tekeningetjes van klussen gemaakt. Ik kan slecht tekenen, maar het gaat om het gebaar vind ik. En het wordt altijd erg gewaardeerd.

Tinus

Wat was je verjaarskado?

Yora

Gna Gna, kan ik mijn knutselkunsten uitleven op zijn schoenen. Kan alleen niet zo goed vinden hoe duur ze nu zijn. Ze zijn wel leuk, leuke kleren ook. Ik houd de site in gedachten.

G. is thuis vanaf vandaag, dus overdag zijn we weg, van alles regelen, doen enzo.

(de reacties staan doorelkaar )

@Patries/Tim

GEFELiCiTEERD!!!! Yeay!! en zn eerste stapjes gewoon op zn verjaardag

@Mette

wat klote van t slofje, niet meer gevonden? zo zijn wij 1 van Mel der witte "bont"laarsjes verloren

@Yora

wat een lieve fotos

@Indian

je hebt gelijk hoor, zoveel slapen...lekker uitrusten

Fijn dat alles goed is, gelukkig

@Knorretje

arme joerie, n dikke lip..

@Mainecoon

hihihhihihi, nu al de kerstoutfit klaar hebben liggen...ik moet daar nog voor gaan shoppen!!!!

@Joni

wat leuk zeg je update!!!

leuk al die knutseltjes...

@Floddertje en Loewyz

wat zielig zeg... heeeeeeel veel beterschap dikke

@Knorretje

wat een flinke gezellig stuk lappie tekst

Zal kijken of ik er een foto van kan plaatsen

Leuke foto

@Tinus

dat hebben wij dus hier ook altijd, daarom doe ik meestal viva.en als Melinda slaapt, behalve als G der ook is dan staat de pc wel aan.

@Patries

wat een heerlijke fotos

@Indian

wat klote zeg! zo oneerlijk en zo snel en zooo jong en ook nog een klein hummeltje, BAH!!! dikke

@Ainne

wat afschuwelijk..

@Iedereen

n dikke

hier verder nix bijzonders gebeurd, dus ik laat t hier bij

Liefs

GUCCi
Tim; gefeliciteerd met je eerste verjaardag !!!!!!!!! Hoop dat je lekker bent verwend !!!! En dan gelijk al lopen, stoer hoor !!!!

Jiehoeee Tim 1 Jaar!

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! De foto''s zien er iig erg gezellig uit. En WAUW de eerste stapjes op z'n verjaardag, echt super!

Indian en Ainne; wat een afschuwelijke verhalen.. Kan me voorstellen dat je dan helemaal van je padje bent als je dat hoort..

Sannie; je schreef over Renske's sloflaarsjes voor op de fiets. Weet je nog waar je die vandaan hebt? Ik vind fietsen namelijk erg leuk om te doen met Nova, maar vind de gewone leren slofjes te koud, maar kan de hogere niet vinden.. En ik wil nog geen gewone schoenen kopen voordat ze kan lopen.

Lastig dat ze allebei tegen het ziek zijn aanzitten, ik hoop dat het niet doorzet!

Mén er zoo veel geschreven.. ik kan niet op iedereen reageren, ik wil namelijk zo ook nog babyboomen

Maar even over de kerstboom;

Ik ben net als Knor erg van de kerst, we hadden ook vorig jaar vanaf 6 december alles in kerstsfeer. Ik had natuurlijk het ziekenhuisbed in de kamer dus erg vol, maar ik heb zo van de gezellige sfeer genoten (die 4 dagen voordat ik weer werd opgenomen hahaha) Maar ondanks dat ik zou bevallen vond ik juist de kerstsfeer in huis zo bijzonder, toen ik thuiskwam met Nova was het helemaal leuk al die lichtjes en gezelligheid. 's nachts borstvoeding geven bij het licht van de boom.. **zucht**

Heb van een hele lieve vriendin in het ziekenhuis een kerstboom voor Nova gehad; vol met fuchsiaroze ballen en versiersels, alles onbreekbaar. En dat boompje heb ik steeds water gegeven dus die kan weer opgezet worden,met de versiering erin, ik hoop 'Nova'sBoom" de komende jaren goed te houden zodat hij ieder jaar naar binnen kan. Heeft op de een of andere manier iets symbolisch voor mij denk ik. Was ook helemaal happy toen het boompje in juni allemaal nieuwe takjes kreeg! Hahahaha!

Ook komt er onze eigen boom (wel een kleintje hoor) met onze eigen witte/doorzichtig glas versieringen erin.

OOo heb er al helemaal zin in!!

hahaha!

Ik ga thee zetten

Kus!
Mette; geweldig. Word ook al helemaal enthousiast van je !!

K ga de hond uitlaten en naar bed. lekker atwt kijken (ben blij als ik het 10 min volhoud ). En hopen dat die kleine frummel gaat slapen. heeft net ruim een uur liggen brullen. wilde niks. nu ligt ze te klesten . In elk geval gezelliger dan huilen.

indian en Ainne; wat vreselijk zeg !!! erg confronterend. moeder zijn maakt je sterk en erg kwetsbaar.
anoniem_32187 wijzigde dit bericht op 08-11-2007 21:57
Reden: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................
% gewijzigd
oh, truste !!
Moge allemaal!

Mette: Wat bijzonder, een echte Nova-kerstboom! Ljikt heel speciaal als je die nog jaren kan opzetten voor haar alleen!! Mooie gedachte...

Joni: Haha, lekker hè die grappenmakertjes van ons?!! Leuk om te lezen hoe je van hem geniet!

Ik moest vanmorgen ook zo lachen: ik was in de badkamer mijn tanden aan het poetsen en dan laat ik Manu altijd een beetje rondscharrelen. Ineens hoor ik zacht gegrinnik, ligt ie op zijn buik naar de aluminium prullenbak te kijken. Daarin zag hij natuurlijk zichzelf met een gek spiegelbeeld, hihi! Zo leuk hoe hij de wereld aan het ontdekken is.

Verder ben ik eigenlijk helemaal niet zo vrolijk, want ik heb vanmorgen na 4u geen oog meer dichtgedaan... Manuel slaapt al anderhalve week heel slecht en nou juist vannacht ging het weer lekker. Af en toe hoorde ik een klein geluidje door de babyfoon maar hij bleef verder rustig doorslapen. Helaas horen mijn katten die geluidjes dus ook en dat is voor hun reden genoeg om te gaan staan miauwen voor Manuels deur! Rotbeesten! Dat doen ze al jaren als ze iets horen want dan willen ze eten, maar sinds Manuel er is staan ze heel vaak voor zijn deur te krijsen, waar die kleine dan weer wakker van wordt natuurlijk. Vanncht was het vanaf 4u dus al raak met die katten. Ik hoorde Manu af en toe ook pruttelen door dat gemiauw maar zelf waren JP en ik klaarwakker. Om 4.45 was JP het echt spuugzat en toen heeft hij ze opgesloten in de gang beneden. Een kwartier later stonden ze weer bij ons voor de deur. Kater Guus kan namelijk deuren openmaken... Dus toen begonnen ze weer opnieuw. Heb ik ze maar eten gegeven om 5.15, om 5.30 was Manu klaarwakker en om 6u ging mijn wekker... AAAARGH!!!
Ainne, jeetje wat moeilijk zeg zo'n bericht....kippevel!

Knorretje, is het nog gelukt met schoonmaken?? Wat een pokkewerk is het toch he...en voor je het weet kun je weer opnieuw beginnen...

Tinus, zeker goed ingehouden, maar toch leuk geshopt op deze manier!

Lekker geslapen??

Wat sneu voor je moeder dat het maar niet beter wil gaan met haar rug. (ik dacht dat het haar heup was!?)

Jeetje balen van het korte nachtje, irritant dat die kat de deur open kan maken!

Gucci, heeft melinda nog stapjes gezet, of was het eenmalig?

Mette, wat leuk dat Nova haar eigen kerstboom heeft!

Justin en Amber hebbem vorig jaar samen een houten kerstboom gekregen, dus die komt er in ieder geval! verder zie ik nog wel.

Marloes
Marloes: Dat is ook een goede: een houten kerstboom!

En ja ik dacht eerst ook dat het mijn moeders heup was. Om duidelijk te zijn: het is een van haar gewrichten boven haar bil, waar die ontsteking zit. Het gaat telkens weer slecht een dag nadat ze iets belastends heeft gedaan. En tja... Manuel de hele dag verzorgen en bezig houden is best belastend. Je moet hem toch veel tillen op een dag.

En die kat is zeker irritant! We gaan nu de deurkruk maar omhoog zetten. Dat hebben we ook gedaan bij onze slaapkamerdeur. Je staat gek te kijken als er ineens een kat op je bed springt midden in de nacht!

Floddertje: En is Floortje nog lekker gaan slapen gisteravond?

Hoe ist bij jullie met het weer? Het waait best, maar echt storm is het niet hier. Wel net een flinke hagelbui gehad en af en toe gaat het even hard regenen, maar nu schijnt de zon gewoon weer.

@Mette

wat speciaal zeg, n echte Nova-boom.

Wij zetten dit jaar geen boom (we hebben een kunstboom) wat dit jaar zijn wij in NL

@Tinus

dikke slaapt ie eindelijk weer lekker, beginnen de katten...

hihihihihi, lief dat ie zo lag te grinniken naar zichzelf.

Ik zal maar niet zeggen hoe t weer hier is he?

@Marloes

ja Melinda heeft nog stapjes gezet. Ze zal binnekort wel echt lopen denk ik zo.

@Nurse

waar ben je???????????

@iedereen

n hele dikke

Liefs

GUCCi

He meiden!

Rustig hier! Kwam onder het poetsen door even de viev checken!

Ben met de keuken bezig, gezellig kindercd'tje op, Nova staat bij de keuken in de box en is zich al driekwartier opperbest aan het vermaken!!

Even snel;

Tinus; hoe is het nu? Erg toe aan weekend?? Ahh gos, wat scheetig van Manu; grinneken om z'n eigen spiegelbeeld!

Gucci; Leuk voor je dat jullie kerst in Nederland vieren! Dat zal vast gezellig worden!

Flodder; had je nog lekker geslapen of was ze erg aan het tieren in bed?

Marloes; leuk een houten boom, als het straks optuigtijd is plaats je dan even een foto? Ben benieuwd!

Nova eet vandaag slecht; brood maar een paar stukjes (ipv 2 boterhammetjes) en van de melk heeft ze maar een paar slokken op.

Gelukkig kan ze wel wat hebben

Ik ga weer even verder, want tja wat moet je anders met dit stinkweer?

xx
Zeker rustig hier, is iedereen weggewaaid??

Tinus, hoe dan ook balen van je moeder!

Slim idee om de deurkruk te draaien, is hij wel weer even zoet voor hij door heeft hoe dat werkt hihi

Wat het weer betreft, harde wind, buien en zo nu en dan de zon!

Gucci, leuk dat je met de feestdagen in NL bent!

Leuk dat Melinda nu echt bijna loopt, knap hoor! Is hier voorlopig nog niet aan de orde...

Mette, lekker dat Noof zo lekker speelt, dan schiet je lekker op!

Hihi, wil wel een foto plaatsen van de boom, maar er valt niet heel veel aan op te tuigen!

Het is een platte boom met gaten er in waar de beestballen in kunnen! Amber heeft ook wel eens van die dagen dat ik er haast geen brood in krijg...ach haalt ze wel weer in!

Was net bij de suup toen kreeg ze een kapje van een boterham, heeft ze heerlijk heel de tijd op zitten kluiven!!!

Wat gaat de tijd toch snel, moet ik al weer bijna weg om Justin te halen...

Marloes
Tinus; wat vervelend van de nacht. Maar wrom heb je eigenlijk de babyfoon staan ?? Liggen jullie op een andere verdieping ofzo ?? Zou me heeeeeerlijk lijken haha

Mette; denk je dat Noof genoeg reserve heeft :-) ?! Er heerst van alles.....

Wel lekker van het weer is dat je huis eindelijk weer eens aan de beurt komt he ?! Heb de badkamer gedaan en benden wat dingetjes. De kids vermaken elkaar. Is ook leuk !!

Floortje is echt een gek kind !! Heeft ze gister tot 21.30 uur liggen gillen, gaat ze daarna tot een uur of 12 liggen klesten !!!!!! Ik ben in slaap gevallen dus wie weet hoe lang ze dat nog heeft volgehouden ?! En nu slaapt ze al weer vanaf 11.30 uur........vind je het gek ???

Gucci; fijn dat je het weer bericht voor je houdt :-) !! Sociaal hoor.

Nurse; je hebt nu toch gewoon elke dag meldplicht ????
Floddertje: Ja wij wonen in een split-level, dus Manuel ligt een verdieping hoger dan wij. Leuk huis joh! (kopen????) Ik hoor hem alleen als hij heeeeeel hard krijst zonder babyfoon.

Wat een kwebbel die Floor! Had ze niet in de gaten dat haar beesten en knuffels niks terugzeiden, haha!?

Marloes: Oh ja, jij woont bij de kust. Zal wel flink gespookt hebben daar!

Zeker rustig hier! Wel jammer want ik ben de hele dag al online, maar ja... moet er wel wat te reageren zijn natuurlijk!

Gucci: Nou ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat het weer is bij jou? Zal best beter zijn dan hier, lijkt me zo!

Leuk dat je kerst komt vieren in NL!

Mette: Ah lekker je huis aan het doen? Ach, we kunnen wel wat leukers verzinnen maar met slecht weer moet je toch iets doen?

Moest net nog aan je denken.., ik was bezig met een klusje voor een klant in jouw woonplaats, een brillenzaak Brilservice, ken je die?

Hopelijk eet Noof vanavond wel weer een beetje. Ze zal toch een keer hionger krijgen, zou je denken! Hoest met haar tandje eigenlijk?

En ja, ben zeker gaar... ik had eigenlijk niet mijn lenzen moeten dragen vandaag want ik heb echt zere ogen van het korte nachtje. Vanavond weer vroeg naar bed (onder mijn nieuwe dekbedje, jippie!)

Nog een uurtje
Tinus

Lekker he, dat die kleintjes lol kunnen hebben om niks. Balen dat je vanaf 4 uur al wakker was. Ik zat met Boyd ook al om 6 uur vanochtend beneden, Boyd uitgeslapen. Maar ik ben nu ook een beetje chaggie ervan.

De wind vind ik hier ook wel meevallen. Nu is het rustig weer, maar wel steeds regen. Ik wilde nog wandelen, maar dat doe ik even niet. Voor je het weet heb je net die plensbui.

Mette

Boyd is vandaag ook een slechte eter. Om 12 uur had hij geen zin in broodje, hij toen teveel honger. Bedacht me later dat hij om 6uur pap had gehad en daarna niks meer. Dus toen moest ik eerst fles geven, anders eet hij echt niks. Drinken heeft hij ook geen trek in, wel weer gewone fles. En fruithap was ook na een paar happen over.

Floddertje

Die kleine wezentjes zijn soms ook niet te snappen. Net wilde Boyd niet zijn 2e dutje gaan doen. Brullen, ook na een fles melk. En nu zit hij naast me in de kinderstoel heel lief te wezen en geluiden te maken.

GROEP

Ik vind de luieremmer in Boyds slaapkamer zo snel stinken. Doe er al geen poepluiers in, alleen plasluiers. Maar nu de verwarming aan staat, gaat dat ding nog sneller stinken. Iemand nog tips?

Heb gezocht naar de Diaper Champ en de Sangenic. Zijn nog wel aan de prijs, maar als ze werken, heb ik het er wel voor over. Iemand ervaringen hiermee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven