December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ainne,

Wat een superbevalling. Geef mij er ook maar zo eentje.
Mette,

Bij Action verkopen ze tandenborstels met een knipperlichtje. Misschien wordt het daarmee makkelijk om de tandjes van Nova te poetsen.

Heb je voor mij nog het emailadres van de verlengset van Quinny?
He Ainne wat een super bevalling!! En wat een onwijs lief meisje om te zien!! En ook qua gedrag als ik dat zo lees!! Geniet er maar lekker van!

Tinus wat fijn dat die man ook met jullie wil praten kan me voorstellen dat jullie met een hoop vragen zitten. Hele dikke knuffel van ons. En ook gecondoleerd en veel sterkte gewenst van mijn moeder.

Joni sterkte zo zonder Nils, zal wel ff wennen zijn zo leeg bed.

Mette slaap lekker in je nieuwe bed vanavond!! Heerlijk hoor! Wij willen ook een nieuw bed maar eerst maar eens sparen hihihi.

Hoi Gucci Alles goed daarzo? Lig je een beetje op schema wat betreft de verhuizing??

Zo hier is er lekker schoon gemaakt vandaag door mijn vriendin. Ze heeft aardig wat gedaan. Volgende week maandag komt ze 3 uur. Heerlijk hoor. Ik ben zelf druk bezig geweest met onze kleding kast. Lekker uitgesopt en weer netjes gemaakt. Heb het een en ander weggegooid en ik heb nu eindelijk alle zwangerschapskleding in een vuilnis zak gestopt om op zolder te zetten voor de volgende keer. Werd ook wel tijd , ik pas dan nog niet in mijn oude kleding maar heb inmiddels wel het een en ander wat ik aan kan. Zo ga nu lekker tv kijken en dan lekker vroeg naar bed.
Ainne: Wat een prachtig mooi meisje!!
Oef, wat stoer dat hij naar de speeltuin loopt!

Wel sneu dat het hem van die dikke lippen opleverd....ijs zal inderdaad wel goed werken!

Tinus, ik hoop dat die man nog wat vragen kan beantwoorden...

Manuel zal ook wel wat van het verdriet mee krijgen en daar worden ze natuurlijk ook niet rustiger van, maar kan me goed voorstellen dat het voor jullie heel veel extra energie vraagt nu...

Sterkte!

Mette, geniet van je nieuwe bed!

Ainne, wat een moppie!!!!!! En wat een bevalling!

Zal wel even wennen zijn voor Leah, die ukkies snappen er natuurlijk al helemaal niks van.

Is je bloeddruk nu wel weer helemaal goed?

Maincoon,lekker die hulp van je vriendin!

Amber was net weer helemaal over de rooien met het naar bed gaan, ze lijkt ook wel ergens bang voor te zijn (donker/ dat wij weg gaan??)

Marloes
ainne wat een schatje en wat een superbevalling! Het is een prachtig meiske hoor. Lief!

Ja lachen he met Brian naar de speeltuin wandelen. Nou ja wandelen. een paar stapjes en dan weer op zn knieen om verder te kruipen, optillen weer stappen, kruipen, stappen. Maar het was wel heel leuk. De buurvrouw kwam speciaal naar buiten om t te bekijken haha
HOERA EEN MEID !!!!!

Ainne; Wat een mooi meisje !!!!! Heel erg gefeliciteerd !! In een recordtempo zeg !!

Even kort ego; Floortje lijkt wat beter te gaan. Wordt gemiddeld 1keer p.n. wakker. Is te doen dus. Lijkt weer wat relaxter en vrolijker. Heerlijk.

Efteling was helemaal super. De bobslee was favoriet bij Timo. Tot 22.00 uur daar geweest !!!!! Hij hield het heel goed vol en was helemaal onder de indruk. Zo leuk meiden om straks dat soort dingen te doen met de kids !!

Nu druk met leuke dingen. Woensdag naar vrienden van Amstel live. Erg veel zin in. Volgende week naar Nijntje..........

Ik moet nog even goed bijlezen hoor dus reageer nu niet op iedereen, sorry !!

Tinus; Ik vind het echt vreselijk wat jullie nu moeten doormaken. Ik weet niet zo goed de juiste woorden te vinden wat jullie kracht zou kunnen geven hier mee om te gaan. Heel veel sterkte en we denken aan jullie !!!!
anoniem_32187 wijzigde dit bericht op 28-01-2008 22:17
Reden: ............
% gewijzigd
Heb weer even geen tijd, maar lees wel mee...

Ainne

wat een gaaf kindje is Aimee en zo mooi!

oef

stoer!!! Naar de speeltuin lopen! Gaaf!!!

floddertje

efteling lijkt me ook leuk over een paar jaar, disney Parijs ook!

mainecoon

wat een lieve vriendin!!! Fijn als iemand je helpt met schoonmaken!

Marloes

balen dat Amber zo over haar toeren is bij het naar bed brengen...

yora

malle dokter! Jij geeft gewoon borstvoeding tot jij dat wilt!

Tinus

We moesten gister met Joeri naar het consultatiebureau, voor de BMR en Men C prikken. BAH...ik blijf die prikken naar vinden! Na de prikken is Joeri gewoon naar het kinderdagverblijf gegaan en alles ging goed, gelukkig geen reactie gehad op de Men C en de BMR kan volgende week nog. We wachten af...

Joeri is nu 11300 gram (of gewoon 11,3 kilo!) bij 77 cm...

Vriendlief en ik dachten allebei dat hij langer zou zijn, maar nee! Hahahaha!
anoniem_203 wijzigde dit bericht op 29-01-2008 05:22
Reden: jaaaa.....
% gewijzigd
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
@ainne

Wat is Aimee een ontzettend mooi meisje zeg!

Nogmaals gefeliciteerd met jullie lieve kleine wondertje!
Wat is het hier Rustig!

Tinus; hoe is het met jullie?

xx
Het gaat vandaag wel weer, dank je Mette. Lief dat je ernaar vraagt. JP heeft het natuurlijk veel zwaarder dan ik. Hij is de hele dag weer bij zijn familie geweest. De huisarts is langsgeweest en nu blijkt dat zijn vader al een jaar lang angina pectus had (dichtgeslibte ader) HIj had dat thuis dus verzwegen...

Ik ben wezen werken vandaag. En dat was fijn, lekker bezig zijn. Straks ga ik naar JP's familie en dan blijft JP thuis bij Manuel.

MIjn moeder vertelde door de telefoon dat Manuel een stap of 20 had gelopen!! Echt knap! Jammer genoeg zie ik dat dus nooit... ben altijd net te laat.
Hey Tinus,

Wat vreemd dat hij dat nooit gezegd thuis, misschien wilde hij niet dat jullie je zorgen maakte?

Manu al 20 stapjes, goed van het manneke zeg!

Ik ben niet zo blij, ik moest naar de dermatoloog en ik komende tijd op 'verscherpte' controle.. De vorige keer was hij zo tevreden dat hij had gezegd dat ik wel naar de jaarlijkse controle mocht als deze controle weer net zo goed was. Niet dus..

Daar had ik eigenlijk niet op gerekend..

We waren aan het kijken voor een groter huis maar dat kunnen we nu ook vergeten met de verscherpte controle wbt m'n huid. We kunnen nu geen hypotheek krijgen omdat ik geen gezondheidsverklaring kan krijgen. Kut dus.

x
Mette jeetje wat balen zeg!!!!

Tinus inderdaad beetje raar dat hij dat niet had verteld maar lijkt me waarschijnlijk dat hij jullie niet bezorgd wilde maken zoals Mette zegt. En 20 stapjes al die Manuel!!! Gaaf hoor.
Ik haak gewoon in hoor :-)

HE Mette ?? Weegt dat zo zwaar ???? Wat vervelend voor je !!

Tinus; fijn dat je werk wat afleiding kon bieden !!!!

Knor; is dat de late prik rond het eerste jaar of krijgen ze er nog 1 ? Dacht dat ze er voorlopig vanaf waren..... 11 kilo al weer. Gaat hard zeg met de `kleintjes' !!
Ik ben denk ik al 4 of 5 keer opnieuw begonnen met reageren, elke keer toets ik weer een verkeerde toets in en springt hij terug naar de vorige pagina!!! Grrr!!!!

Nou, laatste poging!

Tinus

kan me voorstellen dat het voor JP zwaarder is maar vergeet niet dat het voor jou ook zwaar is hoor! Fijn dat je werk wat afleiding heeft gegeven.

Wel goed van die man trouwens dat hij nog met jullie heeft gepraat, lijkt me voor hem ook heel moeilijk geweest...

En dat hij thuis niets verteld heeft zal inderdaad zijn omdat hij jullie wilde ontzien...

En wat goed van Manu, 20 stapjes al! Nog even en hij rent van jou naar JP en weer terug!

Mette

wat balen van de dermatoloog! Jeeminee, kan me voorstellen dat je na de laatste keer niet verwacht had dat je nu weer op verscherpte controle moet... Kan het trouwens niet zijn dat je huid onrustiger is door de stress van de afgelopen tijd? Ik weet niet of dat kan?

Dikke knuf in ieder geval!!!

Floddertje

ik heb het even nagekeken en inderdaad, voorlopig is hij er nu vanaf! Pas als hij 4 is weer! Gelukkig maar!
Joeri gaat heel goed, hij loopt de hele tijd naar me toe met zijn boekjes en dan moet ik hem voorlezen. Echt heel grappig! (soms wat minder, als je even zelf bezig bent ofzo, maar goed, tis wel leuk...)
Floddertje, fijn dat Floortje weer wat beter in haar vel zit en dat het slapen beter gaat!

Leuk zeg al die uitstapjes! Geniet er van!

Tinus, hij zal inderdaad gewild hebben dat jullie je geen zorgen zouden maken...

Had die man die hem uit het water heeft gehaald nog info??

Fijn dat je wat afleiding had op je werk.

Goed man dat Manuel 20 stapjes gedaan heeft, dat valt toch ook wel onder de catagorie lopen hoor!

Mette, jeetje wat balen zeg...hoe vaak moet je nu terug dan?

Het zit jullie ook echt niet mee

Knorretje, heb je van die dikke vingers dan

Leuk dat Joeri zo gek is op boekjes!

Het slapen van Amber gaat gelukkig weer goed!

Al hoor ik er nu wel piepen...maar even aankijken...

Ben net naar het cb geweest:

gewicht:10,1 kg

lengte:79 cm.

Het was brullen om de prikken en vorige keer had ze veel spierpijn, dus misschien ligt ze daarom nu ook wel weer te piepen...zo maar eens kijken.

Marloes

@Tinus

dikke voor jullie

Wow!! 20 stapjes...goed va Manu

@Ainne

dat is n lekkere bevalling...en wat een schatje is Aimee

@Mette

klote zeg... dikke

@Iedereen

dikke

Melinda, mn ouders en ik zijn gister in NL gekomen.

Het was weer :cy: op t vliegveld...hoop dat G zondag kan komen zoals ie zei.

Liefs

GUCCi

Jeetje Knorrie dat schiet niet zo op! Had je nog niet genoeg koffie op?

Marloes jeetje lange dame met dr 79 cm die Amber. Davina mag maandag weer ben echt zo benieuwd hoe lang en hoe zwaar ze nu is!

Gucci welkom terug in Nederland!!!

Hopelijk hebben jullie snel een leuk huisje en allebei een goede/leuke baan!!!
tinus, wat een schrok. Gecondoleerd. Ik wens jou, JP en de hele familie veel sterkte. Dikke knuffel en we denken aan je!!

Anne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Aimee. Wat een bevalling. En dat je ook precies op je schoonmoeder hebt gewacht. Wat een timing. Ga nu lekker genieten van elkaar en dit prachtige meisje!!

Wat lagen leven en dood weer dicht bij elkaar hier. Poeh, heftig. Blijdschap en verdriet..

Tinus, en dan ook nog eens geen kijkers. Ik denk dat mensen het hebben aangevoeld dat het geen goede timing was om langs te komen, en dat ze de volgende keer wel komen...

gucci, welkom in nederland. Wanneer ga je beginnen met werken, 1 februari?/ spannend hoor. En weer bij je ouders inwonen, lijkt me ook spannend... Komt G met de auto en de spullen??

marloes, goed gegroeid allemaal en nog veel last van de prikken?? De reactie kan toch ook juist later komen..

mette, wat balen van het bezoek aan de dermatoloog, weegt dat inderdaad zo zwaar?? Dat het zelfs een verhuizing tegen kan houden..

knorretje, ook al zo'n beer van een vent..

hier alles verder z'n gangetje.. Ik ben wel blijdat deze dagen voorbij zijn, want ik werd zo geleefd. De kinderen te weinig gezien, want het hele weekend cursus gegeven en dan maandagavond na het werk ook weer een scholing.. Was wel grappig, onze CB-arts volgde dezelfde scholing en op een gegeven moment komt ze naar me toe: we kennen elkaar toch?? Ja zeg ik, maar niet als collega's, je kent mij als moeder... Oh, zegt ze... Had ze blijkbaar niet verwacht.. Ze wist wel wat ik deed, maar ze had blijkbaar niet de koppeling gelegd..
Hey meiden,

Nova is niet lekker, koortsig en hangerig/pieperig. Doordat ze niet lekker is laat ze arm meer 'zakken' en valt ze dus ook nog eens veel vaker..

O ja, over de gezondheidsverklaring. Omdat ik dus al eerder een plekje met onrustige cellen heb laten weghalen, en nu dus weer onder verscherpte controle sta, heb je dan een grote kans dat ze je hypotheek niet gaan verstrekken.

Als het nu controle 1x per jaar was geworden maakte het niet zoveel uit, want dat is normaal, maar nu ik dus weer vaker moet, nemen ze dat 'risico' bij de bank niet. Heb ik me de vorige keer laten vertellen.

Maar goed, misschien blijft het wel zo, en mag ik over bv een jaar naar de jaarlijkse controle en dan kunnen we evengoed nog gaan verhuizen. Ik hoop het. Ik zal van de week nog eens onze hypotheekadviseur bellen hoe of wat.

Knor; stress heeft er geen invloed op. Ook had ik gevraagd of het kon zijn dat ik die vier maanden 1 a 2 sigaretjes perdag rookte. Hij had het de vorige keer ook al verteld dat roken er geen invloed op heeft, maar had het nu weer verteld dus dat was iig wel fijn.

Wel de zon, en of je je goed insmeert. Nu doe ik dit altijd al dus daar ligt het niet aan.

Tinus; ben je erg zenuwachtig voor morgen? Het lijkt me zo moeilijk als het 'echte' afscheid dichterbij komt..

xKa
Hi allemaal,

Ik ben vandaag ook aan het werk, Jp is weer bij zijn familie. Hij is laat thuis dus heb ik een collega maar uitgenodigd om te komen eten vanavond. Zij was ook alleen, dus leek ons wel gezellig.

En morgen dus de begrafenis. Ik zie er wel tegenop, maar niet zozeer omdat het moeilijk of zwaar is ofzo... maar eerder omdat het zo definitief is. De familie is nu veel bij elkaar maar vrijdag gaat iedereen weer naar school en werk en dan val je zo in een gat lijkt me. Jp en zijn oudste broers hebben een gezin en een eigen huis, maar 5 van de kids wonen nog thuis dus die zullen het gemis iedere dag gaan voelen. Zo raar...

Mette: Sorry, ik heb het even gemist misschien, maar ik wist helemaal niet je onrustige cellen had in je huid? Weet niet of je er zin in hebt maar wil je vertellen wat er dan precies was?

Beterschap met Nova!

Gucci: Welkom in NL meid!! Fijn dat je er weer bent. Ga je ook zaterdag naar de meeting?

Ik weet nog niet of ik zaterdag kom. Hangt een beetje van Jp af. HIj zou eigenlijk met een paar jongens naar de sauna gaan. Als hij daar geen zin in heeft dan blijf ik thuis bij hem, maar als hij ook even lekker eruit wil gaan en hij is toch de hele dag op pad, dan blijf ik natuurlijk ook niet thuis en kom met Manu naar de meeting. Ik zal het laten weten nog.

Een dikke knuffel voor de kindjes die de prikken al hebben gehad!! Ik blijf het ook altijd zo naar vinden. Manuel moet over een week of 2.
Hallo!!!

Snel bijgelezen en waar viel mijn oog meteen op?

Op een super mooie baby!

Ainne, wat een fantastisch mooie meid jullie Aimee!

En zo te lezen doet ze het geweldig! Fijn is dat hè als de bv zo goed loopt/gaat/ en dat het aanhappen zonder problemen verloopt!

Je bevalling klinkt ook prachtig! Nogmaals gefeliciteerd meid!

(wat heeft ze mooie haatje trouwens!)

Mainecoon:

Leuk filmje hoor! En wat is ze mooi blond!

Yora:

Klinkt als een flapdrol die HA van je...

Ik wil de mijne wel even voor je bellen voor de precieze naam van mn spiraaltje.. zal het vandaag of morgen eventjes doen.

En we willen méééééér weten over die man!!! (en het liefst ook foto's! haha!)

Oef:

Auw! klinkt pijnlijk! en als je hem een waterijsje laten eten? is dat niet iets? even laten sabbelen dr op?

Marloes:

Wat een getob... sterkte dr mee meid!

Tinus:

Poeh... wat een ellende... meid ik wens jullie veel steun en sterkte toe.. idd wel fijn dat ze met zovele zijn maar dan nog... Dikke kus...

Mette:

Hi meid! hoe ist met Noof?

Ow, lees nu dat Mette t zelfde idee heeft qua ijsje geven aan Brian!

En hoe heb je in je nieuwe bed geslapen Mette?

Joni:

Succes met Boyd zn eczeem... lastig hoor... heeft ie dr zelf ook pijn aan oid?

Hier:

Alles okay!

De meiden slapen door!

Roxanne van 19:30 tot 8:00/8:30

Yasmine van 23:00 tot 6:00-7:00, voeden en dan weer tot 11:00

We hebben een tweede box gekocht, nu kunnen we Yasmine meer aanbieden qua spelen, heeft ze echt behoefte aan...kijkt helder rond en maakt zachte geluidjes.. *in love* Na een voeding is ze 2 uurtjes wakker en slaapt dr dan weer 1 oid, ze huilt haast niet, is erg tevreden... zo wil ik dr wel 10! hahaha!

Borstvoeding gaat goed, baal alleen een beetje, as wknd gaan we naar de vrienden v. Amstel live en het lukt me niet na het voeden zo veel te kolven zodat ik een voorraad aan ons mam kan geven zodat ze geen kv hoeft te krijgen... maar ja. Helaas...

Zondagavond gaan we carnaval vieren, maandag optocht kijken... we hebben dus een leuk wknd voor de boeg! Heb dr zin in!

Nou, verder geen nieuws. Ga dit maar een posten.

Dikke kus!

(hehe eindelijk gelukt weer wat bij te lezen en te schrijven....)
Hee Nurse, even een kleine tip zo in de gauwigheid. Als Yasmine nooit eerder fv heeft gedronken dan kun je misschien beter alvast even oefenen voor komend weekend. Manu moest destijds echt onwijs wennen aan de fv.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven