December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
't Is pony!

Haha, Nurse,open relatie? Hmm volgens mij bedoel je het niet zo als ik het lees, maar goed!

Nee, het is eigenlijk meer een gezamelijke vriend. Ik kende hem eerst (oud-collega) en hij en vent bleken het erg goed met elkaar te kunnen vinden, gaan regelmatig stappen en naar concerten enzo. Maar in dit geval ben ik meer een fan dan Vent, dus vandaar.

Nu Leah ophalen!
vanmorgen ook al een poging gewaagd, maar toen was ik er plots uitgegooid... Dus nu een nieuwe poging.. Alles goed hier. Vandaag even een rust dagje er tussendoor, want hele weekend bezoek voor verjaardagman en gisteravond ook.. Tussendoor taartenbakken voor hier en op het werk van manlief.. En nu is dat weer voorbij, maar komend weekend een training die ik nog moet voorbereiden en morgenavond theater...

Joni, Renske is met 1,5 jaar in een peuterbed gegaan, die heeft een valbeveiliging, een randje wat je ook aan de open kant erop zet (zie de ikea bedden), is zo'n 10 cm hoog. Ging eigenlijk prima, renske lag ook altijd tegen de randen van het bedje en dat kon hiermee ook.... Binnen een week wilde ze niet meer in het ledikant en alhoewel ze er zelf in en uit kon klimmen, heeft dat zeker nog een half jaar geduurd voordat ze het zelf deed.

en spelen van alles: duplo dieren verstoppen in de boerderij en dan haalt casper ze er weer uit, stapeltoren maken, vormenstoof, aporteren met de bal (favourite), stoeien. soms speelt hij zelf, soms doen we het samen, gewoon voor de leuk of omdat ik hem iets nieuws wil voordoen. Vandaag zijn we aan het puzzelen geweest...

ainnee, fijn dat het beter gaat met aimee.

Floddertje, fijn dat floortje doorslaapt - was het toch de voeding??

grappig he, hoe ze rituelen oppakken. Casper wijst ook altijd als hij gaat slapen (onderdeel van ons liedje) en staan we in de supermarkt bij de vleeswaren, zoekt hij direct oogcontact met de juffrouw en owee als we doorlopen.

praten doet hij nog niet veel, ja papapa en mamama maar ik weet niet altijd of het gericht is. Maar gisteravond, toeval op niet. We zitten aan tafel, begint hij plots te wijzen, poe poe.. kijk ik om, zit de poes er, precies waar hij naartoe wijst...

wat een beer die nova. en sterk ook!! Casper eet gewoon het kartonnetje op, als de rozijntjes op zijn..

iedereen verder weer beter??

yora, heb het snel gelezen al je overwegingen.. Je moet doen waar jij achter staat, het enige advies wat ik je zou geven, is als je iets kiest, doe dat ook en hou het vol. Want als je de ene keer een uur laat huilen en de volgende keer al na 5 minuten gaat troosten, dan heeft het uur laten huilen geen zin gehad. Consequent blijven is heel belangrijk, en daarom moet je pas de strijd aan gaan als je er achter staat om een verandering te willen bewerkstelligen, succes in ieder geval.

heerlijk nurse dat het zo lekker gaat...Grappig dat de meiden zo verschillend zijn. Roxanne was altijd heel veel wakker en die had je zelfs al heel snel op een slaapje en yasmine is echt een slaapkop...
Weer even een gestolen momentje om mn verhaal even af te maken want... *tromgeroffel*

Kaya loopt! Nou ja, als het telt dat ze keer op keer een stap of 7-8 zet tussen de stoel en de keukenkastjes en de keukenkastjes en mij en tussen mij en haar speelkastje etc. Ze staat ook gewoon vanuit zit op en gaat dan stappen *trots*. En dat alles (let op TINUS:) ZONDER ROOKWORST! Hahaha... ik heb ze toevallig wel gisteren gekocht (vegetariese dan) en was van plan ze van het wiekent te maken.. denk dat Kaya ze stiekem in de vriezer heeft zien liggen hahaha...

Joni: was idd niet onaardig bedoeld maar ik vond dat zelf meteen toen ik de echo-foto's van Frits kreeg; t was echt net een alien, maar wel de liefste van heel de wereld :-)

Sannie: Zijn die kartonnen doosjes dan zooo lekker? Toch maar s proberen dan

Mette: wat een lieve foto's van reuzenoofje zeg!

Ga nu Kaya te eten geven... ze zal wel honger hebben van dat geloop en gewandel van vandaag...

x
Ainne:

Ah kijk! het is dus Pony! mooi, weer wat geleerd vandaag!

Enne, ik was bij mijn vraag ofdat jullie een open relatie hebben een smiley vergeten : Ik snapte je wel

A1mee:

GROOT nieuws dus! en ik vind dat die 7a8 stappen ook tellen hoor! haha!

Sannie:

Grappig dat je dat nog weet dat ik Roxanne snel op een slaapje had, weet ik zelf niet eens meer!

En leuk hè dat ze die dingen zo snel oppikken...

En dat Casper gewoon het doosje opeet Wahaha!

Lopen alle kindjes van ons ondertussen?

Wij hebben lekker ordinair frietjes gegeten, Roxanne ook, heeft weer heerlijk zitten vechten met een frikandel.

Ik ga maar weer eens naar beneden, Roxanne staat heel hard te roepen in de box.

Owja, ook nog zoiets, gebruiken jullie de box nog? Wij wel hoor! errug makkelijk zo af en toe!

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 05-03-2008 18:26
Reden: was ik toch weer die smiley vergeten Ainne! haha!
% gewijzigd
Hoi!

Zo even een momentje Viva'en hoor... Het is zooo druk op mijn werk. We zijn druk bezig met het zoeken naar nieuwe collega's maar het is niet makkelijk om een geschikt persoon te vinden.

Vandaag dus steeds wel een stukje bijgelezen maar geen tijd om te reageren.

Eerst maar eens op de vragen antwoorden.

Bedje: Persoonlijk wil ik nog even wachten met die hummel in een bedje te doen zonder spijltjes. Ik vind het zelf niet zo'n veilig idee en vind het ook wel lekker dat meneer er niet uit kan.

Lopen: Nee helaas!! Weken geleden meldde ik vol trots dat Manuel volop stapjes aan het doen was. Toen werd hij erg verkouden, kreeg 4 kiezen en zat even een tijdje niet zo lekker in zijn velleke en prompt stopte hij met alle loop-pogingen. Inmiddels is hij weer volop aan het oefenen, maar we moeten hem wel een beetje pushen. Uit zichzelf doet hij nog niet zo zijn best maar als we hem aansporen stapt hij wel een stukje naar papa of mama toe.

By the way: Hij kan kruipen, joh.... snèèèèèl!! Tis echt een turbokruipertje en hij heeft dan de grootste lol als ik probeer om hem te pakken te krijgen, hihi.

Box: Nee dat ding is al een tijdje weg. Net na Manuels eerste verjaardag hebben we hem opgeruimd omdat hij er al zo lang niet meer in had gezeten. We hebben nu overal traphekjes, vanwege de 2 trappen in de woonkamer, dus nu heeft hij een heeeele grote box.

Spelen: Ja ook vanalles: met legoblokken stapelen en bouwen, blokjes stapelen, boekjes voorlezen, met wascokrijtjes kleuren (alleen gaat dat nog niet zo goed want hij vreet ze op en breekt de stukjes er vanaf!) met autootjes door de kamer scheuren, en ik neem hem ook mee als ik sommige klusjes in het huishouden doe. Als ik de was opvouw dan mag hij met de knijperdoos spelen, als ik ga stofzuigen, duwt hij met een big smile de stofzuiger door de kamer, bed verschonen, dan trekt hij alles uit de nachtkastjes en speelt met alles wat hij tegenkomt.

Joni: Nog even op jouw vraag over mijn schouders. Lief dat je er naar vraagt trouwens! Tja, wat zal ik zeggen. Ik heb regelmatig nog veel pijn en ben bang dat het altijd zo zou blijven. Het komt in vlagen. Soms heb ik een maand of soms twee maanden geen last en dan ineens is de pijn weer wekenlang heel heftig. Een echte oorzaak kan ik nooit bedenken. De pijn is het ergste als ik als ik 's morgens wakker word en in één houding heb gelegen. Tja, tis kut maar heb het min of meer geaccepteerd. Ik ben een beetje moe van al die dokters, orthopeden, fysiotherapeuten etc... ze helpen toch niet en kosten me alleen maar tijd en frustratie.

Dat ik er niet meer over begin, is misschien omdat het gewoon bij me hoort. Af en toe is heel heftig en dan beperkt het me in alles wat ik wil doen, maar dat is eigenlijk maar 2 of 3 x per jaar ofzo. Over het algemeen let ik gewoon op dat ik geen rare dingen doe en dan gaat het wel goed.

Ik zit nu wel een heel stuk ego te typen... sorry daarvoor. Ik zal proberen om morgen wat socialer te doen. Morgen is mijn vrije dag, maar we brengen Manu 's morgens even bij mijn moeder, want we moeten weer langs de keukenzaak. We twijfelen over het aanrechtblad wat we hebben gekzoen en gaan even kijken wat het kost om voor natuursteen te kiezen. 's MIddags haal ik hem weer op en dan gaat JP weer werken.
Ainne, ik weet wel dat het goed bedoeld was hoor, maar moest er gewoon om lachen!

Is het nog goed gekomen met het faxen?

maincoon, hoe is het nu met je buik en SI gewricht?

Floddertje,, dat is inderdaad dezelfde piraat! Hij is leuk!

Balen van je maagklepje...

Lekker dat het slapen eindelijk beter gaat!

Justin is ook ineens helemaal weg van roze...

Mette, wij hebben nu ook al een paar weken (tijdelijk) 1 auto, dan merk je pas hoe verwend je bent hihi, als het goed is krijgt H eind van deze week of volgende week zijn nieuwe auto!

Sneu van het prikken gevecht...

Jeetje, flinke meid zeg!

Leuke foto's zeg!

geweldig he dat ze steeds meer gaan nadoen en hun eigen willetje ontwikkelen!

Ik moet ook altijd wel erg lachen om die ukken die dan heel wijs naar een baby wijzen terwijl ze zelf net een turf hoog zijn!

Tinus, ik hoop dat je het snel weer minder druk hebt...is het gelukt met het kaartje?

Joni, slordig dat ze nog niks hebben laten horen...

spelen: met de bal overrollen/ autotje over rijden/ boekje lezen.

Ze is nu ook helemaal weg van een serviesje, maar dat doet ze dan weer meer alleen.

Bed, Justin was 2 a 2,5 toen hij naar een groot bed ging, want hij klom toen uit zijn ledikant en dat vonden we link.

Amber krijgt nu een groot bed in haar nieuwe kamer (nemen we over, soort bedstee) maar we zetten we eerst het ledikantje nog neer.

Nurse, fijn dat de contole goed was!

Balen van de droger...

Hier is de box al maanden weg, hij is nu zelfs de deur uit naar vrienden. heb hem ook echt nog niet gemist.

Amber loopt wel, maar kruipen heeft nog heel erg de voorkeur. het is meer dat ze van het een naar het ander oversteekt dan dat ze nou continu wandelt....

Sannie, lekker even een dagje rust! Nog gefeliciteerd met je man!

A1mee, wat goed dat ze loopt! Alleen de aanwezigheid van rookworst doet dus al wonderen hihi!

Amber maakt er nu al een dagen een potje van met inslapen, elke keer gaat ze weer huilen, vanavond is ze ook al weer een paar keer wakker geweest en nu ligt ze ook weer te huilen. Soms valt ze wel weer in slaap, maar vaak ook niet. Boven troosten werkt niet, dan gaat ze echt helemaal over de rooien, maar steeds "gezellig" beneden halen lijkt me toch ook niet de bedoeling...ik weet niet wat we hier nu weer aan moeten doen...

Iemand tips??

Marloes
Marloes, sneu van Amber. Is er misschien iets aan de hand, niet lekker, tandjes, ontwikkelingssprongetje? Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is, maar hier doe ik het volgende. Joris huilt zowiezo regelmatig even met inslapen, dus daar reageren we niet op. Maar als het lang aanhoudt gaat één van ons naar boven om te troosten, we halen hem niet naar beneden en we doen boven, over het algemeen, het licht niet aan. Als dat niet werkt nog even wat drinken.

Meestal heeft hij last van tandjes (jaja, nummer 3 is nèt door) of krampjes en dan geef ik daar druppeltjes voor. Vaak helpt het om hem op zijn buikje te leggen en over z'n ruggetje te wrijven tot hij in slaap valt (mijn rug is dan ondertussen wel aan gort ). En als dat allemaal niet werkt, geef ik gewoon een paracetamolletje hoor, dan is het eigenlijk bijna altijd over.

(Tjeemig, wat een verhaal!)

Aimee, gefeliciteerd met de eerste officiele stappen van je dochter!

Sannie, nog gefeliciteerd! En nu even lekker met de benen omhoog? Joris is trouwens ook gek op de kartonnetjes van de rozijntjes... :-)

Nurse, hier is de box ook sind Joris' eerste verjaardag uit de kamer, we gebruikten hem toch nooit en we hadden de ruimte nu nodig voor de tent :-). Ik moet zeggen dat ik 'm heel af en toe wel mis (als ik aan het koken ben), maar verder eigenlijk niet, dus om 'm daarvoor nou weer terug in de kamer te halen.... Balen van je droger trouwens.

Joni, vervelend dat ze je laten wachten! De spelletjes die wij hier doen zijn al genoemd. En ik heb de mazzel dat ik er twee heb hè, die houden elkaar wel bezig! :-)

Bovendien doet Joris erg veel dingen alleen, hij is vooral dol op timmeren en legoën, dus dan laat ik het maar bij aanmoedigingen.

Hier ging Thijmen met 2 jaar in een groot bed. Hij is er twee of drie keer uit gevallen, maar daarna ging het prima (we hadden een matrasje naast zijn bed op de grond gelegd, zodat hij niet zo hard zou vallen)

Flodder, wat een leuke piraat zeg! Ik zal ook Thijmens traktatie eens hier neerzetten. Getver, balen van dat gekots zeg! Je moet toch af en toe een lekker uit de band kunnen springen, of niet dan?

Wat heerlijk dat het nu zo lekker gaat met Floortje! Poeh, waren jullie echt wel aan toe........

Mette, wat een poppetje heb je toch! Alhoewel poppetje, volgens mij is ze nèt even groter dan Joris en die vind ik al flink! :-) Nou wat een schattig reuzinnetje heb je dan (vooral die staartjes, om op te vreten!)

Jij had het trouwens laatst over een verloskundigenpraktijk die op de tv was geweest, welke was dat dan? Je hebt hier alleen het geboortecentrum en verloskundigenpraktijk DH. Bij die laatste heb ik gezeten.

Nou ik ga de kamer maar versieren, kom een andere keer wel weer terug......

Ow? dat verbaast me eerlijk gezegd, dat er al zoveel boxen zijn opgeruimd.

Ik moet zeggen dat ik nog het wel ideaal vind (zoals nu gehehe )

Vanmiddag kom ik weer even sociaal doen, ga nu Yasmine uit bed halen, ligt dr al vanaf gisteravond 21:30 in. en dan lopen we even naar het groente boertje.

xx
Zo, daar ben ik dan weer even! Ik ben jullie niet vergeten hoor! Lees ook wel soms even snel door, maar heb dan geen puf om meer te reageren.

Eerst even ego.

Het gaat nu echte vormen aan nemen, de zaak dan he?

De borden voor de buitenkant zijn af, mijn kaartjes zijn klaar, de website is nog steeds in aanbouw maar wordt mooi.

Allen artikelen zijn besteld. En ik hoop begin april open te gaan. Maar nu kwam de tegenvaller, ik was natuurlijk al laat met de zomer bestelling en nu kreeg ik gister te horen dat ik voor eind maart de winter collectie al moet bestellen. Pffffffffffffff kan ik weer aan de slag!!! Maar dan is dat wel weer geregeld.

Met Dylan gaat het hartstikke goed, die loopt sinds twee weken full time. En is een echte boef! Hij heeft inmiddels 9 tanden en vier kiezen en er komen nu 2 hoektanden door onder.

Hij zegt papa, this (dizzzz) kijk is ( wijst dan) kaka (poep in spaans) mananmama en voor de rest alles in zijn eigen brabbel taaltje, heel erg leuk.

De box staat hier nog wel en ik gebruik m ook regelmatig. Ook bv als Dylan iets niet mag en hij het toch doet dan zet ik m in de box en dat herhaal ik net zo lang tot dat hij het niet meer doet. En dat werkt goed.

Maar ook s'ochtends even met een koekje erbij en wat drinken dan zit ie heerlijk in zijn eigen wereldje.

Dus ik hou m ook nog voorlopig!

Zo dit was mijn ego stukje, nu even kijken of ik er zo in kan jumpen!

Nurse, wat ben je toch een super moeder, zo blij en vol energie als jij klinkt, daar mogen heel wat moeders een voorbeeld aan nemen hoor! Alles gaat dus super met je meiden lees ik zo, maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Fijn dat je vent weer aan het werk is? Ook wel lekker lijkt me dat je wat meer ruimte in huis hebt hahahahahaha. Ik ben wel eens blij als ik soms alleen ben, en even iets voor mezelf doe, heeeeeerlijk!!

Mette, wat een mooie foto's van Noof! Wat is het al een echte meid. En zo'n heerlijk smoeltje! Gaat het nu weer wat beter met r?

En met jou? Dikke knuffel.

Gucci, ben je al wat gewend in het koude NL? En hoe vind Melinda het daar? De laatste keer dat ik in NL was, 2 weken geleden met die beurs had ik dylan mee genomen en die vond vooral de file prachtig! Keek zijn ogen uit. Hoe is het met G? Heeft ie al een baantje? Lijkt me voor hem ook best wennen hoor. En ik begreep dat jij op reis ging voor je werk? Leuk man! Geniet ervan.

Joni, Ben je al gebeld voor de uitslag? Ik duim voor je. Heb ook even de foto's bekeken net op HM, mooi hoor! Blijft weer bijzonder he? Hoe is het met je kleine manneke? Loopt ie ook al? En is je grote man weer lekker bij je?

Voel je je voor de rest goed, niet misselijk?

Marloes, Hoe is het met Amber? Is ze alweer een beetje beter? Vervelend als ze ziekies zijn, Beterschap! Wanneer ga je nou verhuizen? Heel gedoe weer altijd he? Heb je er zin in?

Tinus, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie weer een beetje de draad op kunnen pakken?? En hoe is het met die kleine rookworst verslinder van je? Flink in de tanden geloof ik he?

Slaat ie zich er een beetje doorheen of is het een spuitluier drama? Hier weer twee nieuwe hoektanden op komst maar het blijft bij wat lichte verhoging maar slaapt gelukkg goed.

Aimee, hoe voel je je?? Gaat alles lekker daarbinnen in het buikje? Niet ziek, zwak en misselijk? Wat lekker dat kaya loopt, hey! Heerlijk moment is dat he? Maar ook wel dat je denkt, jee wat gaat het snel, ineens zijn ze echt baby af! Maar gelukkig heb jij alweer een beeb in je buikje zitten. Ben jaloers!!! Ik wil toch ook wel heel graag maar wacht eerst dit jaar even af hoe het met de winkel gaat lopen.

Ainne, ben je al een beetje gewend aan twee meiden in huis? Leuk dat je zo gelijk loopt eigenlijk met Nurse, dan zie je toch dat je daar weer veel steun aan hebt. En herkenning. En leah loopt ook alweer he? En lekker aan het babbelen. heerlijk he?

Nou nog even over spelen met Dylan. Ik doe dat ook altijd heel actief. Lekker achter elkaar aanrennen, blokken in iets stoppen, of van die ballen van FP, in zo'n soort slang. Trommelen, dansen, zingen. Boekjes lezen. in bad je kan het niet opnoemen of we doen het, heerlijk vind hij dat en ik ook. Ik ben nu 3 dagen echt fulltime bezig op de zaak, afspraken af gaan, bellen etc etc. Maar de andere dagen ben ik echt met hem bezig en daar heb ik dan ook echt behoefte aan.

Zo dit was het nieuws vanuit Ibiza, het is koud vandaag (11 graden brrrrrrrrrr) Heel veel liefs en tot snel, dan kom ik met foto's.

XXXXXXXXXXXXX voor iedereen die ik vergeten ben XXX
anoniem_4979 wijzigde dit bericht op 06-03-2008 12:53
Reden: kleurtje
% gewijzigd
ff in mn pauze:

Box: hier nog steeds erg veel plezier van de box. Mijn ouders passen twee dagen in de week op en die maakten er ook fanatiek gebruik van. Ik gebruikte m alleen nog maar als ik de varkens eten ging geven, maar omdat mijn ouders aangaven dat Kaya het eigenlijk wel fijn vindt in de box, ben ik m vaker gaan gebruiken als "rustpuntje". Haar wereld is zo groot geworden dat ze het heerlijk vindt soms in de beslotenheid van haar box lekker te knuffelen met haar ijsbeer of met een boekje. Daarbuiten vliegt ze toch veel meer van hot naar her.

Spelletjes: duplo: ik bouw, zij haalt uit elkaar. Samen boekjes lezen, "waar is..." dan vraag ik waar Muis (=knuffel) is en dan gaat zij m zoeken en brengt m naar me toe. Achterna zitten "ik ga je pakken" wat altijd voor een schaterlach zorgt, liedjes zingen, gebaren nadoen (tong uitsteken is erg populair), stoeien op het bed of de bank, samen de knuffelkegels omgooien, torens bouwen van blokken en die dan weer omgooien (da's natuurlijk Kaya's taak), was uitvouwen (die ik net heb opgevouwen...), naar de beestjes lopen/kijken... sja, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Tekenen heb ik ook geprobeerd maar dat snapt ze nog niet. Ze wil steeds een ander kleurtje en als ik die dan geef wil ze weeeeeer een andere en weer en weer...

Rookworst Tinus, begrijp ik nou goed dat Manuel, dè rookworsten-man zelf niet geloofd in de magische krachten van een rookworst!!!!!! Misschien toch maar weer een stampot op het menu zetten :-)

zooo... en nu weer braaf aan het werk!

Even snel, komt zo een vriendinnetje met haar 3-maanden oude baby. Heb Aimee net even extra strak ingebakerd, slaapt ze hopelijk de hele visite door, haha!

Box

Ja, staat hier nog, Leah vind het af en toe nog erg lekker om even zelf in te spelen. En nu staat de moses basket van Aimee er overdag in, zodat Leah er niet bij kan!

Lopen

Jaaa, als een kievit, kruipen doet ze niet meer. Vanmorgen moest ik haar zelfs uit de tuin van de overburen plukken, omdat ze een kat achterna rende terwijl ik Aimee in de auto zette (gelukkig doodlopende straat hier, dus nauwelijks verkeer).

Kidon, wauw, klinkt goed allemaal joh, wat ga je snel, echt superleuk! Tzt wel foto's maken en plaatsen hoor! Komt er ook een website eigenlijk?

Even wat foto's:

Nutella en pindakaas (blijft leuk, die eetfoto's)

Kleuren (altijd met die tong uit haar mond, net als haar moeder als ze zich concentreert)

Computeren

Ondeugende kop

Aimee met haar donkere kijkers (van papa)

Aimee neergeplempt nadat ze in de baby bjorn zat

Zo, heb ik weer even een pagina gevuld!
Bedankt voor jullie reacties op de piraat. Op het kdv waren ze ook positief. Toch leuk vind ik om zelf iets te maken. Als het niet te moeilijk is :-)

Timo is vandaag dus echt jarig. Samen met Thijmen van Basu. Gek hoor. Toen ik vmo wakker werd om 07.45 zei ik al dat 3 jaar terug de vk toen zei tegen P; Nou als ze zo doorgaat hebben jullie voor de middag een kind. En ik gelijk tellen, 9uur, 10uur, 11 uur, 12uur NEEE men veuls te lang. Gelukkig was hij er om 10.10 uur al :-)

Cadeau was erg geslaagd. Nu ff sporten bij de fysio, ze slapen beide.

Floortje vanacht weer in de weer.........pffffff. Gelukkig geen tijd om te zitten vandaag :-) Vmi alle familie en zaterdag ochtend de vrienden.

Timo heeft zijn mooie, gave, stoere, (dure) cars taart op de grond laten vallen vmo. Hij was zo enthousiast dat hij hem wilde pakken voor de visite. Stond ie nog maar met de deksel in zijn handen. Je had zijn verdrietige koppie moeten zien joh !!! Mijn cars taart gilde hij !! Hij zat zelf ook van top tot teen onder. Toen hij naar boven ging om om te kleden heeft hij nog met zijn vinger van zijn broek kunnen snoepen haha. Kan er nu om lachen...........

Nurse; dat maagklepje is zonder medicijnen heel erg vervelend en pijnlijk. Dan heb ik het constant zuur en tast het je slokdarm aan op den duur. Met 1 pilletje pd was ik er tot op heden helemaal vanaf. Ergens wel logisch dat het met de jaren achteruit zou gaan.....

Wij hebben de box ook nog en gebruiken hem ook nog hoor. Vind het gezond als ze soms ook even apart van elkaar spelen.
zo ik kom ook weer s ff bijkletsen.

Hier gaat t goed. Brian is eigenlijk helemaal beter behalve dat hij nog steeds iets aan zn oren heeft, en dan bedoel ik pijn oid en niet oost-indisch-doof haha. Hij slaat nog regelmatig tegen zn oren dus dat is nog niet helemaal ok. Maar goed antibiotica kuur is nog bezig dus nog even geduld.

phoehee hoop geschreven zeg. Nou ik begin maar onder aan deze pagina..

Flodder leuke traktatie! Hoe gaat het nu met de last van je maagklep. Lijkt me vervelend.

Mette heey Brian en Nova zijn zo'n beetje gelijk getrokken qua lengte en gewicht.. Hoewel Brian waarschijnlijk wel weer iets gewicht kwijt is na het slechte eten van de afgelopen 2 weken. Wat sneu dat ze blauwe plekken heeft van t vasthouden :(

Wat een kletskous trouwens. Leuk dat ze zoveel verstaanbare dingen zegt. Schattige foto's van die rozijntjes eten. hahahha dat 'zo' zeggen hahaha. Das echt grappig. Ik zie t helemaal voor me als ze haar beker neerzet.

A1mee. Leuk dat Kaya ook loopt! Vind je het geen raar gezicht? Brian loopt al een tijdje en nog heb ik af en toe dat ik te 'laag' kijk hahah. dan zoek ik een kruiper maar loopt hij gewoon achter de bank of zo.

Ainne leuk Prince! Zijn de cakejes gelukt?

Joni al wat gehoord van de nekplooi?

Spelen. Ja zo'n beetje als de meeste hier beschrijven. Ik zit eigenlijk een groot deel van de dag met Brian op de grond. Hij scharrelt rond en ik speel met m. Favorieten op dit moment.

- de theedoek pakken en zichzelf of mij eronder verstoppen

- vormenstoof (hij kan t rondje en vierkantje al!! vind ik knap!). En verder zet ik de vormen op zn plaats en hakt hij ze erin. Ik kan t niet anders noemen dan hakken gaat echt met een enorme klap.

- op mn rug klimmen als ik op de grond zit en dan moet ik heen en weer gaan bewegen.

- op de bank klimmen en kietelen

- keukenla leeghalen en alles naar mij brengen of ergens anders naartoe.

- achterna zitten

enz enz enz.

Nurse balen van je droger. Nou maar snel een nieuwe halen, ik zou niet zonder kunnenn.

Ja volgens mij lopen de meeste kindjes nu wel, oh nee Manu nog niet maar dat gaat vast niet lang meer duren.

Box gebruik ik ook nog steeds als een soort rustig plekje voor Brian. Maar ook als ik even naar de wc moet of zo. Ik laat m nog even staan iig.

Marloes hoe is t gister gegaan met het inslapen bij Amber? ehh tips. Nou ja wij hebben maanden problemen gehad met Brian en inslapen. Het gaat de laatste tijd heel goed. Wij doen troosten wel altijd. En ook altijd boven. Hij gaat dus niet meer naar beneden als hij een maal in bed ligt. Als hij echt verdrietig is dan halen we m uit bed en dan gaat een van ons met m op ons bed zitten. Brian ligt dan op zn buik op mn borst en daar wordt hij altijd wel rustig van. Als hij zn fles voor t slapen niet goed heeft gedronken dan geef ik die nog een keer, vaak helpt dat heel goed.

Maar goed de laatste tijd gaat het hier eigenlijk heel goed. Brian is veel moeier nu hij zoveel loopt.

Kidon leuk om te horen dat het goed met jullie gaat! Spannend hoor begin april openen. haha wel balen dat je nou ook nog de winter collectie moest bestellen. Nou ja hoort even bij het 'voorwerk' zeg maar.

zo ik ga nog even aan t werk.

doei

x
Floddertje en Basu, gefeliciteerd met jullie grote knullen!!

Even snel voor ik moet gaan werken.

Bedankt voor jullie reacties, gister avond heeft het ook weer tot een uur of 21:00 geduurt voor ze echt sliep... Ze is nu ook wel verkouden dus dat zal er ook nog wel mee te maken hebben, maar het begon daar voor al wel een beetje....uiteindelijk toch maar een zetpil gegeven en toen is ze wel gaan slapen.

Overdag gaat het over het algemeen wel goed trouwens.

Kidon, leuk hoor dat de voorbereidingen van de zaak zo goed gaan!

En we willen inderdaad snel foto's!

28 maart krijgen we de sleutel en 5 april gaan we over! We hebben er zeker zin in!

Ainne, leuke foto's!

Floddertje, wat balen van die taart....

Oef, ik hoop dat de kuur snel aan slaat!

Misschien moet Amber toch maar wat meer gaan lopen dan! Kruipen vind ze toch nog wel heel makkelijk!

Zo hier moet ik het weer even bij houden.

marloes
hee meiden even een korte vraag omdat ik nu even te lui ben om allerlei papieren door de spitten.

Ik heb het sofi-nummer van Brian nodig. Weet iemand of je daar apart bericht van hebt gekregen of zo? Of moet dat staan op formulieren van de geboorte aangifte?
AArrrggghhh!!! Wat is dr veel geschreven!!!

Tinus:

Geeft niets hoor zo'n ego stukkie!

Enne, het is bewezen dat kruipen op latere leeftijd problemen op wiskunde-gebied kan voorkomen dus oei, oei, oei, wat een rekenwonder wordt Manuel! hahaha!

Laat even weten wat je hebt besloten voor je aanrechtblad? ben benieuwd.

Marloes:

Hmmm, doet ze het alleen bij het inslapen 's avonds? Heeft Roxanne de laaste tijd ook wel last van gehad. Niet echt huilen maar mopperen/babbelen ect.

Wat bij ons werkt is haar niet te lang laten slapen 's middags (max. tot 16:00) en wel gewoon om 20:00-20:30 naar bed.

Bij écht huilen er heen, even op schoot troosten en weer terug (als ze weer kan lachen is het goed)

Bij 'gewoon' mopperen laten doen en gaan we er niet heen...

Hopelijk heb je er iets aan.

Basu:

Gefeliciteerd met je grote knul!! (f)

Floddertje:

Jij ook!!! Wat sneu van zn taart trouwens... hij zal wel beteuterd hebben staan kijken... achgerem.

En het lijkt me idd erg rot zo'n maagklepje....

a1mee:

''Kijk maar uit!! Kom ik aan!!! Ik ga je pakken!!!'' Doet het hier ook erg goed! leuk is dat dan als ze schaterend wegrennen, bijna vallend over dr eigen voetjes, echt zo van : nee, nee neeeeeee!!!! hahahaa!

Ainne:

Wat leuk! vistite! geniet dr van!

Wat een mooie meiden hebben jullie toch! En dan die foto van Aimee dat ze zo neergeplempt ligt! haha!

Oef:

Wat vervelend dat Brian zo'n last van zn oren heeft! Klopt het dat ie dan naar zn buikje grijpt? heb ik wel eens gelezen dat kindjes dat doen die last van de oortjes hebben.

Kidon:

Hi meid!

Jahoor, hier alles goed! thanks, idd wel lekker af en toe tijd voor jezelf!

En wat leuk die vorderingen! ben benieuwd! laat maar weten als je site af is! en kunnen wij dan ook kleding bestellen via het internet?

''Special price for you because your my friend?''

Wahahaha!

Nou, had net Roxanne onder de sproeier gezet, mén wat had die gepoept! niet normaal gewoon!

En zij maar lol hebben!

Ze proberen dr uit elkaar gesproeide poep te pakken te krijgen voordat het in het doucheputje verdween! hahaha! gekke meid is het toch!

Ikke klets nat naderhand maar we hebben weer lol gehad zullen we maar zeggen.

Maar goed, nu ligt ze lekker schoon in dr bedje.

Yasmine slaapt ook weer (joh?! ) en nu ga ik even wat strijken en dan even lekker naar buiten in de tuin naar mn beestjes kijken en kijken ofdat dr nog eitjes zijn gelegd.

Die laat ik dan trouwens wel liggen, kan ik ze straks met Roxanne uit gaan halen, vind ze geweldig!

''EI!!! EI!!'' en kwaad als ik ze dan aan ons mam geef omdat we dr zelf gennoeg hebben hahaha!

Dikke kus!
quote:Oef schreef op 06 maart 2008 @ 13:59:

hee meiden even een korte vraag omdat ik nu even te lui ben om allerlei papieren door de spitten.

Ik heb het sofi-nummer van Brian nodig. Weet iemand of je daar apart bericht van hebt gekregen of zo? Of moet dat staan op formulieren van de geboorte aangifte?Wij hebben een aparte brief van de gemeente gekregen ja.

Lui ding!
quote:TheNurse schreef op 06 maart 2008 @ 14:21:

[...]

Wij hebben een aparte brief van de gemeente gekregen ja.

Lui ding! sorry.. nou dan moet ik vast ook een brief hebben gehad. Ik ga zometeen eens zoeken
gevonden hoor. t was een brief van de belastingdienst.
Hahaha nou moe, Manuel loopt!! Eigenwijs manneke...

Ik kom zo even reageren als hij in bed ligt. Tot zo!
quote:Oef schreef op 06 maart 2008 @ 13:34:

Nurse

Ja volgens mij lopen de meeste kindjes nu wel, oh nee Manu nog niet maar dat gaat vast niet lang meer duren.haha zie je wel! hahah leuk hoor.
Ja suf zeg. Jullie geloven vast niks meer van mij. Eerst zeg ik dat ie gaat lopen, dan weer niet en nu ineens weer wel. Is wel heeeel toevallig!! (zou hij stiekem meelezen?)

Maar wel leuk. Gisterochtend zag ik voor het eerst dat hij helemaal uit zichzelf naar de leidster van het kdv toeliep. En vandaag gaat hij telkens zelf staan en stapt vrolijk vooruit. Het gaat wel voorzichtig en soms zie je hem even de balans zoeken, maar ik kan wel zeggen dat hij nu echt loopt!

Vanmorgen even bij de keukenzaak langsgeweest. De verkoper belt straks nog even om de definitieve meerprijs door te geven, zodat we kunnen kiezen of we voor de eerder uitgezochte keuken gaan of toch voor een aanrechtblad met natuursteen. T'is erg mooi, maar wel beetje duur...

Goed, even bakkie thee erbij en gaan met die banaan:

Kidon: Hoi! Oh wat jammer dat je net die bestelde kleertjes hebt misgelopen. Maar wat gaat het hard zeg, over een maandje ben je al open. Geef je ons straks ook het adres van de website door, want ik ben reuze benieuwd!!

Als je tijd hebt, plaats je dan ook weer eens wat foto's van Dylan hier of op HM?

Inderdaad gaat het ineens razendsnel met die tanden bij Manuel. En gisteren ontdekte ik dat de twee tandjes naast zijn ondertanden ook op doorkomen staan. Dat maakt het totaal alweer op 8 tanden en 4 kiezen. Hij heeft er nu geen last van geloof ik, maar toen er 4 kiezen tegeliujk kwamen was het een aardig poepfestijn hier... verschrikkelijk, haha!

Joni: Heb je inmiddels al wat gehoord van je nekplooimeting? Raar dat het langer duurt dan was opgegeven. Even zelf bellen anders?

A1mee: Ik ben bang dat de magische rookworstenkracht al een tijdje is uitgewerkt... Tis alweer een tijdje geleden dat hij dat heeft gegeten. Vandaar de vertraging misschien??

Basu en Floddertje: Gefeliciteerd met jullie jarige grote mannen!! En wat sneu van die taaaaart!! Ach gossie, was hij heel verdrietig? Heb je wat anders lekkers gehaald?

Marloes: Hmm, wat rot dat Amber ineens niet meer wil slapen 's avonds. Misschien toch door die verkoudheid? Zit haar neusje dicht zodat ze moeilijk ademt dat ze daar last van heeft? Probeer even haar ledikantje met het hoofdeind omhoog te zetten. Verder doe ik tegenwoordig een ietsiepietsie Luuf bij Manu onder zijn neusje, zodat hij dan heel goed lucht krijgt als hij weer zo verkouden is. Echt maar een beetje hoor, een speldenprikje zeg maar, is al voldoende.

Mette: Ik snap goed dat je moet wennen aan 1 auto. Ik zou ook zo graag een tweede autootje willen. Wie weet na de verhuizing? Dan zijn onze woonlasten wat lager door de lage rente... Maar aan de andere kant, een tweede beeb kost ook meer geld en een tweede beeb wil ik wel als ik verhuisd ben!

Vandaag heb ik trouwens wel de hele dag de auto, maar helaas kon ik nog niet de hort op want toen ik terug was bij mijn moeder die vanmorgen op Manu had opgepast, was het alweer bijna bedtijd voor het meneertje.

Ainne: Wow, wat zit Leah al stevig op die stoel. Is ze daar ook zelf opgeklommen? Ik vind haar al zo groot lijken met die zelfverzekerde stapjes!! En dan Aimee met haar donkere ogen, mooi man!

Leuk trouwens dat je vriendin ook een babietje heeft. Laatst zei je nog dat je zo weinig vrienden met kinderen hebt.

Nurse: Haha, zou het? Ik vind Manuel wel ONGELOOFLIJK intelligent dus je zou best weleens gelijk kunnen hebben, haha!

Wat kent Roxanne toch al veel woordjes! Dat ze zelfs al ei kan zeggen. Lekker trouwens, iedere dag verse! Goede reden om heeeel vaak taarten te bakken.

Oef: Fijn dat Brian weer aan de beterende hand is. En nu dan even een paar weken niet meer ziek worden hoor, want papa en mama kunnen wel wat rust gebruiken...

Nou nog even snel wat in huis doen. Om 16.45 moet ik Manuel weer wakker maken want dan moeten we JP van zijn werk ophalen.
quote:Oef schreef op 06 maart 2008 @ 14:29:

gevonden hoor. t was een brief van de belastingdienst.

'Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker'

Tinus:

Jajaaaaa.... we wachten even het eind van de week af ofdat Manuel dan nog steeds loopt

En Roxanne zegt idd al erg veel, sommige woordjes ook echt dr eigen taal en dat alleen M. en ik dr snappen haha!

Wat ik nog wel het allerliefste vind is : ''Aaaaiii..!!''

Dan aait ze met dr handje langs mn gezicht en daarna volgt een kus.

Als ze een ander kindje voorbij zit komen zegt ze ook ''Aaaiiii'' en wilt ze em aaien... schattig hè?

Dat is nogal iets anders hè Mette, jullie meid jaagt kindjes weg met ''Babyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!'' te roepen!

OW! ze is wakker en Yasmine ook!

xx
Quote Nurse: Tinus:

Jajaaaaa.... we wachten even het eind van de week af ofdat Manuel dan nog steeds loopt

Lijkt me niet eens zo'n gek idee... Tis nogal een besluiteloos tiepje. Ik kan lopen, ik kan niet lopen, ik kan lopen, ik kan niet lopen...
Nog geen uitslag, morgen zelf maar even bellen.

Sofinummer

Brief van de Bel.dienst gekregen.

Lopen

Boyd loopt al weer een hele tijd. Ik denk zo ongeveer in januari al.

Boekjes lezen met Boyd is onbegonnen werk, die is na 1 seconden alweer zijn aandacht kwijt en wil dan op de bank rondbanjeren en klimmen.

Floddertje

Wat sneu van de taart.

Nurse

Ik zit Boyd ook wel eens achterna, dan moet hij heel erg lachen.

Blokjes stapelen en omgooien is ook een leuk idee.

Box gebruik ik zelden, alleen als ik naar de wc of de deur moet. Verder is Boyd zo lief dat hij makkelijk er buiten kan rondlopen. Zit namelijk aan weinig dingen die hij niet mag.

De box is nu eigenlijk meer een buffer voor iets waar hij niet bij mag komen.

Als de kleine geboren is, zal Boyd ook misschien meer in de box geparkeerd worden. Ik wilde al gaan oefenen met hem, omdat hij nu de box helemaal niet is gewend, maar ik ben er nog niet mee begonnen.

A1mee

Ik begreep je opmerking over alienhoofd helemaal hoor. Ik begreep dat je jullie Frits bedoelde, maar ik vond dat ook al zo bij onze baby.

Het was alleen maar een bevestiging van wat ik zelf dacht over onze baby. En alle babys hebben dus op echofoto's een alienachtige look.

Tinus

Dacht zelf ook al dat je schouders nog niet over waren, maar dat je er niet steeds over ging praten. Wel vervelend blijft dat voor je dat je steeds zo last blijft houden.

Marloes

Ik ben het wel gewend hoor dat ik geen uitslagen te horen krijg. Ik hield er vorige week al rekening mee dat ik niks zou horen en ik zelf moest bellen. Ik heb altijd een voorgevoel voor dit soort dingen.

Kidon

Geef je de naam van de website alstie af is? Ben wel benieuwd.

Misselijkheid is nog niet over helaas. Moet steed op tijd eten.

Verder krijg ik al een lekker buikje om te zien. Leuk hoor al die

reacties dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven