December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
vrijdag 9 oktober 2009 om 16:55
Tja Nursie, je bent na bijna 4 jaar dagelijks schrijven niet zomaar van ons af..
Knor; ik zou denk ik ook voor de operatie gaan, 2 vriendinnen van mij hebben ook die operatie gehad, en het viel erg mee.
Leuk een boswandeling, goed idee! Kunnen wij binnenkort ook weleens doen.
Heb je ook niet ergens het kabouterpad? Leek mij ook wel leuk, boswandeling met 'opdrachtjes' waarbij de kinderen een puntmutsje opkrijgen. Ik weet alleen niet waar het precies is.. Maar eens even google erop los laten.
Hier een lekker dagje gehad, de bovenboel helemaal gepoetst, terwijl Nova een filmpje aan het kijken was, en Stef in de wippert erbij zat.
Net boodschappies gedaan en heeft Nova even op het plein gespeeld, koffie gezet en nu even op de bank. Stef ligt in bed, Nova is lekker aan het kleuren aan tafel.
Wat eten jullie vanavond?
Wij eten zelfgemaakte groentensoep, en broodjes met makreel en zalm.
x
Knor; ik zou denk ik ook voor de operatie gaan, 2 vriendinnen van mij hebben ook die operatie gehad, en het viel erg mee.
Leuk een boswandeling, goed idee! Kunnen wij binnenkort ook weleens doen.
Heb je ook niet ergens het kabouterpad? Leek mij ook wel leuk, boswandeling met 'opdrachtjes' waarbij de kinderen een puntmutsje opkrijgen. Ik weet alleen niet waar het precies is.. Maar eens even google erop los laten.
Hier een lekker dagje gehad, de bovenboel helemaal gepoetst, terwijl Nova een filmpje aan het kijken was, en Stef in de wippert erbij zat.
Net boodschappies gedaan en heeft Nova even op het plein gespeeld, koffie gezet en nu even op de bank. Stef ligt in bed, Nova is lekker aan het kleuren aan tafel.
Wat eten jullie vanavond?
Wij eten zelfgemaakte groentensoep, en broodjes met makreel en zalm.
x
vrijdag 9 oktober 2009 om 17:28
vrijdag 9 oktober 2009 om 17:50
Knor wat balen van de galstenen! Ik zou ook voor de operatie gaan denk ik. Lijkt me erg vervelend iedere keer die pijn en je weet maar nooit wanneer het op komt zetten.
Mette dat klinkt echt super leuk die kabouterboswandeling. Maar eens kijken of dat voor ons ook te doen is.
Marloes lekker hoor mosselen. Moeten wij ook maar weer eens doen, is alweer een tijdje terug. Was het op een gegeven moment beetje zat aten het best vaak omdat Den er dol op is.
Mette dat klinkt echt super leuk die kabouterboswandeling. Maar eens kijken of dat voor ons ook te doen is.
Marloes lekker hoor mosselen. Moeten wij ook maar weer eens doen, is alweer een tijdje terug. Was het op een gegeven moment beetje zat aten het best vaak omdat Den er dol op is.
vrijdag 9 oktober 2009 om 19:08
Goed ideeee Marloes! Morgen komen mijn ouders eten en ik zat al te verzinnen wat ik moest gaan maken: Mosselen it is!
Ja leuk die kabouterwandeling. Er stond deze maand ook iets over in een tijdschrift, was het niet Ouders van Nu??
Jammer dat Schoorl een beetje te ver is voor ons.
Zooo meiden, ik zit er echt ff doorheen hoor. Zie HM.
Ja leuk die kabouterwandeling. Er stond deze maand ook iets over in een tijdschrift, was het niet Ouders van Nu??
Jammer dat Schoorl een beetje te ver is voor ons.
Zooo meiden, ik zit er echt ff doorheen hoor. Zie HM.
vrijdag 9 oktober 2009 om 21:58
Ff snel voor ik met codeine en neusspray mijn bed in duik.....Floortje heeft het ook in haar bol en loopt nu regelmatig zonder luier......resultaat: ze heeft op de wc gepoept vandaag !! Joepie. Gelukkig had ik nog een nijntje dvd liggen die ik snel kon inpakken ondertussen zodat ik een cadeautje voor haar had
Dat gaan we vaker doen 
Truste !!
Truste !!
zaterdag 10 oktober 2009 om 09:46
zaterdag 10 oktober 2009 om 11:02
Joehoeeee!
Dit is hét tijdstip om te gaan forummen...
Vandaag gingen we de grote spullen verhuizen.
Schone broer is heel sterk want wasmachine, koelkast, gasfornuis, droger en bank staan in een aanhangwagen...
Ik stond samen met hem al bij mijn nieuwe huis en toen werden we gebeld door mijn moeder die met aanhanger bij mijn oude huis stond... auto start niet meer... dus wachten op de ANWB...
WAAROM nou juist vandaag? Stomme auto....
En ik heb nog een hele berg te verhuizen!
Dit is hét tijdstip om te gaan forummen...
Vandaag gingen we de grote spullen verhuizen.
Schone broer is heel sterk want wasmachine, koelkast, gasfornuis, droger en bank staan in een aanhangwagen...
Ik stond samen met hem al bij mijn nieuwe huis en toen werden we gebeld door mijn moeder die met aanhanger bij mijn oude huis stond... auto start niet meer... dus wachten op de ANWB...
WAAROM nou juist vandaag? Stomme auto....
En ik heb nog een hele berg te verhuizen!
zaterdag 10 oktober 2009 om 11:39
Hier alles oke, druk dagje voor de boeg, nog even boodschappen doen, de stad in voor kadootjes, en vanmiddag op verjaardagsvisite bij m'n schoonvader waar we blijven eten.
Dus tot morgen, of vanavond, want Tris heeft vanavond een feestje bedenk ik me net. Dus dan zal ik vast wel weer te vinden zijn.
Dus tot morgen, of vanavond, want Tris heeft vanavond een feestje bedenk ik me net. Dus dan zal ik vast wel weer te vinden zijn.
zaterdag 10 oktober 2009 om 12:18
Spannend Klets! Ben wel benieuwd hoe het afloopt!
Leuk dat je vanavond voor het eerst in je nieuwe huis gaat slapen.
Floddertje: Wat leuk dat Floortje zelf ineens geen luier meer om wil! En dan ook meteen een drol op de wc, joehoe!
Nurse: Nou ben het helemaal eens met Mette, doe gewoon maar weer gezellig hier!
Net boodschappen gedaan en bij thuiskomst liep Manu weer zelf de trap op omdat ie moe was en wilde slapen. En hij was pas om 8u wakker vanmorgen!!! Wat een mafkees.
Leuk dat je vanavond voor het eerst in je nieuwe huis gaat slapen.
Floddertje: Wat leuk dat Floortje zelf ineens geen luier meer om wil! En dan ook meteen een drol op de wc, joehoe!
Nurse: Nou ben het helemaal eens met Mette, doe gewoon maar weer gezellig hier!
Net boodschappen gedaan en bij thuiskomst liep Manu weer zelf de trap op omdat ie moe was en wilde slapen. En hij was pas om 8u wakker vanmorgen!!! Wat een mafkees.
zaterdag 10 oktober 2009 om 14:41
KM veel succes met de verhuizing vandaag, hoop dat de auto het inmiddels weer doet!
Hier druk. Muren verven en eind van de middag naar een doop (en da's hier met een feestje achteraf). Heb nu twee banenenbroden in de oven staan om mee te nemen daarnaartoe, dus gelijk weer terug de keuken in om een oogje in het zeil te houden.
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:36
Hahaha, Klets!
Top dat alles weer oke is, en je nieuwe laptop er is, leuk!
Ainne, veel plezier, hier is een doop ook met een feestje nadien. Tenminste waar ik woon wel.
Mmm klinkt lekker, bananenbroden, receptje?
Tinus: hahaha, die Manu was natuurlijk nog gewoon moe van al het gedraak gister Hoe is het met je stuitje?
Hier een leuke dag gehad, bij mijn schoonfamilie geweest. Het was gezellig.
Nu op de bank, de buren hebben een feestje. Naja haal dat 'tje' er maar af, zit hier voluit mee te dreunen op de house..
Top dat alles weer oke is, en je nieuwe laptop er is, leuk!
Ainne, veel plezier, hier is een doop ook met een feestje nadien. Tenminste waar ik woon wel.
Mmm klinkt lekker, bananenbroden, receptje?
Tinus: hahaha, die Manu was natuurlijk nog gewoon moe van al het gedraak gister Hoe is het met je stuitje?
Hier een leuke dag gehad, bij mijn schoonfamilie geweest. Het was gezellig.
Nu op de bank, de buren hebben een feestje. Naja haal dat 'tje' er maar af, zit hier voluit mee te dreunen op de house..
zaterdag 10 oktober 2009 om 22:03
Slapen de kindjes er wel door heen Mette ?? Gaat het goed met ze ??
KM; dat lijkt me dan wel weer leuk van een stad. Je maakt altijd wel wat mee.
Ainne; is/was het leuk ??
Hier vandaag een thuis dagje. Heerlijk niks. Tenminste, lekker rommelen. Vmo kwam vriendin met voor Floortje en Timo een leuke 3d puzzel. Toen even wandelen. Na het broodje Timo zijn kamer opgeruimd en Floortje even fietsen met P.
P is ook weg dus we hebben vroeg gegeten. Daarna heeeeerlijk avondje gehad met de kids. Timo voor de tv en Floortje in bad en ik onder de duoche. Daarna Floortje uitgebreid ingesmeerd/gemasseerd met bodylotion, haartjes lekker met olie, nagelstjes geknipt en lekker verhaaltje gelezen. Daarna Timo in bad met Pepijn er bij in de tummytub. Pepijn lekker in de olie gezet en op bed gelegd. Daarna Timo uitgebreid gemasseerd. Heerlijk. Zo Pepijntje nog zijn pap en dan ga ik ook maar weer een beetje op tijd.
Floortje heeft heel wat momenten zonder luier gelopen en 1 ongelukje. Gaat best goed eigenlijk !!
En en en Pepijn heeft in zijn tripp trapp zijn eerste fruit op. Jeetje je wil niet weten !! Hij deed zijn mond open of hij nooit anders heeft gekregen !!!! Ik zal de foto's er vd week ff opknallen. Maar wat is hij daar aan toe. Grappig want van te voren had ik bedacht om echt tot met 6 mnd te wachten maar als ik hem zo zie eten...... En die eerste hap staat natuurlijk op de film. Hahahaha hij keek echt geweldig !! Wat een heeeeerlijk ventje zeg. Geweldig.
Nou kan uuuuuren lullen.....
KM; dat lijkt me dan wel weer leuk van een stad. Je maakt altijd wel wat mee.
Ainne; is/was het leuk ??
Hier vandaag een thuis dagje. Heerlijk niks. Tenminste, lekker rommelen. Vmo kwam vriendin met voor Floortje en Timo een leuke 3d puzzel. Toen even wandelen. Na het broodje Timo zijn kamer opgeruimd en Floortje even fietsen met P.
P is ook weg dus we hebben vroeg gegeten. Daarna heeeeerlijk avondje gehad met de kids. Timo voor de tv en Floortje in bad en ik onder de duoche. Daarna Floortje uitgebreid ingesmeerd/gemasseerd met bodylotion, haartjes lekker met olie, nagelstjes geknipt en lekker verhaaltje gelezen. Daarna Timo in bad met Pepijn er bij in de tummytub. Pepijn lekker in de olie gezet en op bed gelegd. Daarna Timo uitgebreid gemasseerd. Heerlijk. Zo Pepijntje nog zijn pap en dan ga ik ook maar weer een beetje op tijd.
Floortje heeft heel wat momenten zonder luier gelopen en 1 ongelukje. Gaat best goed eigenlijk !!
En en en Pepijn heeft in zijn tripp trapp zijn eerste fruit op. Jeetje je wil niet weten !! Hij deed zijn mond open of hij nooit anders heeft gekregen !!!! Ik zal de foto's er vd week ff opknallen. Maar wat is hij daar aan toe. Grappig want van te voren had ik bedacht om echt tot met 6 mnd te wachten maar als ik hem zo zie eten...... En die eerste hap staat natuurlijk op de film. Hahahaha hij keek echt geweldig !! Wat een heeeeerlijk ventje zeg. Geweldig.
Nou kan uuuuuren lullen.....
zondag 11 oktober 2009 om 10:55
Haha Floddertje, wat praat je heerlijk liefdevol over je kindjes!! Wat ontzettend lief dat je ze allemaal zo hebt verwend gisteren. Klinkt als echte quality-time!!
Mette: En, ging het nog lang door dat feestje? Grrr, echt vervelend hoor. Ik heb helaas ook zo mijn portie burenfeestjes gehad en ik kan er slecht tegen. Heb jij er ook moeite mee of vind je het voor een keertje niet erg? Manuel wordt er nooit wakker van, maar ik lig me altijd helemaal op te vreten in bed.
Klets: Heb je eigenlijk je nieuwe adres al op HM gezet? Lijkt me lachen van die politieagenten. Geinig dat je daar een foto van hebt kunnen maken.
Ainne: Leuk dat jullie eindelijk aan het klussen zijn geslagen.
Hier lekker een rustig dagje. JP is nog even gaan klussen bij zijn stiefmoeder. Vanmiddag komt er een vriendin met haar zoontje en die blijft ook eten. Verder beetje relaxen, zo ff een wasje doen dat is het wel.
Mette: En, ging het nog lang door dat feestje? Grrr, echt vervelend hoor. Ik heb helaas ook zo mijn portie burenfeestjes gehad en ik kan er slecht tegen. Heb jij er ook moeite mee of vind je het voor een keertje niet erg? Manuel wordt er nooit wakker van, maar ik lig me altijd helemaal op te vreten in bed.
Klets: Heb je eigenlijk je nieuwe adres al op HM gezet? Lijkt me lachen van die politieagenten. Geinig dat je daar een foto van hebt kunnen maken.
Ainne: Leuk dat jullie eindelijk aan het klussen zijn geslagen.
Hier lekker een rustig dagje. JP is nog even gaan klussen bij zijn stiefmoeder. Vanmiddag komt er een vriendin met haar zoontje en die blijft ook eten. Verder beetje relaxen, zo ff een wasje doen dat is het wel.
zondag 11 oktober 2009 om 21:00
Tinus: lekker rustig dagje gehad? Een beetje bijgetankt?
Flodder: O wat gezellig zeg, zo'n avond. Volgens mij geniet jij je helemaal te pletter met die 3 van je! Bijzonder dat Timo op zijn leeftijd de rust kan vinden om zich te laten masseren. Even lekker 1 op 1 contact.
Ainne: o ik ben benieuwd straks naar het resultaat, maak je wel before & after foto's?
Wij hebben een leuke dag gehad, lekker naar het bos geweest en daar anderhalf uur gelopen, daarna daar wat gedronken en gegeten. Toen naar het huis van m'n zus gegaan en daar lekker gezeten en vanavond gegeten.
Flodder: O wat gezellig zeg, zo'n avond. Volgens mij geniet jij je helemaal te pletter met die 3 van je! Bijzonder dat Timo op zijn leeftijd de rust kan vinden om zich te laten masseren. Even lekker 1 op 1 contact.
Ainne: o ik ben benieuwd straks naar het resultaat, maak je wel before & after foto's?
Wij hebben een leuke dag gehad, lekker naar het bos geweest en daar anderhalf uur gelopen, daarna daar wat gedronken en gegeten. Toen naar het huis van m'n zus gegaan en daar lekker gezeten en vanavond gegeten.