December 2007

04-12-2007 12:30 963 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://i29.photobucket.com/albums/c262/hartia1212/Eersteopzet.jpg

Link naar het oude topic
Zaas, gefeliciteerd! Ik was al erg benieuwd hoe het met je was, maar gelukkig is alles goed gegaan en ben je nu de moeder van een lief klein (!) meisje! Heerlijk zeg!

Lot, voel je asjeblieft niet schuldig dat je niet alles bij kunt houden. Drie kinderen, een zieke man, een boek, tis allemaal ook niet niks! Dus als je nu af en toe laat weten dat alles goed gaat vind ik dat ook best hoor!

Fijn trouwens dat het lopen al weer wat beter gaat. Het zal je vast niet snel genoeg gaan, maar toch!

Ik ga zo even naar je foto's kijken op Msn. Je zou natuurlijk ook op photobucket.com wat foto's kunnen zetten en dan de link op msn neerzetten. Ben je ook niet zo afhankelijk van je opslagruimte daar!

Eowyn, dus misschien mag Juno deze week naar huis? Wat een supernieuws! Hoe zwaar is hij nu precies? En drinkt hij alles aan de borst of moet je ook nog kolven?

Hier is de link van de msngroep.

Sax, ik hoef dus niet naar de winkel voor gember? Smaakte de thee nog een beetje? Jij en Droom lopen vandaag een week overtijd. Ben je er nog een beetje rustig onder?

Miffy, ik ga denk ik maar wat bh's via internet bestellen. Is wel een hoop gedoe met passen enzo, maar ik zag dat ze bij de Hunkemoller ook redelijk mooie bh's hadden. In de winkel hadden ze die niet. Ik snap echt niet waarom er niet eens iemand opstaat die mooie, stevige, sexy en betaalbare zwangerschaps/voedinglingerie in álle maten ontwerpt. Lijkt me toch wel markt voor...

Hier nog steeds alles rustig. Ik heb wel veel last van harde buiken, maar ja, dat zijn geen weeën natuurlijk. Ik houd mijn hoop op vrijdag de 21e!

Fijne dag allemaal!

O ja, wat een mooie en lieve foto's op msn!!!
Zaas en Kroko, ik weet niet meer of ik het al gedaan heb, maar in ieder geval gefeliciteerd met jullie babies.

Ik had net even met mijn dochter gepraat in Australie, ze is aan de laatste 14 dagen begonnen en het is daar 31 graden, arm kind!

Gelukkig is er airco in het ziekenhuis waar ze gaat bevallen. Hier blijft het ook spannend met een paar die toch allang kunnen bevallen. Dat worden Kerstkindjes.

Meiden veel succes.
:cheer2: Zaas, GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!! Een prachtig mooi klein meisje zo te horen, en een mooie naam!

Hopelijk herstel je snel en gelukkig zijn jullie lekker thuis.

Kersverse mama's leuk om jullie verhalen te lezen...

Eowyn, een nachtje bij je manneke geslapen, lekker.

Fijn dat er vanaf de tribune zo wordt meegeleefd...

Sax, bij jou ook nog niets?

Ik wordt er idd behoorlijk onrustig van, nu een week over tijd... Ik ken twee mensen waar ze de baby te lang hebben laten zitten met t ergste scenario tot gevolg en maak me best druk. Ik ga dat morgen ff aankaarten bij de verloskundige. Misschien kunnen ze iets sneller ingrijpen voor mijn gemoedsrust. Na vijf jr wachten ben ik t nu helemaal beu, ik wil ons kindje vasthouden! Maar donderdag zou zowiezo t strippen zijn dus ik mag toch in hemelsnaam hopen dat t er voor volg weekend is... Pff....

De laatste loodjes wegen echt t zwaarst!
Paabs, heerlijke stel zeg die kindjes v jou. t Viel mij alles mee haar neusje. En idd met plastische chirurgie kunnen ze t vast nog mooier maken!
Zaas, proficiat!

Morgen meer. Ik ben de rest van de dag weg, wilde alleen even snel laten weten dat er hier nog niks gebeurt.
Waar zijn Saxmania en Lola? :-p
Bij deze meld ik me weer, nee, niet bevallen helaas. Wel heel druk geweest. Zaterdag de hele dag op pad geweest. Gisteren meegeweest naar een jamsessie in een café hier vlakbij waarbij mijn man meespeelde. Ik heb nog overwogen om de saxofoon zelf ter hand te nemen, zodat de beeb zo zou schrikken dat de weeën spontaan op gang zouden komen, hahaha. Maar het leek me beter om toch maar niet voor schut te staan op het podium. Een jamsessie is niet zo mijn ding. Ik heb echt bladmuziek voor mijn neus nodig om een beetje muziek te kunnen maken.

Kikkie, wat vervelend zeg zoals het bij jou in het zkh er aan toe is gegaan. Hopelijk morgen beter! Hoe voel je je verder?

Miffy, geslaagd met de kerstinkopen? Toen ik zaterdag aan het winkelen was, kwam ik er pas achter dat jouw nickname eigenlijk Nijntje betekent. Wist ik helemaal niet.

Aitane, geen voedingsbh's in 85D? Dat lijkt me inderdaad een hele gangbare maat, maar misschien zijn ze er daarom niet: uitverkocht.

En, herfstrood, heeft de gyn het goed voorspeld en ben je inderdaad niet bevallen?

Lot, ik snap heel goed dat je aan dit forum niet toekomt. Zou het wel leuk vinden om zoals Aitane al zei af en toe te horen hoe het met jullie gaat.

Eowyn, volgens mij hoor jij vandaag wanneer Juno mee naar huis mag, spannend!!!! Ik zal zo kijken of ik je via de email kan uitnodigen lid te worden van de MSN-groep. Heb het net geprobeerd, maar de site was in onderhoud en ik kon het later nog eens proberen, dus zal zo nog eens een poging wagen.

Droom, hier ook nog niks hoor. Ik heb gisteravond ook redelijk lang wakker gelegen, begin nu toch een beetje te piekeren. Ik moet morgen weer naar de VK en ga er op aandringen dat ze bij mij uit moeten gaan van 9 december en niet van 12 december als UD. Als ik ingeleid moet worden heb ik dan nog kans dat het voor de kerst gebeurd en anders tillen ze het er overheen. Zie ik ook echt niet zitten. Maar ja, als het niet anders is moet ik me erbij neerleggen. Ik ga wel mijn klachten een beetje aandikken (was een tip van een kennis die verpleegster is op de afdeling verloskunde), want dan heb je kans dat ze eerder actie ondernemen. Twee weken geleden vroeg de VK nml of ik geen klachten heb die op zwangerschapsvergiftiging kunnen duiden. Ik gaf aan dat ik wel klachten heb, maar dat die volgens mij ook ergens anders door kunnen komen. Ik weet niet of jij last hebt van de volgende dingen:

*Tintelingen in je vingers

*Gevoelige buik en dan met name rechtsonder (= ter hoogte van je lever)

*Hoofdpijn

*Duizeligheid

*Misselijkheid

*Wazig zien of zwarte vlekken zien

Op de hoofdpijn en duizeligheid na heb ik de rest wel, maar ik dacht dat dat bij de laatste loodjes hoort.

O ja, de thee was niet vies (ook niet echt lekker), maar heeft dus niet geholpen. Misschien bij Lola wel?!
Volgens mij hebben we Lola al een paar dagen niet gezien toch? Zou dat wat betekenen? ;-)

Sax, ik kan me voorstellen dat je het zat bent. En wat is er mis met een beetje aandikken? Als je ook nog moet wachten tot ná de kerstdagen.... :-(

Je hebt dan natuurlijk wel kans dat je in het ziekenhuis moet bevallen, of wilde je dat sowieso al?

Speel je nog wel eens saxofoon? Ik heb mijn bugel al in geen weken in handen gehad. Misschien vanmiddag ook maar eens wat weeënstimulerende muziek gaan maken! Wie weet helpt het!

Morgen mag ik weer naar de verloskundige en hoop dat we een afspraak kunnen maken dat ze me ergens eind deze week gaan strippen. Ze zijn hier nogal van het natuurlijk bevallen en zo min mogelijk ingrijpen, maar ik begin het wel een beetje zat te worden. En wie weet helpt het strippen!

Fijne dag allemaal!

Sax, t geeft me enigszins opluchting dat ik niet de enige ben! Maar ik gun t je hoor om snel te bevallen. En ik zou zeker aandringen op 9 dec als uitgerekende datum.

Ik ben net bij de verloskundige geweest. Beebje maakt t goed maar ik wel ff een potje zitten janken (dat ''aandikken'' ging bij mij vanzelf, had ook bedacht hoe ik dat ging aanpakken maar barste spontaan in tranen uit!). Klachten heb ik niet echt maar ik ''ken'' twee mensen die met 42 wk (en een paar dg?) hun kindje verloren hebben en maak me de laatste dg zo ongerust dat ik er nachten v wakker lig en steeds aan denk. Gelukkig waren ze heel lief en meelevend. Als er dond om half 1 s midd nog niets gebeurd is, wordt ik gestript en als dat niet kan (omdat er nog geen ontsluiting is) mag ik s midd of de volg ochtend nr zkh voor ctg en echo (strippen met 41 wk en 4 dg is bij hun standaard). Als ik daar ook duidelijk aan geef dat ik t niet meer trek , zullen ze me echt wel serieus nemen zei zij en op gang gaan helpen, volg weekend of uiterlijk maandag (24 dec!, kerstavond). Ik hoef niet bang te zijn, dat ik de 42 wk voorbij ga en tot die tijd is er geen risico zei ze. Beebje beweegt gelukkig ook volop dus dat stelt me wel gerust. Ik hoop dat t voor donderdag nog gewoon spontaan op gang komt... Pfff... Deze laatste loodjes wegen echt loodzwaar...

Gelukkig heb ik niet de klachten die jij omschrijft Sax, alleen hoofdpijn maar dat komt misschien meer v d stress, plus dat ik verkouden begin te worden (lekker als je moet puffen!). Bloeddruk was perfect (120/70).

Aitane, ook jouw geduld begint nu op de proef gesteld te worden....

Hopelijk ben je gauw aan de beurt om te bevallen!

Lola, al bevallen? Ik hoop dat alles goed gaat en je je kindje inmiddels lekker vast kan houden...

*** even wat onzin vanaf de tribune

Saxmania; ik speel ook sax! welke heb jij? (ik heb ruim 20 jaar sopraansax gespeeld en ben in 2005 overgestapt op bariton, tussendoor ook nog alt gespeeld in een band).

En Aitane mijn zus speelt bugel! Grapsig, grapsig...

Dames; ik duim me 3 slagen in de rondte voor voorspoedige bevallingen!!!

Hier de volgende die over de uitgerekende datum heen gaat, lijkt het. Ris, kun je behalve voor voorspoedige bevallingen ook duimen voor bevallingen die gewoon een keer beginnen :)?

Leuke foto's op de groep! Hoewel, Boris is eigenlijk misschien meer een beetje zielig dan leuk, zonder zijn moeder in dat bedje. Lot, kon jij je kind zien op het moment dat die foto genomen werd?

Uitnodigen werkt trouwens al maanden niet bij msn, dus het heeft denk ik niet heel veel zin om dat te blijven proberen, Sax. De link volgen in de post van Aitane

(die is niet zo zichtbaar omdat titels van links ongeveer dezelfde kleur hebben als Aitanes tekst, dus voor het gemak nog een keer extra:

December op msn

) en dan jezelf aanmelden werkt waarschijnlijk makkelijker, Eowyn. Weten jullie al meer over wanneer Juno naar huis kan?

Zaas, hoe gaat het bij jou? Kom je weer een beetje bij van het bloedverlies?

Sax, toen ik in Engeland woonde, had ik boven mijn bureau een Nijntje poster hangen, die ik daar een keer gekregen had. Daar stond in koeieletters "Miffy" op, en toen ik een nickname nodig had, was dat het eerste wat ik zag. Vandaar dus Miffy.

Sax en Droom, succes met de laatste loodjes. Ik ben eigenlijk nog niet op het punt gekomen dat ik graag wil dat er ingegrepen wordt, maar kan me goed voorstellen dat dat moment wel komt.
Lidmaatschap is aangevraagd!

Ik hoop echt dat jullie allemaal snel bevallen. Heb bepaald geen ervaring met overtijd lopen, maar lijkt me geen pretje. Of nou ja, mij lijkt het eigenlijk wel een pretje, maar kan me voorstellen dat het voor jullie niet leuk is. Dus allemaal traplopen, bitterlemon drinken, seksen, ananas eten en alles wat je verder nog kunt bedenken.

Juno mag morgen met ons mee naar huis! Gisteren vertelden ze ons dat al, maar vanochtend wilden ze daar eerst weer op terug komen. Ze wilden hem namelijk eerst zijn inentingen nog geven en hem daarna nog 24 uur aan de monitor leggen om te kijken hoe hij reageert. Op zich een strak plan, maar ze wilden hem pas vanavond prikken, zodat hij morgen nog niet mee kon. Tuurlijk is een dag meer of minder eigenlijk geen ramp, maar als je er bijna 3 maanden ziekenhuis op hebt zitten maakt het opeens alle verschil van de wereld. Dus heb gezegd dat ik dat niet zo'n strak plan vond en dus hebben ze hem vanochtend al geprikt en mag hij gewoon morgenvroeg mee.

Waarom ze in eerste instantie pas vanavond wilden prikken is mij nog steeds niet duidelijk.

Vanmiddag krijgt hij nog een prik tegen het RS virus. Die krijgt hij vanaf nu maandelijks omdat hij zoveel te vroeg geboren is. In maart krijgt hij de laatste.

Ik ben zó blij dat hij morgen thuiskomt!
Nou já...

Gaat net de bel, kreeg ik een pakketje. Blijkt het de 'Blije Doos' te zijn van de Prenatal. Nooit opgehaald omdat ik de bon kreeg toen ik net in het ziekenhuis lag en de doos binnen 2 weken opgehaald moest worden. Eowman had wel iets anders aan zijn hoofd dan zo'n doos ophalen.

Nu sturen ze hem op. Léuk dacht ik. Zit er alleen een acceptgiro bij van 5 euro vanwege de verzendkosten. Of ik die even wil betalen.

Ik heb er toch niet om gevraagd dat ze het ding opsturen?
Hihhi, nee hier nog geen baby hoor! Ik heb een superdruk weekend gehad. Van vrijdagavond tot gisteravond onderweg en allemaal dingen gedaan die ik graag nog een keertje wilde doen voordat de kleine geboren wordt. Zo zijn we naar de film geweest, hebben geshopt, zijn met vrienden gaan uit eten, en zijn we bij een kennis langsgegaan die me meteen vier dozen babykleertjes van haar zoontje heeft meegegeven. Daarvoor hoef ik het komende jaar niet meer op pad. Alhoewel, ik weet niet of ik de verleiding kan weerstaan, babykleertjes zijn zóóó schattig!

Maar ik zie dat er weer een baby'tje bij is gekomen! Zaas, proficiat met jullie dochter!! :cheer: Je bevalling was zo te lezen behoorlijk heftig. Een liter bloed verloren... voel je je inmiddels alweer wat beter? Gelukkig is Anna-Louise nu wel thuis!

Miffy, vandaag is jouw datum! Voel je al wat?

Sax, die thee heeft dus niet geholpen. Jammer zeg! Ik denk dat het een goed plan is om het allemaal een beetje aan te dikken de volgende keer bij de vk. En misschien had je toch wel saxofoon moeten spelen gisteren! Een kennis van mij was op de avond voor haar bevalling nog bij een concert van Boney M. De beebs schrok toen ontzettend van de herrie. De dag erna was hij er dus...

Droom, goed dat je het hebt aangekaard bij de vk en ze lijken je echt serieus te nemen, da's wel geruststellend. Ik denk dat het zeker een goed teken is dat de kleine veel beweegt!

Lot, ik kan het me heel goed voorstellen dat je er niet aan toe komt om hier veel te posten. Ik sluit me aan bij de anderen, als we af en toe horen hoe het met je gaat, ben ik al blij!

Eowyn, vandaag de grote dag of niet? Ik ben benieuwd wanneer Juno naar huis mag!

Herfstrood, hoe was je verjaardagsfeestje?

Kikkie wat een verhaal! Pfff, ik zou wel behoorlijk pissig zijn, maar je bent zo afhankelijk van die mensen! Hopelijk geeft gyn a je morgen meer duidelijkheid!

Mooie foto's op msn! Paabs, Renske's neusje had ik me zo ongeveer voorgesteld. Dat kunnen ze met plastische chirurgie zeker wel verhelpen of niet? En wat lief, haar trotse broertje! Lot, een echt actiefoto! Ik ben benieuwd hoe Yarno er nu uitziet! Raar hoor, dat je niet meer foto's kunt uploaden! En wat een lekker stoer ventje die Boris!

Zoals gezegd, hier is dus alles rustig. Ik merk wel dat ik steeds meer slaap nodig heb. Ik was vanmorgen eigenlijk om half negen al opgestaan, maar ben later weer even op bed gaan liggen en in slaap gevallen tot 12 uur, tsja... :-$
Eowyn, wat fijn dat Juno morgen mee naar huis mag! Eindelijk is jullie gezinnetje compleet! Trouwens wat belachelijk zeg, die verzendkosten voor de blije doos! Gewoon terugsturen die hap, zou ik zeggen.

Miffy, bij jou dus geen baby vandaag waarschijnlijk!

O en dames op de tribune, fijn dat jullie zo meeleven!
Hee allemaal,

Nou hier ook alles rustig, ik kon gewoon mijn feestje vieren, wel druk, maar ik heb een hele lieve man, die alle hapjes gemaakt heeft.

(Helpen jullie me dit onthouden? Zo is ie anders nooooit hoor)

En zaas meid, van harte met jullie dochter!

Ben je alweer wat aangesterkt? Want volgens mij voel je je heel slap als je zoveel bloed verliest.

Eowynn, geweldig nieuws voor jullie!!

Het is zooo heerlijk om gewoon als gezin bij elkaar te kunnen zijn. Knuffel hem maar helemaal plat, telefoon eruit, geen bezoek eventjes, en genieten maar! Nog 1 nachtje! :cheer2:

Lola. ook al zo druk geweest, maar gelukkig alleen maar met leuke dingen, lekker is dat hé.

Miffy loopt er dus ook nog. Ik moet even een account maken, dan kom ik me ook aanmelden, ik ben wel erg nieuwsgierig geworden hoor.

Droom, ik begrijp dat je je zorgen maakt hoor. Goed dat ze er begrip voor hebben zeg, helpt dat wat?

Aitane, jij begint het dus ook al een beetje zat te worden. Het leek me wel gezellig om vrijdag samen te bevallen eigenlijk...

Strippen werkt soms wel goed hoor ik, dus wie weet!!

Ik blijf het gek vinden dat ik ook nog rondloop hoor, ik ben het nog niet zat, maar ik ben er al wel klaar voor, we wachten dus maar af.

Ik heb geluk gehad trouwens, dat ik voor dit ziekenhuis heb gekozen (volgens mij dezelfde als Miriam), want anders had ik nu niet in het streekziekenhuis terecht gekund, want daar heerst de ziekenhuisbacterie, en wordt er niemand opgenomen.

Wordt het wel weer druk in dit ziekenhuis, maar dat is het toch al, met die feestdagen. Ik moest gewoon zeuren om een afspraak voor vrijdag, want alle gynaecologen zitten vol, ivm de feestdagen!

Nou ja, we wachten maar weer rustig af.

Groetjes! :cheer2:
:cheer2: Wat een goed nieuws Eowyn! Morgen lekker thuis met z'n viertjes!

Dat van die blije doos had ik ook. Ik had geen zin in weer een doos met reclametroep, dus ik had em niet opgehaald. Kwamen ze em brengen mét acceptgiro. Die heb ik natuurlijk niet betaald en tot nu toe heb ik er nog niks van gehoord. Dus gewoon verscheuren dat ding!

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat het raar voor je is dat wij klagen omdat we overtijd lopen. Jij zou dat dolgraag gewild hebben natuurlijk!

Herfstrood: lekker nog even een feestje vieren. En dat van die lieve man zullen we onthouden, mocht je hem ooit weer achter het behang willen plakken.. ;-)

Dus we gaan vrijdag samen bevallen? Gezellig! Ik moet dan wel thuis bevallen, want onze auto moet naar de garage, erg handig gepland weer..

Als jij naar hetzelfde ziekenhuis gaat als Miriam, woon je waarschijnlijk niet zo heel ver bij mij uit de buurt...

Lola, toch nog niet bevallen? Groot gelijk dat je nog lekker wat dingen bent gaan doen. De baby komt toch niet eerder als je thuis op de bank gaat zitten.

En natuurlijk kun je best nog wel gaan babyklerenshoppen. Gewoon niet te veel wassen en bij elk kwijlvlekje nieuwe kleertjes aandoen. Dan is de kast zo leeg!

Droom, huilen bij de vk, dat zou mij ook kunnen overkomen. De laatste keer was ik erg moe toen ik daar was en toen moest ik mezelf ook echt beheersen. Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en dat je met kerst moeder bent. Wat zullen dat bijzondere kerstdagen zijn!

Ik heb dus ook een paar verhalen gehoord over kindjes die na 42 weken zwangerschap 'opeens' overleden waren, dus ik ben ook erg alert op de bewegingen van de baby. Het is natuurlijk wel zo dat ik ervaring heb met overtijd lopen (zoon kwam ook niet uit zichzelf) dus ik rekende er al wel een beetje op. :hug: voor jou!

Miffy, tis jouw dag vandaag! Maar als ik je verhaal zo lees krijgen we er nog een laatkomertje bij!

Ik denk dat we volgende week ergens echt zo'n geboortegolf krijgen, dat de één na de ander gaat bevallen!

Ik ga weer bankhangen, hoewel ik eigenlijk de zooi die zoon heeft gemaakt moet opruimen. Hij was zelf erg trots op het resultaat: 'ik hebt hele mooie troep gemaakt he?'

Fijne dag allemaal!

Oh, ik vind het niet vervelend dat er geklaagd wordt over overtijd lopen hoor. Tuurlijk zou ik dat zelf graag gewild hebben, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het zwanger zijn gewoon hartstikke zat bent en dat je je zorgen gaat maken als het te lang duurt. Gewoon lekker klagen, dat moet af en toe.

Ik vind alleen dat de zwangerschapsweken niet zo eerlijk verdeeld zijn. Jullie hebben er teveel, ik te weinig X-D
Wij moeten nu gewoon weer voor het evenwicht zorgen. Jij veel te vroeg, wij allemaal te laat... X-D
Hoi!

Alle kersverse moeders van harte gefeliciteerd met jullie kindjes!

Ik wens alle bijna moeders veel sterkte met de laatste loodjes en de bevalling.

Zelf ben ik 5 december bevallen van een zoontje Luca.

Net niet op mijn verjaardag, ik ben ook 4 dec jarig droom!

Genieten allemaal, en ik om nogg wel eens kijken welke baby's er nog geboren zijn!

Groetjes, Lena
Leuke foto's ook van Yarno en Boris op MSN, en ook wel herkenbaar. Want van beiden heb ik ook zo'n zelfde foto van Renske. Eentje van net uit de buik, zo hangend( iemand vroeg het, maar ik kon zelf niks zien van de KS. hangt een doek voor. Paabsman heeft het deze keer wel gezien)

En ook een foto zoals Boris, allemaal van die snoertjes.

Eowyn, super dat Juno naar huis mag. Gewoon voor de kerst.

En goed dat je aangedrongen hebt dat de entingen gewoon in de ochtend gegeven kunnen worden. En tuurlijk telt die ene dag, dit is de dag waar je al die tijd naar uit kijkt. Gewoon lekker je ventje mee naar huis nemen, en dan is die ene dag extra veel hoor.

Lena, gefeliciteerd.

Wel opvallend ja dat er zoveel overtijd lopen. Ik dacht sluit me aan bij de dec. moeders, want ik loop overtijd en dan hoef ik niet zo lang te wachten i v.t. de rest. Maar nu zitten we te wachten op de andere baby's.

Volgens mij gaat het deze week gewoon heel hard met de baby's, kan niet missen. Gewoon elke dag eentje he, haha. Of allemaal op dezelfde dag.

Enne de kleurtjes om en om blauw/roze kloppen nog steeds he, vind het wel heel grappig om te zien zo.

Renske begint een beetje een ritme te krijgen nu. Ze kwam best vaak voor een voeding,maar kwam door het regelen. En daarbij was zoon heel erg ziek vanaf een donderdag. Echt zo zielig, heb hem nog nooit zo gezien. Voelde zich zo verschrikkelijk ziek. Gelukkig sliep ei snachts wel redelijk, anders hadden we helemaal geen slaap kunnen pakken met de voedingen van Renske erbij.

En paabsman was nog vrij, anders had ik het ook niet gered hoor. Want tillen mag ik de oudste niet, maar zelf de trap op en af lopen weigerde ie dusgewoon een paar dagen zo ziek was ie. Gelukkig gaat het vanaf vandaag weer wat beter met hem, woensdag gaat Paabsman weer werken. Dus dan zal ie wel weer een eind beter zijn.
Effe fotootjes gekeken op MSN, wat een schatjes, stuk voor stuk!

Leuk Renske in dat roze truitje... Ik dacht er ook over zo'n soort truitje te bestellen met de naam! Niet gedaan, heb al zoveel leuke kleertjes gekocht en wie weet wat je allemaal nog krijgt...

Boris en Yarno net vers uit de buik getild, heel bijzonder.

Bevallen mama's geniet v jullie kindjes! Maar dat zal zeker lukken.
Tsjee, nog steeds geen nieuwe baby's?

Ik ben net maar gaan zwemmen, even rustig een uurtje baantjes heen en weer gedobberd. Dat was lekker. Oh, en baantjes zwemmen hoeft in elk geval niet op het lijstje van dingen die de bevalling op gang helpen :)

Beterschap voor de familie Paabs!

Aitane, die moet ik onthouden voor als ik er hier weer eens een puinhoop van gemaakt heb, en geen zin heb in opruimen. Misschien dat man ook wel gevoelig is voor "hele mooie troep gemaakt". Het klinkt heel aandoenlijk.

Eowyn, eindelijk Juno thuis, morgen! Gefeliciteerd!

Dat roze en blauw elkaar zo mooi afwisselen had ik nog niet gezien, maar inderdaad. Ik ga het patroon ook niet doorbreken.
Goedemorgen,

Even kort..

Tja, de roze en blauwe balkjes...ik ben bang dat ik wel roet in het eten ga gooien wat dat betreft..maar je weet het maar nooit!

Vanmorgen heb ik overgegeven, voel me lamlendig, met veel harde buiken.

Griep misschien? Gaat wel rond hier.

Ik ga lekker rustig aandoen, en meld me wel weer.

Voor de kersverse moeders: fijne dag gewenst met jullie kleintjes, en voor degene die graag willen: hopelijk wordt het een goede dag voor bevallen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven