Dochter vriend te aanhankelijk?

woensdag 29 januari 2020 om 10:37
Ik heb sinds een aantal jaar een vriend, we wonen niet samen.
Hij heeft een dochter van 16 en zij wil het liefst de hele dag met hem knuffelen. Vraagt om de haverklap "pap, mag ik een knuffel" en ligt 's avonds het liefst in zijn armen op de bank. Ik erger me hier steeds meer aan en vraag me af of dit normaal gedrag is?
Ik heb zelf geen kinderen in die leeftijd dus hier ook geen ervaring mee. Ik denk dat het heel normaal is om je kind lekker te knuffelen, heerlijk, maar tot op zekere hoogte. Wat vinden jullie?
Hij heeft een dochter van 16 en zij wil het liefst de hele dag met hem knuffelen. Vraagt om de haverklap "pap, mag ik een knuffel" en ligt 's avonds het liefst in zijn armen op de bank. Ik erger me hier steeds meer aan en vraag me af of dit normaal gedrag is?
Ik heb zelf geen kinderen in die leeftijd dus hier ook geen ervaring mee. Ik denk dat het heel normaal is om je kind lekker te knuffelen, heerlijk, maar tot op zekere hoogte. Wat vinden jullie?

woensdag 29 januari 2020 om 15:09
Dit en ga aan je jaloezie werken to.
woensdag 29 januari 2020 om 15:09
??
woensdag 29 januari 2020 om 15:15
woensdag 29 januari 2020 om 15:34
Wat een lulkoek toch altijd, dat kinderen op 1 staan!
Het is geen wedstrijd, kinderen nemen een belangrijke plaats in het leven van hun ouders en , als het goed is, is er ook ruimte voor andere relaties met volwassenen.

woensdag 29 januari 2020 om 15:50
Het belangrijkst. En ja daarnaast kan er van alles ook leuk en fijn en geweldig zijn.
Maar niet als je jaloers bent op een 16 jarige kind van de ander.

woensdag 29 januari 2020 om 18:41
Bedankt voor de reacties. Hier wordt dus heel wisselend over gedacht merk ik. Even ter verduidelijking dit heeft niets met jaloezie te maken maar het gaat mij puur om het gedrag. Ik vind het gewoon wat ver gaan en in mijn ogen niet normaal. Als je 16 bent heb je toch andere dingen die je leuk vindt lijkt mij....

woensdag 29 januari 2020 om 18:43
Een nogal kortzichtige, sneue reactie dit.Luci_Morgenster schreef: ↑29-01-2020 15:08OMG.
Ik ga maar niet tikken wat ik van TO vind, dan heb ik een dikke vette ban.
Echt. WTF.

woensdag 29 januari 2020 om 18:43
Right back at ya.

woensdag 29 januari 2020 om 18:46
Tuurlijk. Het ligt aan mij.
Ik vind jaloers zijn op een knuffelde puber echt bizar.
woensdag 29 januari 2020 om 18:49
Ik zie er ook niet zo'n probleem in hoor. Hier ligt stiefdochter (ook 16) ook lekker bij papa als ze hem ziet (woont hier niet).
Laatst was mijn vader hier, en zij ook, en toen zei ze "ik ga lekker bij mijn papa op schoot zitten!" En toen zei en deed ik hetzelfde
(dat doe ik natuurlijk niet altijd, nu alleen als grapje)
Ik ga nog steeds wel eens tegen m'n vader aan hangen als ik daar ben. En ik vind het ook nog fijn om even goed geknuffeld te worden.
Laatst was mijn vader hier, en zij ook, en toen zei ze "ik ga lekker bij mijn papa op schoot zitten!" En toen zei en deed ik hetzelfde

Ik ga nog steeds wel eens tegen m'n vader aan hangen als ik daar ben. En ik vind het ook nog fijn om even goed geknuffeld te worden.

woensdag 29 januari 2020 om 18:53
Als je niets positiefs te zeggen hebt, reageer dan niet.Luci_Morgenster schreef: ↑29-01-2020 18:46Tuurlijk. Het ligt aan mij.
Ik vind jaloers zijn op een knuffelde puber echt bizar.