donkere afscheiding

11-01-2009 17:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik heb even een vraagje: ik ben nu ongeveer 5 dgn over tijd en heb sinds gister last van beetje rozig iets aan t toiletpapier bij het afvegen maar duidelijk geen bloed en vandaag bij het afvegen niks meer maar wel bruine prop slijm op mn inlegkruisje zitten....

zou ik toch zwanger kunnen zijn of is dit gewoon het begin de ongesteldheid weer??? (wat ik niet hoop)

ik wil zelf morge even een test gaan halen als ik nog niet ongesteld ben geworden maar vroeg me af of er mensen zijn die dit ook hebben gehad en of ze toen toch zwanger waren???

groetjes
Beetje lastige vraag, want geen mens is natuurlijk gelijk. Ik had het wel in het begin van mn zwangerschap. Een beetje bruinig/rozige afscheiding. Ong. 2 dagen. En 4 weken later nog een keer. Het schijnt wel vaker voor te komen.

Een test is toch de beste methode om te weten of je zwanger bent.
Tsja, dit kan alle kanten opgaan. Het kan wel op een menstruatie uitlopen. Of op een zwangerschap wijzen. Of op een vroege miskraam (gezien de prop slijm waar je het over hebt).

Morgen dus toch maar een test kopen, denk ik. En anders je huisarts bellen voor advies? (Of afwachten, wat je zelf wilt.)
tja het is inderdaad lastig.maarja we zullen zien.

ik wacht nog even af tot morge en anders kan ik alsnog een test halen dan weet ik het zeker!

@ring1981 een miskraam lijkt me sterk alhoewel het natuurlijk wel zou kunnen maar ik heb wel eens vaker ook als ik ongesteld ben kleine propjes slijm in mn ondergoed... het is ook geen grote slijmprop gewoon ter grootte van een erwt ofzo denk ik....
Zolang er geen helderrood bloed te zien is, is het goed zei mijn vk altijd.

Maar je kan je er natuurlijk wel heel onzeker door voelen.

Misschien is het een innestelingsbloeding?
vandaag en test gedaan en negatief maar nog steeds niet ongesteld! wel donkere afscheiding met afvegen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven