Dorpsstraat revisited

16-09-2010 09:40 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren

In alfabetische volgorde: werk in uitvoering en "under construction"

C2'tje

D2'tje

L2'tje
Oh echt? Wat grappig! Maar hoe ga je dat dan doen met ophalen, want ze bezorgt volgens mij niet en het is voor jou niet om de hoek. Ga je dan naar haar? In dat geval moet je wel ff langskomen hoor, gezellig!

Ik weet trouwens zéker dat er in jouw stad ook vrouwen zijn die dat soort taarten maken, dat kan niet anders! En maken ze geen taarten bij dat ontzettend leuke café/lunchroom-ding in die winkelstraat? Je weet wel, jzz?
Oh ze zei dat ze ook op zondag bezorgde toen ik daarom vroeg. Mmmm misschien toch effe dubbelchecken of ik niet helemaal naar timboektoe hoef af te reizen. In die leuke lunchroom maken ze wel heel lekkere taarten maar geen mooie zoals deze.
kijk eens op taart*van*ons (punt nl, en zonder de sterretjes)
Gewoon goeie oude H*ema, en dan zelf gebak ontwerpen, fototaart. Heb ik ipv een foto een kleurplaat van nijntje gegoogeld en ingekleurd in paint. Kies je op de website een randje en die dan kun je op het geheel persoonlijken met text en schuiven en doen tot hij helemaal naar je zin is. Text komt trouwens iets hoger, zodat Nijntje de 1 op haar jurkje heeft. En voila, heerlijke en ook persoonlijke leuke taart voor ook een leuke prijs.

Mijn kind loopt moeilijk te doen met inslapen en ik wil zelf wel al naar bed. Meestal is het "slaap kindje" en weg, maar uitgerekend als ik zelf niet lekker ben natuurlijk, please laat haar doorslapen vannacht want ik zit er beetje door heen met klachtjes en pijntjes en moe, moe, moe...

't is weer stil.. ga ik maar naar boven. Goodnight, sleep tight, don't let the bed bugs bite...
Beterschap DD

voor Kriebeltje die nu zelf kan gaan staan! Knap hoor, maar ook wel een beetje lastig die verworven zelfstandigheid. Eigenlijk is het ideaal als ze zich niet kunnen verplaatsen. Gewoon ergens neerpoten en je kunt nog iets doen voor jezelf - dat is er nu echtechtecht niet meer bij.

Leuk al die prachtig mooie taarten! Die op jouiw hyves is helemaal leuk Krieb. En stukken goedkoper dan die site die je noemde, het scheelt de helft! Daar kun je wel voor heen en weer rijden naar jouw woonplaats
Moet er trouwens nog iets in de openingspost komen? Het is wel heel ongezellig leeg nu.
Thanks Krieb. Enne Beng die site is echt niet zoveel duurder als de dame van hyve. Tenminste niet wat zij mij voor rekende.
Nou als laatste van gister dan ook maar als eerste vandaag.

Goedemorgen zonnestraaltjes. Hoe is het met iedereen?
Morning!

Eigenlijk een hele GOEDEmorgen mag ik wel zeggen, Bengelien heeft wederom doorgeslapen en ik zowaar tot 05:30. Werd wakker met knallende koppijn, da's een nadeel van doorslapen. Mijn systeem is daar niet op afgeregeld.

Neem, jouw hoofdpijn kan ook nog van de ruggenprik komen bedacht ik me vanmorgen. Dat hoor je heel vaak in combinatie met de ruggenprik. Ik heb het daar wel aan geweten in ieder geval, want het was rare hoofdpijn de eerste weken na de bevalling.
Hi Pien! Hoe is het met jou vandaag?
Gaat wel ok hoor Beng. Niks bijzonders. Een iets minder slechte nacht gehad (3x eruit en om 5 uur toch maar eruit gehaald, houd nog niet over dus). Ik denk echt dat dit een fase is. Het lijkt echt alsof het mannetje pijn heeft namelijk of in ieder geval dat iets hem goed dwars zit. Ach het is bijna weekend.

Maar wat goed zeg van jouw meisje!!! Je bent er dus helemaal niet uitgeweest voor 5.30? Kan er alleen nog maar van dromen. Correctie niet dromen want daarvoor moet je dieper slapen.
He wat naar dat Pienmini pijn lijkt te hebben, dat is echt helemaal niet leuk. Wakker worden van honger of een vieze luier is tot daar aan toe, dat kun je makkelijk verhelpen en dan kan iedereen verder slapen. Maar als hij zich onbehaaglijk voelt dan is helemaal niks goed en dat is voor niemand fijn.

Ik ben er inderdaad niet uit geweest voor 5.30 en dat was dus voor pcm, Bengelien heb ik pas om 07.00 uur uit bed gevist. Ze heeft me echt een fijne nacht gegund. Nu maar hopen dat het dit keer langer duurt dan 2-3 weken (gewoon voor altijd vanaf nu ) want na een periode van doorslapen zijn onderbroken nachten nog vele malen zwaarder.
Och wat heerlijk Beng. Wel balen van die hoofdpijn maar jouw lijf went er vast ook wel aan.
Hoi!

Ik had even ge-tvp-t omdat ik echt geen tijd had. Heb het zo druk met van alles, probeer een plekje te bemachtigen voor mijn keuzeonderzoek, moet werken en studeren en Meis was gister behoorlijk aanhankelijk (is ook wel weer lief hoor, dan zit ze 5 minuten met haar duplo te spelen en dan komt ze naar me toe gekropen, trekt zich op aan mijn broekspijpen en steekt haar armen uit voor een knuffel ), waardoor ik niets gedaan kreeg in huis en dat dus allemaal vandaag moet doen.

Verder zijn we compleet blut op het moment, we kunnen niet eens meer boodschappen doen. Meis is namelijk vanaf deze maand een dag per week meer naar het kdv en dat kost ook meer. Maar ik heb niet op tijd de hogere toeslag aangevraagd dus ik moest 300 euro zelf betalen. Dat hakte er wel even in!

Gelukkig zit de vriezer vol eten en hebben we nog fruit liggen waar we even mee door kunnen. Rond de 24e krijg ik weer geld, en if worse comes to worst kunnen we altijd nog een beetje geld terug overmaken van de spaarrekening voor eten. Mijn laarzen moeten dus nog even wachten.

Alleen moet de auto in oktober ook een grote beurt en dat gaat ook veel geld kosten. Er moet een nieuwe distributieriem in en nieuwe banden eronder. En in december krijgen we een rekening van heb ik jou daar gepresenteerd bij de notaris. Ik zie het financieel dus even niet meer zitten...

Maar Beng, heerlijk dat je hebt doorgeslapen! En inderdaad nu maar hopen dat het zo blijft!

Pien, Pienmini krijgt het ook ooit wel onder de knie. Heeft -ie het 's nachts misschien te koud of juist te warm? Daar kunnen ze ook rommelig van slapen.

Duft, ik schrok me kapot toen ik je verhaal las! Arme V., gaat het inmiddels allemaal weer goed?

TZ, alsnog gefeliciteerd met Grotezus! Ik wilde het gister komen doen (mijn BB herinnerde me trouw aan haar verjaardag), maar Meis liet het niet toe en daarna ben ik het vergeten.
quote:nemovisje schreef op 16 september 2010 @ 14:17:

Ohjaoja Mien!!! je was echt de aller allerlaatste van het forum máár wel heel lief, je kaartje én dikkie dik boekje . Vind ik erg leuk, ook omdat onze kat zo heet en dit voor Peetje wellicht heel grappig is als hij uiteindelijk groot genoeg is het te snappen.Sorry! Door de vakantie en alle stress en zooi daarna was het er helemaal bij ingeschoten. Het kaartje lag er al sinds je 20 weken echo (voor de zekerheid ook nog een meisjeskaartje gekocht, je weet maar nooit helemaal zeker... ), erg hè?
Wie heeft deze mislukte nazomer bedacht??

Hallo allemaal!

Heb het druk en ben even niet zo in mijn hum, dus kom later nog even babbelen
voor Krieb en haar slechte hum.

Mien balen als je zo krap bij kas zit. Hier wordt ook de broekriem aangesnoerd want het vliegt hier ook de deur uit, hoewel dat natuurlijk niet te vergelijken is met als je nog studeert.
Haai!

Heb even weinig zinnigs te melden, maar een voor blutte mien en voor zielige Pienminie en zijn mama die daardoor weinig slaap heeft

Oh, nog bedankt voor jullie hoofdpijn-reacties! Beng, van de ruggenprik heb ik ook nog aan zitten denken omdat ik daar inderdaad ook over heb gelezen. Verder drink ik me ongans dus daar kan het niet aan liggen, hoewel ik wel merk dat als ik er niet op tijd bij ben mijn hoofdpijn erger wordt. Ik wijt het echt aan verkrampte houding, voel het ook echt uit mn rug en nek komen dus daar moet ik extra op letten. Doe ik wel meer nu trouwens.

Iemand nog briljante ideeën voor een lekker etentje vanavond? Niet teveel werk graag , ik krijg eters en heb geen inspiratie...
quote:nemovisje schreef op 16 september 2010 @ 14:01:

Oh trouwens, nog een vraagje. Ik heb echt sinds de bevalling behoorlijk vaak hoofdpijn, terwijl ik dat anders echt nooit had. Herkent iemand dit? Zelf denk ik wel dat het ook met opgetrokken schouders en verkrampte nek-houding te maken heeft, probeer er erg op te letten nu maar het blijft veel terugkomen. Ik ben nooit zo van de paracetamol slikken maar doe het nu toch, die hoofdpijn gaat anders echt niet weg. Mag ibu trouwens ook als je bv geeft of dat niet?Neem, ik ben nog helemaal niet bijgelezen, dus misschien wel enorme mosterd, maar ik had ook zo'n hoofdpijn. Ik werd er gek van! Het bleek toen met mijn bloeddruk te maken te hebben, zou dat bij jou ook zo kunnen zijn? We hebben bloeddruktechnisch toch een beetje dezelfde geschiedenis... Je kunt nl. tot een maand NA de bevalling (of was het nou 2 weken) nog steeds zw. vergiftiging krijgen en dat willen we natuurlijk niet!
Mien, wat lief van je! Ja, het gaat inmiddels weer goed met V. maar wat ziet hij er gehavend uit Mijn mooie, perfecte jongetje helemaal blauw... Dat doet een moederhart geen goed, kan ik je zeggen. De oppas schrok er zelf ook heel erg van, dus ik kan op haar ook niet echt boos zijn. Dat soort dingen kunnen gewoon gebeuren, mij ook. Maar leuk is het niet. Woensdag had ik daarom ook veel moeite met weggaan. Ik had een shopdagje met mijn lief staan en vroeg me echt af of dat het risico wel waard was, dramatisch als ik kan zijn. Maar ik bedacht me ook dat als ik nu niet zou gaan ik elke week met een knoop in mijn maag zou gaan werken, dus ik ben toch met mijn lief gaan shoppen. En ik heb er gelukkig niet veel aan gedacht. En een mooie jas geshopt.

http://www.burberry.eu/fc ... thing-accessories/Quilts-&-Puffers/SINGLE-BREASTED-DOWN-FILLED-JACKET/10000013911?colour=emerald
Leuke jas Duft! Hele mooie kleur vind ik dat. Heb laatst een Erasmus University trui gekocht in bijna dezelfde kleur, alleen noemden ze hem daar fern. Hij is wel allejezus duur die jas van jou! Ik zag een mooie van Desigual en die was 130, dat vond ik al veel. Maar voorlopig moet ik het doen met mijn jas van de Hema van 20 euro.

Niet leuk dat je mannetje bont en blauw is. Gelukkig is dat iets dat weer wegtrekt! Als -ie verder maar in orde is, dan is het goed.
Gelukkig is alles in orde met hem, maar kanonnen zeg, ik haalde me vanalles in mijn hoofd... Maar goed, hij is lekker blij en gezellig, ook met de oppas, dus ik denk niet dat hij het haar kwalijk neemt.

Die jas was niet goedkoop inderdaad, maar voor een jas wil ik het wel uitgeven, evenals voor laarzen trouwens. En fantastische kleur he?
Och arme V. En arme Duft voor het nare gevoel. Gelukkig hebben jullie er allebei niets ernstigs aan overgehouden maar heel niet leuk dit.

En wat fijn dat je zo goed geshopt hebt met je soon to be man. Maar wat een geld. Nou is de jas ook niet echt mijn smaak maar dat heb ik voor een jas niet over. Dat kan ik gewoon niet.
Neem zie jouw berichtje nu pas.

Biefstuk?! Nu mag het weer. Met opgebakken aardappeltjes en lekkere salade of frisse groente.
In de lappenmand. Slaap vooral wanner ik even kan (oftwel wanneer Kimby slaapt, huis is dus een bende), ben dus ook niet gezellig. Wil graag morgen beter zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven