Dorpsstraat revisited

16-09-2010 09:40 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren

In alfabetische volgorde: werk in uitvoering en "under construction"

C2'tje

D2'tje

L2'tje
Ohhhhh, TZ, gefeliciteerd met je meisje!!! Beeetje laat, sorry!

trusten, maar vroeg onder de wol. oh wat ben ik saai.

PS: this is me:

(rijlessen, laarsen, reisje London ... en op!)
Nou Duft, ik krijg die link niet geopend en kan je jas ook niet vinden Ben zo benieuwd naar de kleur (de prijs kan ik wel een beetje verzinnen ) Oja, Sproetman vroeg of ik je ook namens hem nog een keer wilde bedanken voor het tijdschrift, hij vond het er erg mooi uitzien!

Neem, wij vroegen gewoon die eerste weken of mensen voor óns wilden koken als ze wilden komen eten Maar ik vind de suggestie van Pien wel een goede. En niemand zal het je kwalijk nemen als je er geen uren voor in de keuken hebt gestaan.

Pien, wat naar dat Pienmini pijn lijkt te hebben. Maar overdag heeft hij dus nergens last van? Dan zou je haast denken dat het iets anders is, al zou ik niet weten wat.

Ik stond net het fornuis schoon te maken, draai ik me om, staat Sproetekind met een vaatdoekje de keukenkastjes 'schoon te maken' Hij had er zelf eentje uit de kast gepakt.

En wat is het toch leuk dat lopen! Ik vind het echt zo bijzonder om te zien hoe snel hij het steeds beter onder de knie krijgt. Hij loopt ook steeds met zo'n blije eikel gezicht rond . Ik ben echt zwaar onder de indruk hoe het van 2 voorzichtige stapjes anderhalve week geleden is veranderd in stapjes het hele huis door. Natuurlijk ploft hij regelmatig nog op z'n luierkontje (wie had dat woord ook al weer geïntroduceerd hier? Laal? ik vind het zo lief klinken), maar dan staat hij gewoon weer enthousiast op of gaat kruipend verder. Ik vind het ook zo leuk voor Sproetman dat hij er nu bij is, zou jammer zijn geweest als het volgende week allemaal pas was begonnen.
Beterschap DD

Het is heel erg, maar ik heb dus absoluut geen zicht op onze financiën. Ik ben m'n inloggegevens van de bank vergeten en ik moet zeggen dat nu ik geen eigen inkomen heb, het me ook iets minder kan schelen allemaal. En dat terwijl ik in NL altijd degene was die er altijd voor zorgde dat rekeningen op tijd betaald werden. Maar nu moet Sproetman maar aan de bel trekken, mocht het nodig zijn. Aan de andere kant geef ik ook haast niets uit, juist omdat ik geen eigen inkomen heb, dus heel veel meer besparen zou ik ook niet kunnen (alhoewel mijn ticket ook niet bepaald goedkoop was).
Sproet, ik heb ook geen zicht op onze financien hoor. Ik heb een eigen rekening waar mijn inimini-salaris op gestort wordt en als het op is dan ga ik over op de bankpas van onze e/o rekening waar het salaris van lief op staat. Maar ik heb geen idee hoe hoog onze hypotheek is en eerlijk gezegd vind ik het ook wel best. Grote uitgaven (zoals mijn toekomstige auto en mijn jas ) doe ik van mijn spaarrekening. En ik zal de complimenten van Sproetman aan mijn eigen man doorgeven

DD, beterschap meis. Hoe staat het met je rijlessen? Ik ga afrijden begin november en vind dat best spannend. Maar ik MOET het halen!
Sproet, het is een groene jas en hij is ZO mooi! Tenminste, dat vind ik (Pien )
Oh wat spannend Duft dat je nu een datum hebt om af te rijden. Ik weet niet hoe jij tegenover pillen staat Maar ik ben zowel in NL als hier de eerste keer gezakt omdat ik op was van de zenuwen (en dat terwijl ik verder nooit examenvrees heb) en dus domme fouten ging maken. Ik heb beide keren dat ik voor de 2e keer moest afrijden een bètablocker genomen en dat was echt een wereld van verschil. Geen bonzend hart, zweethanden etc. En dus heel netjes gereden en geslaagd. Als er zoveel van afhangt, kun je het wellicht overwegen. De meeste huisartsen doen er niet moeilijk over om het je voor een rijexamen voor te schrijven.
Is 'ie legergroen? Want daar zie ik er wel een paar van. Nou ja, je moet hem maar aantrekken naar de meet.
Ooooooh Duft wat spannend!!! Ga je gewoon doen hoor. Als ik het kan, kan jij het ook. Sterker nog jij hebt er eigenhandig twee kinderen uitgeperst dan kun je dit ook.

Fijn dat er een datum is zodat je daar naartoe kunt werken.

Ik ben hier thuis ook van de financien. Zou het liever niet zijn. Hoewel ik ook niet weet of ik het wel zo fijn zou vinden om er geen inzicht in te hebben. Ik heb best lang de eindjes aan elkaar moet knopen en dat kon ik ook goed maar ik heb daar wel een tik van over gehouden dat ik altijd in de gaten wil houden of er nog wel genoeg geld is. Ik zou dat graag een keer loslaten.

Oh oh oh oh, slaat misschien nergens op dat ik hier zo blij en opgewonden van ben maaaaaarrrrrr Pienmini krijgt echt een tand. Ik weet ook niet waarom maar ik vind het een heel ding. En wel een leuk ding. Je kunt nu echt een hard randje voelen en zien (als ie het toestaat ).

En hij heeft vanavond een boel spruitjes weg zitten werken.
Nee, niet legergroen. Hij staat onder B*urberry Brit en dan iets met quilts en puffers. Dan staat ie rechts onderin in het legergroen maar als je er op klikt kun je Emerald selecteren. Je kunt ook wachten tot de volgende meet, haha...

Tjsa, aangezien ik bloieddrukverlagende middelen slik incl. plaspillen tegenwoordig omdat die bloeddruk zo hoog bleef moet ik maar geen betablokker bijnemen Volgens mij is dat net te veel van het goede...
He, Pien:

'

Je mag daar best enthousiast over zijn hoor, ik vind dat ook een heel ding. Mijn V. heeft er viehiehier.
Deze Sproet.
Dat is em ja. Vanbinnen is ie helemaal geruit, heel mooi.

Ik zal er nu over ophouden
Overigens vind ik legergroen in het algemeen best mooi. Bij Filippa*K hadden ze hele toffe truitjes, maar ik vond ze te duur en te klein trouwens ook.
Hahahaha Duft zo voelde ik me daarnet dus toen ik ontdekte dat mijn vermoeden waar was en ik dat randje voelde.

Maar V dus ook al vier. Volgens mij is het ook zo'n cute gezicht.
Het is echt heel cute inderdaad. Hij kan er ook al mee tandenknarsen (Iieuw!) en hij bijt heel cool kleine hapjes af met die 4 tandjes
Hihi een schattige afdruk zal dat geven in een appeltje.
Ieeek, Sproetekind ging in het begin ook knarsetanden, vreselijk!

Maar het eerste tandje van Pienmini is inderdaad wel een dansje waard

Duft, het is ook niet helemaal mijn smaak, maar Sproetekind had vorig jaar bijna zo'n zelfde soort jas Zelfde kleur en stofje. Ik had trouwens laatst bijna deze gekocht: Regenjas Lekker vrolijk, maar ik vind het printje uiteindelijk niet leuk. Maar ik vind het dus wel leuk dat je voor een knalgroene jas gaat, er mag wel wat meer kleur op straat in de winter.
Oh Duft, misschien moet je inderdaad maar niet nog meer slikken dan, wil je niet van je stokje gaan bij de eerste bocht. Wat vervelend toch dat je bloeddruk zo hoog is. Zit het bij je in de familie?
Hello Ladies gevonden!

Ik had deze week een bespreking in het zuiden des lands en twee ouderavonden, ben dus voor het eerst een nachtje van huis geweest zonder MM en verder geen ene avond thuis geweest. Nu is lief darten dus ik zit heerlijk op de bank!

Duft ik vind het echt vreselijk van V. het kan gebeuren en je kunt er ook niks aan doen, je kan moeilijk de hele dag op de bank blijven zitten met V. ingepakt in kussens naast je, maar wat een rot gevoel. En ook wat ontzettend rot voor je oppas. Wat ik zo inschat heb jij een hele lieve leuke oppas uitgekozen voor je schatjes dus die zal zich ook doodgeschrokken zijn.

Neem hier geen hoofdpijn volgens mij, kan het me in ieder geval niet meer herinneren dus erg zal het niet geweest zijn.

DD ziek, wat jammer. Hopelijk knap je snel op.

Beng wat een actie met je nieuwe topic En dat voor `aanstichtster` van het ontloep verhaal De titel vind ik helemaal leuk

TZ voor Grotezus! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat ze zondag echt jarig was

En las ik nu dat Pienmini een tand heeft? ! Wat een grote man!

Hier trouwens (ik moest even aan de rapley van Pien denken) een MM die alleen nog wil eten als alles los op haar bord ligt en ze het zelf mag doen Ook lekker makkelijk!

Ik ga even heerlijk onderuit op de bank! Dag liefies!
Oh en het is nog maar 1/5e tand hoor.
Zoooooooo, ik kon jullie gewoon niet vinden. Scrollde er steeds langs. Haha...

TZ; Nog gefeliciteerd met Grotemeis en wat ben je druk!! Knap hoor. Ik krijg dat nog niet voor elkaar en ik heb alleen maar Caatboy. Haha...

Krieb: Yeah voor Kriebeltje!!! Ze staat!! Woehoe!!!

Neem: Hai, wat klink je druk en dat in je kraamtijd nog. (duurt 6 weken he? )

Maare, hier geen hoofdpijn trouwens.

Duft: Klinkt heel eng wat je beschrijft. Heb het niet helemaal meegekregen, maar toch even een

Beng: Yeah; Bengelien heeft gewoon de slaapfunctie gevonden!! Goed zeg.

Mien: Hier ook geen geld meer. Nou ja, ik dus. Had steeds genoeg geld over. En dan komt er altijd een moment dat ik opeens als een gek ga shoppen en nu ben ik blut!! Boehoe!!!

En nu weet ik het even niet meer.

Ow ja!! Sproetekind kan lopen!! En weet je: Caatboy dus ook!!

Zelfde verhaal. Hij begon twee weken terug met voorzichtig van tafel naar mij en dan weer naar Caatman.

En sinds twee dagen doet hij zelf stapjes en vandaag loopt hij helemaal los rond. En is zelfs aan het voetballen geweest bij opa en oma. Wauw... ben zo trots en ik vind het zo onwerkelijk. Echt bizar gewoon. En inderdaad zo'n blije eikel gezicht. Helemaal trots en blij te zijn. Moet maar snel een filmpje maken dit weekend.
Zo, wat een zaterdagochtendse rust hier. Ik ben ook nog in pyjama, net als al mijn kinderen. Pien, voor de tand! Het verklaart in elk geval dat hij zich zo beroerd voelt (en dus lucht het vast op - het is altijd fijner als er een aanwijsbare reden is dat hij (nog) slechter gaat slapen). Ik geloof dat als hij eenmaal uit de kaak komt, het minder pijn doet.

Mard, hoe vond je het om een nachtje bij MM weg te zijn?

Grotezus staat een hele verhandeling te houden waarbij ik stelselmatig als 'kind' aangesproken word. Ik volg het niet helemaal, maar het heeft te maken met mobiele telefoons, dood zijn en muntjes in een pan gooien.

voor Sproetekind en zijn schoonmaakdoekje en voor Miens lege rekeningen. Komt wel weer goed.
Man heeft zijn achterstallige salaris gekregen (200 euro) dus we zijn net naar de Lidl geweest voor boodschappen. 66 euro en we hadden een hele volle kar! Dat hadden we veel eerder moeten doen! We moeten dan zo nog wel even naar de Appie voor wat dingetjes die ze daar niet hadden, maar wow! En het is maar 9 minuten lopen/2 minuten met de auto vanaf ons nieuwe huis.

voor Poetsekind!
Oh ja, TZ, ik heb je mailtje gehad hoor! En natuurlijk is het niet erg, alleen jammer van de familiefoto's. Als Laal terug is vraag ik waar zij die van hun heeft laten maken, die vond ik mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven