Dreumes topic III

08-09-2018 22:05 2957 berichten
:cheer2: Deel 3!

Je kind is 1 jaar oud geworden en sinds enige tijd gebeuren er allemaal zaken waarvan je van de ene verbazing in de andere valt. Brabbelen, kruipen, slopen, lopen.. :biggrin:

Hier kan je je verhalen en vragen kwijt. Bijvoorbeeld over:

- Eten
- Kleding
- Speelgoed
- Slapen
- Vervoer
- Uitstapjes

Laten we wel onthouden dat elke dreumes zich anders ontwikkeld. Van alle zaken die ze zich eigen maken kunnen ze er maar één per keer afhandelen ;) Dus als jou kleine nog niet loopt maak je dan niet druk :winkie:

En geniet er van, zo ver het kan. Dat jaar is zo voorbij :-*

Afbeelding
Westerpaviljoen schreef:
29-01-2019 19:00
Ik heb 1 keer bumba gekeken

Dat was meteen de laatste keer. Wat irritant zeg.
Vreselijk hè! Tot dusver is het hier gelukt om bumba, de teletubbies, dora en peppa pig buiten de deur te houden!
It grows on you. Dora hier overigens ook nog niet. Rest wel. Peppa vind ik niet zo erg.

Dreumes vandaag z'n derde bloedneus gevallen. Wat een waterval aan bloed, in de supermarkt. Echt top.
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
29-01-2019 13:32
:thumbsup: Top. Zorg jij dan voor een nieuw topic als we de 3000 bereikt hebben?
Yes!


@toetje: hier alleen gewone halfvolle yoghurt. Soms gemixt met vanillevla.
1x danoontje gekocht, moet ze niet :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Toetje: volle yoghurt hier! Proberen suiker nog te mijden, met nadruk op proberen.... Dat ze bij oma koekjes krijgt en mee eet van taart ed is al genoeg ;). Van ons krijgt ze soms hapjes. Zondag pakte ze een chipje vab de tafel waar ze vervolgens een uur mee rondgesjouwd heeft alsof het een trofee was.

Bumba is de favoriete knuffel van ons kind. Vrouw en ik praten wel eens bumbiaans. Grappig :oh mi nosie, ah no, knuffie'.

Woezel en Pip is hier de hit. Met schaterlach als een van de twee begint te lachen. Te lief!

Nachten: wij hebben een slaapkop sinds ik met de bv gestopt ben. Ik trok dat echt niet meer. Nu klokje rond en overdag nog 2 keer. Ik ben ook zo'n iemand die 8 uur of langer nodig heeft, en mijn lichaam past dat ook niet aan zoals bij jou Aapje. Soms lastig naar andere ouders toe dat het hier zo goed gaat. Voelt soms zo krom.
Alle reacties Link kopieren
kinderen/dreumes-topic-iv/list_messages ... #p29531850

Hierbij de link naar het nieuwe topic!

Doei dames met (bijna) peuters en tot november in het peutertopic :bye:
Daaag dames :sigh: :bye:
Bumba heeft 1 aflevering waarin hij een zusje krijgt en komen ook echo's enzo aan bod. Die staat hier bijna dagelijks nu keer op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven