Dreumes topic

zondag 4 februari 2018 om 14:35
Je kind is 1 jaar oud geworden en sinds enige tijd gebeuren er allemaal zaken waarvan je van de ene verbazing in de andere valt. Brabbelen, kruipen, slopen..
Hier kan je je verhalen en vragen kwijt. Bijvoorbeeld over:
- Eten
- Kleding
- Speelgoed
- Slapen
- Vervoer
- Uitstapjes
Laten we wel onthouden dat elke dreumes zich anders ontwikkeld. Van alle zaken die ze zich eigen maken kunnen ze er maar één per keer afhandelen
Dus als jou kleine nog niet loopt maak je dan niet druk

Hier kan je je verhalen en vragen kwijt. Bijvoorbeeld over:
- Eten
- Kleding
- Speelgoed
- Slapen
- Vervoer
- Uitstapjes
Laten we wel onthouden dat elke dreumes zich anders ontwikkeld. Van alle zaken die ze zich eigen maken kunnen ze er maar één per keer afhandelen

vrijdag 6 april 2018 om 12:09
Bedankt voor alle tips. Ik heb vanochtend de miracle cup opnieuw geprobeerd (was alweer een paar weken geleden), en warempel, hij snapt hem nu!
Ik ga ook eens het ventieltje uit de rietjesbeker snijden, kijken of hij die dan ook onder de knie kan krijgen voor onderweg.
Leuk zeg dat spelen met keuketje etc. Wij gaan dit weekend de tuin dreumes-proof maken. Zandbak vullen etc. Kan zoon vh lekkere weer genieten.
Ik ga ook eens het ventieltje uit de rietjesbeker snijden, kijken of hij die dan ook onder de knie kan krijgen voor onderweg.
Leuk zeg dat spelen met keuketje etc. Wij gaan dit weekend de tuin dreumes-proof maken. Zandbak vullen etc. Kan zoon vh lekkere weer genieten.

vrijdag 6 april 2018 om 12:48
lux. schreef: ↑05-04-2018 15:14Misschien deze, bahco?
https://m.zara.com/nl/nl/gestreept-over ... &v2=361515
Thanks die gaat op het lijstje

vrijdag 6 april 2018 om 13:01
Thanks voor de tip. Klinkt wel heel schattig met bretels

bij mijn outfit. Man is in kostuum. Ik kan man en dreumes ook laten matchen

Ik ga zelf in deze jurk: http://m.asos.com/fashion-union-plus/fa ... rd/9154186

vrijdag 6 april 2018 om 13:39
Ik heb man en zoon vorig jaar ook laten matchen. Zo schattig:Heart:BahcoBarbie schreef: ↑06-04-2018 13:01Thanks voor de tip. Klinkt wel heel schattig met bretelsHet past wel
bij mijn outfit. Man is in kostuum. Ik kan man en dreumes ook laten matchen![]()

vrijdag 6 april 2018 om 15:24
Zo, dat is omgeslagen in de afgelopen week. Van incidenteel geen slaapje naar incidenteel wel een slaapjeMaartje2016 schreef: ↑04-04-2018 10:56Ik hoop het niet!![]()
Gelukkig is het tot nu toe incidenteel, en bijna altijd als manlief ook thuis was (dus het weekend of in de laatste weken), dus misschien wil die gewoon wel geen moment met papa missen![]()

Ik hoop zo dat dit ook een fase is, maar ben bang van niet...

vrijdag 6 april 2018 om 15:38
Tinkeltje34 schreef: ↑06-04-2018 15:36Ow natuurlijk! Goed plan! Meneer is zo trots op zijn nieuwe uitvinding: hij heeft de hele dag nog niet geslapen.

Ik weet precies hoe je je voelt...

vrijdag 6 april 2018 om 18:53
Mazzelaar. Het enige wat wij onderweg van hem kregen was een doorgelekte luier vol diareeTinkeltje34 schreef: ↑06-04-2018 18:51We gingen zonet nog even op weg met de auto. Binnen een minuut was hij knock-out. ;-d

vrijdag 6 april 2018 om 19:12
Haha ja dat is herkenbaar. Ze wordt er veel te handig in. Wel schattig dat ze zelf haar knuffel/knutselwerkje/oid van het kdv in mijn tas stopt als ik haar ophaal en er thuis weer uit ritst.

vrijdag 6 april 2018 om 19:34
Dat is wel schattig inderdaad! Ik moet tegenwoordig de luiertas hoog wegzetten, want als hij nog aan de kinderwagen hangt loopt ze opeens rond met een zak koekjes/tussendoortjes en een speen in haar mond

vrijdag 6 april 2018 om 19:41
Maartje2016 schreef: ↑06-04-2018 18:53Mazzelaar. Het enige wat wij onderweg van hem kregen was een doorgelekte luier vol diaree![]()

@hier: zoon is weer aan de beterende hand. Koorts is weg maar nu overal kleine rode vlekhes, dus hoop niet dat het waterpokken blijkt te zijn

Nouja we’ll see. Anders hebben we dat ook maar weer gehad hè

vrijdag 6 april 2018 om 20:25
BahcoBarbie schreef: ↑06-04-2018 14:49Normaal vond ik ‘twinning with mommy/daddy’ een beetje discutabel maar voor een bruiloft is het wel leuk![]()