Dreumes topic

04-02-2018 14:35 3001 berichten
Je kind is 1 jaar oud geworden en sinds enige tijd gebeuren er allemaal zaken waarvan je van de ene verbazing in de andere valt. Brabbelen, kruipen, slopen.. :biggrin:

Hier kan je je verhalen en vragen kwijt. Bijvoorbeeld over:

- Eten
- Kleding
- Speelgoed
- Slapen
- Vervoer
- Uitstapjes

Laten we wel onthouden dat elke dreumes zich anders ontwikkeld. Van alle zaken die ze zich eigen maken kunnen ze er maar één per keer afhandelen ;) Dus als jou kleine nog niet loopt maak je dan niet druk :winkie:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips. Ik heb vanochtend de miracle cup opnieuw geprobeerd (was alweer een paar weken geleden), en warempel, hij snapt hem nu!
Ik ga ook eens het ventieltje uit de rietjesbeker snijden, kijken of hij die dan ook onder de knie kan krijgen voor onderweg.

Leuk zeg dat spelen met keuketje etc. Wij gaan dit weekend de tuin dreumes-proof maken. Zandbak vullen etc. Kan zoon vh lekkere weer genieten.
lux. schreef:
05-04-2018 15:14
Misschien deze, bahco?

https://m.zara.com/nl/nl/gestreept-over ... &v2=361515

Thanks die gaat op het lijstje :)
1Aapje schreef:
05-04-2018 21:05
Bahco, ik weet niet wat jullie stijl is maar ik zou voor de bruiloft gaan voor nette broek, wit overhemd en oudroze bretels :heart:

Thanks voor de tip. Klinkt wel heel schattig met bretels :) Het past wel
bij mijn outfit. Man is in kostuum. Ik kan man en dreumes ook laten matchen :-*

Ik ga zelf in deze jurk: http://m.asos.com/fashion-union-plus/fa ... rd/9154186
BahcoBarbie schreef:
06-04-2018 13:01
Thanks voor de tip. Klinkt wel heel schattig met bretels :) Het past wel
bij mijn outfit. Man is in kostuum. Ik kan man en dreumes ook laten matchen :-*
Ik heb man en zoon vorig jaar ook laten matchen. Zo schattig:Heart:
Normaal vond ik ‘twinning with mommy/daddy’ een beetje discutabel maar voor een bruiloft is het wel leuk :A:
Maartje2016 schreef:
04-04-2018 10:56
Ik hoop het niet! o_o

Gelukkig is het tot nu toe incidenteel, en bijna altijd als manlief ook thuis was (dus het weekend of in de laatste weken), dus misschien wil die gewoon wel geen moment met papa missen :facepalm:
Zo, dat is omgeslagen in de afgelopen week. Van incidenteel geen slaapje naar incidenteel wel een slaapje :facepalm:

Ik hoop zo dat dit ook een fase is, maar ben bang van niet...
:sheep: :lmao: :sheep: :lmao: :sheep:
Sorry spoedvraagje:

Dreumes maakt steeds zijn slaapzak open sinds gisteren en slaapt daardoor niet. Hij ligt met zijn beentjes te trappelen en bed en vindt het maar wat leuk.

Wat moet ik nu??? Dekentje proberen? Misschien een dekbed?
Achterstevoren aantrekken
@tinkeltje: fijn dat ik trouwens niet de enige ben met "slaap""problemen" :biggrin:
maartje2016 wijzigde dit bericht op 06-04-2018 15:32
1.19% gewijzigd
Binnenstebuiten aantrekken :)
achterstevoren aantrekken inderdaad.
Werkte bij mijn dreumes
Ow natuurlijk! Goed plan! Meneer is zo trots op zijn nieuwe uitvinding: hij heeft de hele dag nog niet geslapen.

En dan heb je zo’n leuke moeder die al dat enthousiasme gelijk de kop in drukt. :P
Tinkeltje34 schreef:
06-04-2018 15:36
Ow natuurlijk! Goed plan! Meneer is zo trots op zijn nieuwe uitvinding: hij heeft de hele dag nog niet geslapen.
:there:

Ik weet precies hoe je je voelt...
Hier al een paar maanden de slaapzak achterstevoren aan. Gaat prima! En nog weet ze het onderste stuk open te ritsen. Je moet wat als je wakker bent en mama niet meteen naast je bed staat.
We gingen zonet nog even op weg met de auto. Binnen een minuut was hij knock-out. ;-d
Tinkeltje34 schreef:
06-04-2018 18:51
We gingen zonet nog even op weg met de auto. Binnen een minuut was hij knock-out. ;-d
Mazzelaar. Het enige wat wij onderweg van hem kregen was een doorgelekte luier vol diaree :facepalm:
Hier ook al tijden de slaapzak binnenstebuiten aan, top!
pavo07 schreef:
06-04-2018 18:57
Hier ook al tijden de slaapzak binnenstebuiten aan, top!
Maar dan kan je toch helemaal niet makkelijk bij de rits?
Binnenstebuiten of achterstevoren? Ik doe de slaapzak sinds een maand achterstevoren aan, anders ritst ze hem inderdaad open en kleedt ze zichzelf uit. Ze ritst overigens alles open: tassen, jassen, zelfs de kussens van de bank :whistle:
fiona2012 schreef:
06-04-2018 19:06
Binnenstebuiten of achterstevoren? Ik doe de slaapzak sinds een maand achterstevoren aan, anders ritst ze hem inderdaad open en kleedt ze zichzelf uit. Ze ritst overigens alles open: tassen, jassen, zelfs de kussens van de bank :whistle:
Haha ja dat is herkenbaar. Ze wordt er veel te handig in. Wel schattig dat ze zelf haar knuffel/knutselwerkje/oid van het kdv in mijn tas stopt als ik haar ophaal en er thuis weer uit ritst.
Ik heb hem nu binnenstebuiten aangetrokken. En het is stil...
Ik weet niet meer wie de tip gaf voor casper en emma, maar bedankt! Kleine man heel moe vanmiddag na diverse activiteiten en kon met casper en emma even heerlijk ontspannen!
Elifantje schreef:
06-04-2018 19:12
Haha ja dat is herkenbaar. Ze wordt er veel te handig in. Wel schattig dat ze zelf haar knuffel/knutselwerkje/oid van het kdv in mijn tas stopt als ik haar ophaal en er thuis weer uit ritst.
Dat is wel schattig inderdaad! Ik moet tegenwoordig de luiertas hoog wegzetten, want als hij nog aan de kinderwagen hangt loopt ze opeens rond met een zak koekjes/tussendoortjes en een speen in haar mond :proud:
Maartje2016 schreef:
06-04-2018 18:53
Mazzelaar. Het enige wat wij onderweg van hem kregen was een doorgelekte luier vol diaree :facepalm:
:HA: Da’s minder idd :there:

@hier: zoon is weer aan de beterende hand. Koorts is weg maar nu overal kleine rode vlekhes, dus hoop niet dat het waterpokken blijkt te zijn O_O

Nouja we’ll see. Anders hebben we dat ook maar weer gehad hè ;)
BahcoBarbie schreef:
06-04-2018 14:49
Normaal vond ik ‘twinning with mommy/daddy’ een beetje discutabel maar voor een bruiloft is het wel leuk :A:
Afbeelding is anders wel cute.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven