Een mooie herfstdag: deel V

18-11-2010 19:46 1904 berichten
Alle reacties Link kopieren
Langzaam maken de meiden zich op voor de feestdagen die komen gaan. Maar voor de echte decemberdrukte aanbreekt genieten wij nog van een mooie herfstdag!

NaamUitgerekendNieuwsFedeApril 2011 Yeah, Fede weet wat het wordt! ChristinaMei 2011 Christina weet bij zeker wat het wordt!WishJuni 2011 Lieke Juli 2011 25 februari 20-wekenechoJuniperJuli 2011 24 januari verloskundigeElisaAugustus 2011 5 januari echo en 6 januari intake EarthAugustus 2011 30 december intake en 12 januari echo FlowerAugustus 2011 13 januari echo 21 januari intake NaamGestopt?Decision DayWachtweek?NieuwsSha wil even uit de lijst qua berekeningenElmie wil even uit de lijst qua berekeningenSpooky wil even uit de lijst qua berekeningen (Lees je nog mee?) IBGI Gerbera Kristin Kimmie 14 01 Miekie Aan het klussen in het nieuwe huis!
Draai: dat is ingewikkeld zeg... Tja, het voelt alsof je haast hebt de trein te pakken, maar je weet niet op welk perron je moet zijn. (of welke tijd hij vertrekt...) Ik snap dat de wens groot is samen een kindje te krijgen, vaak hebben dit soort dingen ''tijd'' nodig. Alhoewel ik besef dat dit errug betrekkelijk en dubbel zal voelen.

Fijn dat je je verhalen hier nog wel wil delen. Ik zou het jammer vinden als je deze openheid niet meer zou voelen, je bent een toegevoegde waarde hier!!

Christina: misschien dat je verbaal het haar niet kan uitleggen maar ze zal wellicht opmerken dat mama's buik begint te groeien...Fijn dat je man/vriend haar een beetje kan opvangen (en daarmee jou kan ontlasten)
Juniper: ik wil ook blijven! Al was het alleen maar om logeeradres te worden voor jullie koters! :-)

Als je weet wat het wordt, ga je het dan ook vertellen?

Oh, ik zal even op H. de naam van mijn nichtje zetten!
draai ik kan het me heel goed voorstellen dat je het zo lang zelf wil proberen. Als het niet lukt heb je die tijd waarschijnlijk nodig om langzaam afscheid te nemen van de mogelijkheid op een biologische kind en je hebt denk ik ook tijd nodig om te groeien naar de volgende stap.

Lijkt me dat je nu ook nog niet kunt zeggen wat je dan gaat doen. Eiceldonatie, adoptie...Wie weet denk je over vijf jaar: ik ben gelukkig zo als het nu. Lijkt nu onwaarschijnlijk maar door ruim de tijd nemen ga je denk ik vanzelf inzien wat wel en niet bij je past.
fp82 kleine kinderen zijn nog zo heerlijk onschuldig. Het maakt niet uit of iemand dik, dun, lang of kort is. Ze zal vast wel opmerken dat mijn buik groter word maar zal er niets achter zoeken. Ze is 11 maanden, ze accepteerd dat gewoon.

Wel eet nu vaker even een koekje of zo en dat ontgaat haar niet. Ze kan behoorlijk driftig worden als zij niets krijgt. Ze leert nu dus dat ze niet altijd haar zin krijgt En straks kan ik haar misschien niet meer tillen, eens kijken hoe ik dat ga oplossen.

Ik ben zo wie zo benieuwd hoe ze twee broertjes/zusjes gaat vinden. Op het kdv vertelde ze dat Chrisje de kleine kindjes vervelend vind en heel boos naar ze gaat kijken als ze huilen. Vorige week droomde ik dat ze haar eerste zinnetje zei: mama babies weg doen. haha....hormonen....pff
Christina, je verwoordt precies wat ik voel! Man zei net ook: we gaan er niet van uit, want dan word je gek, maar we mogen wel hopen. We zullen dus niets doen om een zwangerschap te voorkomen, maar gaan ook niet elke maand verdrietig worden omdat het nog niet is gelukt.

Wat betreft de eerste woordjes van Chrisje, die zullen niet zijn: mama babies weg doen!

Mijn neefje werd wakker van het gehuil van mijn kersverse nichtje. Papa, ik vind dat geluidje niet zo leuk, zegt ie. Ging ie met papa kijken waar het vandaan kwam: helemaal gelukkig en blij!

En ja, wennen zal ze wel moeten, maar jullie ook! Komt tijd, komt raad!
Flower: de vergelijking met de trein is ook een goede trouwens!

Ik moet gewoon door, en er niet elke dag bij stil staan. Hoe moeilijk dat ook is!
Ach Christina, wat een droom (gelukkig maar..) 11 maanden is inderdaad nog klein om echt te beseffen wat er allemaal gebeurt.

Draaai, ik denk inderdaad dat dat de beste instelling is. Je doet jezelf er anders tekort mee!
Ik ga heerlijk Thais eten en bankhangen!

Tot later allemaal!
Elmie, ik vind het oprecht jammer dat ik niet jouw lootje heb met sinterklaas....

gave oorbellen: vissen in een aquarium
Draai, vind het onwijs rot voor jullie dat een baby krijgen voor jullie een uitdaging wordt. Ik wou dat ik 10 jaar vooruit kon kijken. Ik hoop zo dat er nog een paar eitjes in de cyclus terecht komen en dat er eentje bevrucht wordt.
Weet trouwens iemand hoe Ik mijn iPhone weer het nederlandse woordenboek kan geven? Is nu engels en dus niet heel erg handig.
Geen idee Earth, bij instellingen? Ga even voor je kijken.
Instellingen inderdaad en dan taalinstellingen
Instellingen,algemeen, landinstellingen, taal
Of ipv landinstellingen toetsenbord..... Kan misschien ook...
Oh nee, dat gaat over toetsenborden :-)
Hallo allemaal!

Earth: even op het wereldbolletje drukken!

Draai he ik had zo gehoopt op beter nieuws! Nu dus de bloedonderzoeken afwachten. En gewoon blijven hopen op dat ene eitje dat los komt.

Ik denk dat je nu een hele achtbaan in gaat waar je verschillende dingen gaat voelen en waarin je mening over dingen ook vast regelmatig veranderd. Neem de tijd ervoor!!

En ik hoop ook echt dat je hier blijft schrijven, we kunnen niet zonder je!!

Chris, mijn zus is nu ook van de tweede zwanger en mijn nichtje is nu bijna twee. Zij snapt er ook nog weinig van en ik denk dat ze heel erg moet wennen. Ze is namelijk erg bezitterig en ook wel snel jaloers.

Als zij met speelgoed speelt mogen andere kinderen er bijvoorbeeld niet bij. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een boekje erover ga kopen om haar iets voor te bereiden dat ze straks dingen moet delen!

Mogen wij straks ook weten wat het word Jun of hou je dat als verrassing?

Hier ook weer een bank hang avond saai maar ook wel lekker na het harde werken, net zelfs nog gestreken is ook weer lekker weg!!

fijne avond!
Naast de spatie zit dat trouwens Earth
Earth zou je mijn NOD trouwens op 13 dec willen zetten?
Earth, tuurlijk mogen jullie weten wat het wordt. Maar voor de familie blijft het wel een verrassing waarschijnlijk. Nu lekker naar bed, weer fikse steken in mijn buik. Heb ik elke avond maar het blijft spannend. Las vandaag dat in de 6e week relatief de meeste miskramen voorkomen omdat dan het hartje moet gaan kloppen. Dat voelt wel als een eerste mijlpaal als dat voorbij is! Tot morgen !
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Goh, hè dat is makkelijk. Heb ruim 3 weken lopen klooien met Engelse woorden die die aan het invullen was. Het was inderdaad het wereldbolletje.
Wereldbolletje???? Huh? Waar staat dat dan?
Juniper: slaap lekker! Kloppend hartje is mooie mijlpaal inderdaad :-)
Spannend zo'n eerste mijlpaal juun.

Hoe is de sfeer inmiddels op je werk Draai?

Mieke ik zal het morgenavond voor je aanpassen!
Bij het typen naast de spatie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven