Een slimme meid......
maandag 21 maart 2011 om 20:22
Tsja, een slimme meid.
Hoe leg ik dat nu uit....
simpel...
nouja...
of...
nee, toch niet.
Sjonge...
Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.
Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...
Eens kijken....
relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...
Kortom; een slimme meid....
nouja, dat dus!
De groeten,
Bijtje
Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
Hoe leg ik dat nu uit....
simpel...
nouja...
of...
nee, toch niet.
Sjonge...
Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.
Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...
Eens kijken....
relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...
Kortom; een slimme meid....
nouja, dat dus!
De groeten,
Bijtje
Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
woensdag 23 maart 2011 om 20:06
Is dat niet een beetje net als met de middelbare school of de universiteit of zo, dat je eerst heel erg op kijkt tegen mensen die daar al op zitten en dat het voor jezelf 'normaal' wordt?
Ik vind het leuk hier in elk geval, en ook steeds leuker worden nu ook de 'nieuwe' slimmies elkaar beter leren kennen en hechter worden.
Ik vind het leuk hier in elk geval, en ook steeds leuker worden nu ook de 'nieuwe' slimmies elkaar beter leren kennen en hechter worden.
woensdag 23 maart 2011 om 20:09
woensdag 23 maart 2011 om 20:10
woensdag 23 maart 2011 om 20:16
ik schrijf die naam even op !
ik heb vandaag een 'vrije avond'
beide dametjes in bed, man is fietsen . .heerlijk !
Morgenochtend nog een werkochtend, dan middag vrij en vrijdag een opleidingsdagje, leuk !
Hoe is het met jullie en de lentekriebels ?
Ik heb me vandaag tijdens het werk even gestort op het wat gezelliger maken van de spreekkamer, wat goed was voor mijn conditie; de kleurenprinter (voor leuke jip/janneke en Charlie/Lola en Dribbel plaatjes) staat 2 verdiepingen hoger.
ik heb vandaag een 'vrije avond'
beide dametjes in bed, man is fietsen . .heerlijk !
Morgenochtend nog een werkochtend, dan middag vrij en vrijdag een opleidingsdagje, leuk !
Hoe is het met jullie en de lentekriebels ?
Ik heb me vandaag tijdens het werk even gestort op het wat gezelliger maken van de spreekkamer, wat goed was voor mijn conditie; de kleurenprinter (voor leuke jip/janneke en Charlie/Lola en Dribbel plaatjes) staat 2 verdiepingen hoger.
woensdag 23 maart 2011 om 20:16
Echt bokkenpootjes eet ik NOOIT....en omdat ik vanavond iets te vieren heb (mijn eerste dag met twee kinderen overleefd) zit ik aan een kop lemon thee met
- boterkoek
- lange vissers vingers
- paas eitjes
En ik kies niet!!
- boterkoek
- lange vissers vingers
- paas eitjes
En ik kies niet!!
djoels wijzigde dit bericht op 23-03-2011 20:17
Reden: Lange Vissers???
Reden: Lange Vissers???
% gewijzigd
DTEEZ!
woensdag 23 maart 2011 om 20:21
ik heb net de laatste kroepoekjes van het avond eten naar binnen gewerkt. erg lekker!
Nu zo nog even afwassen.
@PB VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! en wat stoer dat je vrachtwagens in elkaar gaat knutselen! Is dat moeilijk? (want anders wil ik dat ook wel, denk ik)
Wij gaan vanavond draaiboek voor bruiloft in elkaar knutselen. *zucht* komt waarschijnlijk nog een hele hoop regelwerk achter weg...(nog meer ZUCHT)
Nu zo nog even afwassen.
@PB VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! en wat stoer dat je vrachtwagens in elkaar gaat knutselen! Is dat moeilijk? (want anders wil ik dat ook wel, denk ik)
Wij gaan vanavond draaiboek voor bruiloft in elkaar knutselen. *zucht* komt waarschijnlijk nog een hele hoop regelwerk achter weg...(nog meer ZUCHT)
woensdag 23 maart 2011 om 20:37
dat was voor mij ook de reden om nu maar eens aan te melden. Maar het was meestal niet bij te lezen zo snel het ging af en toe.
heb een tijd geleden ook wel eens op het bezem topic en bij de 3000 getikt, maar dat ging ook zo onmogelijk snel. Die gingen in de nacht nog hele verhalen schrijven, dat was niet bij te lezen en zo haak ik dan weer af.
Dit is redelijk goed bij te houden allemaal.
@Poohoo, tis reuze gezellig hier hoor......eet een bokkenpoot, spoel het weg met M&M's evt een drankje erbij! (genoeg suggesties geweest vanmiddag)
heb een tijd geleden ook wel eens op het bezem topic en bij de 3000 getikt, maar dat ging ook zo onmogelijk snel. Die gingen in de nacht nog hele verhalen schrijven, dat was niet bij te lezen en zo haak ik dan weer af.
Dit is redelijk goed bij te houden allemaal.
@Poohoo, tis reuze gezellig hier hoor......eet een bokkenpoot, spoel het weg met M&M's evt een drankje erbij! (genoeg suggesties geweest vanmiddag)
woensdag 23 maart 2011 om 20:38
Poohoo, de geheimzinnige nieuwe Slimmie ???
Djoels, ben ook nog wel nieuwsgierig naar je ervaringen met twee jonge goden en uit wandelen!
O en Ring, ik ben een organisatietalent cum laude (grapje naar gisteren), mocht je hulp willen, je hebt mijn mailadres (draaiboek maken is leuk, echt waar).
Verder niks te melden. Te weinig gedaan vandaag, te veel gevreten. Ben bang dat de weegschaal bij De Mevrouw volgende week niet meer zo aardig voor me gaat zijn...
Djoels, ben ook nog wel nieuwsgierig naar je ervaringen met twee jonge goden en uit wandelen!
O en Ring, ik ben een organisatietalent cum laude (grapje naar gisteren), mocht je hulp willen, je hebt mijn mailadres (draaiboek maken is leuk, echt waar).
Verder niks te melden. Te weinig gedaan vandaag, te veel gevreten. Ben bang dat de weegschaal bij De Mevrouw volgende week niet meer zo aardig voor me gaat zijn...
woensdag 23 maart 2011 om 20:42
woensdag 23 maart 2011 om 20:42
Poohoo, als je meelezer bent, dan weet je toch juist dat hier niks 'overgenomen' wordt, maar dat het hier open is en iedereen welkom... En ik voel me persoonlijk geen 'hyver', maar gewoon Rens, een slimmie van de oude garde die hier heel af en toe nog leest en post. Juist dat hoort ook bij dit topic...