Een slimme meid......

21-03-2011 20:22 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, een slimme meid.

Hoe leg ik dat nu uit....

simpel...

nouja...

of...

nee, toch niet.

Sjonge...

Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.

Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...

Eens kijken....

relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...

Kortom; een slimme meid....

nouja, dat dus!

De groeten,

Bijtje

Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
Is dat niet een beetje net als met de middelbare school of de universiteit of zo, dat je eerst heel erg op kijkt tegen mensen die daar al op zitten en dat het voor jezelf 'normaal' wordt?

Ik vind het leuk hier in elk geval, en ook steeds leuker worden nu ook de 'nieuwe' slimmies elkaar beter leren kennen en hechter worden.
Dan val ik er ook nog even in . Denk dat Chopin gelijk heeft met ertegenop kijken ed. En ik vind het leuk te horen dat jullie hechter worden, ik ben zelf heel blij met de slimme meiden op de hyve, heel waardevol contact is dat geworden. Mooi als dat bij jullie ook gaande is
Chopin, sommige drogisten hebben 'm wel maar ik bestel elk jaar een tube bij de apotheek. Online drogisterijen hebben 'm ook. Vroegah waren er druppels van, die hielpen echt als een tierelier maar die zijn uit de handel genomen in NL, in Zwitserland/Dld worden ze nog wel verkocht geloof ik.
ik schrijf die naam even op !

ik heb vandaag een 'vrije avond'

beide dametjes in bed, man is fietsen . .heerlijk !

Morgenochtend nog een werkochtend, dan middag vrij en vrijdag een opleidingsdagje, leuk !

Hoe is het met jullie en de lentekriebels ?

Ik heb me vandaag tijdens het werk even gestort op het wat gezelliger maken van de spreekkamer, wat goed was voor mijn conditie; de kleurenprinter (voor leuke jip/janneke en Charlie/Lola en Dribbel plaatjes) staat 2 verdiepingen hoger.
Echt bokkenpootjes eet ik NOOIT....en omdat ik vanavond iets te vieren heb (mijn eerste dag met twee kinderen overleefd) zit ik aan een kop lemon thee met

- boterkoek

- lange vissers vingers

- paas eitjes

En ik kies niet!!
djoels wijzigde dit bericht op 23-03-2011 20:17
Reden: Lange Vissers???
% gewijzigd
DTEEZ!
Djoels... lange vissers... daar krijg ik (zeker bij jou ) wel een beeld bij
Goed bezig Djoels! Ik zou ook niet kiezen Geniet ervan!

Is het een beetje meegevallen met je tweetal naar het CB?

Wat doe je eigenlijk voor werk Marit? Of is dat te privacygevoelig?
ik heb net de laatste kroepoekjes van het avond eten naar binnen gewerkt. erg lekker!

Nu zo nog even afwassen.

@PB VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! en wat stoer dat je vrachtwagens in elkaar gaat knutselen! Is dat moeilijk? (want anders wil ik dat ook wel, denk ik)

Wij gaan vanavond draaiboek voor bruiloft in elkaar knutselen. *zucht* komt waarschijnlijk nog een hele hoop regelwerk achter weg...(nog meer ZUCHT)
Was ik net van plan om van meelezer in Slimmie te veranderen, wordt dit topic ineens overgenomen door Hyvers... tja dan haak ik maar af....
Succes Ring met je draaiboek.

Wat je zegt klopt misschien wel Chop. Doordat er veel nieuwe slimmies waren en jullie smeekte om nieuwe aanwas durfde ik uiteindelijk. En nu inderdaad ben ik geloof ik ook een slimmie
Poohoo, nee! Kom hier! Eet een bokkenpootje!
Die had ik op m ijn werk al op
Inderdaad Poohoo - wij zijn nog hyvesloos hoor!
Brave Poohoo, houd je nu op met fluisteren

Welkom!
Okay...

Ooit heb ik geprobeerd om aardig te zijn op het borstvoedingstopic... nu ben ik borstvoedingsloos, draagdoekloos... niet kinderloos, wel geldloos en tijdloos...
dat was voor mij ook de reden om nu maar eens aan te melden. Maar het was meestal niet bij te lezen zo snel het ging af en toe.

heb een tijd geleden ook wel eens op het bezem topic en bij de 3000 getikt, maar dat ging ook zo onmogelijk snel. Die gingen in de nacht nog hele verhalen schrijven, dat was niet bij te lezen en zo haak ik dan weer af.

Dit is redelijk goed bij te houden allemaal.

@Poohoo, tis reuze gezellig hier hoor......eet een bokkenpoot, spoel het weg met M&M's evt een drankje erbij! (genoeg suggesties geweest vanmiddag)
*ringel schudt Poohoo de hand* wees welkom in ons midden
Poohoo, de geheimzinnige nieuwe Slimmie ???

Djoels, ben ook nog wel nieuwsgierig naar je ervaringen met twee jonge goden en uit wandelen!

O en Ring, ik ben een organisatietalent cum laude (grapje naar gisteren), mocht je hulp willen, je hebt mijn mailadres (draaiboek maken is leuk, echt waar).

Verder niks te melden. Te weinig gedaan vandaag, te veel gevreten. Ben bang dat de weegschaal bij De Mevrouw volgende week niet meer zo aardig voor me gaat zijn...
Fiep de weegschaal Kas......
Poohoo, hoe ziet dat niet kinderloos er precies uit?
Ik heb 2 prachtkinderen... zoonlief (6 jaar ) en dochterlief (3) en een manlief een baan en een studie
anoniem_66168 wijzigde dit bericht op 23-03-2011 20:42
Reden: onbedoelde smiley
% gewijzigd
bedenk me net een leuke naam voor baby Kastanjez...kastanjetje! (als het een wichie is geworden dan he)
We zijn momenteel wel op recordtempo bezig voor ons doen...

Hoop dat ik dit straks met mijn nieuwe baan nog bij kan houden. Ben bang dat ik dan iets minder kan forummen tussendoor, dus dan zullen jullie toch af en toe net als nu 's avonds langs moeten komen.
Poohoo, als je meelezer bent, dan weet je toch juist dat hier niks 'overgenomen' wordt, maar dat het hier open is en iedereen welkom... En ik voel me persoonlijk geen 'hyver', maar gewoon Rens, een slimmie van de oude garde die hier heel af en toe nog leest en post. Juist dat hoort ook bij dit topic...
okay... maar het was ineens anders dan eerders...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven