Een slimme meid......
maandag 21 maart 2011 om 20:22
Tsja, een slimme meid.
Hoe leg ik dat nu uit....
simpel...
nouja...
of...
nee, toch niet.
Sjonge...
Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.
Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...
Eens kijken....
relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...
Kortom; een slimme meid....
nouja, dat dus!
De groeten,
Bijtje
Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
Hoe leg ik dat nu uit....
simpel...
nouja...
of...
nee, toch niet.
Sjonge...
Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.
Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...
Eens kijken....
relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...
Kortom; een slimme meid....
nouja, dat dus!
De groeten,
Bijtje
Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
woensdag 23 maart 2011 om 17:03
woensdag 23 maart 2011 om 17:19
Weet je wat ik nu zo grappig vind? Dat wij al weeeeken denken dat alle oude Slimmies verdwenen zijn en ineens - hopla - daar zijn ze allemaal weer! Stiekeme meelezerds dat jullie er zijn!!
Hihi, joeehooeeee!!!
Heel even hoor, ik moet nl. echt NU de deur uit om op tijd te zijn voor Timanni. Waar ik overigens mijn handen aan vol heb wegens ontluikende loop-capaciteiten (hij dribbelt al rond, zo grappig) en bijbehorende (?) peuterpuberteit-aanvallen cq -driftbuien
Kom vanavond nog wel even weer buurten want home alone.
Hihi, joeehooeeee!!!
Heel even hoor, ik moet nl. echt NU de deur uit om op tijd te zijn voor Timanni. Waar ik overigens mijn handen aan vol heb wegens ontluikende loop-capaciteiten (hij dribbelt al rond, zo grappig) en bijbehorende (?) peuterpuberteit-aanvallen cq -driftbuien
Kom vanavond nog wel even weer buurten want home alone.
woensdag 23 maart 2011 om 18:22
Oh en een voor de ineens gestresste Boom. Komtwelgoedschatje! Je lijkt op een positieve goede manier bezig te zijn met je studie!
En een zwaai en een voor Tia en Timanni. Klnkt lief. Een hele avond aan verhalen zou morgen nog leuker maken. Ik vind peuter-driftaanvallen altijd heel schattig om over te lezen
En een zwaai en een voor Tia en Timanni. Klnkt lief. Een hele avond aan verhalen zou morgen nog leuker maken. Ik vind peuter-driftaanvallen altijd heel schattig om over te lezen
woensdag 23 maart 2011 om 18:35
Zal ik dan ook even komen aanwaaien? Even he, want de kapster staat zo op de stoep. Zonder ingeseind te worden, maar door te kijken in de top 10 onderweg naar het borstvoedingsvragentopic.
Ik vind het leuk dat dit topic blijft bestaan, ook zonder 'oude garde slimmies'. Al die slimme meisjes hier
Nu een huilend meisje hier, dus ben weer weg.
Ik vind het leuk dat dit topic blijft bestaan, ook zonder 'oude garde slimmies'. Al die slimme meisjes hier
Nu een huilend meisje hier, dus ben weer weg.
woensdag 23 maart 2011 om 19:23
Tirs, hoe gaat alles met je en met je meisje en met de borstvoeding en met alles??
Sticker en Zwaan liggen in bed en slapen!!
Stickertje = JBG2 die wil alleen maar aan mij plakken
Zwaan Kleef Aan = JBG1 die ook erg plakt.....
Dus nu om kwart over 7 kinderen erin, alles opgeruimd, een glaasje drinken erbij..... ik kan gewoon niet geloven dat het pas kwart over 7 is..
Sticker en Zwaan liggen in bed en slapen!!
Stickertje = JBG2 die wil alleen maar aan mij plakken
Zwaan Kleef Aan = JBG1 die ook erg plakt.....
Dus nu om kwart over 7 kinderen erin, alles opgeruimd, een glaasje drinken erbij..... ik kan gewoon niet geloven dat het pas kwart over 7 is..
DTEEZ!
woensdag 23 maart 2011 om 19:46
Ik vind het ook gezellig! Grappig om het te zien als een soap Boom, zijn wij dan de nieuwe soapsterren?
Hier alles goed, was lekker straks op het balkon maar ik heb alweer meteen bultjes net boven mijn decolleté. Irritant!
Ik ga nog even verder aan mijn presentatie, vanmiddag veel te weinig gedaan, was te gezellig hier vandaag.
Hier alles goed, was lekker straks op het balkon maar ik heb alweer meteen bultjes net boven mijn decolleté. Irritant!
Ik ga nog even verder aan mijn presentatie, vanmiddag veel te weinig gedaan, was te gezellig hier vandaag.
woensdag 23 maart 2011 om 19:58
Ik heb niet veel tijd want rijles zo (eindeloos verhaal, ik zuig echt gewoon vreselijk met rijden ) maar even: Bij, het was helemaal niet de bedoeling om je weg te jagen. Ik wilde alleen aangeven dat ik me gewoon niet meer zo vind passen hier. En er zijn wel meer OP's geweest in het verleden die me dat gevoel gaven hoor. Of eigenlijk vanaf het begin af aan de hele titel an sich al Toch blij dat ik ondanks dat hier ben gaan schrijven, want de originele slimme meiden, degene met wie ik nu nog dagelijks hyve, gaan me heel erg aan het hart en het is een hele mooie, diverse groep met stuk voor stuk leuke, lieve en slimme vrouwen. Ik had ze niet willen missen.
Lekker doorschrijven en je vooral niets aan trekken van mij.
Lekker doorschrijven en je vooral niets aan trekken van mij.
woensdag 23 maart 2011 om 20:02
O, bedankt voor de tip Beng, ik ga hem in huis halen voor de volgende keer. Ga nu maar eens even mijn aloe vera gel van de bodyshop zoeken, die heeft me ook al vaker uit de brand geholpen want verkoelt tenminste een beetje.
Kun je die gewoon bij de drogist krijgen trouwens?
Kun je die gewoon bij de drogist krijgen trouwens?
anoniem_101385 wijzigde dit bericht op 23-03-2011 20:05
Reden: aanvullende vraag
Reden: aanvullende vraag
% gewijzigd
woensdag 23 maart 2011 om 20:02