Een slimme meid......
maandag 21 maart 2011 om 20:22
Tsja, een slimme meid.
Hoe leg ik dat nu uit....
simpel...
nouja...
of...
nee, toch niet.
Sjonge...
Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.
Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...
Eens kijken....
relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...
Kortom; een slimme meid....
nouja, dat dus!
De groeten,
Bijtje
Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
Hoe leg ik dat nu uit....
simpel...
nouja...
of...
nee, toch niet.
Sjonge...
Deelt lief en leed, helpt elkaar bij de zwaardere keuzes des levens ; welk van de 4 banen neem ik , yoghurt of vla, wel of niet, pizza of shoarma, rok of jurk.
Schuwd ook de lichtere onderwerpen niet...
Eens kijken....
relatiecrisis, geldzaken regelen en verdelen, 't oppeppen van medeslimmerds, menstruatieperikelen, test-ik-wel-of-test-ik-niet, steun bij afstudeerstress, hormonale aangelegenheden, Neuk-ik-wel-of-niet-zomaar-voor-de-fun...
Kortom; een slimme meid....
nouja, dat dus!
De groeten,
Bijtje
Ps; nieuwe leden kunnen nog steeds solliciteren en worden geïnaugureerd na het signaleren van minimaal 3 taalfouten in de OP ( ) en het nuttigen van een pak bokkepootjes of compensatie M&M's
woensdag 23 maart 2011 om 15:28
Hmm, ik hou wel van witte wijn, maar dan de zoete. Heb tenminste nog nooit droog gehad, laat ik het zo zeggen. Welke droge raadt je aan? Lijkt me wel leuk om een keer een (supermarkt)wijnproeverij te doen met vriendinnen.
Bubbels komen eraan: en voor de zwangere en nog werkende Slimmies natuurlijk een alcoholvrije versnapering, vind cocktails wel bij het weer passen . Tast toe, it's on me girls .
Bubbels komen eraan: en voor de zwangere en nog werkende Slimmies natuurlijk een alcoholvrije versnapering, vind cocktails wel bij het weer passen . Tast toe, it's on me girls .
woensdag 23 maart 2011 om 15:33
woensdag 23 maart 2011 om 15:39
woensdag 23 maart 2011 om 16:32
quote:dromendief schreef op 23 maart 2011 @ 16:27:
Mangosap - daar wil ik het best over hebben
Heerlijk!! In Zuid-Afrika dronk ik altijd mango&orange. Ik ga zo een mango halen om iets van een smoothie te maken.
En leuk die forumondersteunde zwangerschapsdementie
In ZA kocht ik 1,5 literpakken aardbeiensap... wat was dát lekker!!
In Spanje koop ik trouwens wel eens perensap, ook zo lekker.
Mangosap - daar wil ik het best over hebben
Heerlijk!! In Zuid-Afrika dronk ik altijd mango&orange. Ik ga zo een mango halen om iets van een smoothie te maken.
En leuk die forumondersteunde zwangerschapsdementie
In ZA kocht ik 1,5 literpakken aardbeiensap... wat was dát lekker!!
In Spanje koop ik trouwens wel eens perensap, ook zo lekker.
woensdag 23 maart 2011 om 16:38
quote:Boom_87 schreef op 23 maart 2011 @ 16:36:
Was heel hard werken aan onderzoek op school. Nu bijna thuis.
Miste je me alleen omdat het rustig was?
Schouderklopjes voor goed werken! En natuurlijk miste ik je gezelligheid, maar het viel meer op toen het even geen storm liep
Rent weg: op naar de mango-shop!
Was heel hard werken aan onderzoek op school. Nu bijna thuis.
Miste je me alleen omdat het rustig was?
Schouderklopjes voor goed werken! En natuurlijk miste ik je gezelligheid, maar het viel meer op toen het even geen storm liep
Rent weg: op naar de mango-shop!