eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat gezellig hier !
Es en Juus ook al aan het typen geweest.....

Wij hebben ook de boerenkool achter de kiezen.....mmmmm....

Rare ongesteldheden hier de laatste tijd zonder positieve testen (nog)....
Lil, hij zat er bij! Wat een super tof kaartje en echt zo toepasselijk ook op het weer van de geboortedag van Lola! Echt een traanmomentje, jullie kaartje!

Es, ATWT kan een puntje zuigen aan jullie familiedrama's! Mèn, wat gebeurd er toch veel bij je schoonvader. Jammer dat je test negatief was. Maar wie weet wat ie donderdag gaat doen. Beterschap voor die kleine man. Onze hoest ook echt als een kerel die heel z'n leven heeft gerookt. Zielig.

Juus, ben heel erg benieuwd naar je buik! Die laatste maand vond ik hem echt onwijs gaan groeien. Misschien dat dat bij jou nu het geval is? Ben ook wel benieuwd naar het antwoord van onze online VK!

Ik ga snel de keuken opruimen. Kleine man ligt er weer in!

liefs Jules
Yas, volgens mij ben je bij je eerste zwangerschap heel erg met je eerste zwangerschap bezig en bij je tweede zwangerschap ben je nog steeds heel erg met je eerste zwangerschap bezig. Alleen is die zwangerschap dan al wat groter . Ik herken het ook echt. Vandaag was het weer ff zo'n dag dat het heel de dag in mijn hoofd zat, maar er zitten dagen bij dat ik er echt een paar uur niet aan denk.

Ik heb de laatste tijd ook van die nachtmerries. Ik zit ergens aan een bar en drink en rook me suf. Als mensen me er dan op attenderen, dan zeg ik tegen ze dat ze niet moeten zeuren, dat dat kindje er echt wel tegen kan.

Echt verschrikkelijk! In het dagelijks leven ben ik zo anti rokende zwangere vrouwen!
Hallo..

Ook hier had de post een heel mooi kaartje bij!

Super Lil, werd er helemaal blij van!

En inderdaad zeer toepasselijk betreffende het weer op die dag.

Jusa: veel vruchtwater heeft geen voorspellende waarde wat betreft een bevalling die eerder zou inzetten. Eerder dat je matras écht HEUL NAT is wanneer je vliezen breken en je matrasje ligt er niet onder...

Verder ligt manneke hier weer lekker te ronken!

Bedankt (volgens mij was het soep) voor de chamodent-tip, volgens mij helpt het nu al!

Ik ga nog even heel snel een klein strijkje doen voordat ik voor de buis kruip!

X

Jessel
quote:jesseltje79 schreef op 12 januari 2009 @ 19:36:

Eerder dat je matras écht HEUL NAT is wanneer je vliezen breken en je matrasje ligt er niet onder...

Thee door m'n neus... En bedankt voor dit droge antwoord! (Of nat, da's maar hoe je het ziet)
Joehoe!

Wat een gezelligheid hier de afgelopen dagen. Ik had ook heeel erg graag willen schaatsen, maar... ik heb geen schaatsen Ik neem me nu heilig voor om ze komend najaar eens te kopen.

Vandaag zo gigadruk op het werk. Pfoe.. heb net ook nog maar even wat gedaan; een kwartiertje werk, maar dat gaat oh zo veel rustiger slapen en begint morgen ook de dag beter.

Jules: gefeliciteerd met een goede echo en een kloppend hartje! Hopelijk ben je nu echt gerustgesteld (en anders kom ik je halen hihi).

Lil: ik voel me vereerd om zo'n prachtig kaartje te krijgen van onze (ja ze is ook een beetje van ons hoor!) Lola! Heel erg leuk en bedankt!!!

Oh Yas, wat een verhaal bij die chirurg. Een prachtige samenloop dus eigenlijk dat je niet hoeft. Maar heb je niet zoveel last van je kwaal?

Blond: ik ga je zo ook even bekijken hoor!

Jessel: wat vervelend dat welles-nietesspelletje van je lichaam. Maar goed, misschien ook helemaal niet zo raar na je miskraam. Je lichaam zal dan vast wel even tijd nodig hebben hormonaal gezien. Maarre... ik trek snel die doktersjas uit, want ik ben helemaal niet de deskundige: dat ben jij

Es: wat een toestand weer zeg!

De rest even een snelle groet!

Tot gauw!
Jules, gefeliciteerd met je mooie echo!

Jammer van je test Es.

Vertellen op mijn werk was leuk hoor. Alleen maar leuke reacties. Veel vonden het best snel merkte ik.
Plien, altijd fijn leuke reacties! Wij horen ook best vaak. Is dat niet snel? Als ik dan vertel dat jullie ook al met zulke getalen bezig zijn voor een tweede of al weer zwanger zijn (berekening van 2 jan of niet Luum ), dan trekken ze wel bij. Grappig ook hoe iedereen verschillend tegen het woordje snel aan kijkt. Ik vind het bv best snel als je binnen één jaar twee babies krijgt.

Jessel, whaaahhaaaaah!!!!! Volgens mij ben jij echt een grappige VK om te hebben. Leuk!
Jee wat is het hier gezellig op de maandagavond!!!

Bijzondere dag met een goede echo voor Jules én positieve reacties voor Plieno!

Parel:

Ik heb zojuist mijn look-a-like even bekeken en zie het wel een beetje (ik ben vorige week al jee hyvesvrienden langsgeweest en deze zat al in het rijtje van 'zou het kunnen zijn'. Alleen de looks dan (oh sorry is een beetje flauw).

Voor alle mensen die komende zomer nog leuke (kampeer)plekkies zoeken in la douce france heb ik een paar hotspots op de gmail gezet. Kom tenslotte nooit meer van mijn reisbureau-reputatie af, dus dan kan ik me er ook wel naar gedragen...
Haha Jessel, zag vandaag dat we dubbel zo grote incontinentiematjes (onderleggers) hebben op werk. Foutje in de levering. Zal er vast een aantal achterover drukken voor de bevalling

Ben erg benieuwd naar het kaartje......
Hoihoi, net 3 pagina's bijgelezen terwijl ik vroeg naar bed zou gaan...

Beetje veel om op te reageren! Helaas alleen maar negatieve testen voorbij zien komen.

En een hitsige Lil intimiteit, samen willen zijn en nog wat hormoontjes erbij. Ik vond 6 weken echt te lang, hoor! Vloeide na 2 weken nog maar heel lichtjes en we hebben een condoom gepakt om infecties tegen te gaan. Was meteen wel fijn, maar nog een beetje gevoelig. 2e keer idem.

Lisa wordt bijna 3 en verheugt zich erg op haar verjaardag. Maartje wordt bijna 1 en weet van niks..

Morgen weer wat huizen kijken, mag nou weleens wat bijzitten. Kind van 1 mag weleens een eigen kamertje...
HEy meiden, hier alweer vroeg wakker vandaag grrrr maar ja lag dan gisteravond ook al om 8uur te slapen. Lang leve de jetlag, de emo-dag op werk en ook nog eens echt ongesteld geworden. Damn had me echt een leukere vakantie-terugkomst voorgesteld. Kga maar eens opstaan (en kijken of wij ook een kaartje al ontvangen hebben van lola).

cu soon
Boehoe! Nou hadden we de nieuwe pc lekker een avondje uit, was het hier gezellig, haha! Thuis was het ook gezellig, daar niet van. Nu zit ik alweer op mijn werk, soepje was overstuur vanochtend om half 6, dus ik dacht, ik ga maar vast werken!

O, Bri, wat ontzettend balen voor je

Even snel: Es, balen van je test.

Juus: ik zou er maar meer dan één op voorraad leggen

Yas: ik had ook ooit zo'n slager en ik ben blij dat ik toen ging verhuizen!

Over snel een tweede: ik krijg die reacties ook als ik vertel dat vriendinnen al zwanger zijn van de tweede. Ik dacht: dan weet ik meteen hoe jullie over mij denken, als ik nu onverhoopt toch zwanger zou zijn.

Ik kan wel merken dat jullie geen totaalruptuur hadden, met zo snel weer lekker sexen. Heeft bij ons wel even wat langer geduurd, maar het ging toen wel meteen goed.

Had gisteren het idee dat ik ongesteld zou worden, beetje zere borsten, vaker plassen en een beetje last van mijn oorlogswond beneden. Jaja, klinkt ook als zwanger, maar daar geloof ik niet in. Maar: niets van dat al, alles is weer weg.

En nu weer aan de slag!
Bri, klote einde van je vakantie! Balen meid! En emo op je werk? Heeft dat met dat ene te maken?

Soepie, kan me met een TR voorstellen dat je even geen zin hebt.
Shit Bri, kwam speciaal voor jou hier langs, hopende op goed nieuws... Helaas.

Ik ga weer een paar nachtjes weg, spreek jullie later!
bleh, ziek in bed vandaag. vanmorgen om 5 uur begon het , overgeven en elke vijf minuten naar de wc. Gelukkig heeft manlief de kleine weggebracht. Ga bedje weer in.
Beterschap Yas! Bah!

Bri, wat ontzettend kutenklote zeg! Ik had gehoopt dat er een babietje zou komen die verwekt zou zijn op die gave bestemming. Nee dus. Hoe gaat het nu?

Es? ook al zo'n negatieve test?! tis wel de maand van de gekkigheid wat dat betreft!

Klavertje; dank voor je kaartje! :D

Soep, een totaalruptuur, arg! Gelukkig niet zeg. Dat lijkt me echt de hel!

Wij zijn vandaag voor het eerst naar buiten geweest, even rond hobbelen in de stad. Wat kleine dingen gekocht en na een uur had ik giga bekkenpijn en was het tijd om weer naar huis te gaan. Véééél reacties in de stad 'hoe oud is ze?' één week precies!' 'Stoer hoor, nu al naar buiten!'. Dat vond ik eigenlijk ook wel :D

Ook heeft ze vandaag lekker in de draagdoek gehangen en dat was een groot succes!

Morgen laatste dag van de kraamzorg, zal dr missen maar dan vooral de huishoudelijke dingen. We kunnen het zelluf met de baby! Ze is nu echt een model baby! Overdag komt ze om de 2,5 á 3 uur en in de nacht om de 4 uur waardoor we goed slapen! Eerst dronk ze 20/25 min aan elke borst maar nu 1 borst per keer en dan zo'n 15 tot 20 min tot het melk dr neus uit komt Mijn productie is duidelijk op gang!

Staan nieuwe foto's op de gmail, ze is zo mooooi!
Bri: kutterdekut! Ik had dezelfde hoop als Lil: een wolk van een baby verwekt op een droombestemming. Helaas... Hoest nu met je? Is het een beetje vol te houden?

Lil: een uur naar buiten, wow... Ik redde het na een week net een half uurtje heen en weer naar de AH en toen had ik het wel gehad hoor! Ik ga zo ff je nieuwe foto's bekijken.

Yas: balen die buikgriep. Doe voorzichtig en ziek goed uit! Beterschap!

Soep: dat heb ik nou ook altijd, ben je er een avond niet, loop je meteen drie pagina's achter, haha! Vreemd dat je gister even dacht dat je ongesteld ging worden. Kan het geen ei geweest zijn? Nou ja, afwachten maar weer. Alles is mogelijk.

Dok:hoe waren de huizen?

vandaag lekker een dagje rustig aan gedaan, had nog wat nakijkwerk liggen en dat is nu weg. Man was ook vrij dus gewoon lekker wat gekeuteld met zijn drieën. Kleine man lijkt weer wat op te knappen dus da's fijn. Nog geen druppel bloed te bekennen hier, vreemd, vreemd... Wel af en toe wat pijn in mijn liezen maar niets dat wijst op naderende ongesteldheid of zwangerschap. Heb nog een testje liggen... Misschien toch morgen al doen? Of zou dat te snel zijn? Is dan dag 31, heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad... AAAHHHH!!!! En ik had me nog zo voorgenomen rustig te blijven en af te wachten. Mèèènnn wat ben ik een muts! Nou ja misschien hoeft het morgen niet eens en ben ik voor die tijd allang ongesteld geworden....

Ga nog ff mutsen op de bank.

Kus Es
Es: Je kunt testen op de dag na de laatste dag van je langste cyclus. Dus om ons gerust te stellen: ff lekker testen, morgen X-D! Bij mij kan het inderdaad een ei zijn, maar ook niet. Ik weet het niet meer, wou dat ik een echo-apparaat had....

Stiekem ook wel weer spannend, het is morgen 2 weken geleden dat we s*x hadden na de griepepidemie, als er toen een ei is geweest....

Lil! Een uur??! Jemig, goed van je, zeg. Ik ga zo snel kijken op gmail, hoor. Wat fijn dat de draagdoek een succes was. Ik heb hem vooral gebruikt tijdens haar huiluurtjes, maar die waren sporadisch. Hoop hem bij een volgende meer te gebruiken. En viel best mee, hoor. Kon alleen niet meteen een uur lopen, het herstel heeft lang geduurd. Dat was soms frustrerend, maar ik heb er geen nare herinneringen aan over gehouden.

Dan is het goed dat ze gaat, je kraam! Dan heeft ze jullie goed geholpen, en wat fijn dat je borstvoeding zo goed loopt.

Yas: beterschap, meid!

Dok: Maartje al weer bijna 1. Gaan jullie het groots vieren?

Luum: schaatsen is zooo leuk.

Jusa: kom maar op met die buikfoto's!

De ouders van Soepman gaan naar een prachtig vakantiehuis in Zuid-Frankrijk in april. Ben helemaal jaloers, voor ons wordt het Landal, haha!

Onze kleine meid is helemaal van slag. Vannacht vroeg wakker, geslapen van 8-10 en daarna niet meer. Op de creche slaapt ze ook te weinig, ik weet niet zo goed wat we daarmee moeten.

Zelf vandaag een training gehad en daarna nog wat stressdingen, ben helemaal gaar. Lekker op tijd naar bed, want die kleine ligt te blaffen, dus ik verwacht dat we er nog wel eens uit moeten....
Buikfoto's van 3 weken geleden op de gmail. As zaterdag zullen we weer eens een serie maken.

Lil, foto in de draagzak is cute!

Lfs
Hoera, hoera, hoera! Ik ben ongesteld geworden. Wie had gedacht dat ik daar nog eens blij van zou worden? Heb alleen geen idee wat ik nu qua NOD moet aanhouden, dit was een rare cyclus van 43 dagen. iemand een idee?
Kan je helaas niet helpen Soep, ik had altijd zo'n idiote cyclus waar je geen touw aan vast kon knopen. Het enige dat ik heb gedaan was met ovulatietestjes aan de gang rondom mijn (verwachte) eisprong want anders wist ik niet wanneer we "moesten" zeg maar. Fijn dat je lijf nog werkt !

Lil, hoe heet die leuke draagzak? Welk merk is dat? Ziet er superlief uit !

Voel me nog erg zwakjes, ontbijtje is er wel in gebleven. Ik mis mijn mannetje. Die wordt fulltime door pappa verzorgd, weggebracht, gehaald, ik zie hem nauwelijks. Hij trekt in korte tijd helemaal naar hem toe, snik ...

Any news Es ?
Yasmine; beterschap! Boehoehoe! Niet leuk als je die kleine door ziekte niet kan verzorgen.

Juus; ga zo ff kijken!

Soep; ik ben blij voor je (klinkt idd beetje gek). Heb werkelijk geen idee wat je nu moet aanhouden, maar hier komt een theorie met als bron de MvM dvd "het wonder van een nieuw leven". Stel dat je ei wel was bevrucht, maar i.p.v. in te nestelen heeft rondgezweeft in de baarmoeder (de celdeling staat dan ook stil). Het bevruchte eitje zou dan alsnog kunnen gaan delen en innestelen, of het lichaam werkt het bevruchte eitje eruit. Dit zou misschien een verklaring kunnen zijn voor de late menstruatie. Ik zou sowieso van je langste, normale cyclus uitgaan en dit als incident zien.

Ik ga snel weer aan 't werk!

Kus!
Ha, beterschap voor de ziekenboeg!

Alleen ff een reactie op de draagdoek; tis geen draagzak maar een draagdoek een medley Medley type new summer woven. Een geweven maar wel rekbare draagdoek, héérlijk!

Lola is vandaag haar geboortegewicht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven