eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh en newsflash! ik pas weer in mijn ouder vertrouwde spijkerbroek! Géén rolletjes aan de zijkant alleen in combinati emet een strak shirtje een klein 'vetje' op de buik.

Ik ben weer een lekker wijf! haha
Lil, pas ook nog mijn oude vertrouwde spijkerbroek :-) zo'n lekkere lage. Kan je je kaartje op de mail zetten? Vandaag ook geen kaartje en ik ben o zo benieuwd.

Yas, beterschap!

Soep, zou het ook zien als een incident en lekker uitgaan van je vorige cycli. Jij was toch vrij regelmatig?

Yas, Es, KQ en anderen (Klaver misschien?), hebben jullie nog leuke tips voor (leuke/romantische) lunchtentjes in Utrecht?

Lfs
Wow lil! Nu al je 'oude' spijkerbroek aan! You go girl! ;-D Hotmama! Btw; geboortekaartje is suuuuper leuk, schattig, helemaal Lola!

Zo en nu ga ik écht even kijken naar de buik van Juus!
Lil, gisteren je prachtige kaartje gehad hoor! Dank je!

En die site van Medley (jou link) is wel erg goed leesbaar hoor... voor degenen die Tjechisch??? kunnen lezen.

Waar is die te koop en is ie duur weet je misschien wel. Ik wil wel een nieuwe en dit is een optie.

Yas, beterschap. Ik kon vorige week 1 dag niet voor mannetje zorgen en vond dat ook niet leuk. Hij kwam wel vaak (samen met zijn vader) even bij me kijken en dan al van beneden bij de trap mama roepend. Zo schattig. En hij heeft zijn fruitje bij me op bed gegeten, wel gezellig, maar ik kon dus echt niet voor hem zorgen.

Ik moest 1 keer overgeven toen hij naast mijn bed stond en toen moest hij heel hard huilen, zo erg schrok hij van mijn gekots... zielig.

Soep, ik zou ook uit gaan van een incidenteel lange cyclus en voor de zekerheid gewoon de hele maand doorgaan met "proberen zwanger te worden", maar dan voor de fun he...

Bri, trek je het allemaal, back to normal life en ook nog ongesteld? Maar wel een gave reis rijker!

Vanmorgen naar de stad geweest. Moest een paar kadootjes hebben en sokken, rompers en pyjama voor mannetje. Stom dat ze bij prenatal geen grotere rompers hebben dan 86/92. Want die zijn nu precies pas en ik vind het nog niet echt nodig om hem hemd/onderbroek aan te geven. Staat wel stoer, maar romper hebben ze nooit een koude rug. Bij good old Hema wel genoeg grote rompers te koop! En leuke sokken.

Mannetje was in de buggy in slaap gevallen. En nu wil hij dus vanmiddag niet meer slapen, terwijl hij in de wagen maar 3 kwartier geslapen heeft. Ik laat het hem toch nog even proberen....
Haha plieno, je kunt voor engels kiezen maar ik heb hem Hierrrrr gekocht.
http://www.draagkrachtig.nl/winkel/

Dit is begrijpelijker Holandski's
haha Lil, tegelijk !
Hier niet veel nieuws te melden. Nog steeeeeeeddsssss niet ongesteld en nog steeds een hele duidelijke negatieve test. Ik weet het niet meer hoor. Echt gewoon helemaal niets dat ook maar ergens op wijst. Ik wacht het wel weer af. Ga er de komende dagen geen testen meer aan verspillen. Ik zie het wel, mocht het uitblijven dan waag ik er van het weekend wel weer een testje aan en dan ga ik na het weekend maar eens bellen met de HA ofzo... Begin me nu wel af te vragen of alles bij mij nog wel normaal werkt. Na miskraam "cyclus"van 22 dagen. Dat kan bijna geen eisprong geweest zijn en nu dit achterlijke gedoe. Het gaat me niet eens om "zwanger of niet", ik wil gewoon weten dat alles werkt!

Lil: Wat een super foto's en jij dus ook al een hotmama! Er zitten hier alleen maar hotmama's! Fijn dat alles zo goed gaat met jullie drie.

Yas: goed dat het weer wat beter lijkt te gaan! Kan me voorstellen dat het balen is dat je niet voor je mannetje kan zorgen.

Plien: wat raar van de Prenatal. Heb daar nog nooit naar gekeken eigenlijk. Hier zit kleine man precies pas in de 74/80 rompers van de Hans Textiel en ik moet dus ook binnenkort weer shoppen voor nieuwe. Gelukkig zit maatje 80/86 nog wel in de collectie, groter weet ik eigenlijk niet. Ik vind het echt hele fijne rompers dus ik hoop dat ze er nog wel zijn.

Soep: hoera voor de ongesteldheid! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent. Ik zou inderdaad ook gewoon uitgaan van je langste normale cycus en dit zien als griep-incident.

Ik ga nog even een wasje draaien en dan bankhangen.

Misschien tot later!

Kus Es
Juus: fraaie buik!

Even spitsuur hier dus kom later nog terug!

x Jessel
Es: nou, nu jij onduidelijkheid, is ook om gek van te worden. En inderdaad, als je twijfelt, gewoon de ha bellen.

Plieno: goed om te weten, van die rompers. Wij hebben net maat 86/92 gekocht, daar kan ze nog even mee door.

Juus: mooie buik!

YAs: gaat het al beter?

Lil: jemig, jij bent echt goed! Fijn dat je broeken weer goed zitten!

Parel: dank je wel voor je uitleg, het staat er zo lief, ik kreeg een brokje in mijn keel.

Ik was altijd regelmatig, dus ik hou maar weer max 29 dagen aan en dan hopen dat dit eenmalig was.

Nu nog wat opruimen, de administratie (lees: rekeningen) is gedaan!
Whahaha soep: jij bent al net zo'n ontaarde moeder als ik! Ik scoor ook 13 uit 18. Mooi!
Wat ik alleen suf vind: het lijkt alsof je alleen een goede moeder bent, als je ontaard bent. Ieder z'n mening en idee van opvoeden, toch? Jammer dat wij vrouwen elkaar het leven soms zo zuur maken.

O, en als je kind nog niet is bijgeschreven in je paspoort: doen voor juni, anders kan het niet meer, je moet dan een vingerafdruk in je paspoort hebben (vanaf 12 jaar) en je kleintje moet een eigen id-kaart/paspoort.
Uhm, mis ik iets over ontaarde moeders?

Thanx voor de tip Soep! Wij hebben voor Pareltje een eigen paspoort. Ze staat echt heel schattig op de foto (lees verbaasd). Parel-man wilde dat graag, want "Stel dat we naar Amerika gaan!". Komt dus nooit niks van (huis moet geschilderd, nieuwe tv, heel misschien een parel2.....). Geld is op dus, en onze paspoort aanschaf dus onzin! ;-D

Es; Wat een rare actie van je lijf. Ik kan me je zorgen goed voorstellen. Bellen die huisarts!

Klaver; ik ga toch al jouw posts eens langs. Verzamel ik al je vakantietips en ga 'm uitgeven oke? Ook wij hebben nog geen idee wat we willen. Misschien toch nog maar een keer vliegen nu pareltje nog gratis meekan.

Mijn nichtje en jij hadden echt zusjes kunnen zijn he? Ik ken haar ook uit haar slanke periode en dan zou je het nog veel meer zeggen hoor!

Kga Pareltje ff van bed plukken. Heel soms heeft ze 's ochtends nog een klein slaapje nodig. Komt nu goed uit, want als ze dan voor de middag gaat, is ze mooi fit als ik ga koffiedrinken met de meiden van de babygym! Gezellig!

Zullen wij ook weer een datum prikken met kids? Kunnen we Lola en misschien ook al kleine Juus in 't echt bewonderen + de Bolle Buiken! Ergens eind april, mei of begin juni?
Yas, weer een beetje opgeknapt?

Lil, die foto’s zijn echt lieffffffffffffff! En je bent inderdaad een hot-mama met nu al je oude spijkerbroek om je billetjes en een uur wandelen!

Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat. Ik weet hoe het ook kan zijn en dat maakt een kraamtijd echt niet leuk. Voor mij geen roze wolk. Eerder een zeer zwarte wolk. Gelukkig is ie nu wel lekker roze!

Es, en en en en? Die cyclussen van jou en soep maken mij echt helemaal gek! (hoe moet dat bij jullie dan wel niet zijn!). Goed van je dat je snel actie gaat ondernemen. Weten dat alles gewoon werkt is zó belangrijk. Geeft tenminste rust. Dit is raar. Eerst een cyclus van 22 dagen en dan ineens zo’n lange.

Als ik dit dan zo lees dan denk ik aan wanneer ik bevrucht ben. Ook gek, want volgens de berekening moet ik een cyclus hebben gehad van 23 dagen en heb ik dus ergens op dag 9 een eisprong gehad. Volgens mij was ik toen nog ongesteld! (of in ieder geval echt net niet) En volgens mij hebben we toen helemaal geen seks gehad…

Soep, onze kleine slaapt bij anderen (creche en oma) ook veel minder dan thuis. Ik moet ook wel zeggen dat hij meestal na een uurtje à anderhalf even wakker wordt. Hij moet dan even brabbelen/huilen en valt dan weer een slaap. Misschien dat anderen hem er dan al uithalen. En tja, als ie je gezien heeft, dan wil ie niet meer slapen. Zou dat bij jullie ook kunnen? Slaapt ze bij jullie ook slecht of was dat laatst alleen?

Soep, goeie tip! Wij moeten voor april een nieuw paspoort aanvragen (allebei) en laten hem dan meteen bijschrijven bij ons allebei.

Parel, goed idee van de meet!

Waar hebben jullie de ontaarde-moedertest gedaan? Ben benieuwd hoe ik scoor. Zal ook niet heel hoog zijn. Kan mijn kindje best goed loslaten (of is dat niet ontaard).

Meiden tot snel. Moet weer van alles doen op mijn vrije middag en vanmiddag mijn eerste fysio. Ben benieuwd!

Liefs Jules
Soep, ik heb trouwens een nieuwe u/d: 3 augustus.
Juus, wat heb je toch een mooie buik! Je ziet er prachtig uit!
Hier ook 13 punten als ontaarde moeder.

Parel, het is een topic over ontaarde moeders.
Jules: ik zet het even snel in zwart

UD Jules 3 augustus

Tot later!!!
Thanks, dat was ik inderdaad vergeten...
Tabel is aangepast, ben moe, had 3-10 als datum bij Jules staan. Morgen meer!
dag lieverds,

wij zijn weer thuis van vakantie en wat heb ik veeeeeeeeeeeel schrijfsels gemist zeg!!

lieve moedige hotmama lil, wat een prachtig sfeervol kaartje van lola!!! dank je wel!! heel lief! lief vond de tekst ook zo mooi, zo simpel maar zo veel zeggend!!

soepie, nog niet gereageerd op je sms gisteren want druk met de dr rit terug naar huis maar wat fijn dat de ongesteldheid is doorgezet en nu gewoon weer uitgaan van je vorige langste cylclus hoor meis! dit was gewoon de griep die speelde met alles!!

sterkte vannacht met je meisje!

Es, wat naar dat het ook bij jou zo van de rit is terwijl er geen griep of wat dan ook te bespeuren is geweest, gewoon bellen hoor als je onzeker wordt van het wachten!

parel, goed idee een nieuwe datum plannen!! inderdaad dan met kleine lola en kleine juusje?!!!

jules, je bent mooi vooruitgegaan met je datum, begin augustus, komt dat vanuit een echo onderzoek?

yas en plien, beiden ziek geweest en niet voor jullie mannen kunnen zorgen, bah zeg! ik wens jullie de komende tijd veel gezondheid toe. dat ziek zijn is nu wel mooi geweest toch!! x

KQ; hoe is het met jou? doet de zon je goed? hoop dat alles goed gaat meis met jou en met je mooie meisje en je man!

Dok, wat heeft de huizen jacht je gebracht?

en wat worden je meiden al weer oud he, t gaat zo ( cliche...) snel!!

onze vakantie was heeeeeerlijk. de heenreis ging supervlot en lekker en van de 4 dagen skien waren er 3 echt perfect! donkerblauwe hemel, zon en een temp die zeker goed vol te houden was de sneeuw in goede conditie hield. gisteren een dik bewolkt dekentje boven ons maar dat was ook nog prima te doen, tot half 3 geskied en toen de auto in.

de terugreis was lang door een enorme file ( 8 km in 3 uur kunnen rijden :() maar we konden vannacht bij mijn zus t bed in duiken en we werden om half 9 wakker door ons meisje die bij ons op de kamer sliep, zo'n heerlijk moment!! zij straalde wij straalden.. super!! ze heeft het helemaal naar haar zin gehad bij m'n zus en haar gezin en wij zijn blij nu weer lekker met haar thuis te zijn!

t was heerlijk even " zonder " mimmetje te genieten van een sportieve vakantie maar na 4 dagen was ze ook wel weer erg gewenst!

lieve bri, voor jou een dikke knuffel! heb de mail nog niet gelezen ( ga ik zo doen ) maar t is gewoon k*t dat het weer niet zo mocht zijn! je bent dapper maar het wachten duurt zo lang he meis! dikke zoen!

ik ga even naar de mail en kom dan morgen weer wat langer terug!

ook voor alle niet genoemde meiden, veel liefs!!!
Mim, welkom terug! Je vakantie klinkt echt super goed. Heerlijk! Ze hebben inderdaad bij de echo gezien dat ik al week eerder was. Echo was goed!

Soep, bedankt voor het aanpassen. 3 oktober... dan ben ik lang zwanger . Vriendlief begon gister ook al over 11 maanden. Ik hoop niet dat het een teken is!

Bij fysio geweest gister. Het blijkt gelukkig (nog) geen bekken instabiliteit te zijn, maar een instabiliteit aan mijn SI gewrichten. Voornamelijk rechts. Daar had ik ook mijn rugweeën, dus wie weet dat dat ook minder zal zijn na een behandeling. Vanaf volgende week krijg ik een intensieve behandeling met oefeningen enzo. Zij wil dit snel gaan doen ivm mijn zwangerschap. En ook wel fijn, want dan ben ik ook weer eerder goed op de been! Wel goed om te weten dat dit dus ook de reden is waarom ik zovaak last van spit heb.
Jules, graag gedaan, was een beetje in de bonen gisteren, haha. Je gaat vast niet over tijd lopen. Wel lekker in de zomer verlof! Ik had die instabiliteit ook en heb ook intensieve begeleiding gehad. Ik kon tijdens mijn zwangerschap al stoppen, omdat het zo goed ging. En na mijn bevalling ben ik wel weer gestart, en ben nu klachtenvrij. Wil eigenlijk wel weer gaan fitnessen, om sterker te worden voor de volgende keer. En niet vergeten je oefeningen te doen straks!

Het kan best zijn dat je kindje hard gegroeid is, Soepje liep ook altijd een week voor op schema. Ze was ook een beetje serotien toen ze geboren was, dus ook echt wel 'af'.

Mim! Leuk dat je weer terug bent, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Lekker saampjes. Hoe ging het skieen bij jou? Nog moe, misselijk, etc? Was je dat bij meisje Mim?

Parel: he, denken jullie aan een tweede miniparel? Leuk! Ik zat ook te denken aan een nieuwe meeting. Na de geboorte van Puck? Kunnen we meteen mijn 30ste verjaardag vieren, haha.

Es: hoe is het bij jou?

Ziekenboeg, hoe is het met jullie?

Lil: alles goed? Heb je al veel visite gehad?

Gisteren heeft Soepje lekker geslapen op de creche. Ze lag alleen en heeft 1 uur en drie kwartier liggen tukken. Geweldig dus. Het slapen 's nachts gaat ook weer beter, zou het dan toch nog goedkomen?

Ik heb zelf een fijn weekje achter de rug. Heerlijk gewerkt, lief en ik waren ontspannen en ik ben ongesteld geworden. Dat laatste heeft op de een of andere manier ook rust gegeven. Ik merk dat ik heel graag zwanger zou willen worden, maar als het nog even duurt, is het ook best. We genieten nu volop van onze kleine meid en de dingen die we doen. Ik voel me lichamelijk goed, zou wat af willen vallen, maar zit lekker in mijn vel. En stel dat ik toch volgende maand zwanger ben, dan zou ik op 22 oktober zijn uitgerekend, 5 dagen voor Soepjes u/d.

Ik ben erg opruimerig op het moment, ga er maar gebruik van maken nu Soepje slaapt (of stil in bedje ligt).
Mim! Stuur je de foto's van de speelpartij en die foto van Soepje op Mimmjes verjaardag door? Is een onwijs leuke foto!
Bedankt voor de kaartjes terug, tis zulke leuke post!

Es, ik heb je kaartje naar U gestuurd zag ik net...een béééétje dom. En Jusa heb jij hem ook al? Ik zet hem zo ook wel ff op de gmail in mijn fotoboek. (Edit: staat erop!)

Verder is het 'druk' hier Lola is lief maar is de afgelopen twee dagen een beetje uit haar 'hum'. Veel krampjes en veel willen drinken (maar niet echt in de nacht dus dat is ok). Ze hangt nu al de hele ochtend op mijn buik anders gaat ze brullen en moeilijk poepen :D

Maar het is wel gezellig zo tis bijn alsof ze weer ín mijn buik zit. Ook dr vader draagt haar graag (*smelt*) .

Met mij gaat het goed al heb ik van alle stoerdoenerij wel weer een zeer pijnlijk bekken dus ik doe weer ff helemaal niets.

En weer *out*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven