Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Mmmoi, zielig van die wangetjes van Thijmen. Hopelijk knapt het snel helemaal op. Schoenen..Hanna had afgelopen winter drie paar UGG's (ik denk dat ze die komende winter nog wel past), een paar Koel voor Kids, type J*nneke (die moest ik natuurlijk gewoon hebben..) en verder had ze volgens mij nog wel een paar schoenen/laarzen maar ik weet het even niet meer uit mijn hoofd. Zij heeft altijd wel 4 of 5 paar schoenen/laarzen. Nu past ze haar witte zomerschoentjes van vorig jaar nog, van de Zara (maat 25) en haar bruine Zara schoentjes van dit jaar (maat 26). Verder goedkope Crocs en rode gympjes. En sandalen van Geox, vorig jaar op de gok (en voor de helft) gekocht en die zitten nu perfect. Ik heb via Groupon.nl nog twee bonnen liggen voor korting bij Zalando (korting van 50 euro bij minimale besteding van 60 euro, bonnen kostten 19 euro per stuk), dus ik wacht nu op de wintercollectie. Toevallig vandaag trouwens weer kleertjes gekocht voor Hanna, bij de WE. Ik zal zo een plaatje plakken. Ik koop de laatste tijd veel minder kleertjes voor haar, en als ik het koop, let ik goed op de prijs. Ik weet niet, ik was best een shopaholic voor haar (en misschien nog wel) maar ik let op de prijs (meer dan eerst, vooral voor de lol want voor de financiën hoeft het niet) en ik haal er minder bevrediging uit geloof ik. En sowieso staat bijna alles haar wel, dus de Wibra heeft ook een goede klant aan mij.

Maar goed, van dit setje werd ik dan toch wel blij:

En een donkerblauwe tregging erbij:

Schoenen heb ik volgens mij niet zoveel.

Iedereen een paar zomerschoenen (die van Eva zijn zelfs nog van Floor geweest) en allebei een paar teva's. Ik heb net vanmiddag nieuwe teva's voor Eva gekocht want degene die zij had (waren van Floor geweest) zijn we kwijt. Vandaag heeft Eva op een paar Crocs gelopen (zijn van Jasmijn geweest) maar ze heeft nu allemaal pijnlijke plekken op haar voeten dus toch maar nieuwe teva's gekocht.

Ze hebben daarnaast nog wel een paar regenlaarzen.

Gisteren zijn we naar de kermis geweest en vandaag ben ik bij een vriendin op de koffie geweest en heb ik inkopen gedaan bij een grote toko. Volgend weekend ga ik voor 15 man sushi maken dus ik heb nogal wat spullen nodig.

Ik ga zo eens online kijken naar babykleertjes voor onze spruit.

Ik kan hem moeilijk in de jurkjes en roezeltjes steken die ik nog van de meiden heb liggen.

Wauw, voor 15 man sushi maken, dat is een klus. Kan je er wellicht ook 16 personen van maken ;)

Ik heb daarnet nog even geteld en Hanna heeft ook nog een paar witte (nou ja, nu niet meer zo wit) hoge sneakers, die draagt ze ook graag.

We gaan morgen de tegels voor de benedenverdieping bestellen. Erg veel zin in. We kopen ze bij een kennis en ik heb al begrepen dat hij een erg goede prijs zal rekenen, altijd leuk. Vandaag over 3 maanden gaan we verhuizen, het komt nu toch wel dichterbij. Hopelijk horen we komende week eindelijk wanneer we de sleutel zullen krijgen (ergens in augustus..), want de aannemer staat dan ook in de startblokken. Iemand nog leuke ideetjes voor Hanna's kamer? Hij is zoals gezegd nogal groot, type rechthoekig (maar niet helemaal) en de deur is in het midden van een lange zijde van de kamer. Ik vind behang van Pip Studip wel mooi, maar dan voor 1 wandje (want erg druk). Ringel, wil jij eens meedenken? ;) Voor de zolder (kamer zoon) wil ik ontzettend graag laminaat, maar Mirjamman is nog niet voor vanwege slechte ervaringen met laminaat in dit huis en hij vindt het zo klossen. Het moet sowieso iets glads zijn vanwege allergie. Iemand een goed idee?
Krook er is al heel veel gezegd, maar denk dat jullie het als stel super doen met Roan. En fijn dat jullie elkaar steunen.

@schoenen en kleren. Ik heb dit jaar alleen lage All stars voor Aimee gekocht. Ze past nog leren schoenen van vorig jaar. Sinds ze op school zit zien nieuwe schoenen er na 1 dag al oud uit. Dus de lol van dure schoenen kopen is er een beetje af.

Mirjam ik herken wel dat ik nu wat bewuster shop voor Aimee en meer praktisch. Ze heeft dure witte jurken die ze amper aan heeft gehad. Was af en toe te makkelijk met uitgeven. Gisteren op kleertjes geshopt voor de kids. En ik kon op mijn account nog zien wat ik in 2008 had gekocht. T-shirt van 25 euro etc. Gaf zo 100 euro uit aan 3 stukken kleiding. Dat gebeurt nu dus niet meer. Whaaa was toen wel heel makkelijk.

Ik bestel nog wel regelmatig op merkensites zoals kleertjes en Olliewood, maar dan afgeprijsd. Mmm zit nu te denken dat ik deze week toch wel flink heb uitgegeven voor die 2. In winkel hier in de buurt leuke Claessens jurk voor Aimee. En een geweldige Vingino broek voor Zach, voor het najaar. Maar dus wel in de uitverkoop haha. Hennes en Maurits en Hema doen het hier ook goed de laatste tijd.

Vandaag zijn we naar Speelland geweest, bij de Beekse bergen. Zach in de wandel en draagzak en heerlijk geslapen. Borstvoeding gaat nu zo goed, dat ik daar gewoon live gevoed heb. (haha op een beschutte plek). Paar weken geleden niet gedacht dat dat zo makkelijk zou gaan.

Zach kan alleen heel onrustig worden aan de borst, zodra hij voelt dat zijn darmen werken. Laat dan steeds los. Vooral een paar dagen geleden. Au.

Morgen gaan we de stad in en in de middag lekker in de tuin, badje op etc.

Jullie ook allemaal een fijn weekend vast!
Hai!!!!

Oh... ik ben offline... breuk in de Ziggokabel en die ligt onder openbare grond, dus pas na het weekend kunnen we weer online (en we hebben dus ook geen tv of radio!!!!) Zit nu bij mijn ouders, moest echt wat doen voor school (rapporten) en studie, maar dat ga ik laten schieten.. het is zulk lekker weer.. zit ik hier!

Babba; wat stoer dta je Zach hebt gevoed in de BB!!!!

weet je zeker dat hij goed aanhapt als hij drinkt? Omdat je zegt dat hij last heeft van zijn buikje als hij drinkt; mss hapt hij te veel lucht mee. Darmkrampjes tijdens het drinken lijkt me niet dat het dta is....

Mir; ik had van de week twee kids met precies dat zelfde blousje! Tegelijk ook he...

Schoenen:

Gijs groeit steeds uit zijn schoenen, dus die heeft wel veel staan, maar daar is hij dan net (of langer geleden) uitgegroeid.

Ze hebben allebei sandalen van Teva, allebei "dichte" schoenen (zomer/herfst). Pantoffels (ella 3 paar; allemaal gekregen) en slofjes (van die slofsok-dingen). Verder natuurlijk regenlaarzen en ze hebben crocs-slippers. Die heb ik vorig jaar gekocht voor 5 euro per paar en die dragen ze nu. Ze zijn heul lelijk, maar wel handig om snel even aan te laten trekken.

En Pebbs... zit jij je nou te verlullen of was het al bekend?! (of trap ik in jouw booby-trap?!)

Ga nog maar even verder aan de rapporten nog maar 5!
Ris, Pebbles heeft een paar weken geleden al laten weten dat het een knulletje wordt..maar dat heb je dan wellicht gemist? En Hanna draagt het blousje vandaag, het staat haar erg leuk.

Vandaag tegels uitgezocht. We vonden ze nog steeds erg mooi gelukkig. Leuk, het huis wordt steeds mooier met al die verbouwplannen en inrichtingsideeën.
Volgens mij was het van Pebs al bekend......

Schoenen....hier hebben ze best veel geloof ik. Oudste heeft 2 paar ballerina's. een tig stel slippers, sandalen, lakschoentjes met een bandje, en laarzen...en 1 of 2 paar sneakers

Jongste heeft iig een paar knalroze adidas sneakers, nog een paar sneakers, een x aantal leren schoenen en een paar ballerina's. Die ballerina's mogen ze pas na de bruiloft ook gewoon aan, tot die tijd staan ze mooi te zijn boven op de kast (zijn allebei wit met zilveren bloemetjes)

O en dan vergeet ik nog dat ze allebei nog 2 paar regenlaarzen hebben (en dan nog lopen ze het liefst op blote voeten) Sja zo moeder zo dochters he...

Denk dat ik zelf een stuk of 25 paar schoenen heb.

En qua kleding, ik kan altijd erg goed slagen bij de kringloop. En bij de Henk ten hoor en dat soort winkels vind ik ook altijd leuke dingen. houde aanbiedingen wel in de gaten, maar de kasten van allebei puilen uit van de kleren (en dan zit de winterkleding er nog niet eens bij in) Ook dat is zo moeder zo dochters.

Gistermiddag had ik m'n vrijgezellen feestje.....En ik mocht met een budget van 15 euro een nieuwe outfit scoren (blauwe broek, groen shirt, iets lila op m'n hoofd, roze schoenen en een felrode ketting of armband) voor 10 euro klaar! En steikem ook nog erg leuke kleding uitgezocht! daarna gegeten en gebowld en op het laatst nog even in de kroeg gezeten.

de meiden zijn nu pannenkoeken aan het eten bij een buurman....Die zit nu dus met 5 jongedametjes aan tafel, want de oudste dochter heeft ook een vriendinnetje te eten...hahahaha
cross met Mirjam!
Ringel, je vrijgezellenfeestje klinkt leuk en heel erg des Ringels ;), met die kleding kopen. En waaaah, wat heb jij veel schoenen!! Ik kom denk ik niet verder dan 7 paar (2 paar pumps met hoge hakken, 2 keer lage hakken, 2 paar laarzen) en 1 paar sandalen en dan reken ik even niet mijn sportschoenen (2 paar) mee. Ik heb sowieso niet extreem veel kleren, Hanna heeft volgens mij meer ;).

Ik ben trouwens een chocoladetaart aan het bakken, iemand een stukje? Echt zo'n cacao- (en calorieën-...)bom, heerlijk. Ik had hem van de week ook gemaakt voor een activiteit van de kerk en toen was hij zo op.
En Ringel, heb je nog tips voor Hanna's kamertje?!
Wat een heerlijk weer zeg!

Vandaag weer een leuke dag. Ben best trots op mezelf. Nl een "botsing" gehad met Roan die tot vorige week ontzettend geescaleerd zou zijn. Hij mag op het pleintje spelen maar was naar het speeltuintje verder gegaan. Ongetwijfeld niet bewust, maar toch zonder dat ik het wist. Ik heb hem opgehaald en gezegd dat hij op het pleintje mocht spelen en moest vragen als hij verder weg wilde. Begrijpelijkerwijs werd hij erg boos. Begon te schreeuwen en domme mama te roepen. Daarop heb ik hem heel rustig naar de tuin gehaald en gezegd dat hij best boos mag zijn, maar niet wil dat hij dat soort dingen zegt en dat hij nu dus in de tuin moest spelen. Nog bozer natuurlijk, maar hij is wel meegegaan zonder dat ik hem spartelend onder mijn arm hoefde te houden en wat voor mij nog belangrijker is, zonder dat ik m'n geduld verloor. Trots op mezelf!! Was wel sneu, want het jonkie was zo moe en dan wordt hij gewoon supermoe. Mijn zwagers en schoonzus waren er tegen vijf uur, en dan is Roan al zo moe en tegelijk zo enthousiast en blij, dat hij heeeeeeel druk en lawaaierig wordt. Om half zes maar de tv voor hem aangezet. Kon hij even tot zichzelf komen.

@schoenen, ik geef nooit zoveel geld uit aan schoenen voor de kinderen. Schoenen van 55 euro vind ik persoonlijk erg duur. Ik heb het er gewoon niet voor over. Roan heeft nu 2 paar sandalen. Eentje bij de kringloop en eentje gekregen. 1 paar nieuw gekochte. Die waren 40 euro. Was toen afgeprijsd van 80 naar 40, maar die zijn na een paar maanden helemaal kapot. Jesper heeft 1 paar dichte schoenen en teva's. Die laatste heb ik op marktplaats gekocht. Ik koop sowieso kleding voor hun bijna altijd tweedehands. Bij de kringloop of bij een tweedehands winkeltje in de stad. Gisteren voor 5 euro 2 korte broeken en een bloesje voor Roan gekocht (2 + 1 gratis). En bij de kringloop voor Jesper 4 shirtjes en een korte broek voor 3 euro. Hahaha. Blij word ik daar altijd van.

Net de kinderen naar bed en lief de deur uit om met zijn zwagers voetbal te kijken. Plan was eerst om hier te kijken, maar ik ben wel blij dat ik dat af heb kunnen houden. Even tijd voor mezelf!

@ringel, fijn dat je vrijgezellenfeest leuk was!!! Heb je verdiend!
Och tips voor Hanna's kamer. Als je dat Pip behang leuk vind, zou je kunnen kijken of je op MP een paar stukken met verschillende dessins op de kop kan tikken (zeg van een meter bij een meter oid) die je dan in een zgn Patchwork patroon op 1 stuk muur plakt (bijvoorbeeld aan 1 kant van de deur, waar dan bijvoorbeeld een "leeshoekje"kan maken (met wat lekkere dikke kussens op de vloer waar ze in weg kan kruipen).

een ander deel van de kamer een slaapgedeelte (die houd je rustig qua kleur) en om het slaapgedeelte te scheiden van de rest zou je kledingkast als roomdivider kunnen gebruiken (of evt een andere kast)

Het zou misschien handiger zijn als ik een plattegrondje zou hebben, dat maakt het wat visueler voor me.

Maar vooral op een slaapkamer zou ik kiezen voor rustige kleuren. Dat Pip behang kun je dan terug laten komen in schilderijtjes, of evt als een vlakverdeling op de deuren van de kast en deze dan afmaken met latjes zodat je een äuthentieke vlakverdeling op de deuren krijgt met profiel(of aan de binnen kant van de kast) Hangt er ook helemaal vanaf wat voor sfeer je voor hanna wil creëren. Stimulerend, rustig, enz enz.....
en schoenen...ik vind dat je als vrouw nooit geneog schoenen kan hebben.

Ik heb 2 paar met sleehak, volgens mij een stuk of 10 pumps in alle mogelijke dessins (met en zonder peeptoe, met stippels en studs en een paar groen metallic! o en vergeet ik bijna de Mary-Janes = met bandje over de voet)

3 paar hoge laarzen, 3 paar enkellaarzen, dan heb ik nog 3 paar ballerina's (ook weer met en zonder hak) een twee paar sneakers (van die allstars) en 4 paar slippers, en dan nog een aantal paar sandalen. (oe is wel heel erg he)
Ringel, zet je foto's op je hyves van je vrijgezellige outfit, hahaha...

Qua schoenen, mijn man noemt me soms Imelda Marcos, persoonlijk vind ik het zeer meevallen, ik heb namelijk nooit genoeg schoenen, hahaha. Heb 6 paar ballerina's, waarvan een aantal niet echt draagbaar, aantal paren pumps, sandalen, veel hakken met bandjes (ik wil die van Ringel zien!!!!!!!!!), aantal paar sportschoenen en bergschoenen. En gewone lage schoenen met veters....o ja en laarzen, een aantal paren.....hmmm, valt mee toch? Ik weet niet hoeveel, sommige schoenen draag ik echt nooit. Ik investeer (maar zo mag ik dat dus niet zeggen van mijn lief) het liefst in duurzame goede schoenen, maar draag ook wel schoenen van de outlet.

Vanavond heerlijk bij vrienden gegeten, bbq. Supergezellig. Die hooikoorts nemen we maar voor lief. Morgen vrijgezellenfeestje...en dan is het al weer bijna maandag.

Mijn man heeft zitten meelezen en die vind dat ik jok over mijn schoenen aantallen; volgens hem heb ik er veel mee en hij is nu in staat om ze te gaan tellen...ik zeg daarom; tuurlijk schatje, tuurlijk, hihihi
zodra de foto's erzijn zet ik ze op hyves...hahahaha. Zie er gelukkig niet heel belachelijk uit (allen het shirtje was ietwat aan de korte kant, dus was erg blij met de extra band boven aan de broek)

En nu is het aftellen geblazen....pffft. Morgenavond afspraak met de babs. moet nog ringen halen voor de meisjes. Een vriendin van me heeft samen met haar man een oude auto gekocht en ze heft aangeboden dat we die mogen gebruiken. Komende vrijdag even heen met de meisejs om te kijken of de stoeltjes er ook in passen. Zo leuk.....
@ringel: klinkt als een superleuk feestje. Was het een verrassing of had je wel iets in de gaten?

@schoenen: Ik heb zelf ook niet zoveel schoenen. Als ik slippers meetel kom ik denk ik aan 4 of 5.

Ik heb nog wel ergens een grote zak met oude schoenen liggen maar die kunnen eigenlijk allemaal bij het grof vuil.

Kleding koop ik wel graag voor de kinderen en met vlagen koop ik ook dingen voor mezelf. Meestal sla ik aan het begin van het seizoen een heleboel voor mezelf in, inclusief schoenen en daarna bijna niks meer. Bij de meiden wacht ik juist tot de uitverkoop omdat de merken die ik leuk vindt toch wel erg duur zijn.

@ris: haha, het was inderdaad al een tijdje bekend dat we een jongetje krijgen.

@mirjam: Wij zijn vorige week voor tegels gaan kijken maar er is wel heel veel keuze zeg. Geen idee wat we precies willen.

Wat zijn de problemen precies met laminaat? Ons bevalt het prima, het is makkelijk te leggen en met een goede ondervloer heb je er ook weinig geluidsproblemen mee.

@krook: goed gedaan met Roan. Ik snap wel enigszins wat je bedoelt want nu ik zwanger ben is mijn lontje vaak een heel stuk korter dan normaal. De meiden (vooral Floor) reageren daardoor ook heftiger en voordat je het weet loopt het uit de hand. Naderhand neem ik mezelf vaak voor om rustiger te reageren maar dat lukt dus niet altijd.

@babba: Fijn dat het zo goed gaat met de voeding van Zach en dat jullie een lekker dagje uit zijn geweest.

Hoi meiden,

Ik heb niet zoveel reageerzin, maar ik ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben met kids met zoveel schoenen Al kan hier niemand tegen Ringel op volgens mij

Zelf heb ik ook aardig wat schoenen, maar dat komt meer omdat ze goed blijven en ik sommige paren al jaren heb. Ik heb deze zomer niet één paar gekocht en toch heb ik 2 paar ballerina's en 2 paar Birkenstocks. Verder behoorlijk wat laarzen (5 of 6 paar denk ik) en een paar hakken maar daar kan ik niet goed op lopen. En nog wat oude schoenen die ik bewaard heb maar nooit meer aantrek.

Vanavond lekker een relaxte avond. Gisterenavond hebben we een bbq gehad met vrienden en lag ik er laat in. Vandaag dus wat vroeger proberen. Eerst lekker douchen, tassen voor morgen klaarzetten en dan voor de buis hangen.
Ikzelf heb niet zo veel schoenen lees ik wel.. hihi. Ik heb 2 paar laarzen, 1 paar korte laarsjes, hushpuppie/instappers (gekocht zwanger van Gijs; dus veel te groot), 2 paar slippers, 1 paar zomerinstappers en dat was het wel. Ook nog wel oude schoenen, liggen te wachten op vervanging, maar zolang ik niet de exacte versie in het nieuw kan vinden, blijven ze er liggen....

OH en ik heb het dus gewoon gemist van Pebbs...... wat leuk! Een knulletje na 2 meiden!!!

Las net van een kerel die bij ons bij de toeterclub zit dat hij een 3e jongen heeft gekregen; ook superleuk denk ik.

Krook; goed gedaan!!!!

Gijs had net een tube tandpasta.... die is nu leeg.... op de vloer van de studeerkamer bij mijn ouders, onder het wiel van de stoel waar ik in zit (dus is het mijn schuld)... alles over de vloer, mijn schoen en Gijs zijn hand.... en stinken! (van die smerige peutertandpasta die ruikt naar snoep blegh!)

Ik ga nog even wat werken...
Lekker rustig hier!

Ik ben begonnen met aftellen. vandaag over een week ben ik aan het stressen of de kapper wel op tijd komt, m'n jurk wel goed gaat zitten, meisjes zich wel zullen gedragen......

Maar vooralsnog zit ik met een ingezwachteld rechterpootje thuis. Had vanaf zondag een half ei op m'n voet en deed behoorlijk pijn, gisteren ook de hele dag zo'n bult en sinds vandaag is hij weer geslonken. (altijd zo he als je naar de dokter moet) ik hoop dat het senl over gaat, voglens de dokter is eht en ontstekings reactie geweest en die moet nu over gaan....(hoop ik)
Ringel, oeh lastig. Maar beter nu dan volgende week.

Hier verder alles goed, beetje erg verkouden, klink zeer zwoel (not, hahaha), mijn prullenbak op mijn werk ligt nu vol met smerige zakdoekjes en ik hijg als een zeehond, hahaha
met van die lekkere dikke groene snottebellen?

Ditto.....hierzo. ben erg blij met mezelf momenteel.

beterschap
Dank je Ringel, jij ook beterschap en ducces met die idd dikke groene snottebellen!

Wat is het hier rustig! Zijn er mensen op vakantie?

Pebbs, hoe is het? Babba, hoe gaat het met Zach?

Ik ben vanmorgen weer naar de VK geweest. Gaat prima allemaal. Wel weer een veel te laag ijzergehalte, dus weer aan de staalpillen.

Mats heeft nu een feestje, volgende week ook een feestje...hij heeft het er maar druk mee!
Haha, ik lees hier elke keer wel, maar heb steeds weinig te melden. Lekkere dag in het zonnetje gehad, met vriendinnen de hort op geweest... de kinderen liggen al in bed, slapen nog wel niet, maar ik kan zo even genieten van mijn rust, ik was ze helemaal zat
zonnetje?? Stuur ook wat deze kant op! Het is hier de hele dag treurig weer geweest. We zijn vanmiddag niet naar buiten geweest.

@ringel, nog 6 dagen en dan ben je al getrouwd op dit tijdstip! Ik kom dinsdag hoor! Ik zal er geen latertje van maken maar ik wil je zeker zien als bruidje!
Yee Krookie fijn!

Ik wil mezelf eigenlijk ook wel zien als bruid....

En de zon was hier idd ver te zoeken, ben dus maar naar de zonnebank gegaan Jongste kan daar lekker spelen terwijl ik in een zonnekanon sta te genieten van muziekjes en warmte die m'n huid strelen (gedurende 6 minuten dan moet ik er ook weer uit)

Fijn dat alles lekekr gaat Annie, zelfs bij de derde blijft het toch altijd spannend.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven