Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Zo meiden, jullie hebben weer jullie best gedaan met typen... ik zal nu even de tijd nemen om te reageren, Thijmen ligt te slapen en Jasmijn speelt lekker buiten.

@Pebbles: Lijkt me een goed plan om eerst maar even aan te kijken of we gaan zwemmen of niet. Ik neem gewoon een zwemtas mee, mochten we nog zin hebben. Hoe laat spreken we daar af eigenlijk? Ik zal eerst eens opzoeken hoe laat het open gaat, zal wel rond tien uur zijn ofzo.

@Babba: Fijn dat het zo goed gaat met Zach en dat hij al zoveel aangekomen is! Lekker en dat alles gewoon op bv.

@Ringel: Wat een gedoe met de buren zeg. Behoorlijk aso gedrag van die mensen als ik het zo lees. En hoe nu verder? Gaan jullie een schutting naar je eigen smaak er tegen aan zetten?

@Mirjam: Jullie nieuwe huis klinkt echt fantastisch, heel groot allemaal. Fijn hoor dat je je dat kunt veroorloven en dan ook nog zoveel grond in de stad! Genieten!

@Ris: Lijkt me leuk om te horen idd, zo'n complimentje over je kind.

@Krokus: Roan weer in een drukkere periode dus, begrijp ik. Jasmijn is op dit moment gemiddeld. Ik moet het boek van how2talk nog uitlezen maar er staan wel behoorlijk wat tips in waar ik wat mee kan.

Vanmorgen ben ik met een vriendin en haar zoontje op het strand geweest. De knulletjes hebben gezellig gespeeld. Ik merk wel dat Thijmen ook ouder wordt; hij wordt steeds bijdehanter en heeft ook al een heel vocabulaire aan lelijke woorden opgebouwd. Zijn favoriete: 'wegweze rotkak!' Hoe hij daaaar nou weer bij komt? Zal vast wel door zijn grote zus zijn... ze kunnen nu ook echt botsen af en toe en flink ruzie maken waarbij Thijm nu ook tikken terug uitdeelt. Tijd voor het tweede boek van how2talk; over relaties tussen broers en zussen...zucht...

Vanmiddag heb ik nog helemaal geen plannen. Ik heb geen zin om het huishouden te doen, ik laat lekker de boel de boel vandaag. Jullie leuke dingen te doen?
@ringel: wat een gedoe zeg. Zou ik ook heel boos van worden.

En als ze nu zo respectloos zijn en het niet belangrijk vinden dat ze de plantjes hebben vertrapt dan zou ik toch overwegen om naar een civiel rechter te gaan.

Ze moeten op z'n minst die planten en de arbeid van het planten vergoeden.

En als je de planken aan jullie kant er af schroeft kan je misschien een paar van die schermen tussen de palen plaatsen. Heb je ook niet meer zo'n klimrek.

Als een schutting al lastig is dan moet je een keer een huis proberen te bouwen met "onbekende" buren .

Gaat ook niet altijd even soepel helaas.

@mirjam: avifauna ken ik niet maar klinkt ook heel leuk.

Het gaat toch ook om de ervaring van het schoolreisje om met de hele klas in de bus ergens naartoe te gaan.

Bij een andere school hier in de buurt gingen ze met de trein naar Ballorig (binnen speeltuin). Dat leek mij toch wat minder maar de kinderen vinden het vast net zo mooi.

Vandaag heeft Hanna het verslag van school meegekregen (om volgende week tijdens de ouderavond te bespreken). Leuk om te lezen. Ze wordt gekenmerkt als lief, rustig, dromerig en dat ze zich wat afzijdig houdt in de groep, maar wel goed contact maakt en graag met andere kindjes speelt. Verder is ze traag met uitkleden voor gym (en met eten...hoe vaak er niet nog brood in haar brooddoos zit als ik haar uit school haal, en dat terwijl ze maar 1 boterham meekrijgt). De school waar ze na de vakantie heengaat, gaat in overleg met de huidige school en met ons (en misschien na een cito-test) bepalen wat voor haar een goede klas zou kunnen zijn (groep 1 of groep 2). Groep 1 is het meest logisch op basis van haar leeftijd, maar de nieuwe school denkt dat ze het in groep 2 ook wellicht goed zal doen. Ik weet het zelf niet zo goed. Ik wil vooral dat ze op haar plek zit en goed contact heeft met andere kinderen. Haar beste vriendinnetje is overigens wel bijna een jaar ouder. Wat doen jullie kinderen? Wat zijn de adviezen?
Even kort, ben moe, heb de hele dag gewerkt en studiemiddag gehad, gelukkig vanavond een keer geen opleiding.. Koppijn, ongesteld, veel te lekker weer vandaag en dan binnen moeten zitten.... bah!

Ringel wta een gekloot met de buren! Pfff.... gelukkig hebben wij daar geen last van, moeten we wel weer afwachten hoe het gaat als we nieuwe buren krijgen, buum schijnt zijn huis te koop te gaan zetten, maar we weten nog niks...

Mir; bij ella gaan ze naar een binnenspeeltuin (blegh). zou liever naar onze buitenspeeltuin in eigen stad gaan zoals ze normaal doen. Ik heb me opgegeven om te begeleiden omdat het op mijn vrije dag is, nog even afwachten of ik meemag.

Onze kleuters (van mijn school dus), hebben elk jaar schoolfeest. Is in het bos bij de trimbaan in het dorp. er zijn 6 spellen uitgedacht, uitgewerkt en versierd door ouders in een thema (dit jaar sprookjesbos). De kids krijgen verkleedkleren aan en na de spelletjes gaan we picknicken bij ouders (jawel!) in de tuin. Die tuin is dus gigantisch want we hebben bijna 90 kleuters + alle begeleiding erbij. Dit jaar hebben we een poppenspel afsluiting. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Alles wordt zo ongeveer geregeld door ouders en wij denken wel mee en doen ook activiteiten in de klas, maar het is echt een gezamenlijk iets. Leuk, maar heel intensief. Ik zou graag ook gewoon de bus instappen, bij de eerste de beste speeltuin eruit en spelen maar

Babba; fijn dat Zach het zo goed doet! Echt super!!! En dat helemaal zelf, echt goed. En Aimee een mooi elfje? Jammer dat ik uiteindelijk niet kon komen... mss een volgende keer?

Ella moet op 3 juli optreden met haar "dansschool" is geen ballet. Wordt haar 2e keer al

Zo, nu naar bed!

XXX
@Babba fijnd at alles met Zach goed gaat.......toch geweldig om te zien dat hij het zo goed doet op jouw melk!

Voor Oudste heb ik nog helemaal geen rapport gehad over hoe ze het doet. heb op eigen initiatief wel en gesprekje gehad met juf. Oudste is een lief en rustig meisje in de klas, die andere kindjes aanspreekt en kinderen spreken haar ook aan om te spelen. Dat is een goed en positief punt. heb indat gesprek ook beneomd dat ik het vermoeden heb dat Oudste hoog gevoelig zou kunnen zijn en daardoor auditief informatie neit geod kan opnemen, maar dat ze het grote geheel eerst moet zien voordat ze deelstapjes kan maken. Toevallig dat ik daar gisteren een voorbeeld van heb gezien. Ze gingen een kikker uitknippen alleen Oudste is met knippen nog niet zo handig. Juf probeerde het eerst met woroden uit te leggen, maar daar kan ze niks mee. Juf pakt een dubbele schaar om haar de eervaring van het knippen te laten voelen en meteen knipt ze daarna die hele kikker uit.

ga even douchen en de meiden aankleden, ga zo met ze naar de kapper.
Goedemorgen!

@Ringel: Is je oudste vrij vandaag dan, dat je naar de kapper gaat? Fijn dat het zo goed gaat sociaal op school.

Wij hebben ook nog geen gesprekje op school gehad, de juf is hier wel één keer thuis geweest toen Jasmijn net op school zat. Toen was ze wel positief gelukkig. Ik weet niet of er aan het eind van het jaar nog wat volgt. Ik hoop het wel want ik ben wel nieuwsgierig. Sowieso gaat het klasje waar Jasmijn in zit helemaal uit elkaar want ze hebben op die school twee groepen 1/2. Dus dat is wel jammer. Hopelijk blijft ze bij haar vriendinnetjes.

Schoolreisje staat hier gepland over 2 weken. Ze gaan een ochtend naar M*durodam en daarna naar een bos hier in de buurt, spelen en patatjes eten. Kosten: 18 euro. Ze gaan met auto's en niet met de bus. Ik vind het nogal wat voor die kleintjes. Alleen het bos had ook al voldoende geweest. Maar goed, het zij zo.

Ik ga zo lekker met een vriendin het dorp in en vanmiddag hebben we Fancy Fair op de school waar ik werk. Daar ga ik heen met Jasmijn, mijn moeder wilde wel op Thijmen passen, die loopt dan toch alleen maar in de weg. Kwam ze zelf gisteren mee (mijn moeder) en ik vond het eigenlijk wel een relaxed idee, dat ik alleen Jasmijn mee neem. Die hoef je niet echt meer in de gaten te houden en die vindt schminken, spelletjes enz. al echt leuk. Thijmen is nogal een zwaan-kleef-aan op het moment...
nee oudste was niet vrij vandaag. ze heeft af en toe een uitslaap ochtend nodig 9zoals vanochtend) en dan komt ze pas tegen 8.30 d'r bed uit glijden (letterlijk ,want er zit een glijbaan aan vast) vind ik niet zo erg....rusitg de dag op starten en dan gaat ze vanmiddag naar school....

Ik voel me ziek...volgens mij en beginnende keelontsteking en voel me zo gejaagd van binnen. blegh
Ik heb toevallig vanochtend een strookje gekregen voor een 10 minuten gesprek over een week of 3-4.

Als ik het zo goed zag kregen alleen de kinderen die "twijfelgeval" zijn een briefje, voornamelijk herfstkinderen dus.

Ik ben ook wel benieuwd wat daar uit gaat komen.

Ik denk dat een kind sociaal vaak het best tot zijn recht komt als hij cognitief op de juiste plek zit (dat is me in ieder geval verteld).

Dat lijkt me inderdaad ook, wat jij zegt Pebbles. Ik hoorde van verschillende kanten de mening dat er beter 2,5 jaar gekleuterd kan worden, omdat kinderen dan meer "body" krijgen. Maar toen ik dit aan de directeur van haar nieuwe school voorlegde, zei hij dat hij vindt dat een kind "body" kan krijgen in iedere groep. Hij wil ernaar streven om voor Hanna de beste groep te kiezen, in overleg met ons en huidige school. Een vriendin (kleuterjuf ten voeten uit, echt met enorm veel feeling voor die leeftijd) denkt dat als Hanna sociale aansluiting heeft, en het niveau aankan, prima thuis zou kunnen horen in groep 2. Ik was vandaag nog even op de nieuwe school om de rapportage van huidige school af te geven. En zo leuk; iedere keer als ik daar kom, voel ik een positieve 'vibe'. Nu dus ook weer. Ik heb er (plaatsvervangend) zin in en Hanna volgens mij ook.

Babba, ik had er nog niet op gereageerd maar geweldig dat je ventje is gaan groeien!!

Ringel, lief dat je Oudste dan even lekker rustig op gang laat komen.
Ik zie Mats echt nog niet naar groep 2 gaan. Volgens mij is het op deze school alleen bij hoge uitzondering. We hebben nog geen gesprekje gehad, zal binnenkort wel eens komen. Ik denk dat het voor Mats heel goed is om nog een jaar in groep 1 te zitten, ik zie sowieso veel verschil met de kinderen die na de zomer na groep 2 gaan, Mats trekt ook meer op met de kinderen die in groep 1 blijven.

Pebbs, fijn dat het beter met je gaat.

Morgen lekker uiteten met meiden van mijn vorige koor. Heerlijk, jammer dat ik geen carpaccio mag of een lekker roseetje!!! Hahaha
Ik zie Jasmijn ook nog niet naar groep 2 gaan. Gebeurt volgens mij ook zelden op haar school. Ik vind het ook wel prettig, want de groep waar ze in zit vindt ze heel leuk en ze heeft er veel vriendjes en vriendinnetjes. Ze is natuurlijk gestart in 1/2 en daar vond ik de sfeer veel minder. Straks na de vakantie gaat Jasmijn ook naar groep 1/2 maar dan met haar huidige klas. Mocht ze het daar ineens heel erg goed doen dan kan ze altijd over een jaar al naar 3. Maar dat zie ik echt nog niet zitten hoor, ze is cognitief wel vooruit maar ze is sociaal emotioneel echt nog een kleuter. Voor mij hoeft ze niet te versnellen; ik heb liever dat ze het cognitief op haar sloffen doet en soc. em. lekker in haar vel zit in een leuke groep. Ik ben zelf half januari geboren en dat was dus net ná de grens; ik heb alles lekker makkelijk gehaald en daarna VWO gedaan en daar moest ik ook nog best knokken. Ik vind het heel wat als ze pas 11 is en naar de middelbare gaat; dan moet ze echt in alle opzichten érg vooruit zijn. Ik zou liever zien dat ze veel verdiepen en verrijken. Versnellen is echt niet altijd direct de optie die het best is; dan moet je echt veel dingen afwegen.

Heb ik trouwens al verteld dat er een nieuw jongetje bij Jas in de klas zit? Hij heet hetzelfde als Krokus' oudste en hij is de zoon van de bekende voetballer die bij mij om de hoek woont (weten jullie nog?). Hij woont zijn halve leven in Engeland dus zal wel niet altijd op school zijn, maar voetballer heb ik net dus nog gezien toen hij hem naar school bracht, echt grappig.

Nou meiden, ik ga eens wat in huis doen en dan misschien nog even het dorp in. Vanmiddag lekker relaxed en naar ballet met Jasmijn. Vanavond ga ik ws. met vriendinnen naar de bios, ik weet alleen nog niet welke film.
Even geheugen opfrissen bedoel je die D?

Ik heb ook niet veel plannen (nou ja niet veel....) Straks boodschappen doen in het winkelcentrum (en voor mezelf een lekker geurtje halen ) Meiden uit school halen. Daarna naar de juwelier om onze verlovings ringen heen te brengen voor een poetsbeurt en het in laten graveren van onze trouwdatum. De meisjes mogen ook allebei een ring uitzoeken die ze om krijgen wanneer wij onze ringen weer omdoen (na de ceremonie dus) we trouwen dus echt met z'n viertjes......

Oudste is er ook al helemaal mee bezig en wil haar vriendje (ze is verliefd zegt ze, maar ze heeft z'n nummer nog niet
Zag nu nte een topic over herfstkindeen te laten doorstromen naar groep 1 of 2.

Aimee zit nu zowel cognitief as sociaal-emotioneel op haar plaats. Over minder dan 1,5 jaar naar groep 3 lijkt me op dit moment heel snel. Bij Aims op school kijken ze naar het kind, maar in principe wordt er geloof ik niet zo snel overgegaan tot doorstomen naar groep 3 na 1,5 jaar. Groep 3 is best een grote stap tov de kleuterklas. Er wordt dan veel geeist ook qua concentratie etc. Laat dat nou niet Aimee's sterkste kant zijn. ))

Belangrijkste is dat ze op haar eigen niveau kan werken en de groep en snelhied maakt me dan niet zoveel uit. Ze zit starks in combinatieklassen en ze werken met niveau groepen. Dus verwacht wel voldoende uitdaging. Aimee is ook niet heel erg bezig met lezen en schrijven, rekenen.

Hier regent het ontzettend. Aimee is een dag thuis, bijtanken. Ze is best moe de laatste week. Denk ook van de waterpokken.

Grappig Mmmoi dat voetbaljongetje

Ringel je huwelijk komt nu heel dichtbij, volgens mij wordt het geweldig.

Had vandaag zin om te shoppen, maar met dit weer
@mmmoi: hoe laat spreken we morgen af? Zullen we meteen bij het park afspreken? Ik heb net wat pakjes, koekjes en broodjes gehaald want naast het park moeten we ook nog wel even in de auto zitten.

Ik heb altijd begrepen dat ze bij herfstkinderen naar het kind zelf kijken maar dat er wel een duidelijke reden moet zijn om een kind nog een jaar groep 1 te laten doen. En dat het niet zo is dat ze "versnellen" als ze naar groep 2 gaan.

Floor speelt het meest met de kinderen uit groep 2 (die volgend jaar naar 3 gaan) en ook met een paar uit groep 1. Met de instroom kinderen begint ze nu ook af en toe te spelen. Eigenlijk vindt ze alle kinderen leuk .

Gelukkig zit FLoor in een groep 1/2 dus ze blijft zowiezo in dezelfde klas.

Ze is al zo druk met lezen en schrijven dat ik me niet voor kan stellen dat ze hierna nog 2 jaar kleuterschool gaat doen maar hoe ze in de klas is weet ik natuurlijk niet dus we horen het wel van de juf.
Officieel is het zo dat kinderen die voor 1 jan. geboren zijn, 1,5 jaar kleuteren. De inspectie notabene, noemt het doubleren als kinderen van die leeftijd een extra jaar kleuteren. Ik noem dat geen extra jaar overigens. Bij ons op school (werk), hanteren we die regel niet. Ki van okt/nov/dec zijn bespreekgevallen en in uitzonderingen, stromen zij versneld door (dus na 1,5 jaar). Maar de meeste kinderen die ik in de groep heb, (ook met sept erbij), kleuteren 2 jaar of iets langer. En daarbij kijken we ook naar het kind, is het een jongen of een meisje (meisjes zijn wat sneller schoolrijp), hoe is het gedrag, werkhouding, concentratie, spelen met andere kindjes, kunnen ze zich uiten in de groep, een heleboel factoren spelen mee.

coginitief zou Ella het mss wel kunnen, maar ze huilt elke maandag als ze naar school moet, gewoon omdat ze er twee dagen uit is geweest. Dat is geen gedrag voor een groep 2 kleuter die ze na de zomer zou moeten zijn. En dat heeft ze zo met een heleboel dingen. Van mij mag ze nog een jaar lekker in groep 1 blijven, of 2 jaar groep 2 doen, is mij om het even

Ik wil graag dat ze een stevige basis heeft voor de rest van haar schoolcarriere en dat ze het goed heeft, niet dat ze zo labiel wordt als een weet ik veel wat omdat ze niet goed in haar vel zit.

Zit te wachten op telefonische afspraak; zou om 11 uur gebeld worden. Is nu al 10 min. later. Ik kan hier zo van stressen... moet nml zo wel Ella gaan halen!

Mmmoi en Pebbs; veeeeel plezier morgen!
Gek eigenlijk dat ze op schole er anders mee omgaan. Wat zegt de inspectie daarvan?!

Als een kind er aan toe is dan moeten ze de kans ook krijgen. Onder je niveau werken is killing. Handig die juffen hier, dat zijn duidelijke overwegingen RIS.

Wij hebben ook nog nooit een evaluatiegesprek gehad. Af en toe de juf gesproken op het plein. Heb het idee dat Aimee heel gemiddeld is qua leervakken. En haar concentratie is minder. Weten wij ook wel. We Het spelen en dan vooral fantatiespel vindt ze super. Ze is al weken in de ban van boeven vangen en redden samen met een klasgenootje. 2 jongen uit een andere klas zijn de boeven en die stalken ze op het schoolplein. Als deze jongens niet buiten zijn, vragen ze aan de juf of ze gehaald kunnen worden. Euh nee die zijn aan het leren in de klas.

Aimee is voorlopig nog een echte kleuter. Dus mijn voorkeur neigt naar 2,5 jaar kleuteren. Om de reden die RIS geeft, stevige basis. Ze is trouwens ook niet zo dol op school. Als je haar laat kiezen blijft ze thuis. Houdt er niet zo va dat ze dingen moet.

Grappig de verschillen tussen onze kinderen worden wel duidelijker nu ze ouder worden. Qua karakter, leren en spelen.
Ontbreken letters in sommige woorden hieronder. Toetsenbord reageert niet altijd optimaal.
Haha, het was te begrijpen hoor Babba.

Het is heel logisch dat we er allemaal anders over denken want we hebben ook hele andere kinderen en je neemt ook eigen ervaringen en ervaringen van mensen die je kent mee.

Ik neig naar 1,5 jaar kleuteren omdat ik zelf te lang op de kleuterschool heb gezeten en daardoor nooit uitgedaagd ben. Voor mij was dat echt funest want ik werd erg lui waardoor mijn prestaties juist achteruit gingen.

Ik merk bij Floor ook dat ze heel veel concentratie heeft voor bijvoorbeeld miniloco of een moeilijke puzzel maar dat ze bij iets simpels snel haar concentratie verliest.

Daarnaast heb ik liever dat ze groep 2 straks over zou doen dan nu groep 1. De werkjes van groep 1 doet ze op haar sloffen en groep 2 is al meer voorbereidend op het leren lezen en schrijven dus dan heb ik liever dat ze dat jaar dubbel zou doen.

Qua spelen is het echt nog een kleuter maar dat mag ook want voor ze, op z'n vroegst, naar groep 3 zou gaan zijn we alweer bijna 1,5 jaar verder.

Floor is bij een vriendinnetje spelen en Eva ligt op bed dus ik heb lekker rust!
@Pebbles: Het park gaat om 10 uur open, voor ons is dat natuurlijk prima te redden, maar voor jullie is het wel een eindje verder rijden! Dus...wat wil jij? Ik moet straks ook nog boodschappen halen, ik breng zo Jasmijn naar ballet en neem Thijmen dan mee naar de super, dan haalt mmman Jasmijn weer op, die komt in de tussentijd van zijn werk. Ook even broodjes en pakjes halen etc.!

Het wordt morgen helaas niet zulk lekker weer, dus lange broeken en dikke vesten aan dan maar!

@Versnellen: Helemaal eens met het verhaal van Ris. De officiele datum is 1 jan geworden (al sinds 1985 trouwens) maar op de meeste scholen kijken ze gewoon naar het kind, wat hij of zij aankan. Kleuters kunnen in korte tijd ook heel erg 'groeien' en dan bedoel ik niet alleen in de lengte... Ik ben wel blij dat Jasmijn volgend schooljaar naar groep 1/2 gaat, ze kan dan goed laten zien wat ze al kan en hoever ze al is, en dan zien we vanzelf wel of ze als 1'er of 2'er behandeld gaat worden.

Ik kan het bij vriendschappen van Jasmijn ook niet echt goed zien met wie ze speelt, omdat ze in een instroomgroepje zit zijn alle kinderen van ong. dezelfde leeftijd (dec, jan, feb tot nu jarig geweest). Er zit wel een aantal kindjes in van sept. en okt. omdat de kleuterklassen anders zo vol werden en ze doet voor hen niet onder, dat is wel een feit.

@Ringel: Je geheugen opgefrist; het is idd een voetballer die D. heet van zijn voornaam en ong. een lichaamsdeel als achternaam heeft (qua spelling anders). Heb hem net weer gezien, haha, maar hier in de buurt is dat net zo normaal als dat je Linda de Mol in 't Gooi tegenkomt denk ik...hij is heel gewoon gebleven, hahahaha.

Het wordt trouwens ws. Gooische vrouwen vanavond. We gaan met vier vriendinnen en drie hebben de film al gezien (waaronder ik) maar we vinden hem allemaal zo leuk en de vierde vriendin wil hem ook nog graag zien. Hihi!
dan is het wel dezelfde onderbeen figuur....hahahahaha

grappig.....ik heb alleen vroeger saxofoon gespeeld voor hennie Huisman (!!) mijn achterbuurman was Jeff uit GTST (maar alleen in de zomer) en Paul de Leeuw kwam vroeger bij m'n moeder in de winkel maar dat is allemaal al zo lang geleden!

vandaag een druil dagje. heb vanochtend de boodschappen gedaanen een nieuw luchtje voor emzelf gekocht (sjeetje ben echt zo typlectisch als maar kan) Daisy van Marc jacobs (blijf die man briljant vinden. is wel mijn ding) voor de bruiloft (natuurlijk wat anders)

verder alles z'n gangetje,......
Floor was ook al heel vroeg met puzzels en dergelijke toch? Uiteindelijk geloof ik ook dat je gevoel wat betreft je eigen kind het beste is.

Ik zou trouwens ook liever groep 2 dubbel hebben dan groep 1 om wat jij zegt.
Bij Roan heb ik geen idee. Ik denk dat hij eerst maar eens tot rust moet komen in een vaste groep 1, en dus niet zoals nu in een instroomgroep. Daar heeft hij toch zoveel moeite mee. Juf geeft wel aan dat ze denkt dat hij heel slim is. Ik hoop dat hij snel weer even tot aarde komt. Want het is de afgelopen dagen niet gezellig in huis. Veel confrontaties. Heb dat boek how2talk2kids er maar even bijgepakt.

Dit weekend ben ik alleen met de kinderen. Lief is op een toernooi op Ameland. Die zal zondag wel knetterbrak thuiskomen.
Hee, ik dacht dat ik wat geplaatst had maar dat is blijkbaar niet goed gegaan.

@ mmmoi: voor ons zou het fijn zijn als we rond 9 uur weg kunnen. Dan zijn we rond 11 uur daar. Is dat goed?
Even kort; wij gaan toch niet morgen naar Du*nrell, dus je hoeft niet naar mij uit te kijken ;).
Haha, kom nog even snel kijken of er nieuws was van Pebbs. 11 uur bij de ingang van het park afspreken? Kunnen wij lekker rustig aan doen morgen Ik heb de boodschappen nog wel even snel onder het ballet in huis gehaald dus morgenochtend lekker broodjes smeren e.d. en de tas inpakken.

Ben net terug van de bios. We zijn toch naar 'Water for the elephants' geweest. Wel een leuke film maar niet super fantastisch. Gewoon een leuke avond uit, na eerst een hapje gegeten te hebben.

Tot morgen Pebbs en de rest: tot morgenavond denk ik!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven