Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Oudste heeft een geschatte lengte van 1.78 Jongste ook trouwens. beiden schieten aardig de lengte in....

Oudste is nu 115 cm bij 20 kilo (en een sixpack buikje...waar is die bolle peuterbuik gebleven?) draagt idd ook al regelmatig kleding in 122......

Jongste is nu denk ik een cm of 92/93 en gaat al aardig richting de 15 kilo. Draagt ook al kleding in 104, maar die valt dan gewoon klein.

Wij hebben nog even tot aan de zomervakantie, nog 4 weken? Maar ik heb geen idee of ze in groep 1 blijft of mag doorgaan naar groep 2. ga uit van het eerste. Is voor haar wel beter, begint net een beetje haar draai te vinden in de klas. Met schrijven is ze ook heel erg bezig, eigen naam, jongste's naam, papa, mama, maar ook de dagen van de week. Beppe, Ton (vriend van m'n moeder) pake....en ook voorlezen begint ze op te pakken. Doet ze regelmatig bij Jongste. haar favoriete boek kent ze zo'n beetje uit haar hoofd en kan ze dus ook helemaal "voorlezen" ze reproduceert dus het hele verhaal. (ze gaat denken dat ze al echt kan lezen)

ik ga even iets doen in huis......
Ik denk dat je als ouder vaak best een goed beeld hebt van wat goed is voor je kind. Ik sprak vanmorgen de moeder van het vriendinnetje dat in groep 1 blijft en het haar juist verbaasd als ze naar groep 2 had gemogen. Meestal merk je zelf wel aan je kind waar ze aan toe zijn.

Volgens mij hebben onze meiden een geschatte lengte van 1.65 maar ik gok dat Eva langer gaat worden dan Floor.

Ik denk dat Floor zo'n dikke meter is en dat Eva een dikke 90 cm is. Gewicht is Floor tegen de 18 kilo en Eva tegen de 13 kilo.
Ik heb geen idee wat de geschatte lengte van onze kinderen is, maar zal wel behoorlijk lang zijn, wij zijn allebei ook lang dus.

Ik denk eigenlijk als ik eerlijk ben dat Jasmijn best naar groep 2 had gekund maar nu ze daar niet heen gaat vind ik dat ook niet erg. Misschien gaat ze volgend jaar al wel gelijk naar 3 en anders is het ook goed. Ik vind het belangrijker dat ze goed in haar vel zit en met plezier naar school gaat en dat is op het moment gelukkig wel zo.

Werkweek zit er weer op. Morgen musical van groep 8 bekijken 's avonds en verder nog rustig. Heb een hoop was te vouwen enzo. Kids liggen lekker te slapen, man moet nog thuis komen. Ik heb bij mijn ouders gegeten, lekker makkelijk. Ga nu even buizen en was vouwen en vroeg douchen en op tijd naar bed. Dat zeg ik steeds, maar het komt er nooit van
@mir, Roan zit volgend jaar niet in een kleiner klasje hoor. Maar wel in een stabiele klas. De klas waar hij nu in zit wordt verdeeld over de andere groepen geloof ik.

Vandaag was hij op school erg druk geweest had de juf tegen lief gezegd. Thuis viel het wel mee, tot een uur of half zes. Toen was hij de weg kwijt. Ik was weg met mijn werk dus lief moest het alleen doen. Moest hij nog wel even op het stoeltje. Vanavond was het onrustig thuis. 2x aangebeld toen hij er net in lag en m'n zwager was er rond half negen, dus hij slaapt nog niet.

Morgen ben ik lekker vrij. "s ochtends alleen met Jesper en'smiddags met beide kindertjes.
@mir, Roan zit volgend jaar niet in een kleiner klasje hoor. Maar wel in een stabiele klas. De klas waar hij nu in zit wordt verdeeld over de andere groepen geloof ik.

Vandaag was hij op school erg druk geweest had de juf tegen lief gezegd. Thuis viel het wel mee, tot een uur of half zes. Toen was hij de weg kwijt. Ik was weg met mijn werk dus lief moest het alleen doen. Moest hij nog wel even op het stoeltje. Vanavond was het onrustig thuis. 2x aangebeld toen hij er net in lag en m'n zwager was er rond half negen, dus hij slaapt nog niet.

Morgen ben ik lekker vrij. "s ochtends alleen met Jesper en'smiddags met beide kindertjes.
Aimee heeft laatste tijd best een groeispurt gemaakt. Zal ongeveer 1,05 zijn. Haar benen zijn ineens lang, valt meerdere mensen op. Helaas niet van mij Broeken 110 passen precies. Ik koop nu meestal 116.

Denk ook dat je als moeder weet waar je kind aan toe is. Wel typisch dat ene school actief grens december/januari handhaaft en andere niet. Aimee stroomt door naar groep 1, nu zit ze in een zogenaamd 0 groepje. De december kinderen laten ze bij ons niet zo snel doorstromen, tenzij. September/oktober kinderen eerder. Hadden een lijst met klassenindeling en kon dat zo eens bekijken . Aimee komt dan in groep 1 / 2. Jammer dat maar 5 kindjes naar groep 2 gaan. Is een net gestarte groep. Bij Aimee is net andersom. Haar beste vriendinnetje is van november en start als enige 'late leerling' in groep 2. Andere toekomstige groep 2 kinderen zijn al 5. En dat meisje is wel verder in ontwikkeling dan Aimee. Begin schooljaar had ze vaak tekeningen voor Aimee, en die waren echt heel goed en gedetailleerd. Niet dat dat het enige is, maar toen viel mij dat al op en ook met andere dingen. Een slimme meid. Aimee zit prima op haar plek nu en straks ook in groep 1. En dan volgend jaar kijken we wel of het groep 3 of 2 wordt. Verwacht groep 2 als ik haar goed inschat. Juf komt morgen op huisbezoek. Eerste oudergesprek. Juf wou trouwens na de vakantie komen, omdat we net een baby hebben. Duh breng Aimee elke dag naar school (dus zeker wel hersteld) en wil nu wel eens weten hoe mijn dochter het doet. Aardig bedoeld, maar vond het een beetje raar.

Toevallig is Aimee sinds vorige week heel erg bezig met lezen en schrijven. Daarvoor helemaal niet. Op school wordt dit ook aangemoedigd. Ze leren de letters. Aimee kan verbaal benoemen welke letters er in een woord zitten. Zo van Zach heeft de ZZZZ en a. Niet alle letters, vond het wel knap. En ze probeert het dan te schrijven. Dus wat ze hoort vertalen naar letters op papier. Dat lukt een ietsiepiets beetje en veel letters omgekeerd.

Pebbles hoe lang ben je nu zwanger, wat gaat dat snel. Gaat alles goed verder? Jongetjes zijn leuk. Haha ben helemaal om. Oftewel meisjes en jongetjes zijn leuk. En heb nu ook de leuke kleren ontdekt voor jongens. Pas flink geshopt bij kleertjes.com. van die stoere longsleevs en t-shirts. Ook al een knalroze van Chaos and order. Zach heeft een jongenskop dus kan het hebben. Straks voor het najaar en eerste stoere Vingino broekje wacht op hem. Wat een snob ben ik, wel alles uitverkoop. Valt me op dat kinderkleren vanaf maat 116 stuk duurder worden.

Krokus: je zat er even flink doorheen. Fijn dat jullie letterlijk hebben kunnen bijtanken. Roan is geen middelmoot en is idd slikken als je toch telkens weer tegen dingen blijft aanlopen. En sneu voor Roan dat de wereld voor hem heftiger is dan voor de meeste andere kindjes. Moet als ik jouw stukjes lees regelmatig denken aan jouw stukjes het eerste jaar met Roan. Toen wist en voelde je al (ook door hoe Roan was) dat het met hem anders is en loopt dan te verwachten. Wat een moedergevoel he. In ieder geval een knuffel voor hou en jullie doen het geweldig. En jezelf in bescherming nemen. Bijvoorbeeld door de dingen van school bij school te laten. Je hoort het toch wel.

Mmmoi al bijna vakantie, heerlijk. Weet niet eens wanneer Aimee vakantie heeft. 20 juli ofzo. Jasmijn lijkt mij inderdaad een groep 2 kind. Zolang ze haar maar bieden wat ze vraagt en nodig heeft is het ok toch.

Mirjam: jullie verhuizing komt er al snel aan. Heerlijk alles naar je iegen wensen aanpassen. Wordt volgens mij super mooi. Tzt foto's.

Ringel bekomen van je huwelijk. En de meisjes? Zag de foto's op Hyves. Je was mooi en wat een geluk met het weer, Was enige mooie dag die week. Wel vreemd lijkt mij nu weer terug naar het normale leven, Hoe gaat het met oudste? Zit ze nu beter in haar velletje?

Annie en hoe lang ben jij nu zwanger haha. En wil je weten wat het wordt. Vorige keren toch niet? Nu dan leuk om het wel te weten en het ons uiteraard te vertellen . Ik denk ook een meisje!!!!

Ris: alles goed en met de kids?
Haha, en het is er weer niet van gekomen, maar de was is wel allemaal lekker gevouwen enzo. Wat adm. klussen afgehandeld en nu maar echt gaan douchen en naar bed. Kwam toevallig nog even op deze site omdat het mijn startpagina is en zag dat er nieuwe berichten waren. Even reageren hoor.

@Babba: Ik ben ook zo'n snob. Ik heb voor Thijmen en Jasmijn alleen nog maar Vingino spijkerbroeken. Thijmen heeft er nu vier in maat 92, de maat die hij nu net gaat dragen en ws. nog de hele herfst en winter. Ik heb ze allemaal voor de helft van het geld gekocht en zet ze daarna nog op MP, mochten ze nog netjes genoeg zijn. Ik heb er net nog vier in de vorige maat verkocht, allemaal voor rond de 17,50. Ben ik per saldo 7,50 per broekje kwijt, dat is nog veel minder dan een Hema of H&M spijkerbroek. En ik vind ze nou eenmaal de leukste.

Jasmijn heeft niet zoveel spijkerbroekjes; 2 lange en 2 driekwart. Ook allemaal voor de helft van het geld. De ene lange is net nieuw, maat 116, en kan ze dus nog wel een jaartje aan. De andere is 110 en gaat deze winter ook nog wel. Ik doe dus best wel heel lang met spijkerbroeken, misschien (voor Jasmijn) wel een jaar. Ze draagt ze ook niet heel veel. En dan blijven ze nog mooi genoeg om te verkopen, haha.

Wel grappig. Pebbs, Babba, Mirjam en ik zijn volgens mij van de merkkleding, maar allemaal kopen we graag met korting Kopen jullie ook altijd maten vooruit? Ik heb nu al een prachtige Mim-Pi jurk liggen voor volgend jaar, maat 122, kon hem niet laten hangen voor de helft van het geld...hihihi.
Naar bed jij

Zit te wachten tot Zach komt voor laatste voeding. Zo maar eens lawaai maken.

Ik koop ook bijna alleen Vingino en idd op marktplaats binnen paar dagen verkocht. Dus uiteindelijk een koopje. Al wil Aimee minder vaak spijkerbroeken aan. Meer van de rokjes en jurkjes duh. Had tijd geleden heel stoere jeans van Diesel voor haar gekocht (jaja uitverkoop). Zo'n versleten look met (nep) gaten. Ze vindt hem verschrikkelijk, want broek is kapot en dan word ik uitgelachen. Eigenlijk snap ik haar wel een beetje. En ook dat kindjes misschien zeggen dat ze een kapotte broek heeft. Misschien voor Zach tzt of marktplaats. Tenzij Aimee ineens gevoel voor stijl krijgt hehe.

Slaap lekker iedereen!
Hier kijk ik naar wat leuke setjes zijn en wat onderling te combineren valt. Van alles en nog wat door elkaar. Maar als ik voor een koopje leuke merk kleding op de kop kan tikken dan laat ik het niet liggen natuurlijk. Jongste heeft kast vol liggen met oilily, mexx, Jottum en esprit.

Oudste heeft momenteel niet zo veel merkkleding.....maar die baggert dan ook alles onder de viltstift, dus mag ze het ook niet aan...(net weer een aantal T0shirts kunnen weg mieteren omdat er allemaal stift in zit die er niet uit te wassen valt, heb de stiften er achteraan gegooid)
@mmmoi: ik denk dat Jasmijn ook eerder toe is aan groep 2. Zolang ze maar genoeg uitgedaagd wordt is het goed natuurlijk maar ik denk dat ze ergens wel een keer een klas hoger zal moeten om die uitdaging te blijven bieden.

@kleding: ik ben ook wel erg fan van merkkleding ja. Lang niet van alles maar Vingino heeft inderdaad de mooiste spijkerbroekjes en voor de tricot shirtjes en jurkjes etc. vind ik Bengh heel erg leuk.

Ik heb meestal ook wel dingen van Hema maar de laatste maanden kan ik daar weinig leuks vinden.

Waar halen jullie Vingino met korting? We hebben geen winkel in de buurt waar ze het verkopen en online is er vaak al een boel weg.

Verkopen op marktplaats doe ik eigenlijk niet. Ik ben het altijd wel van plan maar vind het zo'n gedoe.

Gisteren was me wat te druk. Vandaag maar eens een rustig dagje inplannen. Ik wil alleen naar de bieb en Floor heeft 's middags zwemles.
Hai!!!!!

Ik ben er nog hoor.. maar druk, druk, druk!

Zal even een ego-postje doen

Vorige week vrijdag opdracht voor de opleiding gemaakt (jawel... 's middags begonnen, 's avonds klaar...) had er een 8 voor!

Zaterdag gingen wet met mijn collega's op "schoolreis" met de bus naar Utrecht, rondvaaartboot, high tea, "Utrecht Express" (als in Peking Express) en daarna nog lekker eten. superdag gehad, maar ik was helemaal gaar daarna. En zondags ook nog....

Manlief heeft van Ella twee handjes op een knijpertje gekregen om papiertjes tussen te bewaren, mooi versje erbij wat ze niet op wilde zeggen. Van Gijs een houten sleutelhanger. Gijs wou het zelf uitpakken en hij wilde het daarna eigenlijk ook niet afgeven. Lekkere dreutel!

Van mij heeft manlief niks gekregen, ook niet namens de kinderen. Ik heb ook niks gehad met moederdag. Eikel.... (sorry, kan er niet zo goed tegen dat ik dat altijd zelf moet regelen omdat hij er gewoon niet aan denkt).

Dinsdag ben ik met Ella en haar klas naar de kinderboerderij geweest, was heel gezellig en leuk. Alleen Ella is zo'n mieperd. Ik word er gek van! Die jankt dus elke keer als ik ook maar half heb gezegd dat ik NU ga.... Of als ik nog maar één stap in de richting van de deur zet. Lastig! Ik kap het wel af hoor, doe precies wat ik moeders van kinderen uit mijn klas adviseer; heel duidelijk zijn, niet 230 x terugkomen, maar gaan.

's Middags naar mijn werk omdat we oudergesprekken hadden, dus gisteren laat thuis. Nu kei-kei-moe.....

Ook te horen gekregen dat ik volgend jaar weer kleuters heb, wel met een andere duo omdat we van 3 groepen naar 2 groepen gaan. Mijn eerste voorkeur was eigenlijjk groep 3, maar er was verder niemand (behalve dan de juffen die nu groep 1/2 draaien) die kleuters wilde.

We starten al met 26 kinderen! Dus we zitten binnen no-time aan de 30 per groep. Hopelijk kunnen we tussentijds een instroomgroep gaan opstarten omdat onze lokalen niet echt gebouwd zijn op meer dan 30 kotertjes.

We hebben wel mazzel dat er een kleuterlokaal leeg is (mijn huidige lokaal), dus daar kunnen we wel gebruik van maken.

Mijn werkdagen veranderen ook; ma en di. Op woe ga ik onbetaald verlof opnemen voor het hele jaar en dan kijk ik het jaar daarna weer hoe het verder gaat. 2,5 dag de groep in trek ik fysiek niet.

Vorige week trouwens ook een afwijzing gehad en dat was het laatste wat ik had lopen. Wel jammer, maar niks om over te janken ofzo; ik heb werk en dat is het belangrijkst!

Man is verkozen tot de MR van Ella's school; vanavond eerste vergadering, morgen is het jaaravond waar hij meteen aan de ouders voorgesteld gaat worden (jaaravond is terugblik op het afgelopen jaar voor alle ouders, afsluiting met een hapje en eendrankje).

Volgende week hebben we oudergesprek met de juf, ik weet nog niet wat ze met Ella gaan doen, groep 1 of 2. Ik neig naar groep 1 omdat ze nog wat instabiel is soc.emo. Maar aan de andere kant wil ik wel dat ze genoeg uitgedaagd wordt en dat doen ze daar minder in groep 1, dus dan hoop ik weer groep 2.

We horen het volgende week wel.

Vandaag hebben we te horen gekregen dat weer een zus van mijn schoonmoeder niet te genezen kanker heeft. Vorig jaar kreeg zij de diagnose en is er vanalles gedaan, operatie, chemo, bestralingen en het zag er hoopvol uit. Maar helaas.... het is terug en niet te behandelen. Bah, bah, bah, wat een nare rot ziekte is het toch.

Babba; jullie hebben 8 juli vakantie! Haha, ga jij Aimee nog 2 weken naar school sturen

Ga straks de foto's kijken van de wedding Ringel! Ben heel benieuwd! Zit je nog een beetje op je wolk of sta je weer met beide voeten op de grond?

Krook; lastig als ook andere kinderen tegen je gaan zeggen wat ze van Roan vinden..... Ik vind het knap van je dat je school bij school kunt laten! Moet je ook zo doen, anders zie je straks alleen maar negatieve dingen.

Wel fijn dat het met Roan beter gaat, ook al voel je dat zelf nog niet helemaal in je tenen. Hou vol, jullie doen het echt supergoed!

Mmmoi; als je in de vakantie zin hebt om langs te komen als je toch in de buurt bent, laat het maar weten! (zoals gezegd; wij hebben vanaf 8 juli vakantie) We hebben nog een leuke openlucht speeltuin, vlak bij de kinderboerderij.

Annie; nog een dalton zou leuk zijn! Maar een daltina ook toch?! Zo'n lief klein meisje bij 2 stoere mannen!

Mir; leuk al die huis-verhuis-bouw-verbouw-inrichting dingen. Je bent er maar druk mee! Lijkt me wel heel gaaf als je zo je huis opnieuw gaat doen.

Wij hebben destijds hier alleen geverfd en laminaat gelegd op de verdiepingen. Oh en de tuin natuurlijk; ook ons "werk".

Nog iemand vergeten? Sorry!!!!!

XXXXXXXXXX
ris: wat erg, had totaal niet in de gaten dat de vakantie dan al is. Leef momenteel in een tijdloos vat. Thnx en wanneer beginnen ze dan
22 augustus
even ego. Vandaag een superdag gehad met de kinderen!!!
He leuk, weer meer tekst om te lezen.

Even snel; welke maat van Vingino zou ik moeten kopen voor Hanna? (1m07) Ik wil eigenlijk ook wel eens shoppen (op MP bijvoorbeeld) voor dat merk. Ik ben op zich wel van de merken maar ik koop een stuk minder dan eerst. Het bevredigt me niet echt meer. Ik vind het nu vooral een sport om haar goedkoop en leuk te kleden. Ik heb van het weekend dingen gescoord bij de WE; een spijkertuniekje met knoopsluiting (geweldig met een tregging eronder) en een trui-tuniek (jurk-achtig ding met capuchon, van sweatstof). En bij een andere winkel een blouse-tuniekje in een heel dun grijs/wit streepje met bijpassend grijs legginkje. Leuk hoor, niets duurder dan een tientje.

Juist de grijs- en blauwtinten staan Hanna heel mooi en ik ben een beetje van het roze aan het afraken geloof ik. Wel een geluk dat zij dat accepteert ;). Ik vind felgekleurde, wijdere jurken soms ook wat minder, net of ik haar daar soms te groot voor vind worden. Dus ik shop nog wel maar met mate (en net zoveel lol, zeker omdat het zo een stuk voordeliger is).

Sorry, even ego, kom binnenkort weer wat meer kletsen.
@Mirjam maat 116 zou dan prima moeten zijn. Soms scheelt het per jeans qua hoe het valt.

Wat ik pas al zei, koop ik minder merk voor Aimee dan eerst. Idd net zoals bij Ringel stiften, verf en dan baal ik. En aangezien ze moet kunnen ravotten, let ik nu beter op kleur en prijs. Maar heb nu een nieuw jongensprojectje om mij op uit te leven. Die spuugt alleen.
hahahahaha...."die spuugt alleen" en die vlekken zijn idd makkelijekr schoon te krigjen dan stiften.

Ik ben wel weer op aarde geland hoor. Maar ik blijf er bij dat ik enorm blij ben dat we vorige week dinsdag zijn getrouwd ipv elke andere dag.

Oudste wer naar school, ik ga zo met Jongste richting bioscoop en ik hoop dat ik dan weer op tijd bij Oudste's school ben om haar op te halen. Wordt even sjesen, maar lang leve de sjoef!

verder eigenlijk weinig nieuws.....
Druk hier...

Ik ben vanmorgen met een vriendin en onze jongetjes naar een nieuwe binnenspeeltuin hier in de buurt geweest. Kleinschalig en erg leuk, en voor 11 uur binnen doordeweeks peuter en ouder 5 euro samen. Is goed te doen. We waren er om half tien en om half twaalf gingen we weer weg om de oudere kinderen van school te halen. Het was hartstikke leuk; gaan we vaker doen!

Kreeg net een telefoontje van de balletjuf. Balletles gaat morgen niet door. Komt eigenlijk wel mooi uit want dan gaan we nu wat uitgebreider 's middags naar de markt. Ze hebben daar Pip studio dekbedovertrekken voor de helft van de prijs en ik wil die graag bekijken/kopen voor Jasmijn. Dan gaan we haar peuterbed uittrekken tot een groot bed.

Jasmijn was vandaag trouwens weer niet te genieten. Erg druk, vervelend...ze stuiterde vanmorgen al van ons bed af en vanavond was ze ook zo irritant bij het badderen dat mijn man er geen zin meer in had en mij erbij riep, en die is de rust zelve.

Verder weinig bijzonders hier. Nog een weekje buffelen en dan is het vakantie. We zijn er allemaal aan toe en hebben er erg veel zin in.

Oja, Ris, bedankt voor de uitnodiging, maar ik denk niet dat ik langs kom. We zijn nl. met vrienden op vakantie en misschien komen mijn ouders ook nog 1 of 2 dagen langs. Niet dat we continu met die vrienden op de lip gaan zitten, maar wel veel denk ik.
en weer een superdag hier!! Ik ben er zo blij mee!! Geen idee wat nu de verandering is. Kan me niet voorstellen dat onze andere aanpak zo snel resultaat heeft. Maakt me ook niet uit trouwens. Deze dag zit weer in de pocket!

Ik ben helemaal niet van de merkkleding. Vind het te duur en ik vind vervolgens zelf dingen op mp zetten teveel gedoe en zonde van mijn tijd om pakjes te moeten versturen enzo. Die twee bengels van mij zijn ook nog grote knoeiers. Jesper eet logischerwijs niet netjes. Hij is anderhalf en heeft bedacht dat hij absoluut niet meer gevoerd wil worden met de nodige vlekken tot gevolg. Roan eet ook nog niet zo netjes. Stopt stiekem nog veel met z'n handen in z'n mond, ook weer met de nodige vlekken tot gevolg. Combineer dat met mijn gebrekkige waskunsten en je hebt als resultaat dat beide kinderen heeeeeeeel veel buitenspeelkleding hebben omdat er vlekken op zitten.....

Morgenochtend nog werken en dan lekker weekend. Jullie nog plannen? Onze creche heeft zomerfeest. Zaterdagochtend van 10.30 tot 13.00 uur. Daar moeten we natuurlijk heen. Zondag hebben we helemaal niets. Ik zit erover te denken om maandag vrij te nemen ivm het lekkere weer, maar ik heb eigenlijk 2 afspraken die al een keer verzet zijn.
Hoi hoi,

Drukke week achter de rug, morgen nog een dagje werken en dan volgende week paar daagjes met lief er op uit. De jongens gaan naar opa en oma. Heb er zin in!

Merkkleding; is echt zonde hier, ik vole er weinig voor om tweedehands te kopen, vind het gewoon zonde. Ik koop alleen maar bij Hema, H&M en We. Sverre krijgt veel kleding van Mats en die ragt hij compleet af.

Krook, fijn dat het zo goed werkt!

Pebbs en Mmmoi, waren jullie ook zo benieuwd naar de Happy Potter announcement? Viel tegen zeg, ik hoop zo dat er weer net zo'n lekkere reeks komt uitkomt.
O is die aankondiging al geweest? ( weer compleet gemist dus, maar had er wel over gehoord en ben zelfs al op de site geweest waar toen nog helemaal niks te zien was...)

Lief is weer met brandweerdingetjes bezig en ik zit lekekr thuis te switchen tussen memoirs of a geisha en John Williams (maar nu dus even niet)

Ik word letterlijk ziek van dit weer. dan regent het, met zon, dan is de zon weer weg en is het koud. vervolgens gaat eth onweren en dan wordt het maandag weer stervens warm......loop te snotteren van hier tot Tokio.
Ik had die aankondiging ook gemist, was er net als Ring alleen geweest toen er nog niets te zien was. Snap ook niet echt wat het nu moet voorstellen, maar had geen zin om me er in te verdiepen.

Ik zit nog even tv te kijken en dan ga ik zo naar bed. Welterusten allemaal!
en ik wens iedereen een goede morgen (voor zover dat lukt met dat piep weer)

Zo meteen maar een boodschappen doen. Oudste krijgt vanmiddag een vriendje mee naar huis, moet nog even bedenken hoe ik dat ga organiseren...maar komt wel goed. Even wat lekkers halen voor tijdens de lunch.

verder weinig op den programm.....
Harry Potter aankondiging? Volgens mij leef ik onder een steen.

Wat kleding betreft moet ik zeggen dat Floor en Eva er soms als Floddertje uitzien maar dat ik het eigenlijk altijd wel weer schoon krijg. Op de knieeen spelen zoals ik dat jongetjes vaak zie doen, doen ze bijna niet dus met het slijten valt het ook wel mee.

Ik durf het dus wel aan om merkkleding te kopen. De pasvorm en kleur blijft vaak (niet altijd) veel langer mooi waardoor ik het ook makkelijker voor 2 kinderen kan gebruiken.

(en zo heb ik genoeg smoesjes om kleding te kopen ).
Nog even snel voordat ik naar bed toe ga. We hebben vanavond een bbq gehad met alle tienerleiders. Was wel gezellig. Jasmijn logeert bij opa en oma (waren we vanmiddag en ze wilde graag blijven) en de buurtjes luisterden naar Thijmen, die geen geluid voortgebracht heeft

Morgen een bakje met de gym van Jasmijn. Thijmen gaat ook mee, zodat man kan klussen. In de middag weet ik het nog niet, lekker rustig.

Zondagmorgen moet ik oppasdienst draaien van de kerk en daarna weet ik het ook nog niet. Relaxt weekend zo. Komt goed uit, want de week daarna wordt erg druk, zo vlak voor de vakantie. Yes, daar heb ik dan weer wel zin in, die vakantie. Ben er op de een of andere manier ook echt aan toe.

Ik ga nu lekker plat. Groetjes meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven